bij mij welquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu refreshed ie niet volgens mij
mwoaaah..ligt er aan wat voor olifant in de auto zit denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
die tijgertjes zijn zwaar genoeg anders hoor
Overdrijven is ook een vak apart hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:09 schreef chronos het volgende:
[..]
Nu valt het nog mee, maar vanmiddag verwachten ze tornado's enz. Als je dan ook nog onweer krijgt is je overlevingskans echt 10%
Aansteller....... met de auto op pad, ik moet met de motor ergens heen vanmiddagquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:12 schreef nein het volgende:
[..]
mwoaaah..ligt er aan wat voor olifant in de auto zit denk ik
maar goed, ik blijf t eng vinden..shitweer! Ik heb deze afspraak al een maand staan, kan ik moeilijk gaan afzeggen :/
En vannacht/ morgenochtend zou de boel pas weer gaan opklaren toch?
Mag aannemen dat jij dat kan ja..quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:12 schreef Joralf het volgende:
Ach..... ik neem jullie advies wel aan..... Dus ik kan gewoon de krant lopen? Nou dan doen we dat lekker straks.....
Begint hier nu weer te waaien
Dat is het mooie van dit weer...de buien komen en gaan en razen met sneltreinvaart over het land door de flinke stroming.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:08 schreef KixAss456 het volgende:
En nu ist opeens weer stralend weer, blauwe lucht, terwijl 15 min geleden het nog hoosde
Of "Motorrijder het kanaal ingewaaid"quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat er straks in de Goudsche Courant
"Jongen getroffen door bliksem terwijl hij kranten liep"
zo'n kleur heeft de lucht ten oosten van Venlo ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:14 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat is het mooie van dit weer...de buien komen en gaan en razen met sneltreinvaart over het land door de flinke stroming.
Fotootje net gemaakt.....turbulente lucht leek wel of er een windhoos uit zou komen.....
[afbeelding]
Dan zijn jullie dus verantwoordelijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat er straks in de Goudsche Courant
"Jongen getroffen door bliksem terwijl hij kranten liep"
laat maar waaien, na vanavond heb je ze 2 jaar niet nodig, liggen ze toch netjes op die flat.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga denk ik toch maar even mijn oranje vlaggetjes eraf halen, straks zijn ze door en dan liggen mijn vlaggetjes ergens op een flat
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga denk ik toch maar even mijn oranje vlaggetjes eraf halen, straks zijn ze door en dan liggen mijn vlaggetjes ergens op een flat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |