Nou ik denk dat het in het binnenland allemaal nog wel enigzins mee gaat vallen hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:00 schreef Joralf het volgende:
Ik heb dus net gebeld naar de Goudsche Courant. Ze verwachten gewoon dat iedereen zijn/haar kranten bezorgt...... Nou, ik bepaal toch zeker zelf wel wanneer ik de straat op ga en als het KNMI zegt dat het gevaarlijk is voor fietsers dan weet ik niet of ik wel zin heb om de straat op te gaan.....
Zeg, stel je niet zo aan. Je kijkt het eerst gewoon even aan, en als het echt te erg word ga je gewoon niet lopen..quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:00 schreef Joralf het volgende:
Ik heb dus net gebeld naar de Goudsche Courant. Ze verwachten gewoon dat iedereen zijn/haar kranten bezorgt...... Nou, ik bepaal toch zeker zelf wel wanneer ik de straat op ga en als het KNMI zegt dat het gevaarlijk is voor fietsers dan weet ik niet of ik wel zin heb om de straat op te gaan.....
Waar zie je die?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:06 schreef SailingAce het volgende:
Nog mooie beelden te melden? Zag een webcam van Scheveningen, trekt al goed donker
Neem ontslagquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:06 schreef Joralf het volgende:
Tuurlijk heb ik geen zin om te lopen.... In maart ben ik ook eens naar mn vriendin gefietst (ten zuidwesten van mij) met windkracht 8 tegen. Vergeet het.... dat doe ik niet meer, want dan kan je niet fietsen. Bovendien gelden die windstoten ook voor het binnnenland. Ik woon trouwens in Gouda, dat ligt niet zo ver uit de kust.....
Er is trouwens ook kans op onweer.... en met onweer buiten zijn is ook gevaarlijk toch?
Volgens mij heeft het KNMI gister al gewaarschuwd..... dus lijkt me niet voorbarig om te zeggen dat het slecht wordt....quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
nu al beslissen dat het weer te slecht wordt vanmiddag is wel erg voorbarig idd..
Linkjes naar webcams zijn natuurlijk altijd welkomquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:06 schreef SailingAce het volgende:
Nog mooie beelden te melden? Zag een webcam van Scheveningen, trekt al goed donker
die tijgertjes zijn zwaar genoeg anders hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:07 schreef nein het volgende:
Dus ook met m'n kleine (opel) tigra'tje (van breda naar e'ven dus) kan ik vanavond heelhuids thuiskomen???
Ik heb geen zin om met de eerste de beste windvlaag in de berm te liggen namelijk
er is altijd nog een verschil tussen slecht weer (wat wind en regen) en zeer slecht/gevaarlijk weer. Dat is toch niet goed te voorspellen/verwachtenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:07 schreef Joralf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het KNMI gister al gewaarschuwd..... dus lijkt me niet voorbarig om te zeggen dat het slecht wordt....
Ja ik zou echt niet naar buiten gaan met dit weer. Nu valt het nog mee, maar vanmiddag verwachten ze tornado's enz. Als je dan ook nog onweer krijgt is je overlevingskans echt 10%quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:06 schreef Joralf het volgende:
Tuurlijk heb ik geen zin om te lopen.... In maart ben ik ook eens naar mn vriendin gefietst (ten zuidwesten van mij) met windkracht 8 tegen. Vergeet het.... dat doe ik niet meer, want dan kan je niet fietsen. Bovendien gelden die windstoten ook voor het binnnenland. Ik woon trouwens in Gouda, dat ligt niet zo ver uit de kust.....
Er is trouwens ook kans op onweer.... en met onweer buiten zijn is ook gevaarlijk toch?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.kustgids.nl/be(...)am/scheveningen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |