Hij keerde tegen ons natie.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat is er mis met die scheidsrechter?.
Moeten we wel winnen van de Letten. Zie ik persoonlijk niet gebeuren.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:28 schreef Mugen_Honda het volgende:
Hier geldt het dus de uitspraak voor ons kant: "De een zijn dood is ons brood.".
Misschien was hij gewoon pro-Tsjechie, dat zal NL bij Tsjechie-Duitsland wel goed uitkomen, lijkt me.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:28 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Hij keerde tegen ons natie.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Moeten we wel winnen van de Letten. Zie ik persoonlijk niet gebeuren.
ik gokte Collinaquote:1 keer raden wie Tsjechie-Duitsland fluit
Tjechie kan wel winnen met 80-0, maar als wij niet winnen hebben we nog geen fuck aan de uitslag.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:30 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
![]()
Wanneer? Ik heb het al een aantal jaar niet gezien bij de Duitsers..quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:27 schreef Compile het volgende:
mooi voetbal!
die mag misschien wel weer bij houden hoeveel minuten er bij komen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:31 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik gokte Collina
Ik anders niet bij Oranjequote:Op woensdag 23 juni 2004 00:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wanneer? Ik heb het al een aantal jaar niet gezien bij de Duitsers..
OMG! Ben je nog een Duitser ook!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:33 schreef Compile het volgende:
Tja, Duitsland gaat gewoon winnen vanavondZweinsteiger
Mooie namen, krachtig als je ze uitspreekt! Der Rudi!!
Deutchland über alles! Wir winnen die EK jaja
![]()
Heb je Tjechie - Nederland zeker gemistquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:35 schreef Compile het volgende:
[..]
Ik anders niet bij Oranje
Jawel, want wij hebben bij een gelijkspel even veel punten als Duitsland en Letland.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:32 schreef SunChaser het volgende:
Tjechie kan wel winnen met 80-0, maar als wij niet winnen hebben we nog geen fuck aan de uitslag.
quote:Moeten we wel winnen van de Letten. Zie ik persoonlijk niet gebeuren.
Het is tijd om te slapen voor je denk ikquote:Tjechie kan wel winnen met 80-0, maar als wij niet winnen hebben we nog geen fuck aan de uitslag.
De kogelindustrie welteverstaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:35 schreef Ixnay het volgende:
Zou Gonzales pro-Tsjechië of anti-Nederland zijn geweest?
Ik hoop het eerste, want dan heeft die vent teminste nog iets goeds voor Nederland gedaan.
Nope, dan vliegen we eruit op uefa-coefficient.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:36 schreef RAILGUNNER het volgende:
[..]
Jawel, want wij hebben bij een gelijkspel even veel punten als Duitsland en Letland.
En volgens mij gaat Nederland dan door.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nope, dan vliegen we eruit op uefa-coefficient.
Ja, dan gaat Nederland door op het aantal gemaakte doelpunten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:36 schreef RAILGUNNER het volgende:
[..]
Jawel, want wij hebben bij een gelijkspel even veel punten als Duitsland en Letland.
En volgens mij gaat Nederland dan door.
Doelsaldo staat als regel toch boven het coefficient?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:38 schreef PPWB84 het volgende:
Laten we maar gewoon winnenquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, dan gaat Nederland door op het aantal gemaakte doelpunten.
duitsland staat denk boven ons omdat ze de beter gekwalificeert hebben. dwz in 1xquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:40 schreef Ixnay het volgende:
Wat is het uefa-coëfficent?
hmmm, ja wat is de bron van de tsquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:42 schreef Bombie het volgende:
Trouwens... kan dat wel? Dat een scheids twee keer achter elkaar hetzelfde team fluit? Lijkt me niet realistisch.
Volgens de site kan dat uitstekend blijkbaar. En ik zie het rampscenario inderdaad ook al voor me: schwalbe en penalty voor Duitsland. Dan geeft ie m wel hoor! Niet voor worstelen, maar wel voor een schwalbe vane en duitser. Net als voor een opzettelijk struikelende nedved. De Uefa moet zich schamen dat ze die man nog een wedstrijd geven.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:42 schreef Bombie het volgende:
Trouwens... kan dat wel? Dat een scheids twee keer achter elkaar hetzelfde team fluit? Lijkt me niet realistisch.
www.euro2004.comquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:44 schreef Woffel het volgende:
[..]
hmmm, ja wat is de bron van de ts
misschien echoöt de klanken van afgelopen zaterdag nog door in het stadion: HET IS EEN HONDELUL!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heel raar dat iemand in dit stadium al twee keer een wedstrijd van één bepaalde ploeg te fluiten krijgt.
Tyf eens op joh, na 2 post heb ik ook wel door dat je advocaat haat.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:45 schreef Compile het volgende:
Ik vind Rudi Völler dus echt een toptrainer he! Wat een symphatieke vent! Hij lacht ook altijd zeer vriendelijk. Daar kan Advocaat nog eens iets van leren met die zure kop van m
Ieder land staat op basis van het afgelopen WK en het vorige EK op een ranglijst bij de UEFA.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:40 schreef Ixnay het volgende:
Wat is het uefa-coëfficent?
Inderdaad... ik zag het ook. Ik kan me niet herinneren dat ik dat in het verleden ooit heb zien gebeuren. Óf ze vinden hem retegeweldig, óf hij steekt zijn fluit regelmatig in de reten van UEFA-bobo's óf bijna alle andere scheidsrechters gaan morgen al vrij vroeg de Portugese nachtclubs op stelten zetten en blijkt González de 'Bob' te zijn in dit verhaal.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:44 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Volgens de site kan dat uitstekend blijkbaar. En ik zie het rampscenario inderdaad ook al voor me: schwalbe en penalty voor Duitsland. Dan geeft ie m wel hoor! Niet voor worstelen, maar wel voor een schwalbe vane en duitser. Net als voor een opzettelijk struikelende nedved. De Uefa moet zich schamen dat ze die man nog een wedstrijd geven.
Volgens mij wordt er NA het onderlinge resultaat eerst gekeken naar het aantal gemaakte doelpunten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nu zie ik het met mijn eigen ogen, hoe is het toch mogelijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:48 schreef Woffel het volgende:
[..]
Die site is niet vooruit te branden![]()
Tief zelfs eens op zuurpruimquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:47 schreef Woffel het volgende:
[..]
Tyf eens op joh, na 2 post heb ik ook wel door dat je advocaat haat.![]()
Klopt. Ik had daar geen rekening mee gehouden. Dacht dat de poster helemaal gelijk bedoelde. Doelsaldo gaat inderdaad voor coefficient.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:48 schreef dVTB het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er NA het onderlinge resultaat eerst gekeken naar het aantal gemaakte doelpunten.
Hopelijk zit de officiele site van het ek er dan naast.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:51 schreef dVTB het volgende:
Uhmmm.....
Volgens Teletekst http://teletekst.nos.nl/gif/829-03.html staat de wedstrijd onder leiding van een Noorse scheids...
Je probeert al in een paar topics lui te provoceren en daar erger ik mee aan. Daarnaast is gonzalez op papier misschien een topscheids, in de praktijk verre van dat.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:51 schreef Compile het volgende:
[..]
Tief zelfs eens op zuurpruimHet gaat me niet om advocaat, want die man is toch een zuurpruim, maar ik vind het een beetje flauw om nou weer zo overdreven te reageren omdat er een goeie scheids fluit. Ik bedoel, die Manschaft laat zien wat voetballen is, weltmeister kan je gewoon niet verslaan!
Ja, ik ook wel. Dan kan ik nu rustig slapen, want morgen wordt al spannend zatquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:55 schreef vanwel het volgende:
Dat Gonzalez zou fluiten, is waarschijnlijk al eerder op die site gezet. Hebben ze kennelijk aangepast en zelf nog niet op internet gezet... ik geloof wel dat die Hauge fluit...
Hopelijk zitten ze er met die opstelling ook naastquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:57 schreef halleekes het volgende:
ik zie die opstelling:
gen koller, geen nedved, geen rosicky, geen galasek, geen baros
en bij duitsland die schwijnsteiger.......ik begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen
Nou ja, je hebt toch nog weer een leuk nieuw woord aan de Nederlandse taal toegevoegd: onniettig.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:54 schreef Bombie het volgende:
Op www.vi.nl staat dat ene Hauge de wedstrijd gaat fluiten. Daarmee is dit topic onniettig verklaard.
Edit: Dacht ik ook nieuws te hebben.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:45 schreef Compile het volgende:
Ik vind Rudi Völler dus echt een toptrainer he! Wat een symphatieke vent! Hij lacht ook altijd zeer vriendelijk. Daar kan Advocaat nog eens iets van leren met die zure kop van m
2-1 gewonnen maar uitgeschakeldquote:Op woensdag 23 juni 2004 01:24 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Wat heeft Italië eigenlijk gedaan vanavond?
Nope, slechts 3 van de basisspelers tegen Nederland spelen ook tegen Duitslandquote:Op woensdag 23 juni 2004 01:01 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Hopelijk zitten ze er met die opstelling ook naast
Laten zien dat ze kunnen voetballen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:24 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Wat heeft Italië eigenlijk gedaan vanavond?
Wat? Wat zeg je? Spelen we het WK nu? Da's ook raar dan, dat alle niet-Europese landen al zijn uitgeschakeld...quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:06 schreef Compile het volgende:
[..]
Laten zien dat ze kunnen voetballen.En Oranje dan? Hebben die al bewezen dat ze ook het WK kunnen winnen? Wat? Wat zeg je? 1974?
2000? Whahahahahaah
Oh, ja het EK. Daar gaat het nu over. Sorry.. Maar het WK is toch een stuk belangrijker dan het EKquote:Op woensdag 23 juni 2004 02:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat? Wat zeg je? Spelen we het WK nu? Da's ook raar dan, dat alle niet-Europese landen al zijn uitgeschakeld...![]()
Helemaal niets in Italie, whahahaha. Laffe arrogante kut"voetballertjes"![]()
Je maakt alleen 4 catastrofale fouten in 2 zinnen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:33 schreef Compile het volgende:
Tja, Duitsland gaat gewoon winnen vanavondZweinsteiger
Mooie namen, krachtig als je ze uitspreekt! Der Rudi!!
Deutchland über alles! Wir winnen die EK jaja
![]()
Ohjee, sorry dan hiervoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 02:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je maakt alleen 4 catastrofale fouten in 2 zinnen.
Je mag dus tegenwoordig niet meer verwachten dat als iemand voor Duitsland is en Duits probeert te spreken het wel correct opschrijft.quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:16 schreef Compile het volgende:
[..]
Ohjee, sorry dan hiervoor
Je hebt geen argumenten meer, dus dan maar weer zo? Over laf gesproken zeg
Het word echt eentonig zo, kom je niet met iets beters?Ik ga wel pitten... Forza Italia
Alleen al als we niet winnen van letland wil ik eigenlijk niet door. gewoon in maken die ploeg met 8-1 ofzo. Dan boezemen we gelijk angst in bij die zwedenarenquote:Op woensdag 23 juni 2004 02:28 schreef BGN het volgende:
Als Ned-Let 0-0 wordt, en Dui-Tsj 2-3, gaan de Duitsers door toch???
Letland gaat alleen door als het wint en Duitsland niet wint.
Duitsland gaat door als het wint, of als het gelijkspeelt en Ned-Let een gelijkspel wordt.
En als het verliest, moet Ned-Let 0-0 worden, terwijl Dui dan ook met 2-3, 3-4 etc. moet verliezen om door te gaan.
In alle andere gevallen is Nederland door
Dus als
Ned-Let 0-0 Dui-Tsj 0-1, 1-2 of meer dan een doelpunt verschil
Ned Let 1-1 of meer, Dui verliest.
Ned wint, Dui wint niet.
Het enige land ter wereld (op de Filipijnen na) waarbij je de inwoners niet anders schrijft en toch foutief schrijven.quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:26 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Alleen al als we niet winnen van letland wil ik eigenlijk niet door. gewoon in maken die ploeg met 8-1 ofzo. Dan boezemen we gelijk angst in bij die zwedenaren
2-1 tegen Bulgarije...nounou. Als ik even jou type redenatie mag gebruiken - als Zweden 5-0 en Denemarken 2-0 heeft tegen Bulgarije, wie van de drie ploegen kan dan niet voetballen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:06 schreef Compile het volgende:
[..]
Laten zien dat ze kunnen voetballen.
Zeker, ik heb al een duitse auto, prachtige spullen komen er vandaan. Aardige mensen ook, maar ik zie niet zo in wat dat met voetballen te maken heeft.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:51 schreef Compile het volgende:
[..]
Tief zelfs eens op zuurpruimHet gaat me niet om advocaat, want die man is toch een zuurpruim, maar ik vind het een beetje flauw om nou weer zo overdreven te reageren omdat er een goeie scheids fluit. Ik bedoel, die Manschaft laat zien wat voetballen is, weltmeister kan je gewoon niet verslaan!
Ik zing morgen uit volle borst het Duits volkslied mee! Prachtig land! Dat Duitsland, we moeten trots zijn op deze mensen en ze koesteren. We kunnen veel van de Duitsers leren.
landverrader...quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:51 schreef Compile het volgende:
Ik zing morgen uit volle borst het Duits volkslied mee!
bij een 1-1 gelijkspel of hoger en verlies van duitsland is nederland door. Bij een 0-0 gelijkspel en een verlies van duitsland met 2 punten verschil, of 0-1, of 2-1, is nederland door. Bij winst van nederland en een gelijkspel of verlies bij duitsland is nederland door. Wie doet de math nou?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:48 schreef RAILGUNNER het volgende:
[..]
Ieder land staat op basis van het afgelopen WK en het vorige EK op een ranglijst bij de UEFA.
Duitsland was 2e op het WK, terwijl Nederland niet eens meedeed. U do the math.
Wellicht dat de kwalificaties ook meetellen, dan komt Duitsland wederom beter voor de dag.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Gonzales zal inderdaad na vanavond wel naar huis moeten, denk niet dat hij bij de beste scheidsrechters hoort die de volgende rondes mogen fluiten. Daar heeft Collina alleen geen fuck mee te maken natuurlijk, da's gewoon een collega-scheidsrechter.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:42 schreef Boomstam het volgende:
ik hoorde dat gonzales door o.a. collina(4de official) en meerdere naar huis is gestuurd vanwege Tje-Ned, maar ook vanwege Den-Ita
mede door de laatst genoemde hebben ze collina 4de official gemaakt om een oogje in het zeil te houden, dat is gebeurd en vandaar dat gonzales naar huis is gestuurd..........weet alleen niet of het waar is want ik heb dit van me kapper net gehoort
Heitinga onterecht rood, van Nistelrooy geen strafschop. :/quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Totti geen rood, robben geen geel etc etc etcquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:03 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Heitinga onterecht rood, van Nistelrooy geen strafschop. :/
Als hij die wedstrijd ook gefloten heeft, had hij Totti dus geen rode kaart gegeven voor die zware overtreding.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:45 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij was het al van te voren bekend dat Gonzales, Duitsland niet zou fluiten. Er zijn 12 scheidsrechters aangesteld en 24 groepswedstrijden. Dus iedere scheidsrechter 2 wedstrijden. Aangezien Gonzales naast Nederland - Tsjechië al Denemarken - Italië floot kon dat dus niet.
Na de groepswedstrijden zullen de beste scheidsrechters overblijven. Ik neem aan dat hij daar niet bij zal zitten.
OMG! Het is nog waar ook...quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:02 schreef dVTB het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt toch nog weer een leuk nieuw woord aan de Nederlandse taal toegevoegd: onniettig.![]()
Een creatieve samenvoeging van onwettig en nietig...![]()
Neuh, Gonzales beseft gewoon dat ie zijn best moet doen en Duitsland te vriend moet houden! Gezien Gonzales anders Duitsland in 2006 niet inkomt als het WK daar plaatsvind.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Pendejo Gonzales.
Zal je zien dat ie voor de Moffen gaat fluiten, omdat ie 't gevoel heeft de Tsjechen al eerder geholpen te hebben.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:14 schreef AgeEll het volgende:
die scheids zal wel weer iets heel omstreden doen, hopelijk in ONS voordeel. denk t niet
Als je het topic had doorgelezen, was je er achter gekomen dat dat niet klopt en dat Dhr, Hauge uit Noorwegen de wedstrijd fluit.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met die scheidsrechter hebben de Tsjechen de punten in de knip waarschijnlijk. Raar dat hij 2x Tsjechië mag fluiten.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:31 schreef Compile het volgende:
[..]
Accepteer nou maar dat Duitsland gaat winnen vanavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |