Heb gisteren EW nog gezien maar ze staat op ploffen en na de geweldige prestatie van Italie vandaag zou het me niets verbazen als het nu tussen de familie en pinda's zou gebeurenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:57 schreef Suijk het volgende:
Ik verwacht het vannacht nog.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:01 schreef Suijk het volgende:
Leuk om later tegen de kleine te zeggen.
'Zweden heeft je moeder verlost'
Morgen ? Misschien vandaag nog.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:38 schreef ThunderChild het volgende:
Toch nog een baby morgen ??
![]()
![]()
![]()
En als het een meisje wordt?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:59 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat het een Italiaanse naam wordt ?
Ik gok op Roberto.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:53 schreef DIGGER het volgende:
Enige wat EW gisteravond uit EW kwam was gevloek, nothing more, nothing less
Ging het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
als ew buiten loopt en digger houdt haar niet vast waait het kind er zo uit .
Maar ze zijn net zo traag als David Beckham.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:31 schreef Doc het volgende:
Zo, nu is er in Huize Hools weer alle tijd voor de geboorte van de mini-Hool
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:01 schreef Bright het volgende:
SCH, is dat de hele bevalling?
Inderdaad, deze datum was ze uitgerekend.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
EW, je tijd gaat NU in
quote:Op maandag 28 juni 2004 07:12 schreef DIGGER het volgende:
Tis stil aan de overkant....van de Merwede
En vandaag?quote:Op maandag 28 juni 2004 07:12 schreef DIGGER het volgende:
Tis stil aan de overkant....van de Merwede
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:46 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
En vandaag?
EW is mooi een dag te laat, dus het wordt tijd om mini-EW eruit te persen.
![]()
![]()
![]()
maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. zet 'm op EW & Digger!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:24 schreef DIGGER (in het zwangerschap & geboorte topic) het volgende:
Nothing to report here.
moet je poepen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:57 schreef tong80 het volgende:
*HUMPFFFF*![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:48 schreef SCH het volgende:
Schijnzwanger dus...........
Zijn we er weer ingetuind
3 in Ajax design.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:20 schreef SCH het volgende:
hoeveel sokjes heb jij al af tong?
ik begin nu maar aan een pompebled rompertjequote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
3 in Ajax design.
Ze luistert net zo slecht als Digger.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:14 schreef piglet het volgende:
EW, inmiddels zijn er al 2 voordringers![]()
Zou het dan toch ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:37 schreef Lois het volgende:
EW? Digger? doet eens melden?
Denk het, want de Spelen redden ze niet . . .quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:18 schreef easy-going het volgende:
Ze willen toch niet ook eerst afwachten wie deTour de France wint he![]()
Nee dat vind ik ook!!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ligt het aan mij of is het nou echt al een tijdje verdacht stil rond Digger en EW
Oe ja doe maar! Ben toch wel heel nieuwsgierig!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:17 schreef Lois het volgende:
EW en Digger hebben een hele slechte internet verbinding thuis, dus het is logisch dat we in het weekend weinig horen.
Ik kan er wel even een smsje aan wagen?
* Karin gaat even mobieltje pakken*
Het is gewoon tijd dat die kleine zijn neusje laat zienquote:Op maandag 5 juli 2004 10:48 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ehm....ik zou liegen als ik zeg dat het me niets doet.
De ene dag gaat beter dan de andere. Ik ben er gewoon zo ontzettend klaar voor (vind ik) en nu zitten we ruim een week na de uitgerekende datum en ik heb nog geen beebje in mijn armen. Daar slaan mijn hormonen soms wat van over hun toeren. Ook omdat het 9 spannende maanden zijn geweest met die bloeding, cyste en haperende schildklier enzo....
Ja ik zal haar eens even flink nemenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:13 schreef dutchie het volgende:
Digger, doet E.W.tje maar eens goed verwennen.
![]()
Breien ja!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:14 schreef SCH het volgende:
Toi toi toi
Jaja, dit zijn toch de kleuren van je club?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Breien ja!
Dat zwart komt vanzelf wel van gekruip en zo natuurlijk, dus dan is EW blij met Feyenoord ja.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Jaja, dit zijn toch de kleuren van je club?
ontsluitingstijd bedoel je!quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:11 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop het ook ja, we lopen nu toch wel erg hard richting 'sluitingstijd'
strontkindje?quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
Ik ben al 6 x bevallen ondertussen
Jaaaaquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
Als ik niet op m'n werk ben, stuur ik Lois wel een SMS-je als het 'los' gaat
Zo vader, zo zijn 6 zonenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:35 schreef moussy het volgende:
[..]
strontkindje?
Is goedquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
Als ik niet op m'n werk ben, stuur ik Lois wel een SMS-je als het 'los' gaat
Idd, nog steeds niks...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:38 schreef tong80 het volgende:
Jeetje, wat een tempo.
een rugwee?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:39 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel een wee gehad
meer een ach en weequote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:05 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
een rugwee?
LOL, en nu maar wachten op EE WEE!!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
meer een ach en wee![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:13 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
LOL, en nu maar wachten op EE WEE!!!!
modjes zijn altijd dol op mijquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:40 schreef spookvrouw het volgende:
van mij wel, maar of de leading ladies het goedvinden???
ja, tuurlijk, dat begrijp ik wel maar na 42 weken mogen ze toch ookwel aan de moeder gaan denken en haar niet van ziekenhuis naar huis sturen en weer andersom...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:37 schreef bixister het volgende:
lily, ze letten tegenwoordig meer op of de baby het nog goed doet dan op die exacte grens van 42 weken.
* just me puft met spookvrouw meequote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:50 schreef spookvrouw het volgende:
het schijnt toch te gaan gebeuren vandaag lees ik net in het zwangerschapstopic, dus ook hier nog maar een paar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Digger en EW van harte gefeliciteerd met deze flinke knulquote:Gisteren om 22 uur begonnen de weeen,
om 5 uur vanmorgen naar het ziekenhuis en daar bleek EW 2cm ontsluiting te
hebben.
EW kreeg een infuus omdat het allemaal niet hard opschoot.
Om 7 uur had ze 3 cm.
Om 10 uur 4 cm. Om 11.10 nog steeds 4 cm, ongelooflijk veel pijn en erg
moe. De arts zag dat de baby het laatste stukje ook niet wou indalen en
daarom is toen toch besloten tot een keizersnede.
EW was erg boos, ze had niet voor niks zoveel pijn geleden vond ze en als
het dan toch een keizersnede werd had dat 2 weken geleden ook wel gekund.
De keizersnede was erg moeizaam omdat de baby zo onwijs groot was.
Uiteindelijk is geboren (de preciese tijd weet ik niet) Glenn William , 5235
gramen met een kop vol pikzwart haar.
Glen moet nog 24 uur ter observatie apart liggen omdat hij zo zwaar is en
hij moest onder de lamp (?). EW moet in ieder geval nog tot vrijdag
blijven.
Volgens de (zeer geemotioneerde) supertrotse vader kun je nu al duidelijk
het italiaanse bloed zien stromen en zullen de meisjes straks staan te
springen voor de voordeur
quote:"Glenn is een Gaelic-naam. Ze betekent: "Hij die in een dal leeft". De uitleg van de naam is eenvoudig, haar symbolische betekenis gaat echter dieper dan de vijf letters van de naam doen vermoeden. Wanneer je in een dal leeft, zul je alleen de mist zien die in het dal hangt. De keuze is aan jou: ga je uit het dal of loop je er verder in. Als je de berg opgaat, om uit dit dal te geraken, dan zal dit moeite kosten. Maar eenmaal op de top van de berg kun je het prachtige landschap zien en de zon op je gezicht voelen. Vergeet nooit die tijd toen je nog in het dal leefde en vergeet nooit de pracht die je op de bergtop zag."
Dat verbaast me eigenlijk niets, met EW en Digger als oudersquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Glenn is een Gaelic-naam.
Was mij niet bekend, maar foto weggehaald.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:17 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kruip even uit mijn stilzwijgen...
Golfer, Dig heeft nog niet zo lang geleden tegen me verteld dattie er geen prijs op zou stellen om foto's te plaatsen van zijn kindje. Daarom zou hij degenen aan wie hij zijn kind wel wilde laten zien per mail benaderen voor foto's. Toch zet jij nu deze foto op het forum.
Ik weet niet of je dat met toestemming van Dig doet? Zo ja, dan heb ik niets gezegd en is Digger op zijn mening teruggekomen maar ben ik daar nog niet van op de hoogte. Zo nee, dan zou het wellicht beter zijn deze foto weg te halen tot je er met Dig over hebt gesproken??
Groeten,
ER
*terug in stilzwijgen*
Voor de mensen die de foto niet hebben gezien (en dus ook niet meer te zien krijgen)quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:19 schreef tong80 het volgende:
Foto lag in m'n mailbox.Wat een kop met gitzwart haar.
Yep, sorry but that's the way we think about it.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:56 schreef golfer het volgende:
Via, via begreep ik dat DIGGER en EW liever geen foto op het forum van Glenn willen hebben dus deze maar weer weggehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |