"vijftig cent"quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
"Eemineem.".
Ik hou van dat soort vrouwen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:34 schreef pberends het volgende:
LOL @ vrouw bij Laura. Das iemand voor Jeffie.
Misschien heeft Lotje haar wel gezegd dat Arnie nog leeft, en waar hij is... komt Arnie straks nog terugquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:38 schreef BVO het volgende:
Lotje komt wel terug hoor.
Bij GTST gebeurt nooit iets voor niks.
Die vrouw was trouwens wel erg leuk.
Lotje en Arnie komen samen in opstand tegen Laura!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:39 schreef DaMart het volgende:
Misschien heeft Lotje haar wel gezegd dat Arnie nog leeft, en waar hij is... komt Arnie straks nog terug![]()
Aan het einde van het voorstukje gaf ze ook een knipoog aan Jef !!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:34 schreef pberends het volgende:
LOL @ vrouw bij Laura. Das iemand voor Jeffie.
weet je het 100 % zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:38 schreef BVO het volgende:
Lotje komt wel terug hoor.
Bij GTST gebeurt nooit iets voor niks.
Die vrouw was trouwens wel erg leuk.
Dat moest natuurlijk van Sylviaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:41 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Aan het einde van het voorstukje gaf ze ook een knipoog aan Jef !!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lotje en Arnie komen samen in opstand tegen Laura!.
Hun missie is: Laura dood!
Gaat goed hoor, dat sarcasme !!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:45 schreef Zhenar het volgende:
Oh my God, wat een spannend voorstukje voor morgen! Catch&Match krijgt een klant!! En ze knipoogt naar Jef!!! Dat we dit nog mogen meemaken zo vlak tegen de zomercliffhanger aan!!!! Nu weet ik zeker dat het de komende aflevering extreem super mega ultiem gaaf gaat worden!!!!!
(Ik heb net geleerd sarcastisch te zijn)
[..]
PS: Denkt iemand ook dat Charlie en Nick zijn vergeten dat ze getrouwd zijn?
Je vergat te vermelden dat er in het voorstukje voor morgen een klant van Catch&Match knipoogt naar Jef! Bruut!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:54 schreef Kimmster het volgende:
Dit was het wel geloof ik in vogelvlucht..
Nick en Charlie zijn:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:30 schreef _bigmac_ het volgende:
haha Nick en Charlie zijn echt tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |