Meta moet er niet in das een manquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:44 schreef BVO het volgende:
Ik zag het net. Het was Meta van Baak.
De loting is trouwens net geweest, zitten een paar mooie duels in.
Eensquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Meta moet er niet in das een man
Wat ben jij een sexist!! Echt lullig gewoon hoor!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Meta moet er niet in das een man
tja het word gezegt op het gtst forum.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dit topic effe vluchtig doorgelezen, heb GTST gemist. Maar wat lees ik nou, komt Daniel terug??
Wat een lief broertje heb je danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:29 schreef Dizer het volgende:
Lamaar mijn lieve [lees: meestal irritant] broer gaat hem voor me opnemen
Tis dat je het zelf zegt...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is héél mooi.
En ik heb smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:56 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren ook alquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:16 schreef dunn0w het volgende:
Huh hoe kan dat nu....
Yasmin heeft weer krul haar... vaag hoor...
Ja.. maar vorige week had ze het nog steil toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Gisteren ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |