Edited.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:09 schreef MikeyMan het volgende:
Heb jij pedalen aan de buitenkant zitten? Tis toch geen trapauto?
Zal 't verschil in gewicht geweest zijn, was met een espace.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:01 schreef t0n het volgende:
Deze brak niet af .... én ... ik ben snel weg gereden...
Ik raakte hem met km'tje of 50 / 60 ook..
Show itquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:50 schreef firecow het volgende:
Ga je hem ook opnieuw laten spuiten ?
Want hij is dof als maar kan zonde hoor![]()
Ben nu ook bezig met de mijne heb er vandaag een lekkere foute achterbumper voor gekocht![]()
Idd, het kan zijn dat het te hoog gegrepen is, het is mij ook maar verteld, ik weet iig wel dat het vermogen gaat opleveren, hoeveel... dat boeit me niet zo veel, ik hoef (nog) niet als de brandweer te gaan, als ik maar gewoon lekker door tuf.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:18 schreef Twie het volgende:
mini-me 40 pk?? uhu...
als je met een minime en bolt-ons 40 pk winst boekt, ben ik erg benieuwd hoe lang jouw blokkie heel blijft. Je zal rond de 20 pk winst boeken, met bolt-ons maybe 25.. tis zeker een leuke upgrade voor niet al teveel geld.. maar uiteindelijk weggegooid geld: je hebt je gemiddelde auto, iets minder gemiddeld gemaakt, bent een hoop geld kwijt en je auto is een stuk minder betrouwbaar geworden.
Hij wordt inderdaad gespoten, deels, niet alles hoeft gedaan te worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:50 schreef firecow het volgende:
Ga je hem ook opnieuw laten spuiten ?
Want hij is dof als maar kan zonde hoor![]()
Ben nu ook bezig met de mijne heb er vandaag een lekkere foute achterbumper voor gekocht![]()
Ziet er heel weird uit nu hoor in het witquote:Op zaterdag 3 juli 2004 08:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Show it![]()
Hij heeft een d14, en daarop heeft, volgens mij, nog niemand een mini-me uitgevoerd. Ik zou dus persoonlijk niet de pionier gaan uithangenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:27 schreef t0n het volgende:
ArtiC,
Het kan op bijna alle d15 blokken, maar claim me er niet aan vast.
je gaat er (mits je het door CJperformance laat doen) zo'n dikke 40 pk op vooruit...
Kijk anders even op SLH forum en Honda-tech.com
Hij viel wel opquote:Op maandag 5 juli 2004 10:26 schreef t0n het volgende:
D14 kan het niet op, kanalen e.d. lopen te anders, naar mijn idee.
En de tering, wat was die sol spuuglelijk, en die kleur... ik heb er nog pijn in mijn ogen van![]()
![]()
![]()
ijsmeisquote:Op maandag 5 juli 2004 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij viel wel open bijna iedereen heeft er een foto van gemaakt
![]()
Binnenkort btw mijn foto's ook ff online zetten..
Sta je alleen niet op t0n
hihiquote:Op maandag 5 juli 2004 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij viel wel open bijna iedereen heeft er een foto van gemaakt
![]()
Binnenkort btw mijn foto's ook ff online zetten..
Sta je alleen niet op t0n
Hey ja, ik heb je helemaal niet zien wegrijden ofzo dus ik weet niet eens hoe je auto klinktquote:Op maandag 5 juli 2004 12:26 schreef t0n het volgende:
[..]
hihi
Ben benieuwd...
Van 't weekend komt de katvervanger er onder...
Dat is een term bij honda\'s. Daarmee verander je originele cilinderkop voor een andere (snellere in dit geval) en dat noemen ze dus een mini-mequote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:30 schreef BazzoS het volgende:
wat is een mini-me?
ah okequote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:33 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat is een term bij honda\\\'s. Daarmee verander je originele cilinderkop voor een andere (snellere in dit geval) en dat noemen ze dus een mini-me
Iddquote:Op maandag 19 juli 2004 16:21 schreef Twie het volgende:
mini-me is een mini replica van een esi blokdaarom heet ie mini-me (kleinere kloon)
Gedeeltelijk waar, 40 pk is misschien wat aan de hoge kant, maar letwel, de ECU van de ESI (p28) gaat ook mee, en wordt aangepast, daarin wordt het vtec inslag punt verhoogd, en de begr. komt veel en veel later.quote:hoewel het een goedkope manier lijkt om vermogen te krijgen, valt het in de praktijk erg tegen.. tis en blijft duur voor wat je wint... en 40pk winst is wel heel erg optimistisch.. hoe verklaar je dat een dxi blok met de kop van een esi, sneller is dan de esi zelf? iets krachtiger kan door de wat hogere compressie en door i/h/e zul je er uiteraard nog een pktje hier en daar bijpakken... maar 40 pk op een honda....... das ERG veel..
Deze ESI is goed, heeft altijd goed gelopen, komt ook van een mini-me af, en zoals je wellicht gelezen hebt, wordt mijn blok ook aangepakt... Het wordt tevens gedaan door iemand die af en toe bij hyper werkt.quote:anyway.. het lijkt goedkoop, maar in de praktijk komt er nogal wat bij kijken het geheel goed te laten draaien en betrouwbaar te krijgen; met name die esi's zijn gevaarlijke blokjes.....
Johquote:marreuhplease.... haal dat vreselijke gaas eraf of spuit het zwart ofzo
Tevens en ook dienen niet in 1 zin na elkaar gebruikt te worden.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:30 schreef t0n het volgende:
Motorkap strak gemaakt, gespoten, en tevens ook de spiegels en de dakstrips.
[afbeelding]
Yeah right, titanium kleur zul je bedoelenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:18 schreef t0n het volgende:
Iedereen opent een topic met zijn honda, dus ik ook
Exteriour Mods
- 15" Titanium rimms
Ik spreek abn, en tiep het niet, jij andersomquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Tevens en ook dienen niet in 1 zin na elkaar gebruikt te worden.
tssss. en maar zeggen dat ik geen nederlands kan
Ik vind het erg gaaf staanquote:ontopique:
Ziet er strak uit! Jammer van die zwarte motorkap. Ik heb hem liever mooi in kleur, al was het van het duurste carbon gemaakt dat er is.
Die spiegels zijn inderdaad zelf gespoten en het is zelfs standaard op mijn model zwart.quote:Maar gast, heb je de spiegels zwart gespoten?
Dat moet toch netjes in kleur. of gaat dat bij je zwarte accenten horen ofzo?
Dat is ook de bedoeling. De smaken kunnen erg verschillen op het stylen van een auto.quote:vind het niet erg mooi staan. meer de 'standaard' look zo.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:46 schreef Two_Tribes het volgende:
[..]
Yeah right, titanium kleur zul je bedoelen
En daar gaat het tenslotte om. Veel mensen vinden het mooi.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:00 schreef t0n het volgende:
Ik vind het erg gaaf staan
Okay, dan weten we dat ook weer. Hoewel denk ik het overwegen om ze in kleur te spuiten toch wat waard isquote:Die spiegels zijn inderdaad zelf gespoten en het is zelfs standaard op mijn model zwart.
De silverstone/ESI/VTI modellen hebben het in kleur. Maar inderdaad, het hoort bij mijn zwarte accenten
[..]
Subtiel is tegenwoordig toch het toverwoordquote:Dat is ook de bedoeling. De smaken kunnen erg verschillen op het stylen van een auto.
Kijk naar de auto van Jeroen/Jacco/Pharoahe het is enorm mooi, maar niet iets wat ik op mijn auto zou doen. Zelfde geld voor de auto van ijsmeis en Timmetjuh.
De auto wordt nog wel voorzien van wat andere dingen hoor, maar dan erg subtiel.
!
Deze is inderdaad zeer mooi, echter vind ik de wielen te allerdaags en ik ben niet van de 'extreme bumpers' en shit, maar dit is goed mooi...quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:43 schreef chiren het volgende:
Ik vind hem maar standaard met een zwart gespoten motorkap![]()
Een subtiel gestylde voorbumper met mooie rims zou al een stuk beter staan, vooral bij dit model civic
zoiets als dit:
[afbeelding]
Niet overdone en toch stoer, embleemloze motorkap
Verder is hij in 1 kleur denk ik strakker dan met die zwarte motorkap en spiegels, het matcht naar mijn idee niet echt
Maargoed, ik denk ook dat hij nog niet af is dus we wachten het resultaat gewoon af![]()
Ja, inderdaad het speelt een rol, maar paar maandjes sparen voor nieuwe dingen en dan komt het wel weer goed hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:22 schreef firecow het volgende:
Geld speelt ook een rol...![]()
Bumper is idd erg netjes zo, subtiel lipje, en de grill is altijd embleemloos, op dit model zit er zelfs geen grille, wel embleemloze motorkap.. .:+quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:34 schreef chiren het volgende:
Ow ja nu weet ik natuurlijk niet wat het budget is![]()
[quote]
Maar bij bijvoorbeeld die zwarte van mijn voorbeeld, die heeft volgens mij alleen een onderlip en wat gaas achter zijn voorbumper, embleemloze grille en mooie velgen, dat lijkt me niet veel kosten toch? En zoals je ziet een zeer mooi resultaat.
Bedankt, en dat gaat zeker lukkenquote:Ik vind de auto van t0n van de voorkant gezien wel bruut (ook al blijf ik van mening dat een auto in 1 kleur strakker en naar mijn mening ook mooier oogt) met de embleemloze grille, maar met een paar kleine veranderingen kan het er nog veel mooier uitzien!
quote:En dus zei ik ook 'maar hij zal vast nog niet klaar zijn dus we wachten het resultaat af'
Misschien heeft ie wel wat aan mijn verhaal weet ik veelIdeetjes opdoen ofzo, daar is het forum toch voor
![]()
Ben ik niet helemaal mee eens, veel golfjes, CRX etc, kan je de achterkant strak maken, en als dit goed gebeurd is het vaak mooi, maar vaak is het het tegengestelde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:20 schreef Tjabbo het volgende:
Embleemloos =
Dat vind ik zooooo jammer. Ik vind het wat 'sjonnie' aandoen. Zal wel komen door al die golfjes en astraatjes met strakke motorkap. Ikzelf ben trots op het merk dat ik rijd en dus ook op het logo op mijn motorkap. Maar da's persoonlijk he
Nette ride!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:09 schreef ShaoliN het volgende:
Grappig ik heb dezelfde auto. Ben idd ook niet zo'n fan van de overdone bumpers e.d. Die zwarte motorkap is ook niet helemaal mijn smaak.
[afbeelding]
Die van mij:
Mooi uitlaatje dr onder
Verlagingsveertjes
Velgen
En een mooi audiosysteem.
Ik zou alleen nog spiegels en spoiler achter i.d. kleur van mijn auto willen. Maar verder vind ik het mooi genoeg.
Thx mopje!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:12 schreef Tjabbo het volgende:
Nette bak Shaolin! Top! niet overdreven, velgen zijn niet mijn smaak, maar passen erg goed bij de auto
@ t0n: Ik houd niet van Carbon. Dat had ik geloof ik hierboven al gepost.
Maar het project gaat er steeds meer op lijken. keep up the good work
Foto van de lampen vanavond?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:17 schreef t0n het volgende:
[..]
Thx mopje!
Hoest met jouw deur?
Oh... Ik heb nu van die 7000K lichtenlampen dingen, godverdomme wat een verschil zeg, écht super die lampen.
Als ik me zelf in een winkelruit zie ofzo, is het net Xenon...
Er komt wat leukers in, op den duur, en de motor loopt goed, op het olieverbruik dat relatief hoog is na dan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:12 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? Gaat het niet meer door dan?
Wanneer er een hoop voorgaand klaar is, zoals onderstel, verlagen, uitlaat, stoelen, remmen, carbon (nee, geen hood... voorlopig)...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:12 schreef jacco het volgende:
Wanneer komen er eens mooie velgjes onder dan?
b-serie tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:48 schreef t0n het volgende:
[..]
Er komt wat leukers in, op den duur, en de motor loopt goed, op het olieverbruik dat relatief hoog is na dan.
No longer for sale, it's soldquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:31 schreef t0n het volgende:
Even voor mensen die wellicht interesse hebben, het mini-me gedeelte is te koop, dat houd in:
ESI kop, Inlaat ontsteking, en alles wat daar aan vast hoort
* ook_gek moet spontaan denken aan de laatste meertingquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:54 schreef t0n het volgende:
Wtf, waar heb je mij nou weer gespot
En het wordt niet erger.. Het is niet erger geworden sinds dat ik in die auto rij... De vorige fucking eigenaar is gewoon een lul...
Ik rij hem goed warm
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* PeuRac moet spontaan denken aan de laatste meerting![]()
nee ik dacht aan de geweldige hoge prijzen. Iets met 7 Euro!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
'Turbo' mishandeling
en als je het vertaalt wat staat er danquote:Op zondag 5 september 2004 04:33 schreef t0n het volgende:
ik ga morgen den kff fotos'ameka maken... ah kut let eniten op me teirpen
kom net ettrug van staepnne!
lat0r!
Derde maatje was die avond gewoon thuis, ik was me uitlaat aanhet fixen bij maatje 2quote:Op woensdag 8 september 2004 00:34 schreef Remon het volgende:
pik vraagje hoe krijg je het voor elkaar dat je knipperkichte blijfen branden bij stadslicht?
en die velgen die je maat heb wil ikke ook!
(oja en waar is vriendje 3? die staat normaal ook altijd op de foto der bij)
Die vlammen zijn best grappig ja, schrik me alleen lam, gaat samen met een fucking harde klap!quote:Op woensdag 8 september 2004 00:41 schreef firecow het volgende:
Hey koel die flamme ! Mijne maakt zelfde geluid alleen niet die flammmes![]()
Zal wel door je brakke blok komen denk ik !
Mijn heeft de laatste tijd wat start problemenAls hij koud is start hij als een beest.... Maar zodra het blok lekker op temp is en ik ga tanken bijv of ik zet hem ff een paar min aan de kant, wil hij moeilijk starten... Soms moet ik echt 3 4 5 keer proberen.... Iemand een idee ?
Het is dus alleen als het blok warm is
Is een cap uit dat flimpje wat hier een stukje boven staatquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:02 schreef MikdawG het volgende:
Damn, die laatste foto is echt bruut!
Mja, die kon ik dus niet afspelen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Is een cap uit dat flimpje wat hier een stukje boven staat
Lip is ook goedquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:37 schreef t0n het volgende:
Heheheh...
Beschuit: komt geen andere bumper onder, wel 'n lip
HERRIEMAKERD!quote:Op zondag 19 september 2004 22:12 schreef t0n het volgende:
De dB meter op automaxx kwam uit op de 126.2 dB vandaag...
niet dat ik er veel waarde aan hecht... maar is toch grappig...
Hehe, die wordt ook vaak voor een 205 gti gebruikt.quote:Op woensdag 15 september 2004 10:52 schreef t0n het volgende:
Update:
Renault Laguna frontlip gekocht:
eerste twee pics zijn op 'n 6th gen, niet strak gemaakt
laaste foto is van Marco, ook een SLH lid, wel strak gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:
Kennis van me heeft een ouwe Blazer zo een US bak. En als we precies 5KM rijden door een straat dan maakt hij zo een zwaar geluid dat alle auto alarmen af gaanquote:Op maandag 20 september 2004 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HERRIEMAKERD!
Weet je wat er gister gebeurde?
Wij naar de friettent.. stond daar een mini cabrio, wij gaan er naast staan (ja, kan niet zonder een beetje herrie)
Gaat het alarm van die mini af, komt die eigenaar eraan zegt ie "misschien moet je een keer een fatsoenlijke uitlaat eronder schroeven"
Ja, misschien moet hij een fatsoenlijk alarm kopen!![]()
Ja, ik vond het wel jammer dat ie niet meer afging toen we weg gingen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een ouwe Blazer zo een US bak. En als we precies 5KM rijden door een straat dan maakt hij zo een zwaar geluid dat alle auto alarmen af gaanEn je moet eens weten hoe vaak we dat al gedaan hebben whehehehe
Doe nou gewoon dat blok erinquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:06 schreef t0n het volgende:
Deze lip is gewoon spuitbaar hoor
Maar goed, ik moet toch een keer veeeeeel dingen spuiten, maar het misstaat nu niet.
Ik heb andere proriteiten.
Oh... Kwam er vanmorgen achter, dat met silencer de auto bijna niet rookt...
Dus blok kan nog ff mee...![]()
(ofwel, eerst andere dingetjes kopen
)
Moeite met lezen somsquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:07 schreef t0n het volgende:
Japis_backup: Bij mij er is geen gaas te vinden in de auto hoor, maar je hebt gelijk, alle honda rijders hebben gaas...
MK1GTI, bij mij zit het goed bevestigd, en het is zwart gespoten dus niet bling bling... Maar ik vind het gewoon meer 'af'.
Het heeft tevens ook nog 'n functie, het vangt vliegen en grote voorwerpen op, die anders tegen me radiator komen.
Ik zou hier beginnen en een net onderstel eronder gooien. Misschien de remmen nog een beetje aanpassen. Dan lekker naar het circuit en blazen met die V-Tecquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:18 schreef t0n het volgende:
Iedereen opent een topic met zijn honda, dus ik ook
Suspension etc
- None adjustments
VTEC?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:11 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Ik zou hier beginnen en een net onderstel eronder gooien. Misschien de remmen nog een beetje aanpassen. Dan lekker naar het circuit en blazen met die V-Tec![]()
Zwart is idd beter dan zilverkleurig en ja natuurlijk moet er *iets* zitten. Maar zoals ik al zei: Als het al eens fatsoenlijk gemonteerd is (en liefst ook zwart ja) dan is het nog niet eens zo mmmmmmmmmnnnnnnnnnnn weetjewelquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:07 schreef t0n het volgende:
Japis_backup: Bij mij er is geen gaas te vinden in de auto hoor, maar je hebt gelijk, alle honda rijders hebben gaas...
MK1GTI, bij mij zit het goed bevestigd, en het is zwart gespoten dus niet bling bling... Maar ik vind het gewoon meer 'af'.
Het heeft tevens ook nog 'n functie, het vangt vliegen en grote voorwerpen op, die anders tegen me radiator komen.
Als jij betaald, sure!quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:00 schreef noidea het volgende:
Doe dan gewoon een turbo kit erop, en een grote intercooler erachter, heb je geen gaas nodig en het ziet er super uit.
Waar, wanneer, hoelaat...quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:33 schreef ook_gek het volgende:
t0n reageer op mij dan.
kom je naar de meet![]()
Ik krijg het een beetje van dit soort reply's.... 'gewoon' ff 'n turbo opbouw.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:00 schreef noidea het volgende:
Doe dan gewoon een turbo kit erop, en een grote intercooler erachter, heb je geen gaas nodig en het ziet er super uit.
loterij winnen werkt ook goed hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 09:53 schreef t0n het volgende:
[..]
Waar, wanneer, hoelaat...
[..]
Ik krijg het een beetje van dit soort reply's.... 'gewoon' ff 'n turbo opbouw.
Je moet niet vergeten dat 'n beetje spruitstukje voor 'n turbo al 'n hondertje of 5 kost.
Maar ook het motorische gedeelte zal tot z'n recht komen, alleen... het sleutel woord met 'tunen' van je auto, is tijd nemen.... geld sparen....
Ja ik weet wat het kost, maar een turbo kit, is met spruitstuk en al. Kost ongeveer 3000 euro, dus dat valt nog wel mee. Motorische dingen zijn nou eenmaal prijzig.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:53 schreef t0n het volgende:
[..]
Waar, wanneer, hoelaat...
[..]
Ik krijg het een beetje van dit soort reply's.... 'gewoon' ff 'n turbo opbouw.
Je moet niet vergeten dat 'n beetje spruitstukje voor 'n turbo al 'n hondertje of 5 kost.
Maar ook het motorische gedeelte zal tot z'n recht komen, alleen... het sleutel woord met 'tunen' van je auto, is tijd nemen.... geld sparen....
Je zegt dat het meevalt én dat het prijzig is.. Beetje tegenstrijdigquote:Op woensdag 22 september 2004 10:16 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja ik weet wat het kost, maar een turbo kit, is met spruitstuk en al. Kost ongeveer 3000 euro, dus dat valt nog wel mee. Motorische dingen zijn nou eenmaal prijzig.
kun je ook beter die 3k voor een swap gebruiken vind ik dan, leuke B16A2 uitzoeken ofzoquote:Op woensdag 22 september 2004 13:13 schreef t0n het volgende:
Dat is waar, maar het is dus niet 'gewoon' 'ff' een turbo opbouwen.
Voor een uitgave van 3k euro moet ik toch wel ff sparen hoor...
kan ik concluderen dat je gewoon gedolt bent?quote:Op maandag 20 september 2004 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HERRIEMAKERD!
Weet je wat er gister gebeurde?
Wij naar de friettent.. stond daar een mini cabrio, wij gaan er naast staan (ja, kan niet zonder een beetje herrie)
Gaat het alarm van die mini af, komt die eigenaar eraan zegt ie "misschien moet je een keer een fatsoenlijke uitlaat eronder schroeven"
Ja, misschien moet hij een fatsoenlijk alarm kopen!![]()
Er kwam wel geen rook uit je uitlaat op dat moment, maar wel onder je auto vandaanquote:Op zondag 26 september 2004 18:51 schreef t0n het volgende:
Update: Andere koplampen besteld, andere knipperlichten.
Oh.. En me motor zei vandaag *plof* op de snelweg.. dus van de week maar ff vervangen
6 a 700 euro schat ikquote:Op maandag 27 september 2004 22:57 schreef av_82 het volgende:
Hai,
Wat kost dat nou, zo'n zo goed als nieuw D15 blok?
Mooie bak voor de rest!
D15's zijn idd erg goed voor turbo geschikt, neem een kijkje op www.streetlegalhonda.nl daar heeft 'hardcore honda' een geile a'pexi turbo kit op zijn d15b7quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:01 schreef av_82 het volgende:
t0n,
Ik zoek (nog) geen blok, ik ben me aan het oriënteren in de prijzen en mogelijkheden van de civic-tuning. Ben bezig met het aanschaffen van een 5th gen coupe, ik ga voor een civic met een D15b7 blok omdat ik er een turbo op wil gaan gooien, en de d15 blokken zijn (zo heb ik mij laten vertellen) hier zeer goed voor geschikt.
Blokken zijn niet zo heel duur, het probleem is alleen dat je die blokken gaat kopen met hoge km's.quote:Ik vroeg me vooral af hoe duur zo'n blok is voor het geval dat ik de boel toch verziek en ik een nieuw blok nodig heb haha! Maar ieder geval thanks voor de tip, heeft van Deijne een site toevallig? Ik keek net op jouw aanwijzen even rond op marktplaats en zag een verkocht d15 blok met ongeveer 40000km.. was dat de jouwe?
Dankjewel, Deze lip is van een Renault Laguna, is 99% pasklaar.quote:Keek net nog even door je topic heen, ik vind de front lip erg geslaagd. Zelf ben ik van plan om iets soortgelijks te doen, misschien een wings west racing series frontlip. Is jouw lip nou van mugen?