je knutselwerk van je lampen vond ik zeer geinig...heb het vanmiddag ook maar gemaakt...wel met remlichten..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:49 schreef t0n het volgende:
[afbeelding]
I.v.m. slicks op me andere wielen, rij ik nu met stock velgen, ook wel grappig... Maar niet blijvend
[afbeelding]
Ook weer me eigen wielen er op, die KIA velgen moesten weer terug onder de KIA.
[afbeelding]
Hier ff 'n beter foto hoe je lampies schijnen als je ze doorlust. DIt zijn gewoon EDM lampen.
linkje klopt niet, je Chello username moet er nog tussenquote:
Denk dat je het beste deze vraag in Vraag & Aanbod kan plaatsen. Zal je de meeste reactie krijgen. Kan je er beter ook bij vermelden watvoor civic je zoekt. Hier 1tje van marktplaats: http://www.marktplaats.nl(...)p3%3Fq%3Dcivic%2Bgasquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:00 schreef Remon het volgende:
iemand nog een civic te koop op gas/g3?
ik hoor het graag
hehe yeps i know...bedankt voor het meedenken! Maar er is voor mijn green luchtfilter geen alu buis verkrijgbaar (extreem grote diameter, te weten 85 mm).... Heb het voor de vakantie tijdelijk opgelost door een pvc buis =>quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:05 schreef firecow het volgende:
Hey tjAb die luchtfilter zit daar uber uber uber fout... Het heeft totaal geen nut nu... Het werkt zelfs negatief nu denk ik zo pal naast de motor... Dat ding moet koele lucht aanzuigen en niet warmte lucht zo pal naast de motor...
Hahah, nee klopt, maar zonder dat ding... is het zo... hard...quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:01 schreef noidea het volgende:
Heb je nu gewoon nog die silencer in je uitlaat zitten? Dat kan natuurlijk niet he
Nee dat niet eens....quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:14 schreef PeuRac het volgende:
LOL, je hebt de Silence-er er weer inBen je die wout nog een keer tegen gekomen ofso?
Heb hem niet moeten lassen... Ik heb het volgende:quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:08 schreef aKra het volgende:
Waar heb jij je uitlaat laten lassen en hoeveel heeft dat gekost?![]()
Thx kerel.... komt nog veel meer aan...quote:
Thx man!quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:57 schreef Ultimora het volgende:
hij begint echt vet te worden zodie stalen harries die staan wel "sleeper" ook wel gaaf zo eigenlijk
Thx!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:11 schreef BuBbliN het volgende:
mooi bakkie t0n
heb zelf een dxi uit * 94... ff een vraagje....
Je dat kan, maar die sluit je dan wel aan op je V-snaar... bij je poelie, als je een kleine poelie hebt, zonder extra sleuf voor de stuur bekrachtingspomp, ben je de sjaak... Dan moet je dus 'n andere poelie regelen...quote:weet iemand of het mogelijk is om er stuurbekrachtiging op mun bakkie te zetten?
heb wel gehoord dat zoiets mogelijk zou kunnen zijn, maar heb nog nooit iemand gesproken die dat daadwerkelijk heeft gedaan. Ook enig idee wat zoiets gaat kosten?
nee ik ben niet op zoek naar velgen... Maar ze zijn wel mooi!quote:Bezit zelf deze velgen: alu. OZ Superleggera zilver 7x16 en banden Toyo Proxes T1-S 205/45/ZR16
Zocht je iets in deze richting? ff pics erbij zoeken...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
slak eropquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:40 schreef t0n het volgende:
Thx kerel.... komt nog veel meer aan...
Velgen ben ik ook volop mee bezig... Daarna is het tijd voor iets meer druk op de ketel...
quote:
Hij is idd nu zo laag, en komt idd alleen door de veren... het is wel abnormaal kut met drempels, maar je moet er iets voor over hebben hé. Ik was intotaal 150 euro kwijt voor me veren.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:51 schreef chiren het volgende:
Staat ie nu zo laag alleen maar door die veren?
Bruut, een setje veren kost geen drol toch? Eurootje of 90?
Mooie velgen ook, begin ook al een beetje gewend te raken aan die motorkap
En die lip is ook geinig
Thx man...quote:Op woensdag 8 december 2004 03:05 schreef Remon het volgende:
Met dat stukje verlagen ziet het er meteen een stuk dikker uit!![]()
Wat heb je verders nog in petto en wat zijn de plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |