Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Precieze error?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:57 schreef kingfinn het volgende:
ik krijg bij Gmail als ik wil mailen error dat het bericht niet verzonden kan worden , nog meer mensen hier last van gehad?
ja ik ook...quote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef Zaagmans het volgende:
Wie houdt die lijst bij als ik vragen mag? Ik zou graag mijn naampje er ook op zien...
sla. Geef je naam en je mail danquote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef Zaagmans het volgende:
Wie houdt die lijst bij als ik vragen mag? Ik zou graag mijn naampje er ook op zien...
Ahem:quote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef Zaagmans het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ssst, is ons geheimpje.
Ik kan er nog steeds helemaal niet op..quote:Op maandag 21 juni 2004 20:57 schreef kingfinn het volgende:
ik krijg bij Gmail als ik wil mailen error dat het bericht niet verzonden kan worden , nog meer mensen hier last van gehad?
Staat een spelfout inquote:Omdat het en der geruchten opduiken dat Hotmaiol, Yahoo en en andere gratis aanbieders de mails van GMail (en zo ook de invitations) blokkeren (iomwille van privacy) kan het handig izjn om een mailadres van je provider op te geven.
zaagmansquote:Op maandag 21 juni 2004 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
sla. Geef je naam en je mail dan
Emailadres ff posten.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef Zaagmans het volgende:
Lees jij de openingspost eerst maar eens.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:59 schreef DjDev het volgende:
[..]
ja ik ook...
heb ik ook gedaan maar ik kon er niks over vindenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Emailadres ff posten.
[..]
Lees jij de openingspost eerst maar eens.
javascript alert met "An error occurred. Your message was not send."quote:Op maandag 21 juni 2004 20:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precieze error?
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:01 schreef DjDev het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan maar ik kon er niks over vinden![]()
quote:HET OFFICIELE LIJSTJE!
Post je emailadres en je username om aan te sluiten!
OP:quote:Op maandag 21 juni 2004 21:01 schreef DjDev het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan maar ik kon er niks over vinden![]()
Heb het een keer gehad idd. Ff nieuw browserscherm proberen (knippen plakken met je bericht).quote:Op maandag 21 juni 2004 21:02 schreef kingfinn het volgende:
[..]
javascript alert met "An error occurred. Your message was not send."
moet je poepenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef Slarioux het volgende:
Over 6 minuten terug.
Pas maar op! Straks blijven ze zo scheef staan! Ik vrees dat het redelijk druk is op Gmail, en tja het is beta... dus dan mag er nog van alles fout gaan...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:03 schreef estranged het volgende:
ik heb sinds vanmiddag (13u ongeveer) een Gmail account. (Tnx slarioux)maar elke keer als ik probeer in te loggen krijg ik een Server Error. Inloggen is dus nog geen 1x gelukt.
"Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience."
ben ik de enige die daar last van heeft?
(en ik krijg ondertussen last van m'n 'fingers crossen')
Neem even de eerste 10 namen van de lijst over, en hun emailadressen. Stuur die 10 invites. Als je dat gedaan hebt, schuif ik de lijst door en kan je nog 10 sturenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef SynXteR het volgende:
iemand gmail invition hebben heb er stuk of 20 dus...
Bovenste 20 mailen...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef SynXteR het volgende:
Gewoon je fok nickname. Als je een invitation krijgt, moet je zelf een leuk emailadres kiezenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:07 schreef Chillmeister het volgende:
met nickname: gewoon je fok nick neerzetten of de nickanme die je voor het @gmail.com adres wilt hebben
Email adres posten./quote:Op maandag 21 juni 2004 21:07 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik wil een gmail
Zodra Jump terug is wordt dat geregeld.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:07 schreef ursel het volgende:
lees net nog ff alles goed door en zie dat hotmail niet altijd goed overkomt als contact mail, kleine update mijner zijde bij deze dus..
Username: Ursel
Email: jw.v.schie (at) hccnet puntje nl
ok is goed.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gewoon je fok nickname. Als je een invitation krijgt, moet je zelf een leuk emailadres kiezen
Ik zoek het ff op en voeg je toequote:Op maandag 21 juni 2004 21:10 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok is goed.
nou ik sta net op het einde van topic nummer 22 met een gmail request, dus hoef het niet nog een keer neer te zetten
wat is je msn...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:10 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok is goed.
nou ik sta net op het einde van topic nummer 22 met een gmail request, dus hoef het niet nog een keer neer te zetten
Er staan vooral email-adres wijzigingsverzoeken klaar.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:11 schreef Jump het volgende:
* Slarioux is terug een gaat eerst even deel 22 verder lezen
ik heb ook nog geen invites gehad hoor!! Zullen wel zuinig aan doen bij de nieuwe gmailers!quote:Op maandag 21 juni 2004 21:09 schreef mien-moeke het volgende:
Hmmzz... al 4 dagen een gmail addy maar nog geen invites... wil jullie helpen de lijst op te schonen!!!
yupz, ben deze aan het overlopen en doorvoerenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er staan vooral email-adres wijzigingsverzoeken klaar.
zowle ie als ff hebben het, ook na legen cache en cookies en in en uitloggen, keb het maar ff doorgegeven via de Feedbackquote:Op maandag 21 juni 2004 21:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb het een keer gehad idd. Ff nieuw browserscherm proberen (knippen plakken met je bericht).
Tis beta hè
heb je da op dit moment? want ik heb nu geen problemen met gmailquote:Op maandag 21 juni 2004 21:16 schreef mien-moeke het volgende:
"Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds."
Owkayy.. minder leuk...
Jup.. kan er helemaal niet meer in kome....ow.. nou wel weer...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:20 schreef brainster het volgende:
[..]
heb je da op dit moment? want ik heb nu geen problemen met gmail
en nu nog ff slijmen in dit topicquote:Op maandag 21 juni 2004 21:24 schreef Drifter__ het volgende:
Gaat wel snel hoor!
Zondag stond ik op 400 ofzo, nu 210![]()
Bedankt Slarioux, Jump!En voor de anderen die inviten!
![]()
Kom je dan hoger in de lijst?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:27 schreef brainster het volgende:
[..]
en nu nog ff slijmen in dit topic
[Gmail-reeks] Bedank hier Slarioux, Jump en QuietGuy!
Oja nog bedankt Slarioux voor de invite
ik denk niet dat de invites voorlopig komen, ik heb mijn account sinds 10 uur ofzo en nog geen invites.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:28 schreef scroob het volgende:
Gmail heeft geloof ik wat server updatjes of problemen ! Ik heb net mjin account aangemaakt en ben benieuwd wanneer mijn Invites komen ! Jullie horen van mij !
die openen in popup.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:31 schreef Niwa het volgende:
Wat is dit voor zooi, als ik op die link klik gebeurt er niks..
ik heb 5 dagen moeten wachtenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:31 schreef brainster het volgende:
[..]
ik denk niet dat de invites voorlopig komen, ik heb mijn account sinds 10 uur ofzo en nog geen invites.
Maar ik had ergens gelezen dat het een paar dagen duurt, en vandaag is er een invite golf geweest.
ik zit nog maar op 110 mb...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:03 schreef Zaagmans het volgende:
heeft iemand hier trouwens al de 1 gb vol?
dan laat ie gewoon de inbox weer zienquote:Op maandag 21 juni 2004 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
gewoon erop klikken?
heel graag nospam@mailunite.comquote:Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef SynXteR het volgende:
Ik ben een koe, jah ik zie dat niet hier... gelukkig, ik denk anders gaat het weer naar de trash.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:52 schreef Jump het volgende:
guardian_angel > je staat met die mail in de database hoor
zelf 2 keer. heb die dat het laatst toegevoegd is verwijderd
de rest ga ik straks toevoegen
martijnsp: ik twijfel hoor, 1 post (deze hierboven) op het forum en geen enkel op de FP en juist geregistreerd. Lees de OP (jaja, openingspost) eens
Snarf wordt toegevoegd
Post nog één keer je emailadres en je gaat permanent van de lijst en een week weg uit DIG.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:50 schreef guardian_angel het volgende:
[..]
heel graag nospam@mailunite.comheel graag.. invite er ook een hoop dan!
ik mag over martijnsp zeker niet opmerken dat die ook pas vandaag geregistreerd heeft?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:52 schreef Jump het volgende:
guardian_angel > je staat met die mail in de database hoor
zelf 2 keer. heb die dat het laatst toegevoegd is verwijderd
de rest ga ik straks toevoegen
martijnsp: ik twijfel hoor, 1 post (deze hierboven) op het forum en geen enkel op de FP en juist geregistreerd. Lees de OP (jaja, openingspost) eens
Snarf wordt toegevoegd
als je ff wacht krijg je 'm nog wel bij hotmail. met dit nieuwe iets kom je achteraan de lijst te staan.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:53 schreef Alter88 het volgende:
Ik las dat er wat mis kan gaan met hotmail. Nu sta ik in de lijst dat ik een account heb, maar ik heb nada mail, ook niet in ongewenst, daarom bij deze nog even mijn @home adres:
javaga [AT] home [PUNT] nl
hoop dat het opgelost kan worden
dat deed hij zelf al.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:54 schreef Robinski het volgende:
[..]
ik mag over martijnsp zeker niet opmerken dat die ook pas vandaag geregistreerd heeft?
ik wacht geduldig afquote:Op maandag 21 juni 2004 21:54 schreef erikkll het volgende:
[..]
als je ff wacht krijg je 'm nog wel bij hotmail. met dit nieuwe iets kom je achteraan de lijst te staan.
Goeie idd, mail het support team zou ik zeggenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:56 schreef Murray het volgende:
Waarom kan je je contacts niet selecteren om bijv. aan 10 man hetzelfde mailtje te sturen?
nee hoor. ik pas het mailadres in de database aan. niet veel werkquote:Op maandag 21 juni 2004 21:54 schreef erikkll het volgende:
[..]
als je ff wacht krijg je 'm nog wel bij hotmail. met dit nieuwe iets kom je achteraan de lijst te staan.
is aangepastquote:Op maandag 21 juni 2004 21:53 schreef Alter88 het volgende:
Ik las dat er wat mis kan gaan met hotmail. Nu sta ik in de lijst dat ik een account heb, maar ik heb nada mail, ook niet in ongewenst, daarom bij deze nog even mijn @home adres:
javaga [AT] home [PUNT] nl
hoop dat het opgelost kan worden
idem wat ik hierboven al tegen iemand anders gezegd heb:quote:Op maandag 21 juni 2004 22:02 schreef Exotoxic het volgende:
Ik wil oowk zon account![]()
User : Exotoxic
email : Exotic@home.nl
Staat in de OP.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:07 schreef tjarie het volgende:
oh ja dat wou ik ook nog vragen hoe kan je gmail in je outlook krijgen? ik zie niks bij help op hun site
zo ver ik zie is er al een invite naar je verstuurd. maar toch nog aangepastquote:Op maandag 21 juni 2004 22:04 schreef Timmai het volgende:
nogmaals bedankt voor het plaatsen van mij op de invite-lijst.. ik lees nu pas van de evt blokkering van invites door hotmail. Daarom kan ipv sjaak_nwh[at]hotmail[punt]com ook tim[at]maudfandag[punt]nl gebruikt worden.
Bij voorbaat dank!
donequote:Op maandag 21 juni 2004 22:06 schreef Flup2004 het volgende:
Flup2004 heeft dr een en kan dus van de lijst af!!
Zodra k mn invites heb gaat er een deel naar Fok!
Je staat al bij de gelukkigen
[quote]Op maandag 21 juni 2004 22:07 schreef Chillmeister het volgende:
ik kan ook van de lijst af
Neem volgende 5 gebruikers: (of moet ik ze mailen? dan kunnen ze al direct van de lijst)quote:Op maandag 21 juni 2004 22:09 schreef LWaS het volgende:
Slar: ik kan nu alsnog die 5 mensen invitenNIet dat ze dubbel komen
hmm nog niets gehad..quote:Op maandag 21 juni 2004 22:12 schreef Jump het volgende:
[..]
zo ver ik zie is er al een invite naar je verstuurd. maar toch nog aangepast
thnx, ik wacht weer geduldig afquote:Op maandag 21 juni 2004 21:58 schreef Jump het volgende:
[..]
nee hoor. ik pas het mailadres in de database aan. niet veel werk
[..]
is aangepast
Er is al een invite naar je verstuurd als die niet is aangekomen laat 't me dan ff weten dan laat ik de link naar dat andere adres sturen.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:04 schreef Timmai het volgende:
nogmaals bedankt voor het plaatsen van mij op de invite-lijst.. ik lees nu pas van de evt blokkering van invites door hotmail. Daarom kan ipv sjaak_nwh[at]hotmail[punt]com ook tim[at]maudfandag[punt]nl gebruikt worden.
Bij voorbaat dank!
Tja, wat moeten we hier nu mee?... 4 posts...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:27 schreef martijnsp het volgende:
Ja sorry mensen dat ik nog niks gepost had, maar dat komt dus doordat ik nooit de tijd heb genomen om me te registreeren, omdat het nooit kon emt een hotmail adres. Door dit topic ben ik over de streep getrokken en heb ik even de email van me ouders gebruikt en staat er niks meer in de weg om lekker te posten. Ik keek wel al regelmatig de kat uit de boom hoor op dit forum.
Hoeft niet ik heb al gemaild dat de invite opnieuw verstuurd moet worden .quote:Op maandag 21 juni 2004 22:26 schreef Jump het volgende:
Timmai: ik kan je nu ook vanboven op de lijst plaatsen, maar ik zal morgen opnieuw (hopelijk dan) invites krijgen en zal er ene overhouden voor je.
als dat goed is voor jou natuurlijk
ja, maar het mailtje had andere namenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Neem volgende 5 gebruikers: (of moet ik ze mailen? dan kunnen ze al direct van de lijst)
# Zpottr
# kamstra
# dutchcamel
# Cybersailor
# Xcalibur
kijk ook eens in je fok mailbox, heb je vanmorgen ook mailtje gestuurd
nomad ook verplaatst
Aan het einde van de lijst plaatsen en wie na hem met meer post komt voorrang gevenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:30 schreef guardian_angel het volgende:
[..]
Tja, wat moeten we hier nu mee?... 4 posts...
neem deze van het mailtje anders. die staan al bij de gelukkigen. de bovenvermelde nog nietquote:Op maandag 21 juni 2004 22:37 schreef LWaS het volgende:
[..]
ja, maar het mailtje had andere namenIk wil niemand te kort doen of teveel sturen natuurlijk
Hehe... dan zien we heel snel heel veel posts van deze user denk ikquote:Op maandag 21 juni 2004 22:38 schreef PuRGaToR het volgende:
Aan het einde van de lijst plaatsen en wie na hem met meer post komt voorrang geven![]()
ok, ik stuur ze vanuit mijn mailquote:Op maandag 21 juni 2004 22:38 schreef Jump het volgende:
[..]
neem deze van het mailtje anders. die staan al bij de gelukkigen. de bovenvermelde nog niet
Ja sorry dan ik had eerlijk gezegd de startpost niet volledig gelezenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:30 schreef guardian_angel het volgende:
[..]
Tja, wat moeten we hier nu mee?... 4 posts...
Ik denk het wel, want ik sta in zijn top5 en heb nog niets gehadquote:Op maandag 21 juni 2004 22:39 schreef LWaS het volgende:
Als ik je nou maar goed begrepen heb
Je post langere topics dat wel, ik zal mn goed hart laten zien als ik een invite heb. Zodra je mij maar belooft dat je ook andere in dit topic actief gaat uitnodigen. Anders stel je iemand via internet bijzonder teleur (heb nog altijd vertrouwen in mensen, misbruik 't niet) zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:40 schreef martijnsp het volgende:
[..]
Ja sorry dan ik had eerlijk gezegd de startpost niet volledig gelzen![]()
, maar regels zijn regels dus helaas pindakaas
![]()
yupz, doe maarquote:Op maandag 21 juni 2004 22:39 schreef drelletje het volgende:
Jump mag ik jou een invite sturen dat jij die door stuurt? anders gaat het zeker weten fout weet ik nu al
prima, ik mail northernstar en de andere 4 uit het maitljequote:Op maandag 21 juni 2004 22:42 schreef Jump het volgende:
[..]
yupz, doe maar
LWaS: als i khet goed heb had je nog 5 invites over? dus neem je best die uit het mailtje .deze zijn al verplaatst. de andere 5 nog niet. en blijven dan staan voor de volgnde invites
jump ik heb u een invite gestuurdquote:Op maandag 21 juni 2004 22:42 schreef Jump het volgende:
[..]
yupz, doe maar
LWaS: als i khet goed heb had je nog 5 invites over? dus neem je best die uit het mailtje .deze zijn al verplaatst. de andere 5 nog niet. en blijven dan staan voor de volgnde invites
Fijn email adres, kan me voorstellen dat jij een ander wilt,quote:Op maandag 21 juni 2004 22:47 schreef Xilantof het volgende:
ik wil (indien mogelijk) ff mijn e-mail veranderen
had mijn hotmail account opgegeven, met de gedachte "dat lukt vast wel" maar het zit me toch dwars![]()
zou dat nog veranderd kunnen worden (of hoe dat ook zit ) naar
200213132@student.hhs.nl
dank
Kerel...................quote:Op maandag 21 juni 2004 22:47 schreef guardian_angel het volgende:
Het gaat hier wel gezellig de drukke kant op he!DeeDeeTee, goed bezig kerel vandaag...
zie haar profielquote:Op maandag 21 juni 2004 22:47 schreef guardian_angel het volgende:
Het gaat hier wel gezellig de drukke kant op he!DeeDeeTee, goed bezig kerel vandaag...
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:52 schreef MentalDerf het volgende:
en ik?
jaaaa ik heb emquote:Op maandag 21 juni 2004 22:46 schreef deedeetee het volgende:
@Timmai als het weer niet lukt met het ontvangen van de invite suur dan een mailtje naar het adres in mijn profiel dan regel ik het morgen voor je dat het opnieuw geprobeerd wordt.
( ik ga nu naar bed moet vroeg op)
Of meld 't hier ff dan vraag ik degene die je 'm stuurd het nog ff in de gaten te houden.
dat dus....quote:Op maandag 21 juni 2004 22:46 schreef MentalDerf het volgende:
Jump, ik sta wel bij de gelukkigen, maar heb niets ontvangen. ik kan niet vinden wie mij er een zou sturen, ik stond zo'n 5 uur geleden op plaats 30.....
had trouwens wel mijn emailadres door jou laten wijzigen, wel goed gedaan?
Oeps..sjorryquote:Op maandag 21 juni 2004 22:51 schreef Jump het volgende:
[..]
zie haar profiel
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:59 schreef Zpottr het volgende:
OK mensen, top organisatie hier.
eens kijken van wie de invite zou moeten komen. anders stuur ik je morgen wel eentje van de mijne als ik er krijgquote:Op maandag 21 juni 2004 22:59 schreef MentalDerf het volgende:
[..]
dat dus....
Ok dat is goed, maar het is niet echt meer nodig, want ik heb nu via een andere weg een gmail account gekregen.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:42 schreef guardian_angel het volgende:
[..]
Je post langere topics dat wel, ik zal mn goed hart laten zien als ik een invite heb. Zodra je mij maar belooft dat je ook andere in dit topic actief gaat uitnodigen. Anders stel je iemand via internet bijzonder teleur (heb nog altijd vertrouwen in mensen, misbruik 't niet) zullen we maar zeggen.
Die vind ik ook terug, maar ik denk dat je invite dan al verstuurd wasquote:Op maandag 21 juni 2004 23:11 schreef MentalDerf het volgende:
@jump
hoop dat mijn goede adres erin stond: f.grootenboers[at]student.tudelft.nl
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:13 schreef Jump het volgende:
[..]
Die vind ik ook terug, maar ik denk dat je invite dan al verstuurd was
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:51 schreef Jump het volgende:
Xilantof: aangepast
LWaS heeft weer 5 mensen blij gemaakt
is niks hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 23:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]schaam schaam.
ik heb nog een typefout gemaakt in mijn laatste post.
ik wil mijn e-mail adres veranderen in:
20021313@student.hhs.nl
(een 2 minder dus)
excuses voor het ongemak![]()
)
dank!quote:Op maandag 21 juni 2004 23:20 schreef Jump het volgende:
[..]
is niks hoor
is aangepast trouwens
denk dat het deze is:quote:Op maandag 21 juni 2004 23:07 schreef Jump het volgende:
[..]
eens kijken van wie de invite zou moeten komen. anders stuur ik je morgen wel eentje van de mijne als ik er krijg
Vind niet direct waar het gemeld is. Wacht anders nog eventjes en mail me morgen eens als je de invite ontvangen hebt of niet, zal efr één overhouden morgen
maar heb net geprobeerd en die is niet doodquote:Op maandag 21 juni 2004 22:00 schreef TheEagle het volgende:
nr 1 tot en met 5 zijn geinvite door mij
dus dikkevinger tot en met mrx1982
schrappen maar
metaljef zijn mailbox is dood dus is niet geinvite
die metaljef zal MentalDerf moeten zijn. er is dus geen invit enaar je gestuurd.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:40 schreef MentalDerf het volgende:
[..]
denk dat het deze is:
[..]
maar heb net geprobeerd en die is niet dood![]()
mail je morgen wel Jump
meld even als ze van de lijst mogenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:50 schreef DaVinnie het volgende:
Eindelijk invites binnen ... dat duurde lang zeg ...
Ik ga de volgende nu inviten:
MentalDerf (je bent dus alsnog snel aan de beurt)
Kamstra
dutchcamel
En uiteraard mijn huisgenoot (Kegel) die genadeloos werd geweigerd in een van de eerste dagen al ....
More to come .. !
dat had je beter in het custom message geplaatst bij de invitesquote:Op maandag 21 juni 2004 23:54 schreef DaVinnie het volgende:
Done ... suc6 ermee ....
P.s. gaarne direct mijn mail adres verwijderen uit contacts ...
donequote:Op maandag 21 juni 2004 23:56 schreef Surgeon het volgende:
kan mijn mail adres veranderd worden in werner@conrexx.com ?
tnx
een goede nachtrust toegewest danquote:Op maandag 21 juni 2004 23:58 schreef Jump het volgende:
[..]
done
* Robinski gaat maffen
men volgende update is morgenvroeg
tussentijds misschien ook nog door Slar of QG
Done.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik stuur zo 5 invites naar Cybersailor tot en met Dolle Hond.
Iemand met een gmail-account krijgt na een tijdje een aantal invites.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:39 schreef MadMarine het volgende:
wat mij nog niet helemaal duidelijk is (zelfs na het lezen van de OP); krijg je meteen een account als je 1 invite hebt??
of worden de accounts weggegeven aan degenen die per dag/week/andere periode de meeste invites hebben
en waar kan ik dan zien of ik een invite heb?
krijg ik dan een mailtje van gmail?
of wordt hier wel een beetje op gecontrolleerd?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:52 schreef MadMarine het volgende:
wat ik me nou afvraag, zouden er veel mensen zijn die met een niet zo vaak gebruikte, maar wel lang geregistreerde kloon meerdere gmail accounts willen krijgen??
je geeft geen antwoordquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iemand met een gmail-account krijgt na een tijdje een aantal invites.
Deze kan hij uitdelen aan vrienden bijv.
Het doel hier is dat als iemand met gmail invites krijgt hij deze aan de eersten op de lijst FOK!kers geeft. Deze krijgen dan gmail en na verloop van tijd ook weer invites, die ze dan ook weer hier uitdelen.
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef MadMarine het volgende:
[..]
je geeft geen antwoord
krijgt je nou meteen een account als je een invite krijgt?
een link, klikken en je kan je gebruikersnaam en wachtwoord kiezenquote:en hoe krijg je die account dan? mailtje van gmail waar je je kan registreren??
Waarom?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:54 schreef MadMarine het volgende:
[..]
of wordt hier wel een beetje op gecontrolleerd?
Same herequote:Op maandag 21 juni 2004 23:13 schreef NijnKonijn het volgende:
Ik heb nu al sinds gister avond al een account maar kan jullie nog steeds niet invite, gmail heeft me nog geen invites gegeven, zodra ik ze heb, komen ze zo snel mogelijk jullie kant op
graag gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:22 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb 'm. Bedankt Johan!![]()
En de organisatoren natuurlijk ook!
Zodra ik invites heb kom ik terug.
Ik zou even de vorige 23 topics doorlezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 03:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik vraag me af of users die Gmail veelvuldig gebruiken eerder invites kunnen versturen ?
Maw..... actieve users mogen sneller inviten ?
Heb ik gedaan, maar zoveel kan ik niet onthouden hoor !quote:Op dinsdag 22 juni 2004 03:43 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ik zou even de vorige 23 topics doorlezen.
Nee, de invites zijn waarschijnlijk willekeurig.
Niet zo pessimistisch. Er zijn gister heel veel invites uitgedeeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:51 schreef Sander_P het volgende:
Goedenmorgen, het gaat niet meer zo hard als gister hehoop niet dat dit topic doodloopt, moet er nog 249
Spuit elfquote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik krijg alleen nog maar errors als ik probeer in te loggen
Daar heb je gelijk in idd, ben gister al 100 plaatsen opgeschoven, naja nog niet iedereen zal wel zo vroeg op zijn denk ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch. Er zijn gister heel veel invites uitgedeeld.
Het is vroegquote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:58 schreef Sander_P het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in idd, ben gister al 100 plaatsen opgeschoven, naja nog niet iedereen zal wel zo vroeg op zijn denk ik.![]()
Wat zeur ik dan?? Ja geen idee eigenlijk
Geregistreerd op: dinsdag 22 juni 2004 @ 08:59quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:02 schreef mennekeUM het volgende:
mag ik ook achteraan de queue?¿ ty![]()
Dit vind ik al wat creatiever dan mennekeUMquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:06 schreef la_femme_nikita het volgende:
ik zou ook heel graag Gmail ownen...
mijn e-mail is (denk denk).. la_femme_nikita [at] ilse.nl
thnx!
ps. over de toelatingseisen... ik ben al járen bij fok, alleen door een fout heb ik me opnieuw moeten registreren (kan mijn oude account niet meer in, passw klopt niet, en als ik 'm laat opsturen gaattie naar een emailadres van mij wat allang dood is..grr). Prove; ik wás la.femme.nikita, en ben dus nu met underscore.
Meestal een dag of 2 maar heb ook al verhalen gehoord over een weekquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:21 schreef Xcalibur het volgende:
hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt nadat iemand je invite?
ik ben gisterenavond door P-etra-a geinvite als het goed is, maar ik heb nog geen mailtje gehad...
Bedoel je dat jij nog geen mailtje van P-etr-a hebt gehad of dat je zelf nog geen invites kan uitdelen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:21 schreef Xcalibur het volgende:
hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt nadat iemand je invite?
ik ben gisterenavond door P-etra-a geinvite als het goed is, maar ik heb nog geen mailtje gehad...
En ik denk dat sanderp dat andere bedoelt. Dat mailtje van p-etr-a zou je ongeveer tegelijk met haar post hier op het forum dat ze jou heeft ge-invite moeten hebben. Dus misschien is er iets fout gegaan? Hotmailadres?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:28 schreef Xcalibur het volgende:
oh, ok.... dat verklaart een hoop....
ik verheugde me al op het mailtje vanochtend
Arinna: ik bedoel dat ik nog geen mailtje van p-etr-a heb ontvangen
Ja het is hier toch eerder vermeld, maar zou ook door hotmail kunnen komen, want heb daar ook al veel gezeur over gehoordquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:31 schreef dycell het volgende:
Lijkt me niet goed... Het lijkt me ook sterk dat je een week moet wachten op een invite zoals sander p zegt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:09 schreef Sander_P het volgende:
[..]
Dit vind ik al wat creatiever dan mennekeUM![]()
Tja er valt altijd wel wat te regelen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:44 schreef la_femme_nikita het volgende:
[..]
nouww... It is f*k!ng true! (en al klote genoeg!). Ik hoop dat jullie mij opnemen in de lijst, want... het is gewoon zo... ik ben al járen aan 't fok!ken...
![]()
picsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:44 schreef la_femme_nikita het volgende:
[..]
nouww... It is f*k!ng true! (en al klote genoeg!). Ik hoop dat jullie mij opnemen in de lijst, want... het is gewoon zo... ik ben al járen aan 't fok!ken...
![]()
mailtje sturen naar forum@fok.nl dan zal yvonne je wel reddenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:06 schreef la_femme_nikita het volgende:
.. en als ik 'm laat opsturen gaattie naar een emailadres van mij wat allang dood is..grr). Prove; ik wás la.femme.nikita, en ben dus nu met underscore.
thnx. Done!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:53 schreef devzero het volgende:
offtopic:
[..]
mailtje sturen naar forum@fok.nl dan zal yvonne je wel redden![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:00 schreef sarahh het volgende:
Ik wil ook graag een gmail........ globetrotter020@chello.nl
Waar komt dat rare idee vandaan dat openingspost lezen optioneel zou zijn?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:21 schreef Janneman666 het volgende:
Ik zou ook graag op de lijst komen te staan.
Janneman666
j.baeten@belgacom.net
heb je in de openingspost naar de toelatingseisen gekeken?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:21 schreef Janneman666 het volgende:
Ik zou ook graag op de lijst komen te staan.
Janneman666
j.baeten@belgacom.net
is juist gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:33 schreef Freak_66 het volgende:
ik heb een invite ontvangen en een account gecreeerd dus ik kan van de lijst
Nogmaals; mag ik op het lijstje komen te staan? graag naar la_femme_nikita [at] ilse.nl ! Thanks!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:06 schreef la_femme_nikita het volgende:
ik zou ook heel graag Gmail ownen...
mijn e-mail is (denk denk).. la_femme_nikita [at] ilse.nl
thnx!
ps. over de toelatingseisen... ik ben al járen bij fok, alleen door een fout heb ik me opnieuw moeten registreren (kan mijn oude account niet meer in, passw klopt niet, en als ik 'm laat opsturen gaattie naar een emailadres van mij wat allang dood is..grr). Prove; ik wás la.femme.nikita, en ben dus nu met underscore.
ze rekenen denk ik 10MB in MIME formaat, dus ik denk dat je max 8 misschien 8,5 MB kan mailenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:34 schreef qu63 het volgende:
nog geen invites en ik krijg een erooro als ik een bestand wil versturen van 9.346 kb.. das toch geen 10 mb???
dan invite ik melee nuquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:34 schreef Jump het volgende:
[..]
is juist gedaan
alle wijzigingen zijn doorgevoerd. en nog paar mensen toegevoegd. 2 mensen niet: Lees de OP
la.femme.nikita: je staat erbij hoor
Heb Melee verplaatst. als het te vroeg was, meld even :pquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:37 schreef Cybersailor het volgende:
[..]
dan invite ik melee nu
nee, te laat volgens mijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb Melee verplaatst. als het te vroeg was, meld even :p
jammer..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:35 schreef Robinski het volgende:
[..]
ze rekenen denk ik 10MB in MIME formaat, dus ik denk dat je max 8 misschien 8,5 MB kan mailen
moet ik ze al van de lijst halen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:43 schreef kree het volgende:
Ik heb weer 6 invites over en ik sta op het punt om ze te sturen naar:
Tweaker.nu
ikleef
amendo
lc
ipdaily
yavanna
thanks!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:34 schreef Jump het volgende:
[..]
is juist gedaan
alle wijzigingen zijn doorgevoerd. en nog paar mensen toegevoegd. 2 mensen niet: Lees de OP
la.femme.nikita: je staat erbij hoor
zie de openingspost aubquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:46 schreef mrbombastic het volgende:
Vraagje, hoe zit dat met die invites.
Krijg je die in je gmail post of bij je hotmail?
donequote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja gooi dr maar af
Invites verstuurd![]()
Ja gooi dr maar afquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:43 schreef kree het volgende:
Ik heb weer 6 invites over en ik sta op het punt om ze te sturen naar:
Tweaker.nu
ikleef
amendo
lc
ipdaily
yavanna
YAY bedankt, de rest ook natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:47 schreef kree het volgende:
Ja gooi dr maar af
Invites verstuurd![]()
stel ik stuur een envite naar een gmail account wat nog niet bestaat.. hoe krijg je hem dan??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:46 schreef mrbombastic het volgende:
Vraagje, hoe zit dat met die invites.
Krijg je die in je gmail post of bij je hotmail?
Berichten worden in MIME formaat verstuurd, dus ook bijlagen. zo worden deze ook iets groterquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:51 schreef Xcalibur het volgende:
ik heb net een attachment gestuurd van 7.590kb (in verkenner), en die kreeg ik terug met de volgende melding: "message size 10637438 exceeds size limit 10485760"
10485760 is exact 10mb (10 * 1024 * 1024), maar waar die 10637438 vandaan komt is me een raadsel
mss het tekstgedeelte wat ie erbij stuurt??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:51 schreef Xcalibur het volgende:
ik heb net een attachment gestuurd van 7.590kb (in verkenner), en die kreeg ik terug met de volgende melding: "message size 10637438 exceeds size limit 10485760"
10485760 is exact 10mb (10 * 1024 * 1024), maar waar die 10637438 vandaan komt is me een raadsel
E-Mail is ooit ontwikkeld om àlleen platte tekst te versturen. Als je een bijlage (binary) verstuurt wordt deze omgezet naar platte tekst om over het emailprotocol te kunnen. Dit gebuurt door middel van MIME. Hierbij wordt de bijlage groter.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:51 schreef Xcalibur het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:51 schreef Xcalibur het volgende:
Of minder natuurlijk...quote:ze rekenen denk ik 10MB in MIME formaat, dus ik denk dat je max 8 misschien 8,5 MB kan mailen
Hangt er dus van af:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:53 schreef U.F.O het volgende:
[..]
[..]
Of minder natuurlijk...
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:51 schreef Xcalibur het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:54 schreef Cybersailor het volgende:
heb net een bestan van 8.523 KB verstuurd naar mezelf en het werkte
te zien als het een foto ofzo is, zip of exe. kan allemaal verschillend zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:06 schreef Robinski het volgende:
[..]
Hangt er dus van af:
[..]
[..]
hmmm, dat scheelt wel veel dan... 1/3 extra...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:52 schreef QuietGuy het volgende:
E-Mail is ooit ontwikkeld om àlleen platte tekst te versturen. Als je een bijlage (binary) verstuurt wordt deze omgezet naar platte tekst om over het emailprotocol te kunnen. Dit gebuurt door middel van MIME. Hierbij wordt de bijlage groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |