Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
bij mij eerst ook niet gewoon VAAK proberen en hopenquote:Op maandag 21 juni 2004 16:25 schreef phantium het volgende:
De site van gmail werkt hier gewoon, ik snap niet dat hij niet bij anderen werkt?
Die heeft er ook al een volgens mij.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:27 schreef vbmot het volgende:
Door een misverstand met mailadressen heb ik een dubbele invite. Ik zal er één doorsturen naar de bovenste op de lijst (Ict_dude).
Slariouxquote:Op maandag 21 juni 2004 16:27 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Jump.
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:29 schreef Tu5 het volgende:
*hoopt op n Invite
Tu5
I_am_mattu5 at hotmail dot com
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:30 schreef MacManus het volgende:
Ik zou ook graag opgenomen willen worden in het lijstje:
User: MacManus
E-mail: hermanussen [retteketet-at] hotmail.com
alle drie toegevoegdquote:Op maandag 21 juni 2004 16:30 schreef blackie007 het volgende:
* Jump wil ook graag
nick : blackie007
mail blackie007(at)gmx.net
AL bij de gelukkigen geplaatst. als je mail nog niet hebt, mai eventjesquote:Op maandag 21 juni 2004 16:27 schreef vbmot het volgende:
Door een misverstand met mailadressen heb ik een dubbele invite. Ik zal er één doorsturen naar de bovenste op de lijst (Ict_dude).
door wie want ik kan niet direct iets terugvonden daaroverquote:Op maandag 21 juni 2004 16:30 schreef phantium het volgende:
[..]
Die heeft er ook al een volgens mij.
inderdaad, zie men profielquote:Op maandag 21 juni 2004 16:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Die klinkt heel dom :
Net kon ik erop maar je username is toch je @gmail.com geval of niet ? :0
Die heb je gemist jump.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:26 schreef iefow het volgende:
hier mijn aanmelding:
nick: iefow
mail: ivo1484@hotmail.com
Ja maar bij inloggenquote:Op maandag 21 juni 2004 16:34 schreef Jump het volgende:
[..]
door wie want ik kan niet direct iets terugvonden daarover
[..]
inderdaad, zie men profiel
bij inlogge gewoon mail als user typen, mss dat het zonder @gmail.com ook wert, nog niet getest
Wie staat er op 293 dan?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:36 schreef Wendigo het volgende:
Die heb je gemist jump.
Keep up the good work
blablaQ voldoet ook al bij mijquote:Op maandag 21 juni 2004 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar bij inloggen
heb je
Username:
Password:
Maar je usernaam is toch blablaQ@gmail.com ?
Ahaquote:Op maandag 21 juni 2004 16:37 schreef Wendigo het volgende:
[..]
blablaQ voldoet ook al bij mij
even getest en werkt allebei.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar bij inloggen
heb je
Username:
Password:
Maar je usernaam is toch blablaQ@gmail.com ?
Je hebt gelijk ik bemoei me er niet meer meequote:Op maandag 21 juni 2004 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie staat er op 293 dan?
Ik heb de invite aan jou doorgestuurdquote:Op maandag 21 juni 2004 16:33 schreef Jump het volgende:
AL bij de gelukkigen geplaatst. als je mail nog niet hebt, mai eventjes
toegevoegdquote:Op maandag 21 juni 2004 16:39 schreef ursel het volgende:
* ook interesse heeft
User: Ursel
E-mail: ursel_van_schie(at)hotmail puntje com
mja, vergeet af en toe wel eens te melden als ik iemand toegevoegd heb. maar thx voor te meldenquote:Op maandag 21 juni 2004 16:39 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik bemoei me er niet meer mee
Hij stond alleen niet bij het lijstje toegevoegd vandaar.![]()
zag het juistquote:Op maandag 21 juni 2004 16:40 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik heb de invite aan jou doorgestuurdDan kan jij 'm weggeven want anders krijgen we toch weer dubbele enzo...
quote:*** has invited you to open a free Google Gmail account. The
invitation will expire in three weeks and can only be used to set up one
account.
To accept this invitation and register for your account, visit
http://gmail.google.com/gmail/*-**********-**********
Once you create your account, Vinod Kaimal will be notified with
your new @gmail.com address so you can stay in touch with Gmail!
If you haven't already heard about Gmail, it's a new search-based webmail
service that offers:
- 1,000 megabytes (one gigabyte) of free storage
- Built-in Google search that instantly finds any message you want
- Automatic arrangement of messages and related replies into
"conversations"
- Text ads and related pages that are relevant to the content of your
Gmail is still in an early stage of development. If you set up an
account, you'll be able to keep it even after we make Gmail more
widely available and as one of the system's early testers, you will
be helping us improve the service through your feedback. We might ask
for your comments and suggestions periodically and we appreciate your
help in making Gmail even better.
Thanks,
The Gmail Team
To learn more about Gmail before registering, visit:
http://gmail.google.com/gmail/help/benefits.html
(If clicking the URLs in this message does not work, copy and paste them
into the address bar of your browser).
In gewoon NL dus:quote:Op maandag 21 juni 2004 16:43 schreef Libris het volgende:
Wilde net registreren (na een paar dagen zonder internet) en:
Um... this link does not appear to be valid for Gmail
The link you followed to this page seems to have expired. Please try it again in case there was a problem with the URL. If the link has been used already to set up a Gmail account, it can't be used again. If you believe the link has not been used to set up an account, please contact the person who sent the original email invitation to you and alert them to the problem. We apologize for the inconvenience.
If you've already created a Gmail account, go to http://gmail.google.com to log in.
ik heb um ook via hotmail en eerst was ut gekloot met server to busy ma nu doet ie ut toch echtquote:Op maandag 21 juni 2004 16:43 schreef TimmyAsd het volgende:
waren er nou problemen met invites sturen naar hotmail adressen?
Hier doet ie perfectquote:Op maandag 21 juni 2004 16:46 schreef nein het volgende:
http://gmail.google.com/gmail doet het ook niet, krijg steeds een "kan de server niet vinden"
raar!!
staat in de OP. zoek eens naar POPquote:Op maandag 21 juni 2004 16:46 schreef PuRGaToR het volgende:
Is het mogelijk om Gmail via ThunderBird van Mozila te gebruiken?
doet het hier prima hoor, met IE 6....quote:Op maandag 21 juni 2004 16:46 schreef nein het volgende:
http://gmail.google.com/gmail doet het ook niet, krijg steeds een "kan de server niet vinden"
raar!!
Spam krijg je hopelijk niet, anders is google's filter lek.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:46 schreef Tedkees het volgende:
Heheh, ik bedenk me net... Die content based ads gaan leuk worden als je spam krijgt.. Dan krijg je dus ads die slaan op je spam berichtExtra reclame!
Maar je hebt ze al een tijdje van de lijst gehaald zie ikquote:Op maandag 21 juni 2004 16:48 schreef Toet het volgende:
Sorry voor de late reactie Jump, maar die 4 invites had ik inderdaad al verstuurd.
toegevoegd.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:48 schreef Nicket het volgende:
Ik wil me eigen ook graag aanmelden:
Nickname : Nicket
Mail: -knip-
eventjes bijzetten voor browser ofzo te updatenquote:Fouten bij het aanmelden of registreren
Het is mogelijk dat het inloggen bij GMail niet vlekkeloos verloopt.
Ook na het registreren kan je een foutmelding krijgen (server to busy
enzo...). Panikeer niet, maak geen 30 posts daarover, je account is
aangemaakt en actief. Met inloggen zal je gewoon eventjes moeten
wachten. Sommige kunnen terug inloggen na 30 minuten, andere na een
paar uurtjes.
ik stel voor dat je ze doorstuurt naarquote:Op maandag 21 juni 2004 16:49 schreef Adnan het volgende:
Hehehe jezus vanochtend stond ik op 123 hehe en nu al 3 invites binnen...
Sorry jonges!
Ruud en Jeffrey bedankt jonges maar doneer ze aan een ander als je wilt, ik accept die wel van Thijs(was de eerste)
Top snelheid dit bedankt iedereen!
done.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:51 schreef dxl het volgende:
258. dxl
^^^ mag dus weg
Is mijn email adres al veranderd?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:56 schreef Jump het volgende:
[..]
done.
Ik heb in de OP ook stukje ivm Hotmail en Yahoo gezet. Ook staat er iets over de foutmeldingen van GMail
heb men post boven je vraag ge-editquote:Op maandag 21 juni 2004 16:59 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Is mijn email adres al veranderd?![]()
stuur ze anders door, zal dan zien wie er op de eerste plaats staat enzoquote:Op maandag 21 juni 2004 17:00 schreef _Omicron_ het volgende:
Ok, ik heb 2 keer dubbel verzonden dus ik moet ff afwachten tot ik die weer heb. Ik heb er nog 1, naar wie moet ik die zenden, voor het weer fout gaat ?
mja, anders moet ik in de database gaan prutsen. en nu is maar je naam aanduiden en je staat bij de gelukkigenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:03 schreef dxl het volgende:
Nou ben ik verplaatst naar het lijstje van mensen die via fok! een account hebben.
Dat klopt dus niet, maar je mag me wel laten staan hoor
Hebben jullie ook iets om trots op te zijn
Je kan bij de registratie je eigen adres kiezen. Hoeft niet van te voren opgegeven te worden.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:10 schreef Xcalibur het volgende:
Jump, zou je van mijn username 'rubenschulz' kunnen maken, ipv 'Xcalibur' ?
5.5 dag voor 6 invites die in 10 minuten aan fokkers zijn weggeven. Maar als ik morgen weer 6 heb dan wil ik er 1 besteden op gmail-swap: voor een postcard uit brazilie of zoquote:Op maandag 21 juni 2004 17:05 schreef mschol het volgende:
geeft bij mij 10 dagen geduurd voordat ik 6 invites kreeg (ga er vanavond nog een paar de deur uit doen...)
aah dan wordt het weer een puinhoopquote:Op maandag 21 juni 2004 17:19 schreef Jump het volgende:
half uurtje weg
Superman geluidje.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
aah dan wordt het weer een puinhoop
Hotmail-account? Spamfilter?quote:Op maandag 21 juni 2004 17:28 schreef Black-Death het volgende:
Ik stond van middag nog 20e ofzo, en nu sta ik op het lisjte dat z'n account heeft van FOK!. ik heb echter geen mail ontvangen ofzo
Zou ik niet op rekenenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:30 schreef MentalDerf het volgende:
kga paar uurtjes weg, hoop daarna een invite te kunnen ontdekken in mijn brievenbus....;)
Nee, geen Hotmail. En als het door een spamfilter komt lijkt me sterk van vrienden van me met hetzelfde achter de @ hebben wel een invite gekregen. Naja nog even wachten danquote:Op maandag 21 juni 2004 17:29 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hotmail-account? Spamfilter?
Die invite kwam van mij ik zoek ff 't adres op kunnen we controleren of 't goed was anders stuur ik 'm op nieuwquote:Op maandag 21 juni 2004 17:16 schreef remcohn het volgende:
ik kan mezelf niet meer terug vinden in de lijst en heb nog geen invite gekregen. ik stond vanochtend (zo rond 11 uur) nog op plaats 27
ik hoop dat iemand me terug kan vinden
remco
Bedankt nog voor mijn invite ! greetzzz eelko !!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die invite kwam van mij ik zoek ff 't adres op kunnen we controleren of 't goed was anders stuur ik 'm op nieuw
Het adres waar ik de invite naar stuurde was :
remco@hosman.xs4all.nl
heb mailtje nu, ergens wat vertraging op gelopen denk ikquote:Op maandag 21 juni 2004 17:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die invite kwam van mij ik zoek ff 't adres op kunnen we controleren of 't goed was anders stuur ik 'm op nieuw
Het adres waar ik de invite naar stuurde was :
remco@hosman.xs4all.nl
Graag gedaanquote:Op maandag 21 juni 2004 17:48 schreef Xante het volgende:
Gudvie, ik zat niet op mijn eigen computer en dus ook niet op mijn eigen account. Nu wel dus, dankjewel __Saviour__.
geduld is een schone zaak bij mij duurde invite ook iets langerquote:Op maandag 21 juni 2004 17:56 schreef SvenZ het volgende:
Ik sta al bij de lijst van gelukkigen maar heb nog geen mail ontvangen? Heb Hotmail maar staat ook niet in ongewenste post. Iets foutgegaan?
wen er maar vast aan...quote:Op maandag 21 juni 2004 18:08 schreef Kogando het volgende:
Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
Ehm, best leuk dat GMail.. als het zou werken.![]()
aangeapst.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:08 schreef __Saviour__ het volgende:
En Superrembo mag van de lijst
http://login.passport.net/uilogin.srf?id=6528 en dan een .net passport aanmaken met je Gmail accountjequote:Op maandag 21 juni 2004 18:10 schreef RobinhoX het volgende:
eindelijkhij werkt bij mij
ff een hele domme vraag...
hoe kan je inloggen op msn met je gmailaccount?
Via www.gmail.com? (bij mij werktie dus nog niet)quote:Op maandag 21 juni 2004 18:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ik kan er gewoon op komen nu
thanksquote:Op maandag 21 juni 2004 18:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
http://login.passport.net/uilogin.srf?id=6528 en dan een .net passport aanmaken met je Gmail accountje
http://gmail.google.comquote:Op maandag 21 juni 2004 18:15 schreef Kogando het volgende:
[..]
Via www.gmail.com? (bij mij werktie dus nog niet)
snoepjes17 (apenstaart) hotmail.comquote:Op maandag 21 juni 2004 17:54 schreef Sjo het volgende:
Ik had vanmiddag 5 mensen geinvite, waaronder Miss_mini, en ik krijg nu een mailtje dat die invite niet goed is afgeleverd.
Wat is de goede email van Miss_mini?
toegevoegd. je gmail adres kan je zelf kiezen hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 17:44 schreef weirdinside.nl het volgende:
Sounds cool;
jermaine (Maar die zal vast niet werken, dus dan maar jermainevanwijhe@gmail.com)
Huidig emailadres: jermaine[aapjesstaartje]weirdinside.nl
ook toegevoegdquote:Op maandag 21 juni 2004 18:12 schreef vincend het volgende:
Ik wil ook wel op de lijst.
nickname : vincend
Email : -knip mail-
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:19 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
thanks![]()
de invite ben je niet kwijt, je kunt hem opnieuw voorsturen door gewoon het mailtje te forwarden (staat in je Sent box)quote:Op maandag 21 juni 2004 18:23 schreef Sjo het volgende:
Hmm, ik ben een invite kwijt aan dat email adres.
Delivery to the following recipient failed permanently:
snoepjes17-at-hotmail.com
Dus moet je haar maar weer even op de lijst zetten.
http://fok.internix.be/gmail_g3.phpquote:Op maandag 21 juni 2004 18:25 schreef Axel16 het volgende:
wat is de de voorlopige wachtlijst ondertussen?
invites staan in je sent mail. kan je doorsturen naar iemand andersquote:Op maandag 21 juni 2004 18:23 schreef Sjo het volgende:
Hmm, ik ben een invite kwijt aan dat email adres.
Delivery to the following recipient failed permanently:
snoepjes17-at-hotmail.com
Dus moet je haar maar weer even op de lijst zetten.
of http://fok.internix.be/lijst.phpquote:Op maandag 21 juni 2004 18:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
http://fok.internix.be/gmail_g3.php
Waarom sta ik er nog niet in? (in de wachtlijst)quote:Op maandag 21 juni 2004 17:55 schreef Slarioux het volgende:
Lijst is up to date. Emailadressen die gewijzigd moeten worden is Jump's pakkie an.
word die lijst elke dag geupdate?quote:Op maandag 21 juni 2004 18:26 schreef Jump het volgende:
[..]
invites staan in je sent mail. kan je doorsturen naar iemand anders
en ik ga haar nog niet terug op de lijst plaatsen. anders gaat het ook niet lukken
[..]
of http://fok.internix.be/lijst.php
die lijst wordt constant geupdatequote:Op maandag 21 juni 2004 18:30 schreef Axel16 het volgende:
[..]
word die lijst elke dag geupdate?
ik zal er eventjes overgekeken hebbe. ben het laatste uur ook meer weggeweest dan aanwezig.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:28 schreef err het volgende:
[..]
Waarom sta ik er nog niet in? (in de wachtlijst)
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:08 schreef err het volgende:
ik wil me ook graag opgeven
err
err[at]dlossie.demon.nl
En je staat zo op 0, want ik ga je een invitation versturenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:35 schreef SpleeffY het volgende:
Woei, ik sta al op 1. Dat gaat echt heel veel sneller dan verwacht
.
sjips dubbel dus :squote:Op maandag 21 juni 2004 18:40 schreef Jump het volgende:
Spleeffy en wanabe stana bij gelukkigen
Toh: aangepast
helaas, die spleeffy en wanabe waren al geinvitequote:Op maandag 21 juni 2004 18:43 schreef Emmertje het volgende:
* __Saviour__ heb spleeffy, wanabe en wwweb geinvite..........
is verschillend. ik heb 5 dagen meoten wachten, en kon er dan vaneerste keer 6 uitdelen; sommige kunnen er elke dag 5. en sommige nog helemaal niks...quote:Op maandag 21 juni 2004 18:43 schreef Toh het volgende:
Elk nieuw gmail lid krijgt 3 invites om uit te delen??
ik zie dat je ene hotmail account hebt. eens kijken in je bulk folder.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:48 schreef Maerycke het volgende:
Hoi...volgens mij sta ik niet meer op het lijstje... maar ik heb geen invite gehad.. Kan dit kloppen? Of duurt dit soms even?
Bedankt voor je snelle antwoordquote:Op maandag 21 juni 2004 18:50 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zie dat je ene hotmail account hebt. eens kijken in je bulk folder.
en bij hotmail kan het tijdje duren vooraleer invite aankomt (als die aankomt)
moet niet hoor. geef dan gewoon een ander adres (non-hotmail) en kan je terug vanboven plaatsenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle antwoord
Hij zit niet in m'n bulkfolder. Dan wacht ik nog wel even afWanneer het niet lukt, moet ik me zeker opnieuw aanmelden met een ander adres?
Ok... zou yahoo wel werken? Ik wil liever niet m'n provideremail hier neerzetten. maerycke yahoo.comquote:Op maandag 21 juni 2004 18:55 schreef Jump het volgende:
[..]
moet niet hoor. geef dan gewoon een ander adres (non-hotmail) en kan je terug vanboven plaatsen
Hessel verplaatst
Sinat toegevoegd.
Oh laat maar! Ik heb er 1 van iemand anders hier gekregen... Thanks wanabequote:Op maandag 21 juni 2004 18:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ok... zou yahoo wel werken? Ik wil liever niet m'n provideremail hier neerzetten. maerycke yahoo.com
Bedankt voor de moeite
daar zou ik even b.hansen [at] chello [punt] nl van makenquote:Op maandag 21 juni 2004 19:00 schreef SvenZ het volgende:
sta al een tijd bij de gelukkige en heb nog geen invite binnen. Invite moest worden gestuurd naar een hotmail account. Als dit mislukt is, wat moet ik dan doen, opnieuw in de lijst (email dan b.hanssen@chello.nl)
over een week heeft hij/zij toch al een ander mailadresquote:Op maandag 21 juni 2004 19:03 schreef Manweth het volgende:
[..]
daar zou ik even b.hansen [at] chello [punt] nl van maken
anders heb je volgende week bakken met spam binnen.
super, thanxquote:Op maandag 21 juni 2004 18:46 schreef Jump het volgende:
wwweb eraf gehaald
[..]
is verschillend. ik heb 5 dagen meoten wachten, en kon er dan vaneerste keer 6 uitdelen; sommige kunnen er elke dag 5. en sommige nog helemaal niks...
edit: ransbal toegevoegd
Sorry Jump, ik lees net dat Hotmail problemen kan geven.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:55 schreef Jump het volgende:
[..]
moet niet hoor. geef dan gewoon een ander adres (non-hotmail) en kan je terug vanboven plaatsen
Hessel verplaatst
Sinat toegevoegd.
Yep hier ook...quote:Op maandag 21 juni 2004 19:31 schreef mrbombastic het volgende:
Ik probeer de hele dag al in te loggen, maar ik krijg steeds de melding, service temporary unavailable. Meer mensen die hier last van hebben?
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:35 schreef grunge-metal het volgende:
Als je op deze pagina : http://gmail.google.com/gmail/help/about.html#email je mail adres onderaan invuld, krijg je dan een gmail acount??
ow hoe kan je er dan aan komen, die lui mailen ofzo??quote:Op maandag 21 juni 2004 19:36 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Lees het topic.. je moet aansluiten in de listquote:Op maandag 21 juni 2004 19:37 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
ow hoe kan je er dan aan komen, die lui mailen ofzo??
tijd voor jou om de openingspost es 5 keer verplicht door te lezen?quote:Op maandag 21 juni 2004 19:37 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
ow hoe kan je er dan aan komen, die lui mailen ofzo??
okquote:Op maandag 21 juni 2004 19:38 schreef nein het volgende:
[..]
tijd voor jou om de openingspost es 5 keer verplicht door te lezen?
NU doen!
in elk geval: ik kan er weer opkomen, maar helaas nog geen invites..
Ik heb me zaterdagavond opgegeven en ben waarschijnlijk morgen aan de beurt, valt wel mee dusquote:Op maandag 21 juni 2004 19:39 schreef mien-moeke het volgende:
Aaah man!! Moe'k 3 weken wachten op invites ofzo??
met je username bedoelen ze de username hier op fokquote:Op maandag 21 juni 2004 19:48 schreef grunge-metal het volgende:
Willen jullie mij erbij zetten?
username: dennis
email adres: dennis@dennisonline.net
maar uhm als je username al bezet is dan??
ja ik heb het al veranderd.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:50 schreef jeroen_h het volgende:
[..]
met je username bedoelen ze de username hier op fok
je kunt straks zelf een username kiezen bij GMAIL
niet denk ik...quote:Op maandag 21 juni 2004 19:52 schreef de_priester het volgende:
en bedankt! (uhm hoe zit dat met veiligheid van et hier getypte email adres?)
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:34 schreef DigiJasper het volgende:
De volgende users krijgen een invite van me:
doraqcfas
maarten85
BaggerUser
DrWolffenstein
D-smoove
Eindelijk heb ik invites gehad
-edit, ze zijn invited
aangezien dat berichtje van hotmailquote:Op maandag 21 juni 2004 19:33 schreef DaDude1987 het volgende:
he, ik dacht dat ik ook opnieuw toegevoegd zou worden ??
ik zou dus worden geinvite, maar doordat ik van die !#$#@$ spaanse mailtjes kreeg, was mijn box vol:(
sindsdien niks meer gekregen
ikbenfons at hotmail.combouthotmail !!, leve gmail !!! 1gb
zou je me dan weer kunnen toevoegen ?
heb je de rode link al an geklikt ? de rest hoort zich vanzelf te wijzenquote:Op maandag 21 juni 2004 19:55 schreef botterfly het volgende:
Help! Ik heb de link om invites uit te delen maar hij doet niets. Ik wil de invites plaatsen hier. Wat doe ik verkeerd?
thanxquote:Op maandag 21 juni 2004 19:34 schreef DigiJasper het volgende:
De volgende users krijgen een invite van me:
doraqcfas
maarten85
BaggerUser
DrWolffenstein
D-smoove
Eindelijk heb ik invites gehad
-edit, ze zijn invited
We will only use your email to send you more information about Gmail.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:47 schreef hessel het volgende:
http://bink.nu/DesktopModules/ArticleDetail.aspx?ArticleID=2062 van Bink.nu
Over het verdwijnen van uitnodigingen
Ja dat doe ik steeds die rode link aan klikken maar het handje verschijnt en er gebeurt niets. Ook niet na dubbelklikken ofzo. Heb de melding er al sinds vanmorgen staan en probeer het steeds weer na een uur ofzo maar reageren ho maar!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
heb je de rode link al an geklikt ? de rest hoort zich vanzelf te wijzen
en wacht ff tot de lijst weer geupdated is anders verstuur je "dubbele "invites
Heeft niemand een idee wat ik verkeerd doe? Ik wil de invites graag weggevenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:05 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ja dat doe ik steeds die rode link aan klikken maar het handje verschijnt en er gebeurt niets. Ook niet na dubbelklikken ofzo. Heb de melding er al sinds vanmorgen staan en probeer het steeds weer na een uur ofzo maar reageren ho maar!
Ja dusquote:Op maandag 21 juni 2004 20:07 schreef Slarioux het volgende:
Geupdate. Jump doet de email-adressen updates.
Invite maar voor de liefste weblogger op fok..quote:Op maandag 21 juni 2004 20:13 schreef Undergod het volgende:
jow ik kan inviten, zijn de emails geupdate??
-> openen in nieuw venster staat er niet heb alle mogelijkheden geprobeerd met de rechtermuisknopquote:Op maandag 21 juni 2004 20:12 schreef Tedkees het volgende:
probeer eens rechtsklikken -> openen in nieuw venster (of iets dergelijks). Wil ook nog weleens lukken?
Heb je een pop- up blocker ? die ff uitzetten kan miss. helpenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:05 schreef botterfly het volgende:
Ja dat doe ik steeds die rode link aan klikken maar het handje verschijnt en er gebeurt niets. Ook niet na dubbelklikken ofzo. Heb de melding er al sinds vanmorgen staan en probeer het steeds weer na een uur ofzo maar reageren ho maar!
[ domme modus aan]quote:Op maandag 21 juni 2004 20:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heb je een pop- up blocker ? die ff uitzetten kan miss. helpen![]()
welke heb je?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
[ domme modus aan]
Ik voel me nu ff heel erg dom! Die heb ik ja maar ik weet niet hoe ik die uit zet
[ domme modus uit ]
Nortonquote:Op maandag 21 juni 2004 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
welke heb je?
Google geeft om de zoveel tijd invites aan je vrij.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:25 schreef guardian_angel het volgende:
ik ga steeds vooruit. Ik zou zeggen blijf hard uitnodigen. Hoe vaak kun je iemand invitten??? dan kan ik dat dus ook hier doen, dan neem ik gewoon effe 50 mensen.
Ik heb er nog geen schijnbare logica in gevonden (heb ook nog geen invites gehad) die invites die ik net weggaf had ik weer van anderen gekregen. (lees: erom gevraagd en toen hier aan anderen weggegeven)quote:Op maandag 21 juni 2004 20:25 schreef guardian_angel het volgende:
ik ga steeds vooruit. Ik zou zeggen blijf hard uitnodigen. Hoe vaak kun je iemand invitten??? dan kan ik dat dus ook hier doen, dan neem ik gewoon effe 50 mensen.
ontvangen, tnx!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:28 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb invites gestuurd naar:
Rahl
I_are_Rudeboy
Boyv
Is het een ingebouwde zoals in netscape ? En weet je hoe het proggie heet ?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
[ domme modus aan]
Ik voel me nu ff heel erg dom! Die heb ik ja maar ik weet niet hoe ik die uit zet
[ domme modus uit ]
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:28 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Norton
opgelost zit op een andere comp. Ik kan er nu wel op. Wie kan ik gaan inviten?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:33 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik gokquote:Op maandag 21 juni 2004 20:36 schreef it_was_me het volgende:
[..]
opgelost zit op een andere comp. Ik kan er nu wel op. Wie kan ik gaan inviten?
zaagmans?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:38 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik gok
# scroob
# jinxedworld
# Netsplitter
# Flup2004
# Soc
?
Zie OP, Spymac is geen Gmailquote:Op maandag 21 juni 2004 20:39 schreef HenriPaul het volgende:
1 GB mail box zonder wachten?
Op www.spymac.com kun je meteen aan de slag volgens mij....
ik heb op mijn hotmail net nog zo'n invite gekregen dus...quote:Op maandag 21 juni 2004 20:37 schreef petre86 het volgende:
* Undergod heeft ook wel zin in Gmail
nick: petre86
e-mail: s261230[apestaart]student.windesheim.nl ( aangezien hotmail adressen niet werken??? als hotmail wel werkt: petre86[apestaart]hotmail.com
maar gmail is veel stoerder als spymacquote:Op maandag 21 juni 2004 20:39 schreef HenriPaul het volgende:
1 GB mail box zonder wachten?
Op www.spymac.com kun je meteen aan de slag volgens mij....
Bovenstaande personen hebben een invite! veel plezier ermeequote:Op maandag 21 juni 2004 20:38 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik gok
# scroob
# jinxedworld
# Netsplitter
# Flup2004
# Soc
thxquote:Op maandag 21 juni 2004 20:45 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Bovenstaande personen hebben een invite! veel plezier ermee
Thanks. En ja, die gebruik ik (wat een stomme vraagquote:Op maandag 21 juni 2004 20:45 schreef Zaagmans het volgende:
Btw leuke avatar... gebruik je ook thunderbird (misschien stomme vraag)... ?
Volgens mij kunnen vooral de nieuwere (die van vandaag) niet inloggen, ik kom er zonder probs in.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:44 schreef BaggerUser het volgende:
ja wil iemand even melden zo gauw die kan inloggen ?
Hoeveel invites heb jij wel niet weg te gevenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Innuedo heeft een invite ontvangen
Dan lees je de openingspost.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:49 schreef DjDev het volgende:
ik wil me ook aanmelden....
OK, cool.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:47 schreef Slarioux het volgende:
Lijst is geupdate, inviten is veilig. Ga nu mensen toevoegen.
Vraag heeft zeker betrekking tot Gmail.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:47 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Thanks. En ja, die gebruik ik (wat een stomme vraag). Als je iets wilt vragen mag je even mailen, want da's wel heel off-topic hier in dit webmailkwijltopic
véél - dat was de 30e geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2004 20:50 schreef dutchcamel het volgende:
[..]
Hoeveel invites heb jij wel niet weg te geven![]()
MIJ!!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:53 schreef honesty het volgende:
ik heb mijn invite gehad, tnx, wie moet ik nu gaan inviten?
Uit de OP:quote:Op maandag 21 juni 2004 20:51 schreef Zaagmans het volgende:
Kan je die ook op thunderbird gebruiken?
HTH.quote:Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Qwea mag ook van de lijst
Als jij nu niet heel snel de OPENINGSPOST gaat lezen flikker ik je van de lijst af.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:53 schreef DjDev het volgende:
[..]
MIJ!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |