JA! die ja!quote:Op maandag 21 juni 2004 15:52 schreef Kelfox het volgende:
[/img]http://www.musicone.de/c002/b/nilpferd/135nob.gif[/img]
maar dit is het toppuntquote:Op maandag 21 juni 2004 15:55 schreef Sjaakman het volgende:
ELKE Jamba-reclame is een irritante grafreclame
ik heb em gister voor het eerst gezien, mijn god wat een bagger zooiquote:Op maandag 21 juni 2004 15:55 schreef Sjaakman het volgende:
ELKE Jamba-reclame is een irritante grafreclame
Hey, blijf van Barney af!quote:Op maandag 21 juni 2004 15:44 schreef paniekzaaier het volgende:
[afbeelding]
Ik snap zowiezo de hele hype rond ringtonen niet..... Je neemt die telefoon toch op, wat maakt het nu uit hoe ie klinkt?quote:Op maandag 21 juni 2004 17:55 schreef rena het volgende:
Snap sowieso niet waarom je die prut op je telefoon wilt hebben.![]()
indd.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik snap zowiezo de hele hype rond ringtonen niet..... Je neemt die telefoon toch op, wat maakt het nu uit hoe ie klinkt?
slecht gejat, en slecht bedacht om het slecht te gaan jattenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:26 schreef funmaster het volgende:
[..]
Beter goed gejat.... dan slecht bedacht.![]()
Dat is gewoon precies hetzelfde dansje... alleen dan een "super te gek wauwe" ringtone muziekje erbij... Hopeloos!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:56 schreef Deva het volgende:
en trouwens...
HET IS GEJAT![]()
![]()
Klik
JAMBA, vuile hoeren jatters... met je grafreclame.. echt om de 5 seconden wordt er echt superagressief van![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:56 schreef Deva het volgende:
en trouwens...
HET IS GEJAT![]()
![]()
Klik
JAMBA, vuile hoeren jatters... met je grafreclame.. echt om de 5 seconden wordt er echt superagressief van![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:05 schreef Markster het volgende:
die is al vet oud, alleen jamba heeft hem nu gejat.
Dat vraag ik me ook al tijden af. Die lui maken voor tonnen reclame. Shoot me als ze dat serieus terug verdienenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:40 schreef Apfel het volgende:
Ik vraag me meer af waar die gasten al die reclame tijd toch wel niet van betalen?
Is toch hetzelfde als die fotocamera's, mp3-spelers etc. Ze proberen de wat mindere snuggere medemens aan te praten dat die deuntjes essentieel zijn voor je functioneren in de maatschappij.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:26 schreef maartena het volgende:
Ik snap zowiezo de hele hype rond ringtonen niet..... Je neemt die telefoon toch op, wat maakt het nu uit hoe ie klinkt?
ja maar camera's en mp3 spelers zijn handige accesoires voor de westerse medemens.. kan iemand mij het nut van een ringtone uitleggen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:30 schreef Lod het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als die fotocamera's, mp3-spelers etc. Ze proberen de wat mindere snuggere medemens aan te praten dat die deuntjes essentieel zijn voor je functioneren in de maatschappij.
Je bedoeld 3D GERENDERDE nijlpaard!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
Jezus, welke grafbek heeft die infantiele kutreclame verzonnen? En vies dansend VET nijlpaard in een string die "de exclusieve jamba ringtone" promoot! Flikker toch op! (en nu heb ik t niet over de normale jamba reclames, maar over dat VIEZE VETTE NIJLPAARD)
doei
je personaliseert je telefoon, dat heeft als neveneffect dat niet iedereen naar zijn gsm grijpt als jouw foon af gaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar camera's en mp3 spelers zijn handige accesoires voor de westerse medemens.. kan iemand mij het nut van een ringtone uitleggen?
dat kan ook met een trilfunctie en een beltoontje wat standaard meegeleverd is. Daar hoef je geen speciaal Jamba-pakket voor te kopenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
je personaliseert je telefoon, dat heeft als neveneffect dat niet iedereen naar zijn gsm grijpt als jouw foon af gaat.
Indd, het klinkt allemaal ook nog eens hardstikke schijtquote:Op maandag 21 juni 2004 23:57 schreef p-etr-a het volgende:
bovendien zijn de nummers die ze promoten om als ringtone te nemen ook niet je-van-het
Ik wil die ringtones niet eens op mijn mobielquote:Op maandag 21 juni 2004 23:57 schreef p-etr-a het volgende:
bovendien zijn de nummers die ze promoten om als ringtone te nemen ook niet je-van-het
Ik heb echt geen medelijden met deze "arme kinderen" die deze ringtones kopen.. Dat zijn meestan van die kansloze luiquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:24 schreef FortunaHome het volgende:
Dat jamba zuigt inderdaad enorm.... arme kinderen van hun beltegoed beroven met hun irritante ringtones
echt "zum kotsen"
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:41 schreef PietF het volgende:
en vervolgens kom je uit op
http://www.duckstudios.com/
wat een bedrijf is die dat soort geintjes maakt. Als ie alsnog gejat is zit JAMBA diep in de shit
Staan een paar geinige M&M reklames op die site die niet in nederland geaired zijn btw.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:13 schreef snakelady het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien op t.v., maar dat filmpje ken ik wel al van internet.
Ik vindt het filmpje juist heel erg leuk.
die vieze vadsige neushoorn is nieuw, t nijlpaard is er ook nog steedsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:26 schreef Kontiki het volgende:
Oh ik zie nu pas dat het een neushoorn is.
Maar wel een lelijk vadsig kutbeest.
Ja daar erger ik me nog het meeste aan. Ze prijzen het echt aan alsof Jamba 'da bomb' is, om het maar in tmf-taal uit te drukken. De Jamba-ringtone moet je hebben!quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:57 schreef Mosselman het volgende:
Jamba is sowieso shit!!!!!!!!!!!!!!! En ze doen ook net alsof dat irri jamba ringtonetje echt 1e is in die nep top 10 of whatever.... yeah right!
Ik kan aan de achterkant z'n ballen zien in z'n string.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:49 schreef Markster het volgende:
Die neushoorn is zelfs NOG triester
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:51 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik kan aan de achterkant z'n ballen zien in z'n string..
Jongen.. je wil niet weten hoeveel fucking geld ze verdienen aan die onzin.. Als je het zou weten zou je zelf ook zulke trieste shit producerenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al tijden af. Die lui maken voor tonnen reclame. Shoot me als ze dat serieus terug verdienen.
hijs blauw.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 03:32 schreef MuseMuse het volgende:
hij moet dat lieve schattige ratjemet rust laten GOOR PAARS GEDROCHT
![]()
die is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:04 schreef Crazykill het volgende:
Die hebben ze gestolen .... hij gaat eigenlijk zo....
http://www.stud.ntnu.no/~alexann/
nee niet....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
die is dan wel weer leuk
Hee, spuit 11 is er ook!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Moja het volgende:
ze hebben nu ook een Jamba neushoorn![]()
Niet alleen voor jeugdige kijkers :'(quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Jaaaa!!!!!!!!!! Echt niet geschikt voor jeugdige kijkers!!! Volop ranzig!!!!![]()
niks meer aan toe te voegenquote:Op maandag 21 juni 2004 19:01 schreef -PolluX- het volgende:
Jamba maakt TMF nog kutter dan het al was
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Niet alleen voor jeugdige kijkers
Krachtige taal hoor!quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:06 schreef UncleSam het volgende:
ik heb net een boze mail gestuurd![]()
![]()
![]()
[..]
Ik wil min of meer een klacht indienen.
Een nieuwe ringtone waarin een nijlpaard neukbewegingen maakt? Waar HEB je 't over?quote:Jullie hebben tegenwoordig een nieuwe Jamba! ringtone, hij heet ''Rat Buster''.
Ik ben een vader van 2 jonge kinderen, ik vind deze Rat Buster smerig, het nijlpaard maakt vrijende bewegingen, je ziet zijn geslachtsdeel en hij draagt een string. Ik vind dat dit niet kan en hoop dat jullie hier iets aan willen doen.
Ja dag.quote:Vriendelijke groetenm, Tom Jansen.
Je bedoeld een neushoornquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:06 schreef UncleSam het volgende:
![]()
![]()
Beste Jamba,
Jullie hebben tegenwoordig een nieuwe Jamba! ringtone, hij heet ''Rat Buster''.
Ik ben een vader van 2 jonge kinderen, ik vind deze Rat Buster smerig, het nijlpaard maakt vrijende bewegingen, je ziet zijn geslachtsdeel en hij draagt een string. Ik vind dat dit niet kan en hoop dat jullie hier iets aan willen doen.
Ook vind het niet normaal hoe vaak jullie reclames langskomen, ook op Nickelodeon, waar kinderen naar kijken.
Vriendelijke groetenm, Tom Jansen.
laat me raden... Jamster!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:45 schreef Chillmeister het volgende:
ben nu in engeland voor 2 dagen en heb toevallig mtv in de achtergrond aan, een raad eens wat ik hoor! Argh!!!!!!!
82228 is net zoiets daarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:02 schreef UncleSam het volgende:
[..]
laat me raden... Jamster!
Duitsland was nog zelfs voor Nederland. merkte ik toen ik MTV 2 had tijdens de wintersportquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:04 schreef Slarioux het volgende:
Op de duitse MTV draait ie ookal een tijdje.![]()
Wat moet jij een gelukkig mens zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:33 schreef CasB het volgende:
Ik ken die hele reclame niet
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:44 schreef W2O het volgende:
[..]
Wat moet jij een gelukkig mens zijn![]()
moet je het ook niet doen hequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:02 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
niks meer aan toe te voegen![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:45 schreef Kontiki het volgende:
En dit lag natuurlijk voor de hand, een avatar van dat gedrocht met overgewicht: [afbeelding]
Bron: ander topic op Fok.
Ik heb er een ringtone gekochtquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:24 schreef Podder het volgende:
Ik vind dat deuntje ook al zo iriterent, als je hem een keer hoort zit gelijk de hele dag in je kop![]()
ik vind dat ze die reclames moeten afschaffen, want niemand is toch zo dom dat je een ringtone gaat bestellen bij die achterlijke moffen?
Ja het zijn duitsers![]()
die coole van dat keigafe nijlpaard? mag ik je aanrakenquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:35 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik heb er een ringtone gekocht
haiduciiquote:Op maandag 23 augustus 2004 00:19 schreef arnout109 het volgende:
[..]
die coole van dat keigafe nijlpaard? mag ik je aanraken![]()
ahaha ik heb me toch in een scheur gelegen om de klungeligheid van deze replyquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:06 schreef UncleSam het volgende:
![]()
![]()
Beste Jamba,
Jullie hebben tegenwoordig een nieuwe Jamba! ringtone, hij heet ''Rat Buster''.
Ook vind het niet normaal hoe vaak jullie reclames langskomen, ook op Nickelodeon, waar kinderen naar kijken.
Vriendelijke groetenm, Tom Jansen.
Inderdaad, je gelooft als lezer nooit dat dit een vader van 2 kinderen is. Eerder een mannetje van een jaar of 14.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:34 schreef Off-ShoRe het volgende:
ahaha ik heb me toch in een scheur gelegen om de klungeligheid van deze replyen dan ook die reactie erbij van american_nightmare
![]()
Waaar?? vertel het me!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:27 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
de link is al 3 keer gepostquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:28 schreef Ricksell het volgende:
[..]
Waaar?? vertel het me!!![]()
Daar komt nog eens bij dat ze een ontzettend irritant mokkeltje hebben aangenomen die Beebtrep presenteert. (die naam alleen al). DAT in combinatie met dat irritante nijlpaard en je wil niet weten wat er allemaal gaat gebeuren als je er met een kater naar zit te kijken.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:01 schreef -PolluX- het volgende:
Jamba maakt TMF nog kutter dan het al was
Ik zie hier mogelijkheden. Als ze dat nijlpaard en de neushoorn nu eens stopzetten, en Sylvie Meis -in string- dat dansje laten doen, vind ik het alweer wat interessanterquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:50 schreef Wouter.1984 het volgende:
Daar komt nog eens bij dat ze een ontzettend irritant mokkeltje hebben aangenomen die Beebtrep presenteert. (die naam alleen al). DAT in combinatie met dat irritante nijlpaard en je wil niet weten wat er allemaal gaat gebeuren als je er met een kater naar zit te kijken.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:33 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik zie hier mogelijkheden. Als ze dat nijlpaard en de neushoorn nu eens stopzetten, en Sylvie Meis -in string- dat dansje laten doen, vind ik het alweer wat interessanter![]()
Das wel een idee zolang ze maar een zak over de kop heeft en topless dat dansje doetquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:33 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik zie hier mogelijkheden. Als ze dat nijlpaard en de neushoorn nu eens stopzetten, en Sylvie Meis -in string- dat dansje laten doen, vind ik het alweer wat interessanter![]()
Ben jij gedachtenlezer van beroep?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:22 schreef CasB het volgende:
Naja, zolang ze haar bek dicht houdt is het misschien nog wel uit te houden...(en die string kan ook wel uit)
Nee, ik was afgekeurd omdat ik meestal met m'n hoofd ergens anders zat...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:23 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Ben jij gedachtenlezer van beroep?
Goede naam van het nijlpaard? Die beesten bijten je in stukken als je in hun water zwemt!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:57 schreef Spleed het volgende:
Jamba is een vies vuil klote nijlpaard. En nijlpaardjes zijn juist zo leuk... maar die blauwe in zn string verpest de goede naam van het nijlpaard...
Kom op allemaal stemmen!!!quote:Op maandag 6 december 2004 18:40 schreef funmaster het volgende:
http://www2.trosradar.nl/PHP/lodenleeuw_detail/8276/0//
![]()
En nu heeft Jamba er ook een "broertje" bij, genaamd Ringtoneking.quote:Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef classpc het volgende:
Die nieuwe van Mobelle met Ome Henk is ook vrij irritant.
Ook een stuk of 3 keer per blok, als er geen Jamba in dat blok is.
de jambo neushoorn... en er is ook nog een ratquote:Op maandag 6 december 2004 22:39 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Das ee neushoorn, geen nijlpaard !!!![]()
misschien eens in een stad gaan wonen ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:48 schreef Sjoe538 het volgende:
ik heb ook een tyfushekel aan jamba.. en steeds meer aan TMF.. het kutte is, we kunnen geen MTV of Teh box ontvangen hier..
Die is ook vreselijk. Ik erger me nog niet eens aan die grote kakkerlak. Eerder aan het irritante deuntje en de debiele danspasjes van die mensen op de achtergrond. Troep!quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vind die reclame met die kakerlakken ook kut
tututututututu tututututututu
Fok! serieus binnenkort hebben jullie 0 leden. Kikker is irritant op TV, maar op Fok is het nog erger!!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:34 schreef funmaster het volgende:
AAARGH ze hebben Fok nu ook ontdekt
Yup, dat klopt idd.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:19 schreef classpc het volgende:
Ze doen het nu ook onder de naam ringtoneking / ringetonekoning ofzo.
Ik zet Fok! aan en dat vette beest loopt op het scherm te waggelen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
De ironie![]()
Ik zet de tv aan en dat vette beest loopt op het scherm te waggelen.![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:50 schreef Kontiki het volgende:
Mijn broertje van 16 liet me laatst enthousiast zijn nieuwe ringtones horen... En ja hoor, de Jamba-tune en die kikker
Het werkt dus kennelijk nog ook.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:27 schreef StarGazer het volgende:
Jamba![]()
wat een zuigbeest zeg, als ik ergens jeuk van krijg!!! en t gaaaat maar door, er zijn dus blijkbaar van die debielen die nog zo'n ringtone bestellen ook ?????
Ik heb tmf al weggehaald van mn tvquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:48 schreef Sjoe538 het volgende:
ik heb ook een tyfushekel aan jamba.. en steeds meer aan TMF.. het kutte is, we kunnen geen MTV of Teh box ontvangen hier..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |