Daar komt nog eens bij dat ze een ontzettend irritant mokkeltje hebben aangenomen die Beebtrep presenteert. (die naam alleen al). DAT in combinatie met dat irritante nijlpaard en je wil niet weten wat er allemaal gaat gebeuren als je er met een kater naar zit te kijken.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:01 schreef -PolluX- het volgende:
Jamba maakt TMF nog kutter dan het al was
Ik zie hier mogelijkheden. Als ze dat nijlpaard en de neushoorn nu eens stopzetten, en Sylvie Meis -in string- dat dansje laten doen, vind ik het alweer wat interessanterquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:50 schreef Wouter.1984 het volgende:
Daar komt nog eens bij dat ze een ontzettend irritant mokkeltje hebben aangenomen die Beebtrep presenteert. (die naam alleen al). DAT in combinatie met dat irritante nijlpaard en je wil niet weten wat er allemaal gaat gebeuren als je er met een kater naar zit te kijken.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:33 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik zie hier mogelijkheden. Als ze dat nijlpaard en de neushoorn nu eens stopzetten, en Sylvie Meis -in string- dat dansje laten doen, vind ik het alweer wat interessanter![]()
Das wel een idee zolang ze maar een zak over de kop heeft en topless dat dansje doetquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:33 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik zie hier mogelijkheden. Als ze dat nijlpaard en de neushoorn nu eens stopzetten, en Sylvie Meis -in string- dat dansje laten doen, vind ik het alweer wat interessanter![]()
Ben jij gedachtenlezer van beroep?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:22 schreef CasB het volgende:
Naja, zolang ze haar bek dicht houdt is het misschien nog wel uit te houden...(en die string kan ook wel uit)
Nee, ik was afgekeurd omdat ik meestal met m'n hoofd ergens anders zat...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:23 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Ben jij gedachtenlezer van beroep?
Goede naam van het nijlpaard? Die beesten bijten je in stukken als je in hun water zwemt!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:57 schreef Spleed het volgende:
Jamba is een vies vuil klote nijlpaard. En nijlpaardjes zijn juist zo leuk... maar die blauwe in zn string verpest de goede naam van het nijlpaard...
Kom op allemaal stemmen!!!quote:Op maandag 6 december 2004 18:40 schreef funmaster het volgende:
http://www2.trosradar.nl/PHP/lodenleeuw_detail/8276/0//
![]()
En nu heeft Jamba er ook een "broertje" bij, genaamd Ringtoneking.quote:Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef classpc het volgende:
Die nieuwe van Mobelle met Ome Henk is ook vrij irritant.
Ook een stuk of 3 keer per blok, als er geen Jamba in dat blok is.
de jambo neushoorn... en er is ook nog een ratquote:Op maandag 6 december 2004 22:39 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Das ee neushoorn, geen nijlpaard !!!![]()
misschien eens in een stad gaan wonen ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:48 schreef Sjoe538 het volgende:
ik heb ook een tyfushekel aan jamba.. en steeds meer aan TMF.. het kutte is, we kunnen geen MTV of Teh box ontvangen hier..
Die is ook vreselijk. Ik erger me nog niet eens aan die grote kakkerlak. Eerder aan het irritante deuntje en de debiele danspasjes van die mensen op de achtergrond. Troep!quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vind die reclame met die kakerlakken ook kut
tututututututu tututututututu
Fok! serieus binnenkort hebben jullie 0 leden. Kikker is irritant op TV, maar op Fok is het nog erger!!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:34 schreef funmaster het volgende:
AAARGH ze hebben Fok nu ook ontdekt
Yup, dat klopt idd.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:19 schreef classpc het volgende:
Ze doen het nu ook onder de naam ringtoneking / ringetonekoning ofzo.
Ik zet Fok! aan en dat vette beest loopt op het scherm te waggelen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
De ironie![]()
Ik zet de tv aan en dat vette beest loopt op het scherm te waggelen.![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:50 schreef Kontiki het volgende:
Mijn broertje van 16 liet me laatst enthousiast zijn nieuwe ringtones horen... En ja hoor, de Jamba-tune en die kikker
Het werkt dus kennelijk nog ook.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:27 schreef StarGazer het volgende:
Jamba![]()
wat een zuigbeest zeg, als ik ergens jeuk van krijg!!! en t gaaaat maar door, er zijn dus blijkbaar van die debielen die nog zo'n ringtone bestellen ook ?????
Ik heb tmf al weggehaald van mn tvquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:48 schreef Sjoe538 het volgende:
ik heb ook een tyfushekel aan jamba.. en steeds meer aan TMF.. het kutte is, we kunnen geen MTV of Teh box ontvangen hier..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |