Ik hoop zeer spoedig, maar ik ga helaas niet over de planning. Mijn mening over een film kan je wel altijd vragen, grote kans dat ik hem gezien heb.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wanneer kunnen we jouw eerste review verwachten?
Vast niet spiderman 2 :pquote:Op maandag 21 juni 2004 00:26 schreef Adelante het volgende:
Van welke films die binnekort uitkomen heb je hoge verwachtingen?
Schop maar lekker tegen de feiten aan. Het is erg leuk hoor, om juist bij de succesvolle films alle zwakke punten op te noemen, maar wel simpel. Dat komt nogal goedkoop over.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:20 schreef PUNKshane het volgende:
Ik ben echter niet iemand die zich achter het grote publiek schaart. Succesvolle films zijn het leukst om af te kraken en geflopte films kunnen vaak nog een hoop leuke elementen bevatten.
Niets geeft mijn film-smaak beter weer dan enkele voorbeelden. Ik kan onmogelijk een top5 maken, omdat dit natuurlijk verschilt per moment. Ook wil ik niet de 'standaard goede film' noemen zoals Pulp fiction, Usual suspects, the Godfather etc.. Deze behoren zeker tot mijn favorieten, maar bij wie niet?
Moeilijk om te zeggen. Hoge verwachtingen in de zin van succes zijn natuurlijk de standaard blockbusters met bekende acteurs. Spider-man 2, I Robot (met WIll Smith), Shrek 2, Mindhunters.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:26 schreef Adelante het volgende:
Van welke films die binnekort uitkomen heb je hoge verwachtingen?
Deze film is niet een favoriet van me, maar absoluut een zeer goede film. Zitten leuke verwijzingen in (bijvoorbeeld Hal -> IBM). Ook ben ik een liefhebber van Kubrick-films, maar vergeleken met Dr. Strangelove of The Shining viel A Space Oddysey mij persoonlijk een klein beetje tegen.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:47 schreef HAL9000S het volgende:
Wat vond je van A space oddysey?
Goh wat interessant een "Bully" die met zijn zelf-toegeschreven verbale-kwaliteiten (zie http://www.kastanova.tk (geen dank voor de reclame)) probeert te scoren door de nieuweling onderuit te halen.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:53 schreef kastanova het volgende:
Goh, interessant, een newbie die zich voorstelt.
Ga knikkeren, kneus...
Meesterwerkquote:Op maandag 21 juni 2004 01:11 schreef HAL9000S het volgende:
Donnie Darko.
Als je een vacature opstelt wil ik ook best je persoonlijke filmreviewer worden hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 01:11 schreef HAL9000S het volgende:
ah kijk eens aan, iemand die ASO persoonlijk niet echt kan waarderen maar wel inziet dat het op vele fronten een onmiskenbaar meesterwerk is, dat is toch vrij uniek bij deze film
Volgende film:
Donnie Darko.
Het is dus ook niet mijn favo lijst. Zoals ik probeerde uit te leggen is het onmogelijk een favo-lijst te maken, zeker als je niet wilt terugvallen op de cliche's. Zijn slechts wat films die me positief verrast hebben, me op dit moment te binnen schoten en ik toch wel als aanrader wilde noemen.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:25 schreef Davitamon het volgende:
Een beetje zwak favo-film lijstje, imo
Stuk voor stuk goede films, daar niet van. Maar het zijn niet echt films die eruit knallen in hun genre, behalve Dr. Strangelove, dan.
Ik wil Mystic River ook zeker niet afschrijven. Het is alleen geen film waar ik van genoten heb (ondanks de positieve recensies). Hij was voor mij te traag, te weinig gebruik gemaakt van de mogelijkheden van film. Ik vond het een een verfilmd toneelstuk. Traag, veel dialogen (kan uiteraard heel goed zijn, maar kon hier mijn aandacht er niet echt bijhouden) diepe karakters (absoluut geen negatief iets voor film, maar in deze film een beetje te gemaakt).quote:Op maandag 21 juni 2004 01:26 schreef Davitamon het volgende:
Waarom schrijf je trouwens een film als Mystic River bij voorbaat af?
Oh, en ik kan het niet laten...
People who like David Lynch movies are idiots.
Dat lukt je zelf al wel met dit topicquote:Op maandag 21 juni 2004 01:06 schreef PUNKshane het volgende:
Goh wat interessant een "Bully" die met zijn zelf-toegeschreven verbale-kwaliteiten (zie http://www.kastanova.tk (geen dank voor de reclame)) probeert te scoren door de nieuweling onderuit te halen.
Zegt de nieuwe film-reviewer tegen mijquote:Ga toch leven man.......
Oh van de The Straight Story heb ik ook zeker genoten, i.t.t. een gedrocht als Lost Highway.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:38 schreef PUNKshane het volgende:
[..]
Ik wil Mystic River ook zeker niet afschrijven. Het is alleen geen film waar ik van genoten heb (ondanks de positieve recensies). Hij was voor mij te traag, te weinig gebruik gemaakt van de mogelijkheden van film. Ik vond het een een verfilmd toneelstuk. Traag, veel dialogen (kan uiteraard heel goed zijn, maar kon hier mijn aandacht er niet echt bijhouden) diepe karakters (absoluut geen negatief iets voor film, maar in deze film een beetje te gemaakt).
Wat betreft David Lynch films, liever in Idiot in zijn ogen, dan niet kunnen genieten van David Lynch films. Ieder zijn mening toch?
Dat je het er niet mee eens bent dat een nieuw iemand zichzelf beleeft voorstelt had je al laten weten, niet echt zinvol om dit dus nog een keer te melden toch?quote:Op maandag 21 juni 2004 01:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat lukt je zelf al wel met dit topic.
[..]
Zegt de nieuwe film-reviewer tegen mij :').
En dat is nu afgelopen omdat je geen leven hebt?quote:Op maandag 21 juni 2004 02:14 schreef PUNKshane het volgende:
ik heb net 3 jaar een relatie met een zeer mooi en leuk meisje gehad
Haha, nee, eerder omdat ik dit juist wel had.quote:Op maandag 21 juni 2004 02:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En dat is nu afgelopen omdat je geen leven hebt?
Kinky,quote:Op maandag 21 juni 2004 02:22 schreef PUNKshane het volgende:
[..]
Haha, nee, eerder omdat ik dit juist wel had.
I don't think so Tim...quote:Op maandag 21 juni 2004 02:14 schreef PUNKshane het volgende:
Voor hetzelfde geld zouden we beste vrienden kunnen zijn
Toch enigszins apart dat je op datzelfde forum wat gerund wordt door die crew redelijk actief post en ook bekendheid geniet.quote:Op maandag 21 juni 2004 02:40 schreef kastanova het volgende:
Iemand die alleen al ambieert om crew te zijn krijgt eerder een nekschot dan een hand...
En wát heeft dat precies met crewambities te maken?quote:Op maandag 21 juni 2004 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Toch enigszins apart dat je op datzelfde forum wat gerund wordt door die crew redelijk actief post en ook bekendheid geniet.
Je zou ze dankbaar kunnen zijn, diep van binnen in je hart.quote:Op maandag 21 juni 2004 02:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
En wát heeft dat precies met crewambities te maken?
*proest*quote:Op maandag 21 juni 2004 00:20 schreef PUNKshane het volgende:
Beste film-liefhebbers, zoals eerder op de site te lezen was, werd er gezocht naar een nieuwe film-reviewer.
Na een sollicitatiebrief en een proefopdracht ben ik zowaar de winnaar van deze geweldige functie.
De crew van dit forum zou nog geen goede film herkennen als ze erover struikelden, maar vooruit.quote:Om deze functie te krijgen moest ik de grote bazen er wel eerst van overtuigen dat ik de kwaliteiten en kennis heb om goede reviews te schrijven. Nu zal ik ook nog alle bezoekers moeten overtuigen. Ik hoop dit te kunnen doen door niet alleen leuke reviews te schrijven, maar ook door vragen in het forum te beantwoorden en bij de dragen aan discussies.
Wow, wat een van emotie verstookte filmlijst, voors en tegens. Duidelijk een filmstudent, ja.quote:Nog een klein stukje over mijzelf :
Ik ben student film & tv-wetenschappen aan de UvA. Dit voor de broodnodige filosofische theorien over film en media. Daarnaast ben ik ook een groot filmliefhebber met een uitgesproken mening. Waarschijnlijk zal ik dus nog wel is iemand op zijn tenen trappen door zijn favoriete film de grond in te boren, maar het is onmogelijk om allemaal dezelfde smaak te hebben.
Ik ben echter niet iemand die zich achter het grote publiek schaart. Succesvolle films zijn het leukst om af te kraken en geflopte films kunnen vaak nog een hoop leuke elementen bevatten.
Niets geeft mijn film-smaak beter weer dan enkele voorbeelden. Ik kan onmogelijk een top5 maken, omdat dit natuurlijk verschilt per moment. Ook wil ik niet de 'standaard goede film' noemen zoals Pulp fiction, Usual suspects, the Godfather etc.. Deze behoren zeker tot mijn favorieten, maar bij wie niet??
films die ik erg leuk vind : Decontructing Harry, 24 hour party people, Confessions of a dangerous mind, High fidelity, North by Northwest, Dr. Strangelove.
films die ik niet nog eens hoef te zien : Titanic, Mystic River, My Boss's Daughter, Unbreakable.
Enkel wat opmerkingen.quote:Vragen, discussies of opmerkingen ga ik graag op in.
Zij mij juist, zonder mij was dit forum nooit zo groot gewordenquote:Op maandag 21 juni 2004 02:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je zou ze dankbaar kunnen zijn, diep van binnen in je hart.
In ieder geval zorgwekkend,quote:Op maandag 21 juni 2004 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Toch enigszins apart dat je op datzelfde forum wat gerund wordt door die crew redelijk actief post en ook bekendheid geniet.
Och, in m'n oude woonplaats kom ik ook vaak en kent iedereen me ook, maar bij de politie willen ze me toch echt niet hebbenquote:Op maandag 21 juni 2004 02:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
In ieder geval zorgwekkend,.
De stengste beveiliginsbeambten zijn de grootste criminelen zelf.quote:Op maandag 21 juni 2004 02:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, in m'n oude woonplaats kom ik ook vaak en kent iedereen me ook, maar bij de politie willen ze me toch echt niet hebben.
Je droombaan, wat doen ze?quote:Op maandag 21 juni 2004 02:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, in m'n oude woonplaats kom ik ook vaak en kent iedereen me ook, maar bij de politie willen ze me toch echt niet hebben.
Dat geldt andersom uiteraard ook.quote:Op maandag 21 juni 2004 02:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
De stengste beveiliginsbeambten zijn de grootste criminelen zelf.
Anders let je niet op spelfouten?quote:Op maandag 21 juni 2004 02:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat geldt andersom uiteraard ook.
En ik zo; ik had jullie toch (om)gekochtquote:Op maandag 21 juni 2004 02:55 schreef bolivian het volgende:
Je droombaan, wat doen ze?
Anders ook hoor,quote:Op maandag 21 juni 2004 02:56 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Anders let je niet op spelfouten?
Dat vergeten g-tje bedoel je?quote:Op maandag 21 juni 2004 02:56 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Anders let je niet op spelfouten?
Scheiss-bullen,quote:Op maandag 21 juni 2004 02:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik zo; ik had jullie toch (om)gekocht.
Hé!quote:Op maandag 21 juni 2004 02:58 schreef Kindred_Spirits het volgende:
The Ladykillers schijnt best tegen te vallen
Exact.quote:Op maandag 21 juni 2004 02:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat vergeten g-tje bedoel je?
Jij vermaakt je zeker prima met het naar beneden halen van andere. Nou vooruit dan maar:quote:Op maandag 21 juni 2004 02:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
I don't think so Tim...
Iemand die alleen al ambieert om crew te zijn krijgt eerder een nekschot dan een hand...
Ga piano spelen op je zolderkamertje en val ons niet lastig met je treurige leven.
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:03 schreef Lamon het volgende:
Al dat off-topic geneuzel. Ik wil de recensie van Scooby Doo 2 zien.
Vermoeiende newbie vind ikquote:Op maandag 21 juni 2004 03:02 schreef NiteSpeed het volgende:
PUNKshane is een uiterst coole newbie moet ik zeggen.
Uiteraard, alleen een beetje spijtig dat het me tegenwoordig zo makkelijk gemaakt wordtquote:Op maandag 21 juni 2004 03:01 schreef PUNKshane het volgende:
Jij vermaakt je zeker prima met het naar beneden halen van andere. Nou vooruit dan maar:
Ik ben zowel met zaal- als veldvoetbal gestopt omdat ik er simpelweg te lui voor ben.quote:Even een analyse over Kastanova: Negatief zelfbeeld, hier niet zelf van bewust, maar je besteed waarschijnlijk veel tijd in de sportschool (uiterlijk is heel belangrijk, zeker als je niet zeker bent van jezelf en van je innerlijk).
Ik ben al zo'n 5 jaar lang, zo'n 8 uur per dag achter de computer te vinden en volg een ICT studie, veel duidelijker kan het niet worden vrees ikquote:Negatief zelfbeeld blijkt ook duidelijk uit het afkraken van andere en hun hobbies. Kan geen vrede met zichzelf vinden, en is nog onbekend met zijn eigen interesses.
Ik ben 4 jaar barman geweest en helaas moest ik daarbij ook regelmatig onder de mensen komen, scary shitquote:Studeerd bedrijfskundige informatica, wil dus wel wat bereiken in de toekomst, maar komt helaas tekort op sociaal vlak.
Ik vóel me niet beter, ik bén beterquote:Tevens voelt hij zich waarschijnlijk beter dan de gemiddelde bedrijfsinformatica student (klagen over te weinig lekkere wijfen bij die studie?), maar beseft niet dat deze mensen gelukkiger zijn dan hijzelf.
Naja, je smaak en mening qua vrouwen is veelzeggend...quote:Rellen is waarschijnlijk een grote hobby, of zelfs een fetish. Zal me niet verbazen als de toetsen van zijn toetsenbord soms blijven plakken door witte korsten. Of dit is gebeurt tijdens het afkraken van Fok-crewleden is niet bekend. Ik zelf vermoed dat dit vooral gebeurt tijdens het bekijken van de foto's van de vrouwlijke FOK-crew (en eerlijk waar, er zitten inderdaad een paar erg mooie vrouwen bij).
Ik heb helaas nog geen anus kunnen vinden die het op durft te nemen tegen mijn brute geweld, maar anders zou het inderdaad een optie zijnquote:Misschien zoek ik het wel in de verkeerde richting, maar hou je meer van mannen (besef je waarschijnlijk zelf nog niet, omdat je dit niet van jezelf kan accepteren), dit zou ook een verklaring kunnen zijn van het narcisme (zie je icoon).
Ik ben alwetend, of, om in jouw termen te spreken,quote:Ik weet dat je hier waarschijnlijk weer tegenin gaat. Je gewonnen geven zou je nooit kunnen, want je hebt al een negatief zelfbeeld (kenmerk: kan nooit een ander gelijk geven). Welke mogelijkheden heb je dus:
1. Maybe later...quote:1. Mij verder afkraken en een psychologische analyse over mij schrijven (ben zeer benieuwd)
2. Dit verhaal met enige ironie bevestigen
3. Dit verhaal negeren en doorgaan met loze opmerkingen
4. wijs je mond houden om vervolgens mijn eerste review straks de grond in te boren
5. Je gewonnen geven en je houding aanpassen, waardoor je me echt zou verbazen en zowaar nog wat respect krijgt
Dude, come on, het is zo'n filmstudentje die waarschijnlijk Elephant briljant vond, omdat hij hem niet snaptequote:Op maandag 21 juni 2004 03:14 schreef StrayDog het volgende:
Vermoeiende newbie vind ik![]()
En Mystic River (absolute topfilm) te traag vinden, pff... weet nu al dat ik het niet vaak met zijn recensies eens zal zijn.
Kasta in 8 woorden, meer heb je niet nodig.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:18 schreef kastanova het volgende:
Ik vóel me niet beter, ik bén beter.
Kan heel goed begrijpen dat Mystic River voor veel mensen een top-film is. Maar dit betekend niet dat ik hem met plezier moet zien toch? En omdat onze smaak op 1 film anders is hoeft niet te betekenen dat dit voor alle andere films ook zo is. Mijn sollicitatie opdracht was bijvoorbeeld over Being John Malkovich (was in ieder geval geen trage film), in mijn mening een topfilm.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:14 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Vermoeiende newbie vind ik![]()
En Mystic River (absolute topfilm) te traag vinden, pff... weet nu al dat ik het niet vaak met zijn recensies eens zal zijn.
Verrek, ja!quote:Op maandag 21 juni 2004 03:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kasta in 8 woorden, meer heb je niet nodig.
Het is een newbie, zijn onwetendheid kun je hem niet kwalijk nemenquote:Op maandag 21 juni 2004 03:21 schreef Dagonet het volgende:
Kasta in 8 woorden, meer heb je niet nodig.
Zolang je je mening goed beargumenteert is daar niets mis mee.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:24 schreef PUNKshane het volgende:
Vermoeiend ben ik zeker, heb als newbie nog erg de drang om mijn mening te verdedigen.
En geen "Hoi, ik ben nieuw hier!" topicsquote:Op maandag 21 juni 2004 03:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Maar open in ieder geval geen topics in de trant van: [GC] Wat is een newbie?.
Forgive them Kasta, they know not what they do.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is een newbie, zijn onwetendheid kun je hem niet kwalijk nemen.
Laat dat nou ook de enige inschatting zijn, die ik hem niet kwalijk neem.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:25 schreef kastanova het volgende:
Het is een newbie, zijn onwetendheid kun je hem niet kwalijk nemen.
En het ergste nog van alles "Ik wil even zeggen dat jullie fatsoenlijk moeten doen. Omdat ik nieuw ben, ben ik nog niet minder dan julliequote:Op maandag 21 juni 2004 03:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
En geen "Hoi, ik ben nieuw hier!" topics.
The Passion Of The Christ!quote:Op maandag 21 juni 2004 03:27 schreef Dagonet het volgende:
Forgive them Kasta, they know not what they do.
Ik ben LIT mod, gewoon de originele boekversie (Engelse vertaling dan welquote:Op maandag 21 juni 2004 03:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
The Passion Of The Christ!
Word ik nu ook. film-reviewer?
.
"Ik weet wel hoe jij in elkaar zit! Jij bent zelf onzeker, vandaar dat je jezelf omhoog probeert te halen door anderen af te zeiken!"quote:Op maandag 21 juni 2004 03:28 schreef NiteSpeed het volgende:
En het ergste nog van alles "Ik wil even zeggen dat jullie fatsoenlijk moeten doen. Omdat ik nieuw ben, ben ik nog niet minder dan jullie"
Hoor ik daar een stemmetje in mijn oor: "Projectieeeeeeeeeeeequote:Op maandag 21 juni 2004 03:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
"Ik weet wel hoe jij in elkaar zit! Jij bent zelf onzeker, vandaar dat je jezelf omhoog probeert te halen door anderen af te zeiken!".
Luke 23:34!quote:Op maandag 21 juni 2004 03:31 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben LIT mod, gewoon de originele boekversie
Let je wel op! Bovenaan deze pagina staat dat ik het een lieve newbie vindquote:Op maandag 21 juni 2004 03:32 schreef Insomaniac het volgende:
Ik weet dat de heren NS en Kasta op andere kwaliteiten letten, maar het is een lekker ding hoor..
je loopt in meerdere topics andere mensen zomaar te denigreren, dus dat is lekkerquote:Op maandag 21 juni 2004 03:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hoor ik daar een stemmetje in mijn oor: "Projectieeeeeeeeeeee!" roepen?
Ik gok op een sikje of op bakkebaarden, of állebei!quote:Op maandag 21 juni 2004 03:32 schreef Insomaniac het volgende:
Ik weet dat de heren NS en Kasta op andere kwaliteiten letten, maar het is een lekker ding hoor..
Ik voel me als Jezus in Marokko, onbegrepenquote:Kasta, vind je het niet leuk om iemand tegenover je te hebben die geen flauw idee heeft wie je bent?
De dag dat jij mod wordt op FOK! is de dag dat ik een fles champagne opentrek, de buurvrouw hard neem en dansend het einde van de wereld tegemoet zie, want die is dan zeker nabij.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Luke 23:34!
Word ik nu LIT mod?
Kijk nou, een homo!quote:Op maandag 21 juni 2004 03:34 schreef WAik het volgende:
[..]
je loopt in meerdere topics andere mensen zomaar te denigreren, dus dat is lekker![]()
Gadverdamme, dit is geen studentenvereniging.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:32 schreef Insomaniac het volgende:
PUNKshane wordt ontgroend
Geen van beide!quote:Op maandag 21 juni 2004 03:35 schreef kastanova het volgende:
Ik gok op een sikje of op bakkebaarden, of állebei!![]()
Arme Kasta.quote:Ik voel me als Jezus in Marokko, onbegrepen.
Zodra Danny doodgeschopt is door een volwassen geworden Boebiedoe is en in zijn testament staat dat ik de complete verantwoordelijkheid over het forum krijgquote:Op maandag 21 juni 2004 03:37 schreef Dagonet het volgende:
Je lijkt me wel iets voor GC trouwens, wanneer ga je solliciteren?
Ik ben lomp en bij vlagen grof en maak een grapje. Hoezo elitair?quote:Op maandag 21 juni 2004 03:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gadverdamme, dit is geen studentenvereniging.
Iedereen die een beetje fatsoenlijk in zijn vel zit, zal er nog geen 2 seconde over nadenken. Ontgroening op een forum is nonsens voor ieder emotioneel stabiel persoon.
Dat elitaire gelul hier ook altijd.
Niet geheel ondenkbaarquote:Op maandag 21 juni 2004 03:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra Danny doodgeschopt is door een volwassen geworden Boebiedoe
Alleen laffer mis ik nog om hem te ontgroenen, Nitespeed heeft geen ontgroenings krachten..quote:Op maandag 21 juni 2004 03:32 schreef Insomaniac het volgende:
PUNKshane wordt ontgroend
Jaaaaaaa!quote:Op maandag 21 juni 2004 03:41 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Alleen laffer mis ik nog om hem te ontgroenen, Nitespeed heeft geen ontgroenings krachten..
Over een jaar of 50 dus. Mooi, tegen die tijd heb ik vast een leukere buurvrouw.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra Danny doodgeschopt is door een volwassen geworden Boebiedoe is en in zijn testament staat dat ik de complete verantwoordelijkheid over het forum krijg.
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kijk nou, een homo!
Let's all point and laugh.
We weten nou ondertussen wel dat je me niet mag, omdat je moeder op me geilt.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:41 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Alleen laffer mis ik nog om hem te ontgroenen, Nitespeed heeft geen ontgroenings krachten..
Zie hier de reden voor Xebro's ban, daar zit het hier namelijk vol meequote:Op maandag 21 juni 2004 03:38 schreef Lamon het volgende:
Ontgroening op een forum is nonsens voor ieder emotioneel stabiel persoon.
Whahaha, nie alleen daarom, jij post gewoon nie leuk..quote:Op maandag 21 juni 2004 03:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
We weten nou ondertussen wel dat je me niet mag, omdat je moeder op me geilt.
"Drop the act", ©Knut 2004
Niet iedereen hoeft elkaar aardig te vinden, zoals Silmarwen al zei. Alleen om er steeds maar weer over te beginnen is ook weer niet nodig.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:44 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Whahaha, nie alleen daarom, jij post gewoon nie leuk..![]()
Zoals zovelen hier op dit forum
Ik denk dat het je onbegrepen gevoel voor humor is... Of het gehele gebrek daar aanquote:Op maandag 21 juni 2004 03:40 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben lomp en bij vlagen grof en maak een grapje. Hoezo elitair?
Ik heb geen humor en nu is die nieuwe ook al weg..quote:Op maandag 21 juni 2004 03:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik denk dat het je onbegrepen gevoel voor humor is... Of het gehele gebrek daar aan.
Thanx for the help! Nu hoeven de lezers geen studie psychologie meer te volgen om een negatief zelfbeeld in je te ontdekken, dit is namelijk het schoolvoorbeeld. (voor de niet-wetende, dus niet voor jouw kasta, aangezien jij alwetend was : negatief zelfbeeld is meestal te herkennen aan het wegstoppen hiervan; arrogant, zelfverzekerd overkomen, niet wetend wat hij wil doen, geen ambities).quote:Op maandag 21 juni 2004 03:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen een beetje spijtig dat het me tegenwoordig zo makkelijk gemaakt wordt.
[..]
Ik ben zowel met zaal- als veldvoetbal gestopt omdat ik er simpelweg te lui voor ben.
Een sportschool heb ik nog nooit van binnen gezien, m'n enige lichaamsbeweging bestaat uit het 3 minuten lopen naar de bushalte, ik rook als een locomotief en drink liters koffie.
Naar de kapper ga ik pas als m'n haar in de fik vliegt bij het aansteken van weer een peuk en m'n favoriete kleding is een jaar of 3 oud.
M'n vriendin ligt op dit moment trouwens dubbel om je bril-jante analyse.
[..]
Ik ben al zo'n 5 jaar lang, zo'n 8 uur per dag achter de computer te vinden en volg een ICT studie, veel duidelijker kan het niet worden vrees ik.
[..]
Ik ben 4 jaar barman geweest en helaas moest ik daarbij ook regelmatig onder de mensen komen, scary shit.
[..]
Ik vóel me niet beter, ik bén beter.
Heb hiervoor Small Business en retail management gestudeerd en daarna Hogere Informatica, uiteraard netjes m'n propeduese binnen gehaald, maar gestopt omdat er geen uitdaging was en dus ging vervelen.
Vervolgens in het 1e kwartiel van BI een eindejaarsproject in m'n eentje succesvol afgerond en toen ben ik m'n studiegenootjes inderdaad maar gaan uitlachen.
Ach, laat ik maar eerlijk zijn; als God wat beter op zou letten, zou hij allang het stokje overgedragen hebben.
[..]
Naja, je smaak en mening qua vrouwen is veelzeggend...
Als jij op dergelijke bleke, verlepte schepsels kunt doen, good for you, maar de tak waar ik ze nog net mee zou porren zou er nog slap van gaan hangen.
[..]
Ik heb helaas nog geen anus kunnen vinden die het op durft te nemen tegen mijn brute geweld, maar anders zou het inderdaad een optie zijn.
[..]
Ik ben alwetend, of, om in jouw termen te spreken,Bruce Almighty
Huppelen als een klein kind zou ik, als ik eindelijk eens iemand tegen zou komen die mijn ongelijk ooit eens zou kunnen aantonen.
[..]
1. Maybe later...
2. Ironie is mij vreemd
3. Zo loos waren ze niet...
4. Dat gebeurt sowieso wel, als je analyses van films net zo "briljant" zijn als je bovenstaande.
5. Respect van iemand krijgen die door niemand gerespecteerd wordt, het zou als drumles van een josti zijn.
NIet, dat snapt Silmarwen het nietquote:Op maandag 21 juni 2004 03:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft elkaar aardig te vinden, zoals Silmarwen al zei. Alleen om er steeds maar weer over te beginnen is ook weer niet nodig.
Einde normale post.
De botheid van alle messen in je bezit, veroorzaakt door slijtage.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:46 schreef Insomaniac het volgende:
Wat belet me nog om er een eind aan te maken?
*kras
Ga het je nog aantrekken ook. Kenmerkend..quote:Op maandag 21 juni 2004 03:40 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben lomp en bij vlagen grof en maak een grapje. Hoezo elitair?
Ik raaskal niet over hem, ik vinnum leuk!quote:Op maandag 21 juni 2004 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ga het je nog aantrekken ook. Kenmerkend..
Ik bedoel gewoon dat jullie kunnen raaskallen over deze jongen wat je wil, maar dat hij waarschijnlijk niet onder de indruk is. En zo hoort het ook.
Zelfs al heeft ie geen filmsmaak.
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik raaskal niet over hem, ik vinnum leuk!.
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:02 schreef NiteSpeed het volgende:
PUNKshane is een uiterst coole newbie moet ik zeggen.
Het is een groot kosmisch complot NS.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
De botheid van alle messen in je bezit, veroorzaakt door slijtage.
Het is nou eenmaal niet andersquote:Op maandag 21 juni 2004 03:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is een groot kosmisch complot NS..
Dan wordt het eigenlijk hoog tijd dat we die mensen tegen zichzelf beschermen.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:43 schreef kastanova het volgende:
Zie hier de reden voor Xebro's ban, daar zit het hier namelijk vol mee.
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:54 schreef PUNKshane het volgende:
emotioneel kapot maken
soepel brak het glasquote:Op maandag 21 juni 2004 03:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is een groot kosmisch complot NS..
Neuken?quote:Op maandag 21 juni 2004 03:54 schreef PUNKshane het volgende:
Gaat allemaal wel beetje snel voor deze newbie. Lijkt wel een verkiezing.
Als iedereen even laat weten of ze hun vooroordelen voor of tegen mij hebben gevormd heb ik een beter overzicht wie ik te vriend met houden en wie ik emotioneel kapot moet zien te maken.
een hoogte, ongekendquote:Op maandag 21 juni 2004 03:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
soepel brak het glas
blank vlees week bereidwillig
bloed in de zomer
Naaktfoto ??quote:Op maandag 21 juni 2004 03:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuken?
en kijk ff in je welkomsttopic achter de schermen
Een rode druppelquote:Op maandag 21 juni 2004 03:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
soepel brak het glas
blank vlees week bereidwillig
bloed in de zomer
Iedereen die labiel is, dat lijkt me duidelijk. Die verdienen niet beter.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:54 schreef PUNKshane het volgende:
...wie ik emotioneel kapot moet zien te maken.
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:56 schreef PUNKshane het volgende:
[..]
Naaktfoto ??
Ik woon met een psychologe samen, maar ze heeft nog niks kunnen ontdekken.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:46 schreef PUNKshane het volgende:
Thanx for the help! Nu hoeven de lezers geen studie psychologie meer te volgen om een negatief zelfbeeld in je te ontdekken, dit is namelijk het schoolvoorbeeld. (voor de niet-wetende, dus niet voor jouw kasta, aangezien jij alwetend was : negatief zelfbeeld is meestal te herkennen aan het wegstoppen hiervan; arrogant, zelfverzekerd overkomen, niet wetend wat hij wil doen, geen ambities).
Hoe weet ik dit?? Omdat ik zelf slachtoffertje was van dit syndroom. Ja, ben inderdaad geholpen door een psycholoog.
Die mensen waar je het over hebt hé, die mensen die meer in zich hebben?quote:Je hebt op veel punten absoluut gelijk. Negatief zelfbeeld komt veel voor bij intelligente personen, vaak zeer alwetend en algemeen ontwikkeld (zo, krijg je nog is een compliment!). Ik voelde mij ook altijd een "Bruce Almighty" (niet echt mijn terminologie hoor). Helaas is het negatieve niet intelligentie gericht, maar sociaal gericht. Dit is echter pas te begrijpen als je inziet dat er wel degelijk mensen zijn die meer in zich hebben dan jij (en dat is moeilijk inzien als je jezelf altijd maar boven andere in de hierarchie plaatst).
Verschil; ik rook gewoon voor 10 euro per dag en kan dat betalen door in plaats van met de taxi, met de bus te gaan en zo dus gewoon fatsóenlijke sigaretten kan roken...quote:Even voor de duidelijkheid. Mijn lichaamsbeweging bestaat uit het aflopen van de trap naar de taxi voor mijn deur, ik drink alleen maar koffie, ik rook russische-import sigaretten omdat mijn rookverslaving anders 10 euro per dag zou kosten, ik ben 3 jaar lang verkoper geweest en moest dus veel onder de mensen komen, ik ben van studie gewisseld, en heb het idee overal alles vanaf te weten. Kortom, be there, done that.
Iemand die vrijwillig de tijd neemt (en dus kennelijk heeft) om deel te nemen aan de crew én er uit ziet als een 2e wereldoorlogsexperiment ontbeert dus beiden, dus je spreekt jezelf nogal tegenquote:p.s. wat betreft mijn smaak voor vrouwen. Uitstraling is voor mij het belangrijkst als het gaat om lange relaties (ja dames, er zijn mannen die naar meer kijken dan tieten!! (maar mannen, begrijp me goed, het is altijd en/en en niet en/of uitstraling EN aantrekkelijk dus), echter als het niet langer dan 1 avond hoeft te duren prefereer ik een goddelijk lichaam.
Ah, Sisiphuscomplex.quote:Op maandag 21 juni 2004 03:54 schreef PUNKshane het volgende:
Als iedereen even laat weten of ze hun vooroordelen voor of tegen mij hebben gevormd heb ik een beter overzicht wie ik te vriend met houden en wie ik emotioneel kapot moet zien te maken.
Zullen we de mythologie maar even bewaren tot het daadwerkelijk van toepassing is?quote:Op maandag 21 juni 2004 04:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ah, Sisiphuscomplex.
Hij heeft een pedofiel betraptquote:Op maandag 21 juni 2004 04:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, Sisiphuscomplex.
Goed plan.quote:Op maandag 21 juni 2004 04:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zullen we de mythologie maar even bewaren tot het daadwerkelijk van toepassing is?
Ja, vervolgens heeft hij die arme jeugdconnaisseur emotioneel tot de afgrond gedreven.quote:Op maandag 21 juni 2004 04:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij heeft een pedofiel betrapt
Hihi.quote:Op maandag 21 juni 2004 04:11 schreef PUNKshane het volgende:
Ga liever mijn tijd besteden om met Insomaniac even die handboeien van haar foto te gebruiken. (en jij zei nog geen leuke vrouwen in de fok-crew!)
of een eersteklas slijmbalquote:Op maandag 21 juni 2004 04:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hihi..
Leuke nieuwbie..
Wat maakt het uit? Zolang de chicks er maar intrappen.quote:Op maandag 21 juni 2004 04:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
of een eersteklas slijmbal
Is ie toch al een echt FOK!kertje geworden dus. Zo snel.quote:Op maandag 21 juni 2004 04:20 schreef Xennia het volgende:
Joh, mn vent is een week weg en die nieuwe is best lekker.quote:Op maandag 21 juni 2004 04:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, kennelijk werkt het nog ookquote:Op maandag 21 juni 2004 04:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Zolang de chicks er maar intrappen.
quote:Op maandag 21 juni 2004 04:11 schreef PUNKshane het volgende:
Ik rook liever sigaretten die ik in rusland haal (chesterfield == chesterfield om weer even op jouw taal terug te vallen) en neem een taxi, dan dat ik teveel betaal voor mijn sigaretten en met die kutbus moet waar je steeds op moet wachten en niet voor je deur stopt. ps in het centrum van Amsterdam (waar ik wel een woning kan betalen) rijden voornamelijk trams ipv bussen trouwens.
Ej, pssst, je spreekt jezelf weer tegenquote:Op maandag 21 juni 2004 03:46 schreef PUNKshane het volgende:
ik rook russische-import sigaretten omdat mijn rookverslaving anders 10 euro per dag zou kosten
Aanvalquote:p.s. tja zoals verspeld een aanval op mijn 5 gesprekken met een psycholoog toen ik 10 jaar was.
Handboeien, op een foto, op een forum, die iemand je stuurt via een linkje, van een persoon die je alleen op het internet kent, betere tijdsbesteding...quote:Ga liever mijn tijd besteden om met Insomaniac even die handboeien van haar foto te gebruiken.
Goh ja, dan moet je net Inso als voorbeeldje noemen, newbiequote:(en jij zei nog geen leuke vrouwen in de fok-crew!)
Ej, ik ben voorlopig nog de oudste en dus enige échte Fokker hier en ik houd me niet bezig met dergelijke zakenquote:Op maandag 21 juni 2004 04:22 schreef Lamon het volgende:
Is ie toch al een echt FOK!kertje geworden dus. Zo snel.
Jammer dat ik d'r nooit mee weg kom. Mensen die me langer dan 10 minuten kennen zoeken er altijd een sarcastische ondertoon achter.quote:Op maandag 21 juni 2004 04:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, kennelijk werkt het nog ook
Fuck it, als ík eens iets aardig zeg duikt men direct in elkaarquote:Op maandag 21 juni 2004 04:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
Jammer dat ik d'r nooit mee weg kom. Mensen die me langer dan 10 minuten kennen zoeken er altijd een sarcastische ondertoon achter.
1 zwaluw maakt nog geen zomer, hoe oud ie ook moge zijn.quote:Op maandag 21 juni 2004 04:26 schreef kastanova het volgende:
Ej, ik ben voorlopig nog de oudste en dus enige échte Fokker hier en ik houd me niet bezig met dergelijke zaken.
Het is de schuld van die newbie, die begon er mee!quote:Op maandag 21 juni 2004 04:31 schreef Lamon het volgende:
Ik ben onredelijk aan het generaliseren
Nee, want nu is het bijna licht, en fluiten de vogels, en die houden me uit mijn slaap, en ik moet de schuld afschuiven, want ik zit op FOK!, dus het is allemaal jouw schuld!quote:Op maandag 21 juni 2004 04:34 schreef kastanova het volgende:
Het is de schuld van die newbie, die begon er mee!
mm, is al weer een tijd terug dat ik die gezien heb. Kan me alleen herinneren dat ik hem veel beter vond dan dat ik vooraf had verwacht. Carradine in zijn jongere jaren. Viel me vooral mee dat het er nog goed uitzag voor die tijd. Je moet het natuurlijk niet vergelijken met de hedendaagse special effects, maar het was geen ergernis. Tja, kan er weinig meer over zeggen, zal ik hem toch nog een keer moeten kijken (tja kan niet alles onthouden).quote:Op maandag 21 juni 2004 07:11 schreef kinky_queen het volgende:
WELKOM PUNKSHANE!
just curious, wat vind je van deze film?
Studiegenootquote:Op maandag 21 juni 2004 00:20 schreef PUNKshane het volgende:
Ik ben student film & tv-wetenschappen aan de UvA.
Nee, het summum van de filmkunst is zeker Requiem for a Dream? *proest*quote:Op maandag 21 juni 2004 02:50 schreef Lamon het volgende:
De crew van dit forum zou nog geen goede film herkennen als ze erover struikelden, maar vooruit.
quote:Op maandag 21 juni 2004 02:50 schreef Lamon het volgende:
Wow, wat een van emotie verstookte filmlijst, voors en tegens. Duidelijk een filmstudent, ja.
Studiegenoot of niet, requiem for a dream is een goede film (maar zeker niet het summum).quote:Op maandag 21 juni 2004 09:08 schreef Joppe het volgende:
[..]
Studiegenoot![]()
[..]
Nee, het summum van de filmkunst is zeker Requiem for a Dream? *proest*
[..]
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 02:50 schreef Lamon het volgende:
De crew van dit forum zou nog geen goede film herkennen als ze erover struikelden, maar vooruit.
Ja, maar jij zet Conan, the Barbarian en The Beastmaster in je top 50quote:Op maandag 21 juni 2004 09:29 schreef Joppe het volgende:
En het is een redelijke film ja, maar persoonlijk vind ik dat Requiem for a Dream schromelijk wordt overschat
Voel me weer erg gewaardeerd inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2004 09:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Mr. Clarke said in his book "The Lost Worlds of 2001" that neither he nor Stanley Kubrick were aware of the HAL - IBM co-incidence until some-one pointed it out to them, and they would certainly have changed the acronym if they had realized it in time.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:01 schreef PUNKshane het volgende:
[..]
Deze film is niet een favoriet van me, maar absoluut een zeer goede film. Zitten leuke verwijzingen in (bijvoorbeeld Hal -> IBM).
quote:Op maandag 21 juni 2004 09:31 schreef Gorro het volgende:
Ja, maar jij zet Conan, the Barbarian en The Beastmaster in je top 50
wist ik inderdaad niet, maar lees ook niet de boeken van Mr. CLarke. Maarja ook geen nieuw gegeven dat een filmreviewer verwijzingen ziet die er zonder intentie zijn ingemaakt. Zo zijn er over een hoop films discussies mogelijk.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:47 schreef proteus het volgende:
[..]
Mr. Clarke said in his book "The Lost Worlds of 2001" that neither he nor Stanley Kubrick were aware of the HAL - IBM co-incidence until some-one pointed it out to them, and they would certainly have changed the acronym if they had realized it in time.
Zorg dat je je feitjes kent.
quote:Op maandag 21 juni 2004 09:32 schreef Gorro het volgende:
[..]
Voel me weer erg gewaardeerd inderdaad
En Parajanov :')quote:Op maandag 21 juni 2004 15:34 schreef Sai het volgende:
Ga wat van G.W. Pabst kijken ofzo. :').
Spijt me dat ik iedereen teleurstel met mijn voorkeur voor hollywoodfilms zonder veel emotionele diepgang. Is misschien wel gekomen omdat ik bij de studie teveel niet-hollywood verplicht heb moeten kijken. Maar vorruit, dan ook een paar niet-hollywood films die is erg goed vond :quote:Op maandag 21 juni 2004 17:30 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Van een filmstudent had ik meer klassiekertjes en Aziatische of Europese titels als aanraders verwacht. En ook meer films met emotionele diepgang en films die visueel afwijken van het gangbare. Maar in ieder geval: welkom!
Hoef je helemaal niet te doen.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:49 schreef PUNKshane het volgende:
[..]
Spijt me dat ik iedereen teleurstel met mijn voorkeur voor hollywoodfilms zonder veel emotionele diepgang.
Noem je net een paar niet-hollywood films die vrijwel iedere filmliefhebber ook wel gezien heeft of op zijn minst kent, m.a.w. daar hoef je ook niet echt student voor te zijnquote:Op maandag 21 juni 2004 17:49 schreef PUNKshane het volgende:
[..]
Los Amantes Del Circulo Polar, Dancer in the Dark, Ohayou, Das Experiment, Alphaville, une étrange aventure de Lemmy Caution, ja en ook natuurlijk Cidade de Deus en Amores Perros.
Nee hoor.quote:Alsof je alleen maar een filmliefhebber bent als je ook "buitenlandse" films kijkt.
En ik verwacht van een nieuwe film-reviewer een zo breed mogelijke kennis van zaken. Dus ik verlang ook kennis van (en misschien zelfs 'waardering voor ')klassieke cinema en niet-Hollywood-werk.quote:Om deze functie te krijgen moest ik de grote bazen er wel eerst van overtuigen dat ik de kwaliteiten en kennis heb om goede reviews te schrijven. Nu zal ik ook nog alle bezoekers moeten overtuigen.
Nee, niks mis mee.quote:Er is helemaal niks mis met een actiefilm zonder emotionele diepgang.
Ja, noem dan op z'n minst films van Dziga Vertov, Victor Sjostrom of King Vidorquote:Op maandag 21 juni 2004 18:11 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Noem je net een paar niet-hollywood films die vrijwel iedere filmliefhebber ook wel gezien heeft of op zijn minst kent, m.a.w. daar hoef je ook niet echt student voor te zijn
Ik verwacht van een filmreviewer dat hij films reviewt die hij leuk/interessant vindt.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:18 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
En ik verwacht van een nieuwe film-reviewer een zo breed mogelijke kennis van zaken. Dus ik verlang ook kennis van (en misschien zelfs 'waardering voor ')klassieke cinema en niet-Hollywood-werk.
Tuurlijk wel! Dan krijg je tenminste eens wat variatie!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik verwacht van een filmreviewer dat hij films reviewt die hij leuk/interessant vindt.
Iemand die in slaap valt bij een film van Lynch, moet dat soort films niet gaan reviewen.
doe mij maar Pi iddquote:Op maandag 21 juni 2004 09:29 schreef Joppe het volgende:
Hehe, ik ben erger gewend hoor
En het is een redelijke film ja, maar persoonlijk vind ik dat Requiem for a Dream schromelijk wordt overschat
Daarom moeten er verschillende reviewers zijn.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Dan krijg je tenminste eens wat variatie!
Als je dat doet ben je al geen goede review(st)er meer.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Daarom moeten er verschillende reviewers zijn.
Ik lees liever een review van iemand die dat bepaalde genre leuk/mooi vindt, dan een review van iemand die van te voren al weet dat ie het een slechte film gaat vinden en daardoor alleen maar de slechte dingen uit die film gaat onthouden.
Volkomen terecht ook. Wordt je inderdaad voor opgeleid, zoveel mogelijk films zien van zoveel mogelijk genres. Klinkt misschien leuk, en als een pret-studie, maar kan ook heel vervelend zijn (hoewel 2 keer per week in filmmuseum in vondelpark was erg gaaf, zeker in de zomer!). Eerste 5 weken kijk je naar de meest saaie 'stomme' films, en zo heel af en toe zitten er positieve verrassingen tussen bv Das Kabinett des Doktor Caligari. Maar een zeer uiteenlopend repetoire is zeker nodig!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:18 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
En ik verwacht van een nieuwe film-reviewer een zo breed mogelijke kennis van zaken. Dus ik verlang ook kennis van (en misschien zelfs 'waardering voor ')klassieke cinema en niet-Hollywood-werk.
Het maakt niet uit hoe objectief je bent, er zal altijd iets van een persoonlijke voorkeur uitvloeien.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je al geen goede review(st)er meer.
Precies, bij een goede en een slechte film (naar jouw mening). Dus maakt het eigenlijk niet uit of 'ie nou goed of slecht is. Daarom heb ik ook liever beide soorten reviews ipv altijd maar dat ophemelgezeik.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe objectief je bent, er zal altijd iets van een persoonlijke voorkeur uitvloeien.
Maar dat is ook irritantquote:Op maandag 21 juni 2004 19:05 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
of La Dolca Vita niet kan waarderen vanwege post-dubbing
quote:Op maandag 21 juni 2004 09:00 schreef PUNKshane het volgende:
Tja, kan er weinig meer over zeggen, zal ik hem toch nog een keer moeten kijken (tja kan niet alles onthouden).
niet zeuren over je studie. dan ga je maar wat anders doen, rechten of zoquote:Op maandag 21 juni 2004 18:34 schreef PUNKshane het volgende:
[..]
Volkomen terecht ook. Wordt je inderdaad voor opgeleid, zoveel mogelijk films zien van zoveel mogelijk genres. Klinkt misschien leuk, en als een pret-studie, maar kan ook heel vervelend zijn (hoewel 2 keer per week in filmmuseum in vondelpark was erg gaaf, zeker in de zomer!). Eerste 5 weken kijk je naar de meest saaie 'stomme' films, en zo heel af en toe zitten er positieve verrassingen tussen bv Das Kabinett des Doktor Caligari. Maar een zeer uiteenlopend repetoire is zeker nodig!
ff terug gestopt. als oranje naar huis gaat komt die mevrouw er weer me pronkenquote:Op maandag 21 juni 2004 02:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hé!
Waar zijn je tieten?
ach, mods zijn toch deurmattenquote:Op maandag 21 juni 2004 09:32 schreef Gorro het volgende:
[..]
Voel me weer erg gewaardeerd inderdaad
Gefeliciteerd en veel succes! We hebben gemeen dat ook ik Unbreakable niet nog eens hoef te zienquote:Op maandag 21 juni 2004 00:20 schreef PUNKshane het volgende:
Beste film-liefhebbers, zoals eerder op de site te lezen was, werd er gezocht naar een nieuwe film-reviewer.
Na een sollicitatiebrief en een proefopdracht ben ik zowaar de winnaar van deze geweldige functie.
En dat noemt zichzelf verzuurde filmsnobquote:Op maandag 21 juni 2004 21:00 schreef Sai het volgende:
Oh ja, Unbreakable is een behoorlijk goede film, net als Titanic (en ook Mystic River). Die in hetzelfde rijtje noemen als My Boss's Daughter is best wel a-hip. Zeker als je niet onderbouwt enzo..
Ga The Magnanimous Cuckold kijken ofzo. Kutsnob.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf verzuurde filmsnob![]()
Boe says:quote:Op maandag 21 juni 2004 03:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra Danny doodgeschopt is door een volwassen geworden Boebiedoe is en in zijn testament staat dat ik de complete verantwoordelijkheid over het forum krijg.
Leuk? Noem eens een film die je hartverscheurend mooi vond of eentje die je tot diep in je ziel raakte, of eentje waar je 't koud van kreeg, of eentje waarbij je tot een half uur na de aftiteling in de bioscoop bent blijven zitten?quote:Op maandag 21 juni 2004 00:20 schreef PUNKshane het volgende:
films die ik erg leuk vind : Decontructing Harry, 24 hour party people, Confessions of a dangerous mind, High fidelity, North by Northwest, Dr. Strangelove.
SLEEPY HOLLOW en THE ELEPHANT MANquote:Op maandag 21 juni 2004 21:50 schreef Arcee het volgende:
Leuk? Noem eens een film die je hartverscheurend mooi vond of eentje die je tot diep in je ziel raakte, of eentje waar je 't koud van kreeg, of eentje waarbij je tot een half uur na de aftiteling in de bioscoop bent blijven zitten?
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:54 schreef kinky_queen het volgende:
SLEEPY HOLLOW en THE ELEPHANT MAN
win ik nu wat punten?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |