Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Ik ga zo meteen eens zien. Volgens mij zou je ergens gans vanboven moeten staan, dus ik ga je ook daar toevoegen.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:04 schreef speezend het volgende:
Wil niet zeiken, maar vanmiddag dit ook al gezegd, sta er nog steeds niet op.
Zou je mij er tussen kunnen zetten, ik was over het hoofd gezien, zou nu al aan de beurt geweest zijn. Gmail van Google [Deel 6] In dit topic had ik me al opgegeven, dus of ik ergens bovenaan op de lijst geplaatst kan worden of als dat nu niet lukt igg achteraan. email: icash_nl at hotmail.com
topquote:Op zondag 20 juni 2004 23:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen eens zien. Volgens mij zou je ergens gans vanboven moeten staan, dus ik ga je ook daar toevoegen.
Edit: je staat bovenaan de lijst, waar je normaal al lang gepasseerd zou moeten zijn
Heb je toegevoegd met het email adres uit je profiel. Niet je msn, maar dat anders, joe @home.nl dusquote:Op zondag 20 juni 2004 23:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Zou ik ook op de lijst mogen?
Many thanks!
CzD
je staat erbijquote:Op zondag 20 juni 2004 23:32 schreef HotFudge het volgende:
Mag ik ook op de lijst?-knip mail- wel ff de removeme weghalen-
toegevoegd.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:48 schreef Eilanden het volgende:
* Jump meldt zich
islandsatapennootjepuntnl
Thnx in advance![]()
ik blijf anders nog wel eventjes zequote:Op zondag 20 juni 2004 23:50 schreef erikkll het volgende:
ik heb 6 invites, ga ze morgen wel uitdelen.
had je mij ook al toegevoegd ???????quote:Op zondag 20 juni 2004 23:49 schreef Jump het volgende:
[..]
toegevoegd.
* HotFudge gaat slapen
ik zal proberen morgen vroeg genoeg te kijken als er een invite rush is, je weet maar nooit
ja, had men post boven die van u geeditquote:Op zondag 20 juni 2004 23:52 schreef HotFudge het volgende:
[..]
had je mij ook al toegevoegd ???????![]()
ik ben van rond 10 uur online ofzoquote:Op zondag 20 juni 2004 23:51 schreef erikkll het volgende:
neuh morgen. ga nu zelf ook naar bed
je komt gewoon onderaan 't lijstje op plaats vierhonderdnogwatquote:Op maandag 21 juni 2004 00:12 schreef Da-Ali-G het volgende:
Kan iemand mij aub inviten!!!
buddywholly@hotmail.com
username: BuddyWholly
Geduld. ik heb mijn account ook al 5 1/24ste dag en nog geen invites. Dat komt wel, en anders is het jammer voor de mensen op de lijst.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:53 schreef KolNedra het volgende:
Gmail is wel lachen, maar ik heb gemerkt dat dat invite systeem KUT is.
heb het al bijna een week en heb nog steeds nix van invites weg kunnen geven.
Zure shit.
Dat ligt toch voornamenlijk aan de instellingen van de ander.quote:En daarbij komt nog dat Gmail bij Hotmail automatisch in de junk folder komt, HUFTERS !
welke instellingen? Want hoewel ik waarschijnlijk nog wel ff moet wachten, hoop ik toch een invite te mogen ontvangenquote:Op maandag 21 juni 2004 00:20 schreef devzero het volgende:
Dat ligt toch voornamenlijk aan de instellingen van de ander.
Junk mail filter te hoog ingesteld ofzo.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
welke instellingen? Want hoewel ik waarschijnlijk nog wel ff moet wachten, hoop ik toch een invite te mogen ontvangen
Maar mensen hebben het over dat ze daardoor de invite niet kunnen ontvangen, maar dat kan dan gewoon nog, toch? Wordt gewoon geplaatst in "Ongewenste Post".quote:Op maandag 21 juni 2004 00:48 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Junk mail filter te hoog ingesteld ofzo.
Ja, als die filter te hoog ingesteld is komt het in Junk Mail. Anders weet ik het ook niet. Misschien heeft de verzender een spelfoutje gemaakt met het email adres.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:13 schreef Jaystified het volgende:
[..]
Maar mensen hebben het over dat ze daardoor de invite niet kunnen ontvangen, maar dat kan dan gewoon nog, toch? Wordt gewoon geplaatst in "Ongewenste Post".
dan ben je gewoon triest, is toch lollig als je er iemand blij mee kan maken?quote:Op maandag 21 juni 2004 03:48 schreef Dipstaart het volgende:
Weet iemand wat de gevolgen zijn als ik dat niet doe
Laat Opera zich identificeren als Opera of Mozilla5 (druk [F12] en kies de juiste optie). Opera vertelt ztandaard dat ie IE heet, dus gaat Gmail er van uit dat ze een Activex-agina kunnen aanbieden. Suf van beide partijen imho.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:05 schreef Tropos het volgende:
Weet iemand iets over Gmail en Opera 7.11? Ik kan met mijn Opera browser niet inloggen op Gmail, terwijl het met IE wel lukt.
je hebt een invite ontvangen. check je mailquote:Op maandag 21 juni 2004 09:18 schreef Sjowhan het volgende:nummer1.. Dat is geweldig
Senks!quote:Op maandag 21 juni 2004 09:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je hebt een invite ontvangen. check je mail
Inviten kan niet, wel kan je op het lijstje gezet worden zodat als je aan de beurt bent ook een invitation krijgtquote:Op maandag 21 juni 2004 09:33 schreef Garagefluit het volgende:
Iemand die mij kan inviten onder de naam: ForZe
ForZe[at]hotmail.com
quote:Op maandag 21 juni 2004 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inviten kan niet, wel kan je op het lijstje gezet worden zodat als je aan de beurt bent ook een invitation krijgt![]()
Opletten, die hebben er al 1.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:42 schreef TheFes het volgende:
heb marcel op school en hollandia2 een invite gestuurd
Dan hebben die er ook twee gehad.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:42 schreef TheFes het volgende:
heb marcel op school en hollandia2 een invite gestuurd
quote:Op maandag 21 juni 2004 09:27 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Oepsie dan heeft Pollux een dubbele invite gehad
Marcel op school; hollandia2; tofu; damienfromhell en ultrasub hebben de andere 5 invites van mij gekregen.
sinds donderdag hier..en ook niksquote:Op maandag 21 juni 2004 09:44 schreef LWaS het volgende:
Ik heb sinds woensdag nu Gmail, maar nog steeds geen invites
zo zo..sinds wanneer had jij je acount ?quote:Op maandag 21 juni 2004 09:50 schreef Jump het volgende:
* BladLuis kgrijgt invitations en krijgt er vaneerste keerr 6.
Ik ga ze zometeen versturen
toegevoegdquote:Op maandag 21 juni 2004 09:55 schreef Zephon het volgende:
* Jump wil zich ook graag aan melden
username: Zephon
E-mail: -knipa mail-
jij bent ook al bijna aan de beurt yahoo userquote:Op maandag 21 juni 2004 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
edit: zo gaat het wel snel, met 6 tegelijk.
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
jij bent ook al bijna aan de beurt yahoo user
dit soort postst hoeven nietquote:Op maandag 21 juni 2004 10:08 schreef Kogando het volgende:
Wow! Nummer 18 alweer, gaat lekker zo..
yeah!quote:Op maandag 21 juni 2004 10:13 schreef Jump het volgende:
En er gaan zodra nog eens 6 mensen van de lijst. Invites via QG
Dit zijn: WauseWillem, Dopke, --Christiaan--, enzoronald en Libris
Ok, maar met dat beleid kan je de helft van de posts wel weghalen.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:11 schreef amaranta het volgende:
dit soort postst hoeven niet
open maar een {ik sta op de- .............plaats topic}
gewoon over een paar minuten weer proberen dus.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:16 schreef Vince22 het volgende:
Yeah!!!!! ik heb GMAIL.... alleen..
Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
![]()
die vast hard aan het werk is en daarom niets laat horen.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:17 schreef amaranta het volgende:
gmail werkt gewoon hoor
ik ben heen en weer aan het mailen met een zekere yahoo user
ik denk dat die betreffende yahoo user aan het wachten is op zn gmail accountquote:Op maandag 21 juni 2004 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die vast hard aan het werk is en daarom niets laat horen.
lietst anders wete we niet naar waar we je invite moeten sturenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:19 schreef Schoft het volgende:
Hallo deze lieve kerel lust ook wel en gigabyte, moet ik ergens een email achter laten ?
Bedankt
Done ze mogen eraf, mails verzondenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:22 schreef Jump het volgende:
[..]
lietst anders wete we niet naar waar we je invite moeten sturen
Pompiedom: laat iets wedten als ze eraf mogen
Zagen heeft m nu niet gekregen, dus mocht hij dit lezen even een ander mailadres doorgeven.quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
ahelmon@xs4all.nl
Technical details of failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 553 5.3.0 <ahelmon@xs4all.nl>... No such user
Bij hotmail: opties -> Bescherming tegen ongewenste e-mail -> E-maillijstenquote:Op zondag 20 juni 2004 23:53 schreef KolNedra het volgende:
En daarbij komt nog dat Gmail bij Hotmail automatisch in de junk folder komt, HUFTERS !
barkukje heeft een probleemquote:Op maandag 21 juni 2004 01:03 schreef Droopie het volgende:
barkrukje vangen
Ik heb het gevoel dat ik een forward heb gekregen van een gebruikte invite, kan dit kloppen?quote:The link you followed to create a Gmail account has already been used to create an account for nyknicks3208@gmail.com. Now, its account creating powers are all gone. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience.
Bedankt!!! Ik kan helaas nog niet inloggen, omdat er serverproblemen zijn, maar mijn account is al aangemaakt.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:19 schreef Pompiedom het volgende:
Zaren
Supersiem
Mobieus
krijgen zo invitations
heb hetzelfde probleem hiero..quote:Op maandag 21 juni 2004 10:35 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Bedankt!!! Ik kan helaas nog niet inloggen, omdat er serverproblemen zijn, maar mijn account is al aangemaakt.Als ik ooit nog invites krijg, gaan die mooi weer terug naar Fok!
inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2004 10:36 schreef Schoft het volgende:
Dank voor het invoeren, ik kan nu me mail adres weer deleten neem ik aan.
quote:Post niet op welke plek je staat!
Verbazing over de snelheid van deze lijst en alle dankgebeden aan de mensen die dit allemaal mogelijkmaken waarderen we erg. Ondanks dat houden we deze reeks het liefst zo schoon mogelijk. Daarom is er dit topic: [Gmail-reeks] Bedank hier Slarioux, Jump en QuietGuy!
Wil je weten waar je staat? Klik dan HIER
donequote:Op maandag 21 juni 2004 10:41 schreef Niox het volgende:
Met een beetje vertraging kreeg ik vandaag toch mn invite binnnen, dus ik kan er weer af. Plaatsje 343
volgems mij welquote:Op maandag 21 juni 2004 10:41 schreef deedeetee het volgende:
@Jump
Kan ik barkrukje
Funmaster
Ehanselman
veilig inviten zonder te dubbelen deze keer![]()
Invitation is binnen. Thanks!!! (kreeg wel een gmail server error na registreren, maar als het goed is kan ik zo inloggen).quote:Op maandag 21 juni 2004 10:19 schreef Pompiedom het volgende:
Zaren
Supersiem
Mobieus
krijgen zo invitations
heb ze bij de gelukkigen geplaatstquote:Op maandag 21 juni 2004 10:45 schreef deedeetee het volgende:
Heb ze laten inviten !
Ik heb zelf ook nog steeds geen invites :'(
Mag ze gelukkig voor een ander uitdelen, die krijgt ze wčl, lief hč![]()
mooi dan ga ik lemmax tm pieux inviten, nog niet verwijderen totdat ik t zegquote:Op maandag 21 juni 2004 10:46 schreef Jump het volgende:
@woeeiiii normaal gezien wel
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:55 schreef ID-Tweak het volgende:
Lemmax invited!
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:50 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
mooi dan ga ik lemmax tm pieux inviten, nog niet verwijderen totdat ik t zeg
update:
lemmax
vbmot
indahnesia.com
addie84
het-gele-teken
pieux
kunnen er aftotaal 20 invites aan fok
die krijg ik ook.. gewoon ffies wachten vermoed ik...quote:Op maandag 21 juni 2004 10:56 schreef RobinhoX het volgende:
ligt de server eruit ofsow..ik krijg dit als ik inlog....
Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
is anders topic: [Forum] Usericons - diverse problemenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef PuRGaToR het volgende:
@mods: heb een vraagje, ik kan steeds geen icontje uploaden voor me profiel wat kan ik doen ? (thnx)
Dank woeiiiiiii.. !quote:Op maandag 21 juni 2004 10:58 schreef woeeiiii het volgende:
jump ofzo iemand, update die lijst noustraks, er is nu al een dubbele aan lemmax gegeven...
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:52 schreef Singa het volgende:
* Jump meldt zich aan: Username: Singa, Email: -knip mail-
beiden toegevoegdquote:Op maandag 21 juni 2004 10:54 schreef mat_herben het volgende:
* Jump meldt zich
mat_herben
-knip mail-
donequote:Op maandag 21 juni 2004 10:58 schreef woeeiiii het volgende:
jump ofzo iemand, update die lijst noustraks, er is nu al een dubbele aan lemmax gegeven...
Misschien handig als iedereen gewoon het topic eerst checkt op laatste invites oid... ?quote:Op maandag 21 juni 2004 10:58 schreef woeeiiii het volgende:
toen ik net een nieuw acount had..duurde het ook een halfe dag voordat die error weg wasquote:Op maandag 21 juni 2004 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die krijg ik ook.. gewoon ffies wachten vermoed ik...
ooh.. minder...quote:Op maandag 21 juni 2004 11:00 schreef BladLuis het volgende:
[..]
toen ik net een nieuw acount had..duurde het ook een halfe dag voordat die error weg was![]()
Grappig , dit idee hoor ik paar keer per dag hierquote:Op maandag 21 juni 2004 11:00 schreef Robinski het volgende:
[..]
Misschien handig als iedereen gewoon het topic eerst checkt op laatste invites oid... ?
en handig als er iets meer dan 10 op de lijst staan met mail addres
Just my 1 eurocent
Tnxquote:Op maandag 21 juni 2004 10:38 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb invited:
WauseWillem
Dopke
kLowJow
--Christiaan--
enzoronald
Libris
nog even en ik kan er gebruik van maken ook.quote:Server Error
kutquote:Op maandag 21 juni 2004 11:00 schreef BladLuis het volgende:
[..]
toen ik net een nieuw acount had..duurde het ook een halfe dag voordat die error weg was![]()
mischien gaat het bij jullie wel snellerquote:Op maandag 21 juni 2004 11:02 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
kut...wachten dan maar
Ja, dat had ik ook zojuist. Maar je account wordt wel aangemaakt geloof ik. Alleen nu kan ik nog niet inloggen, want Gmail is tijdelijk onbereikbaar, maar daar hebben er meer last van.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:00 schreef ZX9R het volgende:
Damn server error....
Net een account voor me meisie geregeld krijg ik een server error.
Iemand ervaring daarmee?
Net toen ik op agree klikte kreeg ik die klotemelding.
toegevoegd:)quote:Op maandag 21 juni 2004 11:05 schreef Deviant1nl het volgende:
* Jump meldt zich aan
username: Deviant1nl
mail: Deviant1_nl [Staart van een Aapje] hotmail [punt] com
Ok, werd al ongerust toen ik zag dat mijn naam niet meer in de lijst stond..quote:Op maandag 21 juni 2004 11:09 schreef Jump het volgende:
toegevoegd:)
en de bovenste 6:
# Kogando
# brainster
# pekel
# Avani
# dop
# estranged
worden door Slarioux zo dadelijk geļnvite
edit:
Sander_P toegevoegd
Oopsquote:Op maandag 21 juni 2004 11:31 schreef Jump het volgende:
Devzero: neem de eerste 6 op delijst
Inquistor87: start vanaf 7
ofwel meot ik de 6 name + adresse naar devzero mailen
ik heb er zes hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 11:32 schreef devzero het volgende:
jump: kun je misschien blokken email-addressen alloceren voor mensen om te inviten:
bv erikl nr 1-4, devzero 5-11, inquistor86 11-16 etc om dubbels te voorkomen als het stormgaat lopen?
dat idee had je al, prima
lijst up to datequote:Op maandag 21 juni 2004 11:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Mighty
WasQ
punky_boy_
WalfredGEesink invited
erikll kan ze niet versturen momenteel en ljist geupdate. dus je kan de bovenste mailenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:32 schreef devzero het volgende:
jump: kun je misschien blokken email-addressen alloceren voor mensen om te inviten:
bv erikl nr 1-4, devzero 5-11, inquistor86 11-16 etc om dubbels te voorkomen als het stormgaat lopen?
dat idee had je al, prima
laat maar, heb ze al van de lijst gehaaldquote:Op maandag 21 juni 2004 11:33 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Oops
dus mogus tot/met vijvquote:Op maandag 21 juni 2004 11:31 schreef Jump het volgende:
Devzero: neem de eerste 6 op delijst
jawel. waar moet ik beginnen?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:33 schreef Jump het volgende:
erikll kan ze niet versturen momenteel en ljist geupdate. dus je kan de bovenste mailen
Inderdaad. Inquistodar heeft zen invites al verstuurd (denk ik toch)quote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef devzero het volgende:
[..]
dus mogus tot/met vijv
wacht anders eevntjes tot devzero zen invites versturud heeft. dan hebben we zeker geen dubbelequote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef erikkll het volgende:
[..]
jawel. waar moet ik beginnen?
punkyboy is mn broertje, maar die heb nog nix. Hoe lang duurt het voor ie aankomt?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Mighty
WasQ
punky_boy_
WalfredGEesink invited
FOUT! ^_^
niet zo langquote:Op maandag 21 juni 2004 11:35 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
punkyboy is mn broertje, maar die heb nog nix. Hoe lang duurt het voor ie aankomt?
Klopt ik heb ze net verstuurd.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad. Inquistodar heeft zen invites al verstuurd (denk ik toch)
[..]
wacht anders eevntjes tot devzero zen invites versturud heeft. dan hebben we zeker geen dubbele
devzero gaat 1 tot en met 6 invites.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
niet zo lang
edit:
waar moet ik nou beginnen met inviten?
hij heeft ze verstuurdquote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef Jump het volgende:
wacht anders eevntjes tot devzero zen invites versturud heeft. dan hebben we zeker geen dubbele
:') wat een gmail invite golf man, iederen heb er opeens 6quote:Op maandag 21 juni 2004 11:37 schreef erikkll het volgende:
[..]
hij heeft ze verstuurd
heb ik al heel vaak gehadquote:Op maandag 21 juni 2004 11:37 schreef woeeiiii het volgende:
[..]wat een gmail invite golf man, iederen heb er opeens 6
Heb jij die eerste 6 geinvite ?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef devzero het volgende:
[..]
dus mogus tot/met vijv
en alvast bedanktquote:Op maandag 21 juni 2004 11:09 schreef Jump het volgende:
[..]
toegevoegd:)
en de bovenste 6:
# Kogando
# brainster
# pekel
# Avani
# dop
# estranged
worden door Slarioux zo dadelijk geļnvite
edit:
Sander_P toegevoegd
mogas, verbal, badgirl18, FunzoneQ, MeneerGiraffe en vijf zijn verstuurd, tijd voor een pilsjequote:Op maandag 21 juni 2004 11:37 schreef Jump het volgende:
devzero gaat 1 tot en met 6 invites.
Die heb ik naar erikll gestuurd. Wacht eventjesquote:Op maandag 21 juni 2004 11:40 schreef KolNedra het volgende:
Ik heb 6 invites, hierbij ga ik
Blueman
Whissie
ElisaB
five2one
dnzl
Simon81
inviten, tenminste als devzero mogus t/m vijv heeft ge-invite.
Kan iemand die bevestigen...
okidooquote:Op maandag 21 juni 2004 11:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Die heb ik naar erikll gestuurd. Wacht eventjes
gedaanquote:Op maandag 21 juni 2004 11:40 schreef KolNedra het volgende:
inviten, tenminste als devzero mogus t/m vijv heeft ge-invite.
Kan iemand die bevestigen...
inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:43 schreef KolNedra het volgende:
Dan zijn
d-one
ThaNetRunner
morpheus_at_work
GuiDster
Supermiet
Underdoggy
Voor mij, okay?
ge-invite, haal ze maar van de lijst ..quote:Op maandag 21 juni 2004 11:44 schreef Jump het volgende:
[..]
inderdaad.
d-one
ThaNetRunner
morpheus_at_work
GuiDster
Supermiet
Underdoggy
worden nu door KolNedra ge-invite. niet dubbelinviten aub
die van jou waren al van de lijstquote:Op maandag 21 juni 2004 11:48 schreef erikkll het volgende:
ik heb ze uitgedeeld....
voor het mailadres van steve-o eventjes wachten tot ik de lijst terug kan updaten. zodat kolnedra alle mailadressen heeftquote:Op maandag 21 juni 2004 11:46 schreef dopa het volgende:
Ik ga:
-susscorfa
-_RaZoRBlaDe_
-Ducky_Duck
-beaverhausen
-Steve-O
inviten.
over een tijdje nog eens opnieuw proberen. deze problemen zijn bij nog verschillende tegengekomen en ze konden er allemala in na een tijdjequote:Op maandag 21 juni 2004 11:49 schreef Blueman het volgende:
Ik heb hem gehad van Eikkll...
aangemeld maar kreeg de service error..
kan hem niet opnieuw aanmaken want is aangemaakt..
zou ik hem nu hebben of niet?
Spamfilter?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:53 schreef dop het volgende:
mmmmm invite nog niet binnen ga me zorgen maken
no problem: veel plezier er meequote:Op maandag 21 juni 2004 11:46 schreef Mogas het volgende:
Bedankt, Paul.
mogen deze al van de lijst ?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:46 schreef dopa het volgende:
Ik ga:
-susscorfa
-_RaZoRBlaDe_
-Ducky_Duck
-beaverhausen
-Steve-O
inviten.
Krijg ik als reply van iemand die ik ge-invite heb...quote:Um... this link does not appear to be valid for Gmail
The link you followed to this page seems to have expired. Please try it
again in case there was a problem with the URL. If the link has been
used already to set up a Gmail account, it can't be used again. If you
believe the link has not been used to set up an account, please contact
the person who sent the original email invitation to you and alert them
to the problem. We apologize for the inconvenience.
If you've already created a Gmail account, go to http://gmail.google.com
to log in.
Invites zijn verstuurd. Ze kunnen van de lijst.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:46 schreef dopa het volgende:
Ik ga:
-susscorfa
-_RaZoRBlaDe_
-Ducky_Duck
-beaverhausen
-Steve-O
inviten.
nope eigen mailserver heb zelfs al in mijn logs gekekenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:54 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Spamfilter?
Ze staan bij de gelukkigen )quote:Op maandag 21 juni 2004 11:56 schreef dopa het volgende:
[..]
Invites zijn verstuurd. Ze kunnen van de lijst.
laat maarquote:Op maandag 21 juni 2004 11:54 schreef QuietGuy het volgende:
...
susscorfa (apenstaart) zonnet.nlquote:Op maandag 21 juni 2004 12:00 schreef dopa het volgende:
probleempje: de invite van susscorfa is niet aangekomen. Kreeg juist een failure notice bericht van gmail. Ben er zeker van dat ik het adres juist heb gespeld.
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:01 schreef deedeetee het volgende:
Invites !!!!!!!!!!!!! 6 stuks !!!!!!!!!!!!
Ik ga zo aan de slag ff voor 't eten zorgen
heb slar de 6 mailadressen en nicks gemaild. misschien dat hij er over een uurtje ofzo maar invites kan versturen. ze staan in ieder geval in zen mailboxquote:Op maandag 21 juni 2004 12:02 schreef dop het volgende:
andere mensen al wel invites van Slarioux gehad ?
msnnaam is onveranderbaar voor je eerste vraag,quote:Op maandag 21 juni 2004 11:51 schreef mcDavid het volgende:
ey, ik heb sinds gister ook eindelijkgmail
, maar ik heb een paar vraagjes:
ik heb een .Net passport aan het adres gehangen, zodat je er ook mee kunt msn-en (jah breazer), maar nu kan ik me schermnaam niet veranderen dat programma'tje om gmail als pop3 te gebruiken kan ik niet installeren. geeft toepasingsfout: Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Kik op OK om de toepassing te beeinigen.
doe ik iets fout of ligt het aan het progje??
Daar heb ik de invite naartoe gestuurd. Het is ook het adres dat in het bericht staat dat ik heb teruggekregen. Meer kan ik dus niet doen. Zal ik de volgende in de lijst nemen?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:01 schreef Jump het volgende:
[..]
susscorfa (apenstaart) zonnet.nl
staat er in de database
In zen profiel staat ook geen mailadres. misschien dat er een mod ofzo wel aan een mailadres kan geraken. Ik ga hem voorlopig bij de gelukkigen laten staan, anders worden er invites opnieuw naar dat mailadres gestuurdquote:Op maandag 21 juni 2004 12:05 schreef dopa het volgende:
[..]
Daar heb ik de invite naartoe gestuurd. Het is ook het adres dat in het bericht staat dat ik heb teruggekregen. Meer kan ik dus niet doen. Zal ik de volgende in de lijst nemen?
vreemd, als je naar je opties gaat in msn heb je daar nog wel de mogelijkheid om je displayname aan te passen of is dat grijs?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:51 schreef mcDavid het volgende:
ey, ik heb sinds gister ook eindelijkgmail
, maar ik heb een paar vraagjes:
ik heb een .Net passport aan het adres gehangen, zodat je er ook mee kunt msn-en (jah breazer), maar nu kan ik me schermnaam niet veranderen dat programma'tje om gmail als pop3 te gebruiken kan ik niet installeren. geeft toepasingsfout: Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Kik op OK om de toepassing te beeinigen.
doe ik iets fout of ligt het aan het progje??
quote:Unavaible errors
ja, heb ik ook. Weet iemand of dat gewoon heel toevallig is net terwijl ik nu wil aanmelden of ligt hun service er wel vaker uit?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:07 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb ook een invite gehad
Thnx wie het ook was , Alleen is Gmail Alleen krijg ik steeds unavalible errors
Mja me too nog ff wachten met invites uitdelenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:10 schreef Steve-O het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:11 schreef WauseWillem het volgende:
[..]
ja, heb ik ook. Weet iemand of dat gewoon heel toevallig is net terwijl ik nu wil aanmelden of ligt hun service er wel vaker uit?
Misschien heeft de halve wereld nu invites gekregen en kan google het niet zo snel aan.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:07 schreef Steve-O het volgende:
Thnx wie het ook was , Alleen is Gmail Alleen krijg ik steeds unavalible errors
Ik heb ook nog geen invite, dus ik denk dat ze nog moeten komenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:02 schreef dop het volgende:
andere mensen al wel invites van Slarioux gehad ?
aangepastquote:Op maandag 21 juni 2004 12:15 schreef dopa het volgende:
Ik heb
-Spacemaker
een invite gestuurd.
Posdnous staat nog op nr. 13quote:Op maandag 21 juni 2004 10:50 schreef Posdnous het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf heb ik inmiddels al gmail.
Posdnous (nr.53) kan dus van de lijst
lijst is up to datequote:Op maandag 21 juni 2004 12:18 schreef deedeetee het volgende:
Klaar jump maar ben nu te laat aan school !!!!!!![]()
aangepastquote:Op maandag 21 juni 2004 12:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Posdnous staat nog op nr. 13.
ja inderdaad errug grappig zo'n vraag, dat er uberhaupt nog mensen op deze wereld rondlopen die niet weten wat de status is van de googleservers, hilarischquote:Op maandag 21 juni 2004 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wilde het niet zeggen...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:20 schreef WauseWillem het volgende:
[..]
ja inderdaad errug grappig zo'n vraag, dat er uberhaupt nog mensen op deze wereld rondlopen die niet weten wat de status is van de googleservers, hilarisch![]()
toegevoegdquote:Op maandag 21 juni 2004 12:21 schreef G-SaS het volgende:
ik wil ook wel![]()
-knip mail-
en dan gewoon de lijst in de gaten houden toch ?![]()
Google is lastig down te krijgen. Een statuspagina is dan ook overbodig.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:20 schreef WauseWillem het volgende:
[..]
ja inderdaad errug grappig zo'n vraag, dat er uberhaupt nog mensen op deze wereld rondlopen die niet weten wat de status is van de googleservers, hilarisch![]()
thx maak me al wat minder zorgenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:16 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen invite, dus ik denk dat ze nog moeten komen![]()
zou kunnen...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:30 schreef Vince22 het volgende:
Voor mensen die ook de Server Error krijgen..
Zou het niet gewoon zo zijn dat eerst je mail account op alle servers gesynched moet zijn voordat je bij je account kan en ze gewoon een Server Error als error geven omdat nog niet alles globaal gesynched is??
Tenminste.. das mijn idee..
De vijf bovenste uit het lijstje. dusquote:Op maandag 21 juni 2004 12:30 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik zie het wel in het lijstje staan, maar kan Jump, QG of slarioux even zeggen wie ik moet inviten (5 stuks}
Mooi werk. Eerst krijg ik een week lang niks, en nu kan ik er opeens 6 inviten (waarvan er vijf naar Fok! gaan dus)
Zal er 6 uit de lijst halen en ze mailenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:38 schreef sop het volgende:
Uhm ik heb mijn dagelijkse zes stuks weer te pakken. Doe ik de bovenstaande of de zes eronder?
het ziet er naar uit dat je ff op de update moet wachten want de eerste 10 zijn al besproken kennelijkquote:Op maandag 21 juni 2004 12:38 schreef sop het volgende:
Uhm ik heb mijn dagelijkse zes stuks weer te pakken. Doe ik de bovenstaande of de zes eronder?
'Syncen' duurt geen 10 minuten. Ik weet natuurlijk ook niet hoe ze het aanpakken maar als ze je account uberhaubt moeten syncen, moeten ze dat ook doen als je een nieuw mailtje krijgt of zo. Denk eerder dat het zoiets is van : Een server houdt lijst van alle accounts bij, en die verwijst dan weer naar andere severs waar de mails van die account zijn opgeslagen. Simpel een account toevoegen op dat lijstje zou imho vrij snel moeten gaan.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:30 schreef Vince22 het volgende:
Voor mensen die ook de Server Error krijgen..
Zou het niet gewoon zo zijn dat eerst je mail account op alle servers gesynched moet zijn voordat je bij je account kan en ze gewoon een Server Error als error geven omdat nog niet alles globaal gesynched is??
Tenminste.. das mijn idee..
Hij heeft dan ook wel al 5 posts hier...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:39 schreef Vince22 het volgende:
@Tofu..... Zie mijn post vlak boven je... lees eens voordat je klaagt.... sjeesj
Dat werd toch gecontroleerd bij plaatsing op de lijst? (volgens OP dan)quote:Op maandag 21 juni 2004 12:41 schreef Psycho_Flip het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook wel al 5 posts hier...![]()
Haal lolloll niet direct uit de lijst.. ik kan hem nog niet inviten nuquote:Op maandag 21 juni 2004 12:41 schreef Jump het volgende:
momenteel in behandeling:
---knip---
Ow ja, srr, nt gezienquote:Op maandag 21 juni 2004 12:39 schreef Vince22 het volgende:
@Tofu..... Zie mijn post vlak boven je... lees eens voordat je klaagt.... sjeesj
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Haal lolloll niet direct uit de lijst.. ik kan hem nog niet inviten nu
EDIT:
_Mex tot en met Jaapf is al gedaan
Dubbelheidquote:Op maandag 21 juni 2004 12:45 schreef dujour het volgende:
ik heb geinvite
-mex_
-martijnisgek
-undergod
-tha_mars
-jaapf
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:45 schreef dujour het volgende:
ik heb geinvite
-mex_
-martijnisgek
-undergod
-tha_mars
-jaapf
Done! Invites zijn de deur uitquote:EN ik ga er dan 6 naar sop mailen
# willempiej
# marc1982
# SvenZ
# zBus
# Timmah
# Switchy
Wacht even 10 minuutjes, en vraag aan Jump het meest recente lijstje namenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:47 schreef Sjo het volgende:
Ik heb ook 5 invites om weg te geven hier, raar dat ik vandaag eropeens 6 krijg, en de afgelopen dagen geen enkele.
Welke 5 moet ik nu invite voor ik de verkeerde doe?
Damn jij hebt ook niet vooraangestaan toen ze de 'hoe-deel-ik-handig-invites-uit-een-lijstje-uit"-hersencellen uitdeelde hčquote:Op maandag 21 juni 2004 12:45 schreef dujour het volgende:
...
Je kunt de invites forwarden naar andere personen. Ze staan in je sent box.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:48 schreef dujour het volgende:
ja heb gelezen en ze waren nog niet geinvite dus anders is het jammer morgen weer meer kans
nee had geen tijd sorryquote:Op maandag 21 juni 2004 12:50 schreef sop het volgende:
[..]
Damn jij hebt ook niet vooraangestaan toen ze de 'hoe-deel-ik-handig-invites-uit-een-lijstje-uit"-hersencellen uitdeelde hč
opschieten..ik moet om 13 uur werkenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:51 schreef Slarioux het volgende:
Geef me 5 minuten, dan krijgen LWaS en Sjo een lijstje.
ik ben er hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 12:50 schreef Undergod het volgende:
Jump is even weg en gelijk een puinhoop, WE NEED YOU
Ik zag het, komt goedquote:Op maandag 21 juni 2004 12:52 schreef Undergod het volgende:
Slarioux, ik heb de invite van dujour naar jou door gestuurd, ik ga er van uit dat jij ervoor zorgt dat die bij de juiste persoon terecht komt
thanks dat je dat ff doet ik ben hier nog niet echt wakker de zondags zijn hier zwaarquote:Op maandag 21 juni 2004 12:52 schreef Undergod het volgende:
Slarioux, ik heb de invite van dujour naar jou door gestuurd, ik ga er van uit dat jij ervoor zorgt dat die bij de juiste persoon terecht komt.
Ik moet nml even weg nu..
je zegt net dat het werktquote:Op maandag 21 juni 2004 12:54 schreef Nuongirl het volgende:
laat me er nog maar even opstaan, want mijn invite komt niet aan![]()
Kijk misschien ook even in je SPAM-box ? Zelfs bij mij in Thunderbird kwam ie in de Spambox.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:54 schreef Nuongirl het volgende:
laat me er nog maar even opstaan, want mijn invite komt niet aan![]()
Ik heb nog niks ontvangen van Man mode God, geen invite van gmail gezienquote:Op maandag 21 juni 2004 12:52 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ben er hoor
maar ben iedereen zen post aan het lezen en aan het denken wie er nu een dubbel invite heeft.
Aangezien Man_Mode_God niet meer reageerd op de namen die ik hier geplaatst heb, en niet meer weet als lollol nu al gemaild is
werelds !!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:47 schreef sop het volgende:
[..]
Done! Invites zijn de deur uit
Ow.. je bedoelt dat je nog zelf nog nog geen account hebt.. Euh.. dan is er misschien iets fout gegaan of je invitation zit in je spam folder of zo..quote:Op maandag 21 juni 2004 12:59 schreef Zaren het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je die invites krijgt ? ik sta al op de lijst van de mensen die een gmail account zouden moeten hebben maar heb nog niks ontvangen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |