*stil, mooi*quote:Op zondag 20 juni 2004 17:30 schreef Cynix ® het volgende:
Elke dag denk ik aan haar. En hoop ik dat we ooit weer samen zijn.
Wat is dit nou voor reactie?quote:
Nou ja, je weet natuurlijk nooit wat de mensen doen waar je haar zo hulpeloos hebt achtergelaten en misschien wel misbruik maken van de gelegenheidquote:Op zondag 20 juni 2004 17:38 schreef Dezz het volgende:
Wat is dit nou voor reactie?
Ze moeten daar natuurlijk wel testen of ze wel helemaal genezen is lijkt me.quote:
Het is maar plastische chirurgie hoor. Kijken is genoeg, ze hoeven haar echt niet te berijden ofzoquote:Op zondag 20 juni 2004 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze moeten daar natuurlijk wel testen of ze wel helemaal genezen is lijkt me..
Voor Cynix ® misschien welquote:Op zondag 20 juni 2004 17:46 schreef zoalshetis het volgende:
is een motor vrouwelijk?
Waarom?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:49 schreef luisje het volgende:
PLEUR DIT EVEN EEN ANDER FORUM IN JA![]()
Het was overmacht. We gingen gewoon te kort door de bocht zeg maar.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:45 schreef Cheiron het volgende:
Ze ligt daar dus door jou.. zou me flink schuldig voelen...
Zeg toch gewoon dat je haar niet onder controle hadquote:Op zondag 20 juni 2004 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het was overmacht. We gingen gewoon te kort door de bocht zeg maar. :'(
Doe even normaal manquote:Op zondag 20 juni 2004 18:03 schreef Marruk het volgende:
Verzekering?
Ik bedoel, er is nu toch alweer een nieuwere versie van beschikbaar lijkt me.
Laat je tieten zienquote:Op zondag 20 juni 2004 18:04 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Doe even normaal man
Beetje respect hebben ja! Wat nu als er zo iets gebeurd met jou vriend/vriendin!?
Vandaar dat verkeersongevalquote:Op zondag 20 juni 2004 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Te kort door de bocht zeg maar.
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:04 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Doe even normaal man
Beetje respect hebben ja! Wat nu als er zo iets gebeurd met jou vriend/vriendin!?
Hey als je niets te melden heb kom dan liever hier niet langs!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Vandaar dat verkeersongeval!
Misschien moet je het feit onder ogen zien dat ze gewoon te wild voor je is...quote:Op zondag 20 juni 2004 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het was overmacht. We gingen gewoon te kort door de bocht zeg maar.
Hou even op!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
BMWM3, ga een BH kopen in plaats van te huilen.
psssst MOTOR pssstquote:Op zondag 20 juni 2004 18:06 schreef EmmYKuHh het volgende:
onzin?
Werd hier naar toe gesleept!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
ehm.... en dit post je in onz...
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:11 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Werd hier naar toe gesleept!![]()
is een beetje respct mevrouw weer teveel?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:06 schreef EmmYKuHh het volgende:
onzin?
*mompeldemopel*motoren*mompeldemompelquote:Op zondag 20 juni 2004 18:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
motors kunnen ook emotionele waarde hebben hoor!!!!!
![]()
*mompeldemompel*irritanteusrer*mompeldemompel*quote:Op zondag 20 juni 2004 18:15 schreef Marruk het volgende:
[..]
*mompeldemopel*motoren*mompeldemompel
Zeker weten, hopen we erop !quote:Op zondag 20 juni 2004 18:15 schreef nikky het volgende:
cynix schatje
wat erg is ze nou nog niet beter? ik hoop dat ze snel were met je verenigd kan worden
ik denk andersomquote:Op zondag 20 juni 2004 18:25 schreef petre86 het volgende:
trouwens cynix.. wilde je te snel gaan en kon ze je niet bijhouden??
en toen liep het uit de hand.. ontspoorde ze en bracht cynix ten val...quote:Op zondag 20 juni 2004 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk andersom![]()
Het gaat niet over een auto botte lul.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:31 schreef lj_lightning het volgende:
ohw het ging over een auto![]()
vallen met een autoquote:Op zondag 20 juni 2004 18:31 schreef lj_lightning het volgende:
ohw het ging over een auto![]()
grinnekquote:Op zondag 20 juni 2004 22:29 schreef Maanvis het volgende:
Ach kom, bekijk het van de positieve kant; uitdeuksessies zijn geeiiiill
ohwquote:Op zondag 20 juni 2004 18:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het gaat niet over een auto botte lul.
Tis te hopen dan Zieniks haar paspoort ingenomen heeft zodat ze niet terug kan.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:52 schreef laffer het volgende:
zij is een japanse hè![]()
vind je het gek dat jij als "de dikke fries" bovenop haar gaat zitten en flink tekeer gaat, er ongelukken gebeuren?![]()
maargoed ze komt wel weer bij je terug, ze zal het je wel vergeven![]()
succes iedergeval![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:38 schreef Insomaniac het volgende:
Lieve Cynix,
we hebben al een paar keer over haar gepraat, maar ook hier wil ik je nog even sterkte wensen. Voor je het weet is ze weer bij je en kunnen jullie samen stad en land afzwerven. Ze is in goede handen en komt er ongetwijfeld weer bovenop.
*kusknufkroel.
omdat ik dacht dat het serieus was en er dus ook serieus op in ben gegaan. en dat vind ik gemeeeeeenquote:Op zondag 20 juni 2004 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Ik weet het laiverd, trek je maar niks aan van die botte mensen hier.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Het ís serieus.
Kwas ff weg, maar nog steeds een grafhekel aan BMWM3quote:Op zondag 20 juni 2004 18:07 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hey als je niets te melden heb kom dan liever hier niet langs!
IEDEREEN maakt nou eenmaal ongelukken !
Cynix! kop op! Het komt allemaal goed!!![]()
haha, ook echtquote:Op maandag 21 juni 2004 13:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Je naam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |