Post Icoon newbie!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Euhm..![]()
PI ?
Magnum P.I.?
3,14159265....?
Okey, srry, die had ik even over het hoofd gezien.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Post Icoon newbie!
De Heeg? Amby? Scharn? Witte Vrouwenveld? Vinkenslag?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:31 schreef freek_mst het volgende:
Ik haal het liever uit de buurt![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Okey, srry, die had ik even over het hoofd gezien.
Wel snel gedaan die nieuwe, ben je soms met de auto?![]()
Nee, ik heb een goeie chauffeurquote:Op zondag 20 juni 2004 01:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan komen jullie beide van verquote:Op zondag 20 juni 2004 01:31 schreef freek_mst het volgende:
Ik haal het liever uit de buurt![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:31 schreef Nuvole het volgende:
Volgens mij zijn je kaassouffleetjes klaar.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan komen jullie beide van ver
[..]![]()
Volgens mij zijn dit de wat minder goede buurten van M, als ik me niet vergis...quote:Op zondag 20 juni 2004 01:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De Heeg? Amby? Scharn? Witte Vrouwenveld? Vinkenslag?
Nou er staat er 1 tussen daar nooit van! en een andere tja kan een arme student zijn die er tussen moet wonen!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De Heeg? Amby? Scharn? Witte Vrouwenveld? Vinkenslag?
Ja weet niet hoe hij bij scharn komt maar goedquote:Op zondag 20 juni 2004 01:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit de wat minder goede buurten van M, als ik me niet vergis...
Of heb je deze zelf al compleet afgestruind?
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit de wat minder goede buurten van M, als ik me niet vergis...
ik heb gewoon maar wat opgenoemd hoorquote:Op zondag 20 juni 2004 01:36 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe hij bij scharn komt maar goed![]()
Jij weet blijkbaar nog precies hoe ver ook!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:35 schreef Nuvole het volgende:
Aan de posts hierboven te zien, heeft Beaver daar zelf zeker een keer een minder goede ervaring opgedaan.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:36 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe hij bij scharn komt maar goed![]()
Ik heb helemaal geen slechte ervaring met Scharn.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Aan de posts hierboven te zien, heeft Beaver daar zelf zeker een keer een minder goede ervaring opgedaan.
...waarmee de topic-titel bevestigd wordtquote:Op zondag 20 juni 2004 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb helemaal geen slechte ervaring met Scharn.
Scharn is niet ver.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
...waarmee de topic-titel bevestigd wordt
Scharn...quote:Op zondag 20 juni 2004 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Scharn is niet ver..
nou, toch dik 200 km hoorquote:Op zondag 20 juni 2004 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
Scharn is niet ver..
jij kijkt teveel woordspelletjes op Call-TVquote:Op zondag 20 juni 2004 01:46 schreef Nuvole het volgende:
Scharn...
Schar-n...
Scharr'n...
Scharr'len..
Scharrel ?
![]()
Ik scharrel niet want ik heb JAquote:Op zondag 20 juni 2004 01:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Scharn...
Schar-n...
Scharr'n...
Scharr'len..
Scharrel ?
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij kijkt teveel woordspelletjes op Call-TV
of hoe heet dat tegenswoordigs... Gossip quiz ofzo, met dat homootje en die afgruwelijke gasten
Ja de spelletjes van call-tv die zijn zo moeilijk!!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij kijkt teveel woordspelletjes op Call-TV
of hoe heet dat tegenswoordigs... Gossip quiz ofzo, met dat homootje en die afgruwelijke gasten
dank jequote:Op zondag 20 juni 2004 02:13 schreef Insomaniac het volgende:
En nu normaal doen. De scheids was een partijdige klootzak and I'm in for a kill.![]()
Laffer, hier niet meer posten en HOMO's, niet happen.
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:13 schreef Insomaniac het volgende:
En nu normaal doen. De scheids was een partijdige klootzak and I'm in for a kill.![]()
Laffer, hier niet meer posten en HOMO's, niet happen.
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:15 schreef static het volgende:
Kuttopic eigenlijk. Maar dat begrip kennen jullie niet.
da's lullig. Dat ken ik welquote:Op zondag 20 juni 2004 02:15 schreef static het volgende:
kut?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:15 schreef static het volgende:
Jij met je trance!!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:17 schreef freek_mst het volgende:
Nou gezellige avond zeg![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
da's lullig. Dat ken ik wel
cazzie vrede op aarde !!!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:17 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jij met je trance!!
OORLOG!!!!!!!!!!1
maar waarom moeten die sissies zo beschermd worden?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!!!!!!!
oeh! *pop-corn maak*quote:Op zondag 20 juni 2004 02:17 schreef Cazman het volgende:
Jij met je trance!!
OORLOG!!!!!!!!!!1
Dat wil ik meemakenquote:Op zondag 20 juni 2004 02:18 schreef laffer het volgende:
[..]
maar waarom moeten die sissies zo beschermd worden?
op straat slaan we ze ook inmekaar dus waarom hier niet??![]()
OMDAT IK HOTFR IN EEN ANDER TOPIC EEN GESPREK MET JE PROBEER TE BEGINNEN!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:18 schreef laffer het volgende:
[..]
maar waarom moeten die sissies zo beschermd worden?
op straat slaan we ze ook inmekaar dus waarom hier niet??![]()
Ze weten niet wat ze missenquote:Op zondag 20 juni 2004 02:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
OMDAT IK HOTFR IN EEN ANDER TOPIC EEN GESPREK MET JE PROBEER TE BEGINNEN!!
En ik begrijp homo's best. Ik val ook op mannen..
my kinda girlquote:Op zondag 20 juni 2004 02:20 schreef Insomaniac het volgende:
En ik begrijp homo's best. Ik val ook op mannen..
JIj bent dus een echte.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:18 schreef freek_mst het volgende:
[..]
cazzie vrede op aarde !!!
nee hoor helemaal niet zelfs!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:27 schreef static het volgende:
[..]
JIj bent dus een echte.
Ga je nou nog rellen of was het gewoon bluf?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen
*popcorn pak*quote:Op zondag 20 juni 2004 02:30 schreef static het volgende:
[..]
Ga je nou nog rellen of was het gewoon bluf?
and the oscar goes to...... FREEK !!!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:28 schreef freek_mst het volgende:
nee hoor helemaal niet zelfs!!!![]()
Welke maat?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*popcorn pak*
*knus naast bever ga zitten*quote:Op zondag 20 juni 2004 02:31 schreef beaverhausen het volgende:
*popcorn pak*
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
and the oscar goes to...... FREEK !!!
<applaus>
Is dat nou prettig in je eentje?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
<applaus>
nee hoor helemaal niet zelfs " MIJNHEER" zeg je danquote:Op zondag 20 juni 2004 02:28 schreef freek_mst het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet zelfs!!!![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*knus naast bever ga zitten*
niet bovenop hem?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*knus naast bever ga zitten*
XXLquote:Op zondag 20 juni 2004 02:32 schreef static het volgende:
[..]
Welke maat?
In homo of hetero wereld?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
XXL
er werd niet gevraagd om de maat van je aambeienquote:Op zondag 20 juni 2004 02:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
XXL
het is behelpen, met z'n tweeën is het toch leukerquote:Op zondag 20 juni 2004 02:33 schreef static het volgende:
Is dat nou prettig in je eentje?
de avond is nog jong, leef je uitquote:Op zondag 20 juni 2004 02:40 schreef xman het volgende:
Hè verdomme..ik mis natuurlijk alle rellen weer natuurlijk![]()
Zie ik daar 'Jam & Hollygrams'??quote:Op zondag 20 juni 2004 02:40 schreef xman het volgende:
Jem and the Holograms ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:41 schreef Remix het volgende:
[..]
Zie ik daar 'Jam & Hollygrams'??
Of hoe je dat ook mag schrijven![]()
ook goeiemorgenquote:Op zondag 20 juni 2004 02:41 schreef Remix het volgende:
Zie ik daar 'Jam & Hollygrams'??
Of hoe je dat ook mag schrijven![]()
Edit:
* Remix had naar de ondertitel moeten kijken *in ogen wrijf*
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:42 schreef xman het volgende:
[..]
Jem and the Holograms ja.
Hmm dat keek ik vroeger wel eensquote:Op zondag 20 juni 2004 02:42 schreef xman het volgende:
[..]
Jem and the Holograms ja.
Welke rel?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:40 schreef xman het volgende:
Dat doem homo's toch regelmatig in hun kruis?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:41 schreef Remix het volgende:
[..]
*in ogen wrijf*
Jaquote:Op zondag 20 juni 2004 02:46 schreef Remix het volgende:
Beav vond Jem ook leuk?
ja, hartstikke leuk..quote:Op zondag 20 juni 2004 02:46 schreef Remix het volgende:
Beav vond Jem ook leuk?
ik heb gehoord dat hetero's dat niet doen... hebben die nooit jeuk dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:46 schreef static het volgende:
Dat doem homo's toch regelmatig in hun kruis?
Ja en dan als ze wil terugveranderen: "Show is over, Synergy"quote:Op zondag 20 juni 2004 02:45 schreef Remix het volgende:
[..]
Hmm dat keek ik vroeger wel eens
*Showtime, Synergy*
De Misfits waren ZO gemeen somsquote:Op zondag 20 juni 2004 02:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja
*Beav zong altijd mee met Jem
mij god, waar jij al blij om kunt worden!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja
*Beav zong altijd mee met Jem
Als 100% hetero kan ik wel antwoorden: ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat hetero's dat niet doen... hebben die nooit jeuk dan?
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:49 schreef xman het volgende:
[..]
Jah grappig hoor!![]()
nah, trutten als jou luisteren toch nooitquote:Op zondag 20 juni 2004 02:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik heb gehoord
http://www.amazon.com/exe(...)028-4692947?v=glancequote:Op zondag 20 juni 2004 02:49 schreef Remix het volgende:
Zijn er ergens Jem afleveringen te downen?
pff, het enige wat jij doet is uploaden!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:49 schreef Remix het volgende:
Zijn er ergens Jem afleveringen te downen?
Is dat homo-slang?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:51 schreef xman het volgende:
[..]
Pas uit!
Ja sorry hoor..wilde wel rellen, maar jullie zijn gewoon niet ehm...hoe moet ik het zeggen zonder jullie je in je kont genomen te laten voelen of denken op je pik getrapt en op je ballen gestampt te zijn.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:50 schreef static het volgende:
[..]Is dit alles?
Jem - The Complete 1st & 2nd Seasonsquote:Op zondag 20 juni 2004 02:51 schreef xman het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/exe(...)028-4692947?v=glance
Pas uit! Ik heb 3 afleveringen kunnen downen via bittorent. Zullen vast wel meer komen.
Ja het heet Nederlands.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:54 schreef static het volgende:
[..]
Is dat homo-slang?
Watje. Maar goed, je bent een homo.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:54 schreef xman het volgende:
[..]
Ja sorry hoor..wilde wel rellen, maar jullie zijn gewoon niet ehm...hoe moet ik het zeggen zonder jullie je in je kont genomen te laten voelen of denken op je pik getrapt en op je ballen gestampt te zijn.
Jullie zijn gewoon niet interessant genoeg!
Ga even naar de bieb en neem lesje 1 qua CBT in de Nederlandse taal vooral mee.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:55 schreef xman het volgende:
[..]
Ja het heet Nederlands.
yukquote:Op zondag 20 juni 2004 02:54 schreef xman het volgende:
[..]
Ja sorry hoor..wilde wel rellen, maar jullie zijn gewoon niet ehm...hoe moet ik het zeggen zonder jullie je in je kont genomen te laten voelen of denken op je pik getrapt en op je ballen gestampt te zijn.
Jullie zijn gewoon niet interessant genoeg!
Kijk jongetje..ik zal het zo uitleggen, zodat je het begrijpt.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:56 schreef static het volgende:
[..]
Watje. Maar goed, je bent een homo.
Oh ach ja, kom me maar eens tegen!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:00 schreef laffer het volgende:
[..]
yuk![]()
bedenk bij deze tekst een sissie stem en het rammen kan wat mij betreft beginnen![]()
weten jullie wel dat jullie een afwijking in de hersens hebben, en dat het onnatuurlijk is om seks te hebben met het eigen geslacht![]()
het wordt tijd dat jullie perverts afgeslacht worden![]()
![]()
Kijk je in de spiegel?quote:Op zondag 20 juni 2004 03:02 schreef xman het volgende:
[..]
Kijk jongetje..
Knul: laat me niet lachenquote:Met onze netwerk komen we er in no-time achter waar je woont, wat je doet, wat je schoenmaat is en waar je doucht na het sporten. Onthoudt dat de volgende keer dat je je zeep laat vallen.![]()
Ik ben serieus benieuwd wie jij bent, en dan vooral als je tegenover me staat, bakvisje.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:07 schreef xman het volgende:
[..]
Oh ach ja, kom me maar eens tegen!
Jou stem zal dan ook een paar octaven hoger klinken, je grote zwarte afwijking zal dan wel wat lager in je lichaam zitten en tja als ik klaar ben zal je alleenmaar perverse dromen hebben.![]()
hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 20 juni 2004 03:02 schreef xman het volgende:
[..]
Dit homo-topic wordt niet alleen door ons 'vaste homo-topic posters' bezocht. Maar ook een hele groep homo's die nooit wat zeggen, maar wel altijd lurkend aanwezig zijn. En dat is een grote groep.
Nee we gaan altijd heel behoedzaam te werk. Maar je merkt het wel, zodra het tijd is.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:08 schreef static het volgende:
Knul: laat me niet lachen.
Owh, dat doe je wel. Zie jullie mobilisatie zo wel voor de deur he?
ik heb alvast besloten om van "potenrammen"een nationale sport te makenquote:Op zondag 20 juni 2004 03:07 schreef xman het volgende:
[..]
Oh ach ja, kom me maar eens tegen!
Jou stem zal dan ook een paar octaven hoger klinken, je grote zwarte afwijking zal dan wel wat lager in je lichaam zitten en tja als ik klaar ben zal je alleenmaar perverse dromen hebben.![]()
ben benieuwd, trut...quote:Op zondag 20 juni 2004 03:13 schreef xman het volgende:
[..]
Nee we gaan altijd heel behoedzaam te werk. Maar je merkt het wel, zodra het tijd is.
En hoe je het zal merken!![]()
* laffer heeft medelijden met static
En dan? Moet ik bang zijn dat ik me om je doodlach?quote:Op zondag 20 juni 2004 03:10 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd wie jij bent, en dan vooral als je tegenover me staat, bakvisje.
Hou je even stil over irc, straks zit eidereen daar te lurkenquote:Op zondag 20 juni 2004 03:09 schreef wizarddragon het volgende:
WTF? hier ook een rel...damn ik was al verwikkeld in een rel op irc.
whahahah....ik maak ff reclame hoor. Lieve schatquote:Op zondag 20 juni 2004 03:16 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hou je even stil over irc, straks zit eidereen daar te lurken
nuh, daar hoef je niet bang voor te zijn, je lacht maar een end heenquote:Op zondag 20 juni 2004 03:16 schreef xman het volgende:
[..]
En dan? Moet ik bang zijn dat ik me om je doodlach?!
Oh ik heb zo mijn bronnen!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:10 schreef laffer het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?![]()
Ik zal het ook maar kort houden. Als ik jou zie, ram ik die barkruk in je aars. Zonder glijmiddel en met schuurmiddel! Als ik bezig ben dan hoor je een verscheurende gil en nog voordat je beseft dat jij het was, zit je lang en breed op die kruk.quote:ik zal het voor jou heel kort houden:
je moet gewoon je homo porum dicht houden!!
en als je dat zelf niet kunt, wil ik wel beginnen om dat gore smoelwerk van je dicht te timmeren, loser!!
en zak nou maar met je uitgewoonde aars over een barkruk heen![]()
Je kijkt teveel films.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:13 schreef xman het volgende:
[..]
Nee we gaan altijd heel behoedzaam te werk. Maar je merkt het wel, zodra het tijd is.
En hoe je het zal merken!![]()
* static heeft medelijden met static
Heej, jij hebt het over fysieke 0 argumenten.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:16 schreef xman het volgende:
[..]
En dan? Moet ik bang zijn dat ik me om je doodlach?!
Zeg, makreeltje met een veel te grote bek: De laffer en static meet, edition 2004. [Deel 1]quote:Op zondag 20 juni 2004 03:22 schreef xman het volgende:
[..]
Oh ik heb zo mijn bronnen!
[..]
Ik zal het ook maar kort houden. Als ik jou zie, ram ik die barkruk in je aars. Zonder glijmiddel en met schuurmiddel! Als ik bezig ben dan hoor je een verscheurende gil en nog voordat je beseft dat jij het was, zit je lang en breed op die kruk.![]()
Dus waarom rot je niet ff op loser!
Ach weetje. Of het waar is of niet, laat ik in het midden.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:24 schreef static het volgende:
[..]
Je kijkt teveel films.
Niet doen.
leuk, kom je ook? De laffer en static meet, edition 2004. [Deel 1]quote:Op zondag 20 juni 2004 03:22 schreef xman het volgende:
[..]
Oh ik heb zo mijn bronnen!
[..]
Ik zal het ook maar kort houden. Als ik jou zie, ram ik die barkruk in je aars. Zonder glijmiddel en met schuurmiddel! Als ik bezig ben dan hoor je een verscheurende gil en nog voordat je beseft dat jij het was, zit je lang en breed op die kruk.![]()
Dus waarom rot je niet ff op loser!
wat is dat nou voor een onzin???quote:Op zondag 20 juni 2004 02:15 schreef static het volgende:
Ik zit werkelijk te bibberen.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:26 schreef xman het volgende:
[..]
Ach weetje. Of het waar is of niet, laat ik in het midden.
Het is ook zoveel leuker als het een verassing is..![]()
lazer jij eens op, stronthoerquote:Op zondag 20 juni 2004 03:27 schreef WAik het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een onzin???
Zullen we pro-actief een ambulance bellen? Wel zo eerlijk toch?quote:Op zondag 20 juni 2004 03:26 schreef laffer het volgende:
ik heb wel zin om een trut zoals jij ff flink te verbouwen![]()
![]()
goed plan!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:29 schreef static het volgende:
[..]
Zullen we pro-actief een ambulance bellen? Wel zo eerlijk toch?
Je bedoelt zoiets als een internetdate? Met jou en die andere flikker!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:26 schreef static het volgende:
[..]
Zeg, makreeltje met een veel te grote bek: De laffer en static meet, edition 2004. [Deel 1]
Spreek/sloop je dan.
Ik wacht nog steeds op je, zaadcel.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:32 schreef xman het volgende:
[..]
Mwa ik kan jullie makkelijk aan.![]()
Ja man is een goed idee!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:29 schreef static het volgende:
[..]
Zullen we pro-actief een ambulance bellen? Wel zo eerlijk toch?
ik mag hopen dat je geen donor codicil hebt, er blijft namelijk niet veel van jou overquote:Op zondag 20 juni 2004 03:32 schreef xman het volgende:
[..]
Mwa ik kan jullie makkelijk aan.![]()
Of je reageert op de uitnodiging.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:38 schreef xman het volgende:
[..]
-knip-
Ik mag hopen dat je niet wordt aangemerkt als 'zwart gat' als ik klaar ben met jou!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:38 schreef laffer het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je geen donor codicil hebt, er blijft namelijk niet veel van jou over![]()
en jij wordt het middelpuntquote:Op zondag 20 juni 2004 03:38 schreef xman het volgende:
[..]
We maken er een feestje van.![]()
kijk antoine, potenrammen was m`n hobby...quote:Op zondag 20 juni 2004 03:41 schreef xman het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet wordt aangemerkt als 'zwart gat' als ik klaar ben met jou!
Knul, je weet niet waar je het over hebt. Heb je een goede verzekering?quote:Op zondag 20 juni 2004 03:41 schreef xman het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet wordt aangemerkt als 'zwart gat' als ik klaar ben met jou!
Daar kan je zeker op rekenen! HOPPA!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:41 schreef laffer het volgende:
[..]
en jij wordt het middelpunt![]()
leukquote:Op zondag 20 juni 2004 03:44 schreef xman het volgende:
[..]
Daar kan je zeker op rekenen! HOPPA!![]()
Ik denk niet dat mijn verzekering uitscheuringen dekt. Ik kan wel een extra polis voor je aanvragen. Kan je iig nog aangepaste stoelen en poepluiers betalen voor de rest van je zielige leven.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:44 schreef static het volgende:
[..]
Knul, je weet niet waar je het over hebt. Heb je een goede verzekering?
Oh ik wel hoor! We doen het gewoon Pim Fortuijn stijl. Je weet wel: veel olie en AT YOUR SERVICE!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:47 schreef laffer het volgende:
[..]
leuk![]()
ik weet alleen nog niet met welke vuist ik jouw aangezicht ga veranderen![]()
Daar ga je de fout in.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:48 schreef xman het volgende:
[..]
Ik denk
jij verandert de vraag stelling, wij gaan jouw uiterlijk aanpassen kuthomoquote:Op zondag 20 juni 2004 03:51 schreef xman het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor! We doen het gewoon Pim Fortuijn stijl. Je weet wel: veel olie en AT YOUR SERVICE!
Hoe diep wil je het hebben?
Goed! Blijf jij lekker wachten, ga ik lekker m'n bedje in!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:51 schreef static het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in.
Ik wacht overigens nog steeds op je infantiele legertje.
had het maar gedaan, zo diep mogelijkquote:Op zondag 20 juni 2004 04:00 schreef xman het volgende:
[..]
Goed! Blijf jij lekker wachten, ga ik lekker m'n bedje in!
Ik wist wel dat ik gewoon uit moest gaan,
flikker opquote:Op zondag 20 juni 2004 04:03 schreef WAik het volgende:
als alle niet-homo ff opzouten (behalve onze standaard gasten als idril, blublub, gerdo) dan wordt het wel weer gezellig...
ga nou maar lekker anders baggerenquote:Op zondag 20 juni 2004 04:04 schreef laffer het volgende:
[..]
flikker op![]()
Neuh niets bijzonders!quote:Op zondag 20 juni 2004 12:07 schreef Cazman het volgende:
nog veel gebeurd tijdens mijn vertrek nach bed?
Och die 2 zijn nog doorgegaan.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:35 schreef xman het volgende:
[..]
Neuh niets bijzonders!![]()
Ik heb er veel plezier mee gehad!quote:Op zondag 20 juni 2004 12:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och die 2 zijn nog doorgegaan.
Altijd leuk
Je moet er gewoon mee spelen. Dan zijn ze weer een tijdje voldaan en zijn ze blij. Misschien vertellen ze het wel tegen hun vriendenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:46 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb er veel plezier mee gehad!![]()
"We moeten consolideren."quote:Op zondag 20 juni 2004 12:55 schreef Cybart het volgende:
*weer thuis ben van verjaardag van gisteren*
wat een fucking kut tweede helft trouwensadvocaat
Robben wisselen voor bosvelt
las net al...hoop dat het nog herhaalt wordt, zal wel...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"We moeten consolideren.".
gerdoooooooooooooooooooooooooooooow!!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 15:07 schreef Gerdo het volgende:
* Jerruh is playing Blof & Counting Crows - Holiday in Spain
Ik heb zin om een leuke vrouw te kussen!.
PS> Yaerrrúúúúhhhh!.
Hoe was je weekend?!quote:Op zondag 20 juni 2004 15:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gerdoooooooooooooooooooooooooooooow!!!!
Smiddags!quote:Op zondag 20 juni 2004 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Gutentag!
Hier bin ich wieder!
brakjes maar supergoedquote:Op zondag 20 juni 2004 15:10 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hoe was je weekend?!.
Hallo, ik heet Chantal. Hoe heet ben jij?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:07 schreef Gerdo het volgende:
Ik heb zin om een leuke vrouw te kussen!.
Voor mij is het nog half ochtend. Ik heb een ERG vermoeiend wandel- en zuip-weekend achter de rug met de hele familiequote:Op zondag 20 juni 2004 15:11 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Smiddags!.
Nou heb ik ABSOLUUT geen verstand van voetbal, maar ik heb de wedstrijd gezien vanuit een herberg in Duitsland, MET Duitsers... en we waren het er inderdaad allemaal over eens dat dat een ENORM stomme zet was en na de wissel en pauze is het ook niet meer goed gekomenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:55 schreef Cybart het volgende:
*weer thuis ben van verjaardag van gisteren*
wat een fucking kut tweede helft trouwensadvocaat
Robben wisselen voor bosvelt
quote:Op zondag 20 juni 2004 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik heet Chantal. Hoe heet ben jij?
Leerdam, doen ze daar niet in kaas?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
brakjes maar supergoed!
ik hou vn leerdam enzo.
met jou!?
Ik zag ze zitten op de bank! Toen ie ging wisselen, zaten ze naast Robben!quote:Op zondag 20 juni 2004 15:48 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben weer thuis van een weekendje Delft
En goddomme! Die tering Advocaat!Bah bah bah! Waar waren van Hooijdonk, Sneijder en Overmars nou!???
Mja, hij is gewoon een incompotente ouwe zak! (zie weblog)quote:Op zondag 20 juni 2004 15:49 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik zag ze zitten op de bank! Toen ie ging wisselen, zaten ze naast Robben!.
vertel, vertel.....quote:Op zondag 20 juni 2004 16:16 schreef CokeHead het volgende:
heb ik ff serieus hard gelachen mensen
gewoon, dit hele topic, yesyes, onzin voor je leven eh?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:19 schreef error het volgende:
[..]
vertel, vertel.....
Vanalles en niks...quote:Op zondag 20 juni 2004 16:26 schreef Cybart het volgende:
wat is't vlarp?
die berg rommel gaat vanzelf weg, let maar opquote:Op zondag 20 juni 2004 16:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanalles en niks...
Laten we zeggen dat iemand m'n hart op een erg positieve manier geraakt heeft. Alleen 't is gelijk wel even een berg met rommel waar ik over na moet denken...
Zekerweten ja.. maar 't is even doorbijten op een bepaalde manier...quote:Op zondag 20 juni 2004 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
die berg rommel gaat vanzelf weg, let maar op
jij ook al in zo'n bui. ik zit hier met Do, Elton John, Marco Borsato, Guus Meeuwis, Eva Cassidy, Julian Thomas....en een fles wijnquote:Op zondag 20 juni 2004 16:33 schreef Vlarp het volgende:
God.. 't is een tijd geleden dat ik Blof aan heb gezet. 't is sowieso een tijd geleden dat ik muziek heb aangehad waar ik emotioneel van word....
komt me momenteel heeeeeeeeeeel bekend voor..quote:Op zondag 20 juni 2004 16:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanalles en niks...
Laten we zeggen dat iemand m'n hart op een erg positieve manier geraakt heeft. Alleen 't is gelijk wel even een berg met rommel waar ik over na moet denken...
mag ik denken wat ik denk?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt me momenteel heeeeeeeeeeel bekend voor..
ja hoor.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
mag ik denken wat ik denk?
Mwoa.. meer een tribute to very special persons enzo...quote:Op zondag 20 juni 2004 16:40 schreef Cybart het volgende:
is dit dan een soort tribute to korrelatie?
draait zo'n topic toch weer op mies bouwman uit hequote:Op zondag 20 juni 2004 16:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa.. meer een tribute to very special persons enzo...
Mies was/is coolquote:Op zondag 20 juni 2004 16:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
draait zo'n topic toch weer op mies bouwman uit he
omdat ik novastar op heb staanquote:Op zondag 20 juni 2004 16:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mies was/is cool
*sugt*
Waarom maakt Blof zulke mooie nummers?
we've been missing to much on each other for to longquote:Op zondag 20 juni 2004 16:51 schreef Jerruh het volgende:
double check.
gerard weet wel hoe je weer wat haar op je kop krijgtquote:Op zondag 20 juni 2004 16:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Terug ben
iets vrolijker dan net
en met heel wat minder haar op mn hoofd dan net
have funquote:Op zondag 20 juni 2004 16:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even tv kijken
Jaa zullen we anders eens een datum gaan prikken met zn drieen anders komt er weer niks vanquote:Op zondag 20 juni 2004 16:08 schreef Cybart het volgende:Carel Craaijenhof & Trijntje Oosterhuis - Nu Dat Jij Er Bent.mp3
maandag nog live heb gezien / horen spelen & zingen
tuurlijk mag je sjaggie zijn mark
maar ik wil je liever vrolijk kennen
*hug*
wanneer gaan we nou eens iets leuks doen ?
eensch*quote:Op zondag 20 juni 2004 17:10 schreef Jerruh het volgende:
boris is stom!
nu ook accapella een beetje bij foxkids...quote:Op zondag 20 juni 2004 17:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vond Mauda altijd al goed en na haar gezien te hebben bij Rene Froger vind ik haar geweldig!
Oh, heb ik veel gemist?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:26 schreef Jerruh het volgende:
je hebt wat ggemist
*alanis opzet*
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Damn wat is het af en toe toch leuk om weer eens naar de Spice Girls te luisteren![]()
Klopt, beetje het Spice Up Your Life idee. Ik hoop dat het ook net zo goed gaat scoren!quote:Op zondag 20 juni 2004 17:30 schreef Cybart het volgende:
[..]Say You'lll Be There!
hoor van veel mensen dat ze de nieuwe Girls Aloudop spice girls werk vinden lijken
Fijne avond Bart en tot snelquote:Op zondag 20 juni 2004 17:39 schreef Cybart het volgende:
haha maar het was wel leuk om te zien
hey markiespreek je!
Ja het zit me allemaal zo enorm dwars, ik moest het gewoon in meervoud postenquote:Op zondag 20 juni 2004 17:41 schreef Jerruh het volgende:
hahahahaha markske toch!
Goedenavond ja... was net ff in slaap gevallen.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
*ook weer wakker is*
Ha Wiz!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goedenavond ja... was net ff in slaap gevallen.
Kugariquote:Op zondag 20 juni 2004 18:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
*Komt binnen drijven op een donkere wolk.
Is mijn tijd dan eindelijk gekomen?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:27 schreef Jerruh het volgende:
*kom binnendrijven op een donderwolk waaruit allemaal bliksems komen die allerlei homos elektrocuteren*
Evil Jerruhquote:Op zondag 20 juni 2004 18:27 schreef Jerruh het volgende:
*kom binnendrijven op een donderwolk waaruit allemaal bliksems komen die allerlei homos elektrocuteren*
ik ben toch niet verliefd opquote:Op zondag 20 juni 2004 18:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Kugari
What's up dude ?
dankjequote:Op zondag 20 juni 2004 18:27 schreef Jerruh het volgende:
ik miste je net, dus ik zal je wel weer sparen enzoquote:Op zondag 20 juni 2004 18:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Is mijn tijd dan eindelijk gekomen?
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben toch niet verliefd opM.
niet eens een milde crush, het was waarschijnlijk gas, gevormd na een hartige bonen-maaltijd.
volgens mij is het echt het gas hoorquote:Op zondag 20 juni 2004 18:33 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]volgens mij zit je gewoon in de ontkenningsfase
koediewoedliequote:Op zondag 20 juni 2004 18:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij is het echt het gas hoor.
jaquote:Op zondag 20 juni 2004 18:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
koediewoedlie![]()
Wat is deze dag een enorme anti-climax na zo'n enorm leuk weekend![]()
sarcastischquote:Op zondag 20 juni 2004 18:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja.
ik voel me zooo sarc.
Nee hoor, maar ik denk wel redelijk goed door te hebben dat M. niet zo over mij denkt als dat ik dacht dat ik over hem dacht. En ik denk nu dat ik weet dat wat ik toen dacht het resultaat was van een psychologische behoefte naar conform gedrag met het meest vocale gedeelte van de groep waarin ik mij bevond.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:33 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]volgens mij zit je gewoon in de ontkenningsfase
Idd zoals Jerre zegt over liede moet je niet nadenken of het gaan analyseren. Op zoek gaan naar liefde werkt meestal ook niet. Het is echter wel begrijpelijk dat je geneigd bent op zoek te gaan naar iets waarmee je de hele tijd geconfronteerd wordt. Ik heb hetzelfde meegemaakt in mijn vriendengroep, ik ben hiervoor ook echt jaren vrijgezel geweest. Dat is me lang goed bevallen maar toch mistte er voor mijn gevoel iets.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Kugari's verhaal
Mja haiquote:Op zondag 20 juni 2004 18:52 schreef Vlarp het volgende:
Zondagen zijn altijd een domper na het weekend...
Op zich wel maar dit is wel absolute dieptepuntquote:Op zondag 20 juni 2004 18:52 schreef Vlarp het volgende:
Zondagen zijn altijd een domper na het weekend...
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Op zich wel maar dit is wel absolute dieptepunt![]()
![]()
Er is helemaal niks aan de hand, dat is juist het probleem. Als ik niks te doen heb dan ga ik allemaal lopen nadenken over bepaalde dingen, twijfelen enzoquote:Op zondag 20 juni 2004 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
wat is er aan de hand?????
Enne.... hoest met je man dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Er is helemaal niks aan de hand, dat is juist het probleem. Als ik niks te doen heb dan ga ik allemaal lopen nadenken over bepaalde dingen, twijfelen enzo
hahahaha dat coole valt in het echte leven wel mee ben ik bangquote:Op zondag 20 juni 2004 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Enne.... hoest met je man dan?
Nah, gelukkig is er tot dusver niks aan de handEn teveel nadenken is niet goed, vertel mij wat. Ik persoonlijk denk veeeelll te veel na. Met als resultaat een boel ellende waar ik jullie nu niet lastig mee zal vallen
Maar gewoon relaxt blijven, de coole Marqui-Marque met studie en bijbaantje en alles
Arme Markquote:Op zondag 20 juni 2004 18:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Op zich wel maar dit is wel absolute dieptepunt![]()
![]()
nadenken over de dingen des levens..quote:Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Er is helemaal niks aan de hand, dat is juist het probleem. Als ik niks te doen heb dan ga ik allemaal lopen nadenken over bepaalde dingen, twijfelen enzo
Soms moet dat eruit...quote:Op zondag 20 juni 2004 18:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja hai![]()
Als jij een boos verhaal typt he, op je weblog, dan is dat zooo![]()
![]()
Je bent altijd heel rustig maar af en toe komt er een ontlading met enorme tirades over wat je hebt meegemaakt enz
![]()
Ah joh, op de uni wil iedereen met je uitquote:Op zondag 20 juni 2004 18:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
hahahaha dat coole valt in het echte leven wel mee ben ik bang
Maar ja ik ben idd ook echt een denker, kan echt dagen lopen malen over dingen en ze dan opkroppen, vervelende karaktereigenschap is dat![]()
Subtiele iets tot de grond toe affikken is kewl..quote:Op zondag 20 juni 2004 19:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
yay stageverslagen schrijven en dan extreem kritisch zijn tegenover de stage-plek is cool!
Ik kraak het niet af, ik constateer alleen dat de stageplek zichzelf blind opstelt voor problemen
"Oh nee dat komt hier niet voor, want wij zijn een goede school"
* ook knuffel geef*quote:Op zondag 20 juni 2004 19:04 schreef Jerruh het volgende:.
Haha, ja ik gebruik hem voor zaken die ik constateer in het dagelijks leven. Hoe mensen met elkaar omgaan, dingen die opvallen die ik meemaak enz. Waar ik me aan stoor...quote:Op zondag 20 juni 2004 19:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms moet dat eruit...
Al ben ik m'n weblog al minder en minder aan het gebruiken als m'n stalplaats van gevoelens enzo...
Wat hij zegt.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:04 schreef Jerruh het volgende:.
Euhm.. zoietsquote:Op zondag 20 juni 2004 19:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, ja ik gebruik hem voor zaken die ik constateer in het dagelijks leven. Hoe mensen met elkaar omgaan, dingen die opvallen die ik meemaak enz. Waar ik me aan stoor...Maar hier ben jij altijd heel kalm en rustig en dan ineens een woest verhaal over de NS en dan vertel je ook zo over de paardenmarkt
Aan de ene kant zit je in het wilde rotterdamse homoleven maar als je heel concreet de persoon Vlarp beschrijft ben je gewoon een observerende dorpsjongen met ambities
![]()
Je bent alweer terug!quote:Op zondag 20 juni 2004 19:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik was op de bank in slaap gevallenNou heb ik NOG de Goonies gemist
Ja de ambities zijn datquote:Op zondag 20 juni 2004 19:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Euhm.. zoiets
Maar die dorpsjongen gaat er toch echt werk van maken om weg te komen uit dat dorp...
Es war super Toll, und ich habe viel sehr viel herrliches Fressen gegessen und manche manche Bittburgers getrunken. Puppy muss meine Familie sicher ganz idiot finden.... schau mahl die foto anquote:Op zondag 20 juni 2004 19:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je bent alweer terug!![]()
Wie war's? Hast du ganz toll gegessen und getrunken und so weiter??
Das Kaninchen ist immer nog in Lebenquote:En konijntje....?
Dat zeker ja.,..quote:Op zondag 20 juni 2004 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja de ambities zijn datMaar
Numansdorp
zal altijd 'jouw' dorp blijven
Denk ik dan.... tenminste....
quote:Op zondag 20 juni 2004 19:09 schreef Jerruh het volgende:
*proest*
en meneer waxxer: wanneer u deze woorden typt, vouwen je wulpse lippen zich dan om de woorden die je tikt, of blijven je ogen gesloten en typ je blindelings hetgeen dat in je gedachtenbrei opkomt? en doe je dat met verve of met automatisme?
hahahahhaa aaawwwww wil je niet zoquote:Op zondag 20 juni 2004 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Es war super Toll, und ich habe viel sehr viel herrliches Fressen gegessen und manche manche Bittburgers getrunken. Puppy muss meine Familie sicher ganz idiot finden.... schau mahl die foto an
[afbeelding]
Der rechtse ist mijn Vati
[..]
Das Kaninchen ist immer nog in Leben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |