Heel begrijpelijk hoor Doc!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:31 schreef Doc het volgende:
Me niet bepald mod-like gedragen hier
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:25 schreef Qwea het volgende:
De knvb spammen
tsjechiese bier hoerquote:Op zondag 20 juni 2004 00:33 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
Ok, heb ik dus gedaan ... Maar wel tegen een Oranje geverfde muur (vorige week hoogst persoonlijk geverfd). Gevolg is nu dat er drie (!) deuken in de muur zitten, en ik alsnog de kwast ter hand heb moeten nemen om de muur weer in ere te herstellen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik had de neiging om m'n bierglas (leeg natuurlijk) ergens tegenaan te smijten en overal tegenaan te schoppen... maar het feit dat m'n ouders dat vast niet leuk vinden heeft me tegengehouden
nou nou... beetje tamquote:Op zondag 20 juni 2004 00:47 schreef AirRaid het volgende:
ik heb eerst alle buurmeisjes verkracht daarna alle buren overhoop geschoten en tenslotte de hele buurt afgebrand
Dat t-shirt wilde ik ook doen, maar had verder niks aanquote:Op zondag 20 juni 2004 00:52 schreef Brennie het volgende:
Mijn oranje t-shirt uitgetrokken en door de kamer gesmeten.
Een tijdje later schreeuwde ik keihard door de kamer:
" GODVERRE< GODVERRE< GODVERRE
( excuse the language)
De opluchting hè! Jan Mulder neemt tenminste géén blad voor z'n mond.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:53 schreef Brennie het volgende:
verder..heb ik leeg voor me uit zitten staren, maar was ik opgelucht en blij te zien dat ik niet de enige was ( villa bvd)
Ja en? Schaam je je voor je borsthaar?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat t-shirt wilde ik ook doen, maar had verder niks aan
Ben wel snel naar boven gelopen om het uit te trekken... heb nu groen Heineken-shirt aan
Nee... voor m'n buikquote:Op zondag 20 juni 2004 00:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja en? Schaam je je voor je borsthaar?
Zo gespierd?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee... voor m'n buik
Idd!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De opluchting hè! Jan Mulder neemt tenminste géén blad voor z'n mond.
GO JAN!!!! Heerlijk dit.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Idd!
Zit het nu weer te kijken( herhaling)
Hm ... maar goed dat Dick maar een klein mannetje is. Dan kunnen we misschien nog een kist maken van die planken!quote:Op zondag 20 juni 2004 17:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
paar oude planken die op zolder lagen kapotgeslagen
Wilde eigelijk dat het Advocaat was maar dat mag zeker weer niet hier?
Dat zou bij mij niet helpen. Potje cage fight met Lullig Lulletje wel. Ik mep die gast aan gort!quote:Op zondag 20 juni 2004 17:55 schreef godjuh het volgende:
ik heb een paar potjes street fighter en mario kart gedaan met een maat. word je gelijk vrolijk van
zal dat lukken ?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... maar goed dat Dick maar een klein mannetje is. Dan kunnen we misschien nog een kist maken van die planken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |