als ik Dick was, zou ik zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:01 schreef SplashJoin het volgende:
als ik Dick was, zou ik aftreden
kan voor gezorgd wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef Chillmeister het volgende:
Scheids hoort niet levend het stadion uit te kunnen komen
Idd niet alles is aan Dick te wijten(ik geef toe wel veel maar die schijds!!)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef Chillmeister het volgende:
Scheids hoort niet in minder dan 45 stukjes het stadion uit te mogen komenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef Chillmeister het volgende:
ok, hoeveel moet ik betalen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:03 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
kan voor gezorgd worden
Ik ben al te laat, ik kijk nu vanaf mijn verrekijker naar de achteruitgang en ik zie hem daar wegsluipen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:04 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok, hoeveel moet ik betalen.
Dat was hij toch? Ik dacht 'm op een gegeven moment met zo'n blindenstok zien zwaaien... kan me vergissen hoor....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:05 schreef Stuart het volgende:
En die scheidsrechter zou ook ontslagen moeten worden. Eerst is hij een bagger scheidsrechter bij de 1e wedstrijd van Italie, en vervolgens speelt hij ook bij NL alsof hij blind is![]()
Dick is zo eigenwijs als het maar kan. En het is net een klein kind van wie je het speelgoed afpakt als je negatief commentaar geeftquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:06 schreef SplashJoin het volgende:
Cruijff geeft idd goede commentaar. Ik hoop dat Dick er iets mee doet, maar het zal wel niet
Deed 'ie dat dan? Niet eens gemerkt. Had de indruk dat 'ie zich zat schoon te praten. Met als schrijnend voorbeeld het afzeiken van Heitinga.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:09 schreef Nato het volgende:
..dacht ff dat Dick óf weg zou lopen óf in tranen zou uitbarsten.. maar vind het wel al wat dat ie publieklijk toegeeft dat ie met de wissel fout zat..
..vraag me dan wel af wat dat doet met het vertrouwen van de spelers in de "trainer" ..
..enne.. Duitsland / Tjech..? Forget it.. Tjech, Duits, Pools en Slowaaks is 1 pot nat..
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dick is zo eigenwijs als het maar kan. En het is net een klein kind van wie je het speelgoed afpakt als je negatief commentaar geeft
Oprotten met die kneus dus![]()
D'r speelde een aantal mensen vrij zwak. Maar het is vrij zinloos dat allemaal in dit topic te bespreken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:11 schreef Cheiron het volgende:
Barca, hoe bedoel je het slecht spelen van enkele spelers? Heb er echt niet veel veel slecht zien spelen..
Bouma: behalve zijn goal, toch niet sterk. Verdedigend zwak, passend matig.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:11 schreef Cheiron het volgende:
Barca, hoe bedoel je het slecht spelen van enkele spelers? Heb er echt niet veel veel slecht zien spelen..
hij noemde het: na afloop niet zo gelukkige wisselquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Deed 'ie dat dan? Niet eens gemerkt. Had de indruk dat 'ie zich zat schoon te praten.
En terecht !quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef Cee het volgende:
Nistelrooy is pissed.
en niet zo'n klein beetje ook zeg.... Volgens mij kost het hem moeite om zich in te houden..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef Cee het volgende:
Nistelrooy is pissed.
Kans bestaat zelfs dat als ze winnen van Letland dat ze alsnog naar huis kunnen. :/quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef cptmarco het volgende:
Nu nog even van Letland verliezen en dit geweldige EK zit er weer OP
Advocaat: NEEM ONTSLAG
Ja, hij was inderdaad goed vandaagquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef dolle_hond het volgende:
van de sar was iig de man van de wedstrijd bij nederland, vlak voor robben
Het helpt niks maar het is wel relevant. Het maakte deel uit van de wedstrijd en was zelfs zeer belangrijk voor het resultaat. De ref wordt nu afgezeken maar we heben verloren door onze eigen stomme schuld!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:12 schreef nikk het volgende:
[..]
D'r speelde een aantal mensen vrij zwak. Maar het is vrij zinloos dat allemaal in dit topic te bespreken.
Mag ook wel, na 80 procent van de tijd buitenspel te hebben gelopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef Cee het volgende:
Nistelrooy is pissed.
Ja, en Seedorf speelde ook goed.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:17 schreef Undergod het volgende:
Davids en Robben men of the match
Ben ik het niet mee eens. Dit is een van die zeldzame keren dat de ref. alle schuld heeft.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Het helpt niks maar het is wel relevant. Het maakte deel uit van de wedstrijd en was zelfs zeer belangrijk voor het resultaat. De ref wordt nu afgezeken maar we heben verloren door onze eigen stomme schuld!
Mee eens.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:17 schreef Undergod het volgende:
Davids en Robben men of the match
Ik heb echt medelijden met die jongen. Z'n eerste grote toernooi...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef Cee het volgende:
Nistelrooy is pissed.
heel veel medelijden voor hemquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:19 schreef Glacius het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met die jongen. Z'n eerste grote toernooi....
Ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:18 schreef Chillmeister het volgende:
maart Cocu vind ik beide wedstrijden de slechste speler op het veld.
Nee!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Dit is een van die zeldzame keren dat de ref. alle schuld heeft.
Cocu eruit, volgende wedstrijd. Hij KAN het gewoon niet meer. hij voegt niks toe aan de wedstrijd. Kan niet 1 keer herinneren dat hij is genoemd tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:22 schreef jpzegthallo het volgende:
Jack van Gelder mogen ze afschieten of ophangen.
Kuttige SBS6 wanabée
jawel hoor, maar alleen negatiefquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:22 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Cocu eruit, volgende wedstrijd. Hij KAN het gewoon niet meer. hij voegt niks toe aan de wedstrijd. Kan niet 1 keer herinneren dat hij is genoemd tijdens de wedstrijd
waarom ook naar hem kijken dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:22 schreef jpzegthallo het volgende:
Jack van Gelder mogen ze afschieten of ophangen.
Kuttige SBS6 wanabée
ik ging meteen zappen en had het liefs gonzales willen martelen met dat liedje. 24 uur langquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:24 schreef Cheiron het volgende:
Het team van de eerste helft mag van mij part weer beginnen volgende wedstrijd..
en Rene Froger, rot op met je stomme kutliedje..
Nederland creeerde veel kansen, heel erg veel kansen, maar als je er ook bijna evenveel weggeeft speel je domweg niet goed.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:25 schreef Libris het volgende:
Wat een kutreacties, in mijn ogen speelde Nederland een goede wedstrijd, veel kansen 2-0 in 20 minuten, ze hebben dit keer gewoon pech gehad, beide teams zijn zeer aan elkaar gewaagd en Czech was iets gelukkiger. Dit was iig veel beter dan tegen Duitsland.
ze speelde ook een goede wedstrijd, daarom geef ik alle schuld aan de KUT schiedsquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:25 schreef Libris het volgende:
Wat een kutreacties, in mijn ogen speelde Nederland een goede wedstrijd, veel kansen 2-0 in 20 minuten, ze hebben dit keer gewoon pech gehad, beide teams zijn zeer aan elkaar gewaagd en Czech was iets gelukkiger. Dit was iig veel beter dan tegen Duitsland.
Absoluut !quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:18 schreef Chillmeister het volgende:
maart Cocu vind ik beide wedstrijden de slechste speler op het veld.
Hij is nog optimistisch. De naieve dwaas...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:25 schreef Cee het volgende:
Seedorf lacht! De hond!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:25 schreef Cee het volgende:
Seedorf lacht! De hond!
Dat de scheids hetzelfde mag overkomen als deze persoon ben ik het toch wel mee eens.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:25 schreef Libris het volgende:
Ik hoop het ook. Voor oranje en Clarence zelf!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:30 schreef Chillmeister het volgende:
Seedorf, hopelijk kan je met zoveel instelling de volgende wedstrijd spelen en Letland afmaken
't is een correct antwoord.. vooral tegen de pers.. en op dit moment zou ik ook niets anders zeggen..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:29 schreef Barca het volgende:
Goed zo Clarence, toppie! Die Bert M. hoopt dat Seedorf collega's afvalt ... maar dat doet Clarence niet. Hij weet hoe 't hoort. Dit soort provocaties is wel de reden waarom Seedorf niet zo enthousiast is als het gaat om het geven van interviews.
Collinaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:31 schreef Chillmeister het volgende:
die Kale (ben zijn naam vergeten), had de scheidsrechter rol moeten overnemen
Pierluigi Collina. Die fluit zeker beter. Maar hoe slecht die ref ook is (die Gonzalez) we hebben het zelf verkloot! We moeten de schuld bij onszelf zoeken. Seedorf geeft dat ook terecht aan. Hij wordt door velen een domme (snot)aap genoemd ... ten onrechte!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:31 schreef Chillmeister het volgende:
die Kale (ben zijn naam vergeten), had de scheidsrechter rol moeten overnemen
Dat ben ik niet met je eens, Seedorf was waardevol in de eerste helft. Daarna werd hij zoals gebruikelijk : LUIquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Pierluigi Collina. Die fluit zeker beter. Maar hoe slecht die ref ook is (die Gonzalez) we hebben het zelf verkloot! We moeten de schuld bij onszelf zoeken. Seedorf geeft dat ook terecht aan. Hij wordt door velen een domme (snot)aap genoemd ... ten onrechte!
Nou .. dat bleek wel uit het tweede deel. Waarin hij zei dat ze kritisch moesten zijn op zichzelf en elkaar. In de spiegelkijken. Leren van de fouten. Hij is echt wel boos omdat een paar individuele fouten beslissend zijn geweest maar dat soort kritiek hou je binnen de (kleed)kamer.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:33 schreef Nato het volgende:
[..]
't is een correct antwoord.. vooral tegen de pers.. en op dit moment zou ik ook niets anders zeggen..
Maar als ze zelf de wedstrijd terugzien..? Wat zouden ze dan zeggen..?
het was jammergenoeg niet. "you're fired"quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:36 schreef Nato het volgende:
Dacht dat Collina al wel een opmerking maakte naar die scheids..?
Juist. En niet te vergeten het te verwachten zwakke spel van Stam, Bouma, Cocu en in mindere mate Van der Meyde.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:36 schreef err het volgende:
Je kan wel blijven kankeren op de scheids, maar die heb je niet in eigen hand. Het elftal, wat sinds jaren niet zo goed draaide DANKZIJ ROBBEN heb je wel helemaal zelf in de hand. Als je vervolgens deze diamant wisselt voor een fossiel vraag je om verlies. Ik tip Dickie als bondscoach voor Tsjechie, komend tournooi.
Inderdaad, die gast zat meer tussen de seizoenkaarthouders van ManCity dan dat ie in het veld stond.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:20 schreef Harry_Sack het volgende:
ongelooflijk eigenlijk, 22 spelers en Bosvelt wordt geruild voor Robben. Bosvelt heeft nota bene maar 6 wedstrijden gespeeld![]()
.. vind ik nog correct hoor.. valt bij mij in hetzelfde straatje als: teamspirit, elkaar scherp houden, ect..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou .. dat bleek wel uit het tweede deel. Waarin hij zei dat ze kritisch moesten zijn op zichzelf en elkaar. In de spiegelkijken. Leren van de fouten. Hij is echt wel boos omdat een paar individuele fouten beslissend zijn geweest maar dat soort kritiek hou je binnen de (kleed)kamer.
Wat bezielt die klooz.. van een Advocaat vraag je je af. Maar v. Hanegem heeft hier natuurlijk net zoveel debet aan, hij had aan de arm van Advocaat kunnen gaan hangen op het moment dat hij zijn voorhoofd voelde kriebelen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:40 schreef Toewan het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast zat meer tussen de seizoenkaarthouders van ManCity dan dat ie in het veld stond.
Inderdaad, hele IRRITANTE manier van vragen stellen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:29 schreef Barca het volgende:
Goed zo Clarence, toppie! Die Bert M. hoopt dat Seedorf collega's afvalt ... maar dat doet Clarence niet. Hij weet hoe 't hoort. Dit soort provocaties is wel de reden waarom Seedorf niet zo enthousiast is als het gaat om het geven van interviews.
als nederland ooit zoveel geluk zal krijgen. Wij zijn frankrijk niet die altijd geluk heeftquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:46 schreef Stuart het volgende:
Hopenlijk verliest duitsland met 4-0 ofzo volgende week![]()
dat is wishfull thinking matequote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:46 schreef Stuart het volgende:
Hopenlijk verliest duitsland met 4-0 ofzo volgende week![]()
Hmmmmz, ze mogen ook met 2-0 verliezen hoor, als NL dan wint met 1-0 van Letlandquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:48 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
als nederland ooit zoveel geluk zal krijgen. Wij zijn frankrijk niet die altijd geluk heeft
ik ga maar eens beginnen met bidden denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, ze mogen ook met 2-0 verliezen hoor, als NL dan wint met 1-0 van Letland![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:49 schreef Cee het volgende:
Ach, Duitsland zal wel verliezen met 8-0 en tegelijkertijd verliest Nederland met 1-0 vanwege een penalty tegen door een overtreding van van der Vaart, die net 5 minuten vantevoren is gewisseld.
Altijd een worst case scenario achter de hand houden, vind ik. :/
Ja, hufter iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:50 schreef Perrin het volgende:
Wat een ontzettend achterlijke scheids. De wedstrijd stukgefloten. Penalty niet gegeven, onterechte rode kaart, snel spel stilleggen door onnodig fluiten, ontzettend vaak onterecht in het nadeel van Oranje.
ben in Tsjechie, en die mochten duitsers echt niet. WERd mij eens gevraagd of ik duitsers was. Ik zei "nee, nederlands". reacite was dat ik gewoon mocht blijven zitten. als ik duits was had ik een andere reactie gehadquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ik heb er vertrouwen in at het helemaal goed komt. Lijkt me niet dat Tsjechie het op een akkoordje gooit met Duitsland waarbij Tsjechie Duitsland laat winnen. Gelijk spel is oke en dat gaat ook minimaal wel gebeuren denk ik. Dat Nederland van Letland gaat winnen lijkt me logisch mits ze de start-opstelling behouden van vandaag.
Misschien moeten ze een homo-huwelijk met elkaar sluiten. Passen perfect bij elkaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:52 schreef 456 het volgende:
Vergeet niet dat dit de tweede SLECHTER dan SLECHT gefloten wedstrijd van de scheids is.
Die man klopt nog minder dan advocaat.
(bij wijze van dan ... )
Ik ken de historie van die 2 landen ook niet helemaal, maar ik geloof dat dat net zoiets is als Ned/Dui.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:51 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ben in Tsjechie, en die mochten duitsers echt niet. WERd mij eens gevraagd of ik duitsers was. Ik zei "nee, nederlands". reacite was dat ik gewoon mocht blijven zitten. als ik duits was had ik een andere reactie gehad
Is ook correct maar hij liet wel doorschemeren te vinden dat er fouten zijn gemaakt door medespelers.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:41 schreef Nato het volgende:
[..]
.. vind ik nog correct hoor.. valt bij mij in hetzelfde straatje als: teamspirit, elkaar scherp houden, ect..
quote:Holland – Tschechien 2:3
Tschechen saustark!
Für uns wird es schwer
Kaum sind die Deutschen vom Platz, schon werden wir bei der EM mit Giganten-Fußball verwöhnt.
Das 3:2 von Tschechien gegen Holland – was für ein atemberaubendes Spiel! 90 Minuten irres Tempo, tolle Tore, einfach große Unterhaltung.
Mein Gott, sind diese Tschechen stark! Locker stecken sie ein 0:2 weg, feiern mit dem zweiten Sieg als erstes Team den Einzug ins Viertelfinale.
Unsere einzige Hoffnung vor dem Spiel am Mittwoch: Vielleicht schonen sich die Tschechen für die K.o-Runde und spielen nur mit halber Kraft...
Land unter dagegen bei Holland: Mit nur einem Punkt aus zwei Spielen Vorletzter. Dabei geht’s vor 31 498 Zuschauern in Aveiro riesig los.
4. Minute: Freistoß Robben, Bouma köpft aus fünf Metern das 1:0.
19. Minute: Einen Pass von Davids leitet der überragende Robben direkt weiter zu van Nistelrooy, der drückt die Kugel aus fünf Metern locker zum 2:0 ins Netz (19.).
Doch alle rätseln: War das nicht Abseits? Schließlich stand van Nistelrooy beim Davids-Pass klar im passiven Abseits, griff dann durch sein Tor aktiv ein. BamS klärt auf: Das Tor war korrekt! Nach jedem Abspiel wird das Abseits neu bewertet. Und weil van Nistelrooy beim zweiten Pass hinter Robben steht, muss die Fahne unten bleiben.
Doch die Tschechen drehen mit fantastischem Einsatz das Spiel. Baros auf Koller, 2:1 (23.).
Es geht jetzt hin und her, einfach ein Genuss. Davids an den Pfosten (43.), dann der Ausgleich: Koller lässt mit der Brust für Baros abtropfen, der nagelt den Ball aus 16 Metern zum 2:2 unter die Latte (70.).
Dann fliegt Heitinga runter mit Gelb-Rot (75.) – und die Tschechen machen Holland platt. Van der Sar lässt einen Heinz-Schuss abprallen, Poborsky quer zu Smicer und der macht das 3:2 (88.).
Irre, verrückt – das beste Spiel der EM!
http://www.bild.t-online.(...)=renderKomplett.html
Yup.. dat dat blijft (politiek correct) achter de deur.. of zoals je zelf al gezegt hebt: dat behoort in de (kleed) kamer..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Is ook correct maar hij liet wel doorschemeren te vinden dat er fouten zijn gemaakt door medespelers.
en nu Emiel Ratelbandquote:Op zondag 20 juni 2004 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
gelukkig is er neuken op rtl5
Het is altijd net te kort hequote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
en nu Emiel Ratelband
dat is nog het enige plus punt vandaagquote:Op zondag 20 juni 2004 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
gelukkig is er neuken op rtl5
gewoon winnen met 5-0quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef Chillmeister het volgende:
Nistelrooy is helemaal kapot van. Hoe gaan ze met hoog moed de volgende wedstrijd spelen?
Verkeerde spelers in de basis, verkeerde wissels.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:21 schreef err het volgende:
voor het eerst ligt het verlies eens niet aan de spelers (die allemaal de benen uit hun reetgelopen hebben) maar aan de coach
Dickie![]()
![]()
niemand nee, behalve dickie.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:27 schreef Renoud het volgende:
Never change a winning team, anyone?
ja lekker. Je lot ligt nu in handen van Mofrika, terwijl het geheel in eigen hand lag. Van mij hoeft het allemaal niet maer, ga maar naar huis, en stenig Dick.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:29 schreef Fatalspeed het volgende:
toch?
quote:Het Nederlands elftal kende een droomstart op het EK voetbal tegen Tsjechië. Binnen 20 minuten stond Oranje op een 2-0 voorsprong. Een fout van Cocu bracht de Tsjechen via Koller terug in de wedstrijd, 2-1. Een onbegrijpelijke wissel van bondscoach Advocaat duwde het Nederlands elftal in de afgrond. De beste man van het veld werd geofferd voor een extra middenvelder. Een tactische blunder van de eerste orde. Baros en Smicer loodsten de Tsjechen alsnog naar een 2-3 zege.
quote:Helaas voor de zestienmiljoen coaches in Nederland haalde de enige bondscoach die het voor het zeggen heeft zijn beste speler naar de kant. Arjen Robben werd door Dick Advocaat gewisseld voor Paul Bosvelt. In Aveiro en thuis voor de buis werd die wissel met de nodige scepsis bekeken. In plaats van 3-1 werd het nu wachten op de gelijkmaker. Eindelijk was Oranje een keertje in balans en dan wordt het evenwicht verstoord door een onbegrijpelijke wissel. Het loon van de angst liet niet lang op zich wachten.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ost_Oranje_zege.htmlquote:De fout van Cocu waardoor Tjechië op 2-1 kwam werd ruimschoots overtroffen door de kardinale blunder van bondscoach Dick Advocaat: "Robben is lang geblesseerd geweest, we wisten niet of hij het nog langer vol kon houden op het veld", was het misplaatste verweer van Dick Advocaat, die daar aan toevoegde: "We zijn nog niet uitgeschakeld, via Letland kunnen we ons nog plaatsen voor de laatst acht".
de telegraaf verwoordt wat je de komende dagen zult horen in NL. Ik zei het al in een van de topics, nog tijdens de wedstrijd; Robben eruit; Nederland gaat verliezen. Het stond toen nog 2-1.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
de telegraaf is ook duidelijk:
[..]
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ost_Oranje_zege.html
Het was ook de beste wedstrijd voor niet partijdigen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:05 schreef Kozzmic het volgende:
In Duitsland is men lyrisch...
[..]
Kom op Barca, lul niet zo dom...verkeerde wissels ok, maar de basis spelers hebben het goed gedaan..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Verkeerde spelers in de basis, verkeerde wissels.
Optimist!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:29 schreef Fatalspeed het volgende:
Dan is er toch nog een redelijk grote kans aanwezig dat Nederland verder komt??
toch?
Heeft Robben geen eigen leven?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
de telegraaf is ook duidelijk:
[..]
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ost_Oranje_zege.html
Dat nog niet eens - hij durft geen risico's te nemen.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:14 schreef Manweth het volgende:
Tactiek is hem te veel, hij gaat voor de mazzel.
Of juist wel. Met die wissel neemt hij toch wel een heel groot risisco.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:16 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Dat nog niet eens - hij durft geen risico's te nemen.
Was alleen leuk geweest als Oranje dat nog wat langer had kunnen laten zien. Nu moeten we maar afwachten welke b-spelers Tjechië gaat opstellen woensdag en aangezien Duitsland toch Duitsland is en blijft mogen we héél waarschijnlijk woensdag as. gewoon naar huis, ondanks deze prachtige wedstrijd en dankzij de scheid en uiteraard dankzij dickie dick!!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:39 schreef Kindred_Spirits het volgende:
achja, het was klote, had penalty moeten zijn, robben wisselen was dom, kut blunder cocu...
maarrrrrrrrrr.... 't was wel eens weer ECHT voetbal zoals orange moet en kan, maar nog niet had laten zien
oranje![]()
davids,![]()
robben,![]()
stam(p)![]()
op de bbc ook hoor.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:05 schreef Kozzmic het volgende:
In Duitsland is men lyrisch...
[..]
Pardon? Bouma (behalve zijn lucky goal), Stam, Cocu en Van Bronckhorst hebben hopeloos gefaald. Die hadden niet in de basis mogen staan. Sneijder en Makaay horen in de basis. Makaay lvert meer rendement op dan Van der Meyde zelfde geldt voor Sneijder die ook nog eens een veel betere pass heeft.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Kom op Barca, lul niet zo dom...verkeerde wissels ok, maar de basis spelers hebben het goed gedaan..
We hebben verloren, maar ik vind dat er goed gespeeld is....als we eruit liggen helaas, maar dan is het niet anders..
Ja, maar die speelde niet veel. Hij liet wel Nedved keer op keer lopen. Dat kostte Heitinga de kop. Terwijl hij Nedved nauwelijks raakte. Onterechte 2e gele kaart.quote:Op zondag 20 juni 2004 08:48 schreef dolle_hond het volgende:
en bosvelt was ook belabberd
dat niet veel spelen had hij prima op de bank kunnen doen.quote:Op zondag 20 juni 2004 08:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar die speelde niet veel. Hij liet wel Nedved keer op keer lopen. Dat kostte Heitinga de kop. Terwijl hij Nedved nauwelijks raakte. Onterechte 2e gele kaart.
Die Bosvelt hoort op de tribune. Waarom nam die Lul hem nu mee? Waarom niet gekozen voor Nigel de Jong? Die is zeker niet slechter dan Cocu en Bosvelt.quote:Op zondag 20 juni 2004 08:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat niet veel spelen had hij prima op de bank kunnen doen.
het leek er na 80 minuten toch sterk op dat de tsjechen tevreden waren met 1 punt, terwijl voor hun in de stand weinig verschil zou zitten tussen gelijkspel en verlies. in beide gevallen moesten ze gelijkspelen tegen duitsland.
Ja maar dan hangt het dus van Nederland af en van Duitsland - Tsjechiequote:Op zondag 20 juni 2004 00:29 schreef Fatalspeed het volgende:
Als Nederlands nou wint van letland = 3 punten (+ 1 punt wat ze nu hebben) = totaal 4 punten.
Als Duitsland nou op niet wint van Tjechie maar gelijk speelt = 1 punt (+ de 2 punten die ze nu hebben = totaal 3 punten.
Ned. dus: 4 punten
Duits. dus 3 punten
Dan is er toch nog een redelijk grote kans aanwezig dat Nederland verder komt?? er vanuitgaand dat Tjechie de duitsers niet laten winnen...
toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |