dat bedoel je vast cynish ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Tja, het is toch wat met die terroristen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:58 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
dat bedoel je vast cynish ?
Dat heb je dan verkeerd bespeurd. Je hebt wel zo je vooroordelen jegens mijn persoon, niet waar?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:58 schreef SilentRimmer het volgende:
Ik dacht een ondertoon te bespeuren zo van: "geef ze eens ongelijk"
daarom vroeg ik het eerst beleefd ipv te bashen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd bespeurd. Je hebt wel zo je vooroordelen jegens mijn persoon, niet waar?
Ja, ik bespeurde een bepaalde ondertoon in je vraag of ik cynisch was. Vandaar.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:11 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
daarom vroeg ik het eerst beleefd ipv te bashen.
En nee ik heb geen vooroordeel jegens jou, dat zou je ook uit eerdere posts kunnen afleiden.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:32 schreef SilentRimmer het volgende:
Dat heb je dan verkeerd bespeurd. Je hebt wel zo je vooroordelen jegens mijn persoon, niet waar?
hahaha![]()
maar zijn gedachtengoed is nog springlevend en wint steeds meer terrein. of we hier nou blij van moeten worde is een tweede.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Pim is dood.
Welk gedachtengoed?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar zijn gedachtengoed is nog springlevend en wint steeds meer terrein. of we hier nou blij van moeten worde is een tweede.
Hier loopt ook al een topic over: Amerikaanse gijzelaar onthoofd!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:00 schreef -DailaLama- het volgende:
Z'n hoofd is er dus af nu.
Die is weg. Waarschijnlijk omdat het niet belangrijk was en AL Qadia zich totaal belachelijk had gemaakt in de ogen van een redelijk aantal users.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Hier loopt ook al een topic over: Amerikaanse gijzelaar onthoofd!
Hmm, dat topic is nu wegquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:06 schreef maartena het volgende:
Ligt het dan aan mij dat ik niet meer in dat topic kan? "Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken."quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:06 schreef maartena het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |