quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:30 schreef Barca het volgende:
Jammer Edje.
NL speelt veel beter dan tegen Duitsland.
Davids speelt weer goed. Clarence speelt ook goed.
We spelen tegen 13 manquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
Wat een SCHIJT-grensrechter!!!
liever vodkaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:31 schreef Joran-Joran het volgende:
ik ga bier halen
Correctie, 14 man ! Je vergeet de 3de manquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:31 schreef misterDre het volgende:
[..]
We spelen tegen 13 man
Interesseert me niet zo veel, als je maar wat zinnigs te melden hebtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:33 schreef Barca het volgende:
Wilde al zeggen "sluit Nl - Tsjechië maar". Is al gedaan, goed zo! Ja, 't duurde wat lang voor deel 2 kwam dus daarom had ik dat topic aangemaakt.
ja ik zat ook te schelden op die scheids wat een drop lulquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:34 schreef Frasier het volgende:
Dood aan die scheids/grensrechter
Voor de rest
klopt. die loser idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:36 schreef Frasier het volgende:
Dit is toch die gore miet die het ook niet aandurfde om Totti een rode kaart te geven?
Naah idd.. wat een etterboeliequote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
kunnen scheidsrechters in de rust ook gewisseld worden? zo ja, dan weet ik wel een goede kandidaat.
juistquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:36 schreef Frasier het volgende:
Dit is toch die gore miet die het ook niet aandurfde om Totti een rode kaart te geven?
yup. en dan denk je bij de eerste keer "ach, dat trekt die dadelijk wel recht" , maar neeeeeeehoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:36 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja ik zat ook te schelden op die scheids wat een drop lul
2 bloedzuivere penals waren dat
Seedorf had al geel en had korte tijd daarna bijna een tweede te pakken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:33 schreef pekel het volgende:Seedorf
Davids
Robben
IDD ... wat een gast joh!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:35 schreef sannuh het volgende:
ja en het was helemaal geen buitenspel!!![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland speelt nu veel beter, en dat heeft puur te maken met de aanwezigheid van Davids, Robben en Seedorf
Dat was geen buitenspelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:37 schreef dop het volgende:
wat een gezeur RvN
had bij de tweede Goal voor deel van zijn buitenspel
daar hoor je niemand over
2-1 is een mooie rust stand
ik vrees er wel voorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:37 schreef Frasier het volgende:
Ik hoop niet dat de scheids uiteindelijk de doodsteek wordt voor Nederland.
Schmeichel is een afgeschreven jaloerse kut keeper.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:37 schreef pekel het volgende:
Schmeichel is weer anti-Oranje bij de BBC..
quote:29 mins: Van Nistelrooy is denied a penalty after he appeared to be held back by Hamburg defender Ujfalusi.
Volgend jaar bij PSVquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:36 schreef err het volgende:
cocu![]()
![]()
My not so precioussssssssss..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:37 schreef pekel het volgende:
Schmeichel is weer anti-Oranje bij de BBC..
Niet iedereen kijkt dit met een grote groep of in de kroeg hequote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:36 schreef Maikel1 het volgende:
trouwens wel grappig
als een commentator door blijft lullen na een doelpunt
denk niet dat iemand echt zit te luisteren dan :p
dat was zeker geen buitenspelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat was geen buitenspel. Ken je regels...
HAHAHA ... ik meld wat ik vind. Voor mij is dat zinnig ... of een ander 't er meer eens is vind ik niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Interesseert me niet zo veel, als je maar wat zinnigs te melden hebt
Robben komt bij mij uit de buurt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:36 schreef pberends het volgende:
Robben is inderdaad meesterlijk
Ja ... wat een versterking. LOLquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:39 schreef Eglaerinion het volgende:
[..]
Volgend jaar bij PSV [afbeelding]
Hij had twee puike schoten op doel. Hij hield de bal goed bij zich. Wat wil je nog meer??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
seedorf vind ik maar niks hoor.
Laten we het positief benaderen, het is veel beter dan normaal. 9 van de 10 keer wordt er zonder overtreding uitverdedigd uit een aanval van de tjechen, dat is echt goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:39 schreef Barca het volgende:
[..]
HAHAHA ... ik meld wat ik vind. Voor mij is dat zinnig ... of een ander 't er meer eens is vind ik niet zo belangrijk.
Verdedigend is het weer erg zwak! Dramatisch zoals het vaak "kom maar, kijk rustig rond, schiet maar als je zin hebt!" is.
je moet de scheidrechters die er nog voor fluiten de kost gevenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat was geen buitenspel. Ken je regels...
he da's gek, het nederlands elftal komt uit het zelfde land als de mijne!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Robben komt bij mij uit de buurt.![]()
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:39 schreef Barca het volgende:
[..]
HAHAHA ... ik meld wat ik vind. Voor mij is dat zinnig ... of een ander 't er meer eens is vind ik niet zo belangrijk.
Verdedigend is het weer erg zwak! Dramatisch zoals het vaak "kom maar, kijk rustig rond, schiet maar als je zin hebt!" is.
Uitverdedigen gaat wel redelijk tot goed maar zoals die Tsjechen door de verdediging kunnen lopen ...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Laten we het positief benaderen, het is veel beter dan normaal. 9 van de 10 keer wordt er zonder overtreding uitverdedigd uit een aanval van de tjechen, dat is echt goed!
Dat is toch geen reden om turken te haten ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:42 schreef McKillem het volgende:
wat een topic, er word sneller gepost dan in op refresh beuk.
Ja en?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Robben komt bij mij uit de buurt.![]()
:')quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:44 schreef Eglaerinion het volgende:
Ach beide verdedigingen zijn "geitenkaas".
geen wissels denk ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:45 schreef SplashJoin het volgende:
wie komt/komen er in, denken jullie?
Wim-Lex.. wat een ranzig woord.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:44 schreef pberends het volgende:
Misschien brengt Wim-Lex Oranje geluk.
geen wissels in de rust gok ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:45 schreef SplashJoin het volgende:
wie komt/komen er in, denken jullie?
HAHAHAquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, jij begrijpt het
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:46 schreef Barca het volgende:
[..]
HAHAHA
Seedorf speelt goed vind ik. Niet alleen vanwege zijn schoten (die helaas net misgaan) maar ook zijn passes, het veroveren van de bal en het aansporen van ploeggenoten. Tot rust manen. Seedorf toont zich een leider. Dat heeft 'ie in zich alleen zag (bijna) niemand dat. Ach ... ook al zou Clarence 3x scoren dan blijft 'ie nog de nationale pispaal.
Kastanjeboomquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:52 schreef Eglaerinion het volgende:
goedmakertje
Nandrolonquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:55 schreef kingmob het volgende:
davids is echt in z'n oude doen, wat hebben ze hem geïnjecteerd man.
Nandrolonquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:55 schreef kingmob het volgende:
Misschien heeft ie geneukt?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:55 schreef kingmob het volgende:
ja.. wat doet die vent daar nu dan....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:58 schreef DaMart het volgende:
k*tgoalie... een beetje in de weg gaan liggen als Nederland kan scoren [afbeelding]
Davids speelde tegen Duitsland ook goed. Was een van de betere spelers. Moest heel veel corrigeren en dat ging helaas zo veel ten koste van zijn spel dat hij geen energie had voor zijn opruimen op het middenveld (ze werden ook erg terug gedrongen) en het ondersteunen (of opbouwen zoals vandaag) van de aanval.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:55 schreef kingmob het volgende:
Ja, Kira Eggers!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien heeft ie geneukt?
Je vergeet:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Robben eraf ?????????????????????
Tgggg, en Seedorf laten staanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Robben eraf ?????????????????????
scoor je punten mee...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:59 schreef Maugrim het volgende:
TERING ADVOCAAT
LOLquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:00 schreef SplashJoin het volgende:
Jan Mulder is echt kwaad nu
kijken wat ie strax te zeggen heeft
dat wordt wel lachen iig strax
Dacht dat je net een grapje maakte, maar je hebt dus echt geen reet verstand van voetbal!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tgggg, en Seedorf laten staan![]()
ook een goed idee, maar dan zonder Seedorf natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:00 schreef Barca het volgende:
Robben ... net terug van blessure ... ontsnapt aan rood. Niet onlogisch ... maar, breng dan Overmars. Nou ja ... Clarence nu centraal en Edje op links. Bosvelt op rechts.
Nou wat zei ik? Clarence zal van velen nooit waardering oogsten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tgggg, en Seedorf laten staan![]()
Als dat zo is wil Advocaat dus zeker geen 3-1 maken...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:01 schreef SplashJoin het volgende:
loopt kluivert daar warm?
Dick Advocaat zijn hersens zijn beschadigd tijdens zijn laatste haar-implantatiequote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:01 schreef Joran-Joran het volgende:
waaaar heeft robben dit in godsnaam aan te danken?
Drama figuur. Zie onderstaande citaat:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:01 schreef Eglaerinion het volgende:
[..]
Dacht dat je net een grapje maakte, maar je hebt dus echt geen reet verstand van voetbal!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ook een goed idee, maar dan zonder Seedorf natuurlijk
Kluivert die speler die Oranje al tig keer op de belangrijke momenten er doorheen heeft gesleept?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:01 schreef SplashJoin het volgende:
loopt kluivert daar warm?
Laat 'm maar, hij is nieuw hierquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Drama figuur. Zie onderstaande citaat:
[..]
Juist wel. Kenner. Kluivert wil zich bewijzen!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat zo is wil Advocaat dus zeker geen 3-1 maken...
Maar wedstrijd na wedstrijd laat zin dat nu niet in zich te hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:02 schreef Eglaerinion het volgende:
[..]
Kluivert die speler die Oranje al tig keer op de belangrijke momenten er doorheen heeft gesleept?
8-1...8-1....8-1.... kom op....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:03 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]Positief blijven!!!! [afbeelding]
En dan hoeft ie Frits Barend niet meer aan te vallen als die hem vraagt hoe hij zich voeltquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Juist wel. Kenner. Kluivert wil zich bewijzen!
Zoals op het ek in Engeland. De topscorer allertijden. Daarnaast de meest complete spits. (Scoren en meevoetballen.)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:02 schreef Eglaerinion het volgende:
[..]
Kluivert die speler die Oranje al tig keer op de belangrijke momenten er doorheen heeft gesleept?
Het gaat over jouw vriend en ik ben ben al langer actief op fok dan jij maar aangezien je hier niet je username kan veranderen heb ik maar een andere account genomen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Laat 'm maar, hij is nieuw hier
Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Juist wel. Kenner. Kluivert wil zich bewijzen!
Denk dat Kluivert weer in vorm is.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar wedstrijd na wedstrijd laat zin dat nu niet in zich te hebben.
Overigens denk ik dat kluivert de speler van het tournooi kan worden als nederland de poule haalt
whatever, daegquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:04 schreef Eglaerinion het volgende:
[..]
Het gaat over jouw vriend en ik ben ben al langer actief op fok dan jij maar aangezien je hier niet je username kan veranderen heb ik maar een andere account genomen.![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:04 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
8-1...8-1....8-1.... kom op....
En ballen op knullige manieren kwijtrakenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Zoals op het ek in Engeland. De topscorer allertijden. Daarnaast de meest complete spits. (Scoren en meevoetballen.)
Een Kluivert in vorm ... wereldspeler! Hij speelde niet veel bij Barca vanwege een blessure, niet omdat 'ie gepasseerd was.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Ik ben een groot fan van wijlen Kluivert, hij is technisch, sterk in de lucht, hij heeft eigenlijk alles wat een spits moet hebben
hmm beterquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:05 schreef Lehcimus het volgende:
ik zag Makaay warm lopen
Mensen laten we gewoon achter AL onze jongens blijven staan!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ballen op knullige manieren kwijtraken
Tegen Duitsland deed Ruudje dat. En niet alleen tegen Duitsland!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ballen op knullige manieren kwijtraken
Wie mag RvN niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:08 schreef kingmob het volgende:
hij mag RvN dus gewoonn niet, zoveel is inmiddels duidelijk
Ik weet niet wat het betekent veel goeds zal het niet zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:08 schreef MrObjective het volgende:
Carajo de pero !!!!!!!!!!!!!!!! Carajo de perro!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:08 schreef SplashJoin het volgende:
davidshij speelt echt goed
Zekersquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:08 schreef SplashJoin het volgende:
davidshij speelt echt goed
Carajo = pikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:09 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekent veel goeds zal het niet zijn
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:12 schreef SplashJoin het volgende:
weer slecht verdedigd, zie je
doe maar niet héquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
KANKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je robben maar niet wisselen
gedaan... duurt ff .. zijn voetbal aan het kijken die lui...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:13 schreef kingmob het volgende:
bel 112, m'n hart staat stil
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
KANKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!
?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:14 schreef Harry_Sack het volgende:
pleur alsjeblieft die Seedorf eruit, alsjeblieft !!!!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:14 schreef Sorella het volgende:
Wat is de stand nu jongens 2-2 aan jullie reacties te zien denk ?
bedank me later maarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |