Hollanders die niet een spelletje nodig hebben om nationalistisch kudde gedrag te kunnen vertonenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:18 schreef Thomas B. het volgende:
Wat zijn jullie voor nep-Hollanders
renden ze maar eens een keerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:21 schreef ikookhier het volgende:
Ik kijk niet, Volwassen mannen die zwetend door een veld rennenDaar kijk ik niet naar
Die zwetende volwassen mannen die door het veld rennen verdienen met 1 wedstrijd meer dan dat jij ooit in je hele leven zult verdienen, dus doe nie zo denigrerendquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:21 schreef ikookhier het volgende:
Ik kijk niet, Volwassen mannen die zwetend door een veld rennenDaar kijk ik niet naar
Geld is belangrijk of zoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:32 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Die zwetende volwassen mannen die door het veld rennen verdienen met 1 wedstrijd meer dan dat jij ooit in je hele leven zult verdienen, dus doe nie zo denigrerend
Juist dáárom zou je zo denigrerend kunnen zijn. Ik vind het geld wat ze krijgen sterk uit verhouding jegens hun prestatiesquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:32 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Die zwetende volwassen mannen die door het veld rennen verdienen met 1 wedstrijd meer dan dat jij ooit in je hele leven zult verdienen, dus doe nie zo denigrerend
Ik ga een boek lezenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:36 schreef Leffe48 het volgende:
Ik hoef het niet te zien opzich..
Maar aangezien er verder nooit wat boeiends op tv komt tijdens zo'n wedstrijd:x
Of weet iemand wat boeiends?
Dat ben ik ook niet... ik vind het alleen leuk om er naar te kijken. Het is een leuk spel. Uiteraard ben ik dan voor Nederland. Das toch logisch?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:19 schreef Pompiedom het volgende:
[..]
Hollanders die niet een spelletje nodig hebben om nationalistisch kudde gedrag te kunnen vertonen![]()
[edit]quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:46 schreef jeroen2497 het volgende:
pff je kan toch wel ff kijken naar je eige land . . . . maare ik ga weer verder kijken, want de 2e helft is begonnen. . .
inderdaad, vind ik ook zo lekker hypocriet. zelfs mensen die totaal niet van voetbal houden gaan nu ineens wel kijken, alleen maar omdat het NEDERLAND isquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:41 schreef jaap393 het volgende:
t stomste is misschien nog wel dat als nederland een ek of wk mag meedoen iedereen opeens een voetballiefhebber is, en iedereen t nodig lijkt te vinden om alles oranje te maken
Voor wie je zou juichen als NL - IRL speelt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:55 schreef jeroen2497 het volgende:
mkaywat stond er dn ???
ben nieuwschierig
Idd.. Bij de Blokker ligt een hele stelling vol met zingende leeuwtjes sjaaltjes, cd's antenneklompjes, hoeden, tshirts, sjaaltjes servetten en nog meer allerhande prut.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:41 schreef jaap393 het volgende:
t stomste is misschien nog wel dat als nederland een ek of wk mag meedoen iedereen opeens een voetballiefhebber is, en iedereen t nodig lijkt te vinden om alles oranje te maken
Zonder dat spelletje vertoon jij dus ook nationalistisch kuddegedrag ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:19 schreef Pompiedom het volgende:
[..]
Hollanders die niet een spelletje nodig hebben om nationalistisch kudde gedrag te kunnen vertonen![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:51 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
[edit]
oeps... ik dacht dat je iemand anders was (SirWacko), die heeft namelijk hetzelfde usericon.
Hij zou voor Ierland zijn. Het zit bij hem in z'n bloed.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Voor wie je zou juichen als NL - IRL speelt.
Hij heeft een Ierse achtergrond namelijk.
hebbie negatief getest?? oferwijl : ben je niet zwangerquote:Op zondag 20 juni 2004 01:42 schreef _Denker het volgende:
die was echt goed!quote:Op maandag 21 juni 2004 02:37 schreef giscard het volgende:
Sato !!!
Wat heeft dat er mee te maken? Ik vind het gewoon amper interesant (met vier potjes voetbal kijken per jaar zit ik echt wel aan mijn tax en dan ga ik wel naar de Goffert).quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:46 schreef jeroen2497 het volgende:
pff je kan toch wel ff kijken naar je eige land . . . .
Ik ook! Behalve gisteren...omdat het tegelijk was.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:14 schreef Crazykill het volgende:
Nee, natuurlijk niet ...
Wie kijkt er nou geen voetbal
.....
Kheb tot nu toe iedere wedstrijd van het EK gezien
Voor een voetballiefhebber ja en dat zijn een hoop mensen nietquote:Op maandag 21 juni 2004 15:42 schreef Shir het volgende:
Wat is dat nou met de meute meelopen? Ik hou zelf gewoon van voetbal, net als de rest bij mij thuis. En evenmenten als het EK zijn gewoon leuke dingen voor een voetballiefhebber.
En Oranje is onze ploeg, is het daarom meelopen, als veel mensen dat gaan kijken?
Ik ben een menneke.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:31 schreef Martineke het volgende:
[..]
hebbie negatief getest?? oferwijl : ben je niet zwanger
De boekenweek duurt nog even voor je, helaas.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:10 schreef rocker17 het volgende:
Overal waar je bent, hoor je dat ene kutwoord "voetbal" wel weer vallen![]()
Wordt er ook schijtziek van. Het is maar een verdomd spelletje waar een stel dolle apen achter een balletje aan rennen.![]()
Nee, daar ben ik te nerd voor. Ik ben in deze moeilijk tijd alleen te vinden in mijn kamertje
![]()
Voetbal interesseert me helemaal niet. Behalve tijdens het EK en het WK wil ik nog wel eens enige vorm van interesse tonen, maar dan alleen als Nederland speelt. Ik wil even kijken wat de makkelijkste manier is om tv uitzendingen via m'n beamer op de muur te projecteren, dus die wedstrijd van woensdag is wellichtl een leuk test moment.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:54 schreef frank303 het volgende:
ikke niet....
(zal mezelf wel niet erg geliefd maken maar ja, ik vroeg het me af...)
Toch stiekem wel een voetballiefhebster dus...quote:ikke niet....
Wat vind jij wel nuttig dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:24 schreef YottaBrain het volgende:
Ik kijk helemaal niet.. Waarom zouden de mensen niet wachten tot ze de uitslag van 4 juli horen. Voetbal kijken = puur tijdsverpsilling. Doe es wat nuttigs en wacht (onbewust) tot er de uitslagen komen.
O.a. Fok!ken !!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:54 schreef Shir het volgende:
[..]
Wat vind jij wel nuttig dan?
Voetbal = cultuur !?!?!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:06 schreef DeBastaard het volgende:
Cultuurbarbaren =)
"pc vrij" ruzies dat is lang geledenquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:10 schreef Mryc het volgende:
ik kijk niet, nu is eindelijk eens de pc vrij, ohja, en ik vind er geen bal aan
Hier ook,quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:41 schreef Wolfwood het volgende:
ze steken hier zelfs vuurwerk af![]()
Onnodig geluid/lawaai veroorzakenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:toeterende auto's rijden door de straat. 'we' zullen wel gewonnen hebben
Buiten toegestane tijden afsteken -> 31 dec. 10.00 uur t/m 1 jan. 02.00 uurquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:41 schreef Wolfwood het volgende:
ze steken hier zelfs vuurwerk af![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:46 schreef Jarkie het volgende:
Onnodig geluid/lawaai veroorzaken
Boete: ¤95
Je snapt het niet. Dat is juist gezelligquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:54 schreef Jarkie het volgende:
Buiten toegestane tijden afsteken -> 31 dec. 10.00 uur t/m 1 jan. 02.00 uur
Boete: ¤60
Nee, jij snapt het niet! Lawaai maken of vuurwerk afsteken op bijv. rustige zondag of koopavond is echt aso! Tijdens EK of andere evenmenten ook!quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Je snapt het niet. Dat is juist gezellig.
10^24 grijze cellen en nog steeds immuun voor sarcasmequote:Op donderdag 24 juni 2004 11:12 schreef YottaBrain het volgende:
Nee, jij snapt het niet! Lawaai maken of vuurwerk afsteken op bijv. rustige zondag of koopavond is echt aso! Tijdens EK of andere evenmenten ook!![]()
Anders ga je je ff lekker druk lopen maken! Doe even normaal zeg. Je hoeft niet te kijken, maar je kan wel blij zijn voor een ander toch, die het wel leuk vindt dat we door zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:12 schreef YottaBrain het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het niet! Lawaai maken of vuurwerk afsteken op bijv. rustige zondag of koopavond is echt aso! Tijdens EK of andere evenmenten ook!![]()
Prima. Ga op vakantie naar Portugal en maak daar herrie. Die hebben ervoor gekozenquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:04 schreef Shir het volgende:
Wij houden van ORANJE![]()
anders magtie zeker niet nueckenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:05 schreef Petra76 het volgende:
Ik kijk ook geen voetbal en mijn vriend gelukkig ook niet![]()
Ik blijf liever hier. Kan ik lekker lachen om de uitspraken van de voetbalhaters!quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima. Ga op vakantie naar Portugal en maak daar herrie. Die hebben ervoor gekozen.
Gefeli.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:05 schreef Petra76 het volgende:
Ik kijk ook geen voetbal en mijn vriend gelukkig ook niet![]()
Niet persé, want homo's vinden mannen in korte broekjes wel spannend, lijkt me. En er zitten zo af en toe best mooie exemplaren tussen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gefeli.
Je hebt met een homo.
Hmmmquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:21 schreef Shir het volgende:
[..]
Niet persé, want homo's vinden mannen in korte broekjes wel spannend, lijkt me. En er zitten zo af en toe best mooie exemplaren tussen.
We of ze? Of zit jij ook in het elftal?quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:04 schreef Shir het volgende:
Je hoeft niet te kijken, maar je kan wel blij zijn voor een ander toch, die het wel leuk vindt dat we door zijn.
Begrijp ik wel, maar ik begrijp niet waarom iedereen het over "we" heeft terwijl hij/zij niet in de verste verte wat met de werkelijke spelers te maken heeft.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:47 schreef Shir het volgende:
Ik niet he?! Dan moest ik nu trainen.![]()
Maar ik dacht dat je wel zou begrijpen wat ik bedoel?
Het kuddegevoel is hetgene dat het 'fijne' gevoel biedt, je krijgt al zo snel het 'met z'n allen staan we sterk' sentiment dat evenzosnel weer verdwijnt wanneer NL eruit ligt...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:50 schreef Shir het volgende:
Das gewoon gezellig, die oranjelegioen.
Probeer het eens, misschien vind je het stiekem toch wel leuk.
Het is toch ons team?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:33 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, maar ik begrijp niet waarom iedereen het over "we" heeft terwijl hij/zij niet in de verste verte wat met de werkelijke spelers te maken heeft.
Inderdaad. Het is jullie teamquote:Op maandag 28 juni 2004 09:08 schreef Shir het volgende:
Het is toch ons team?
ja jij....maar jij bent er 1quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:55 schreef Bioslock het volgende:
Ja. Ik.
* dscx agrees...quote:Op maandag 28 juni 2004 10:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is jullie team.
Er zijn meer mensen die wel voetbal kijken dan mensen die geen voetbal kijken.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:49 schreef dscx het volgende:
[..]
* Me_Wesley agrees...
Werd vandaag weer lastig gevallen op m'n werk, eigenlijk omdat ik categorisch weiger naar dat spelletje te kijken... Kreeg de volle laag omdat ik, jawel, 'geen echte Nederlander' zou zijn...
Uiteraard heb ik eerst 5 minuten stilletjes in een hoekje staan huilen, heb daarna een half uur lang m'n wonden gelikt...
Toen ik echter iets mompelde over 'kuddedieren', 'indoctrinatie' en meer leidde dat alleen maar tot meer discussie en kwam ik tot 1 conclusie:
Neem een provincie, liefst een die we niet gebruiken (Friesland ofzo), zet er een 4 meter hoge muur omheen, stop vervolgens alle die-hard oranjefanaten in onze nieuwe provincie: oranjeveld
Dagpassen zijn verkrijgbaar voor E25,- pas dient zichtbaar gedragen te worden en bij vertrek weer ingeleverd om ontsnappingen enigzins te voorkomen..
Ach, waar heb ik het eigenlijk over, ik denk niet dat er veel uitbraken zullen zijn, daar waar de echte die-hard zich thuis voelt...
DSCX
Ach, vergeten.. het recht van de kudde...quote:Op maandag 28 juni 2004 19:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die wel voetbal kijken dan mensen die geen voetbal kijken.
Zet dus de voetbalhaters maar in het niet-voetbal gebied. Met TV's zonder Ned2![]()
zijn we daar ook weer van af
Goed plan, maar dan liever een andere provincie. Ik voel er niet veel voor asiel te moeten aanvragen als al dat oranje spul hierheen komt en ik over een muur moet gaan vluchten naar betere oorden.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:49 schreef dscx het volgende:
[..]
Neem een provincie, liefst een die we niet gebruiken (Friesland ofzo), zet er een 4 meter hoge muur omheen, stop vervolgens alle die-hard oranjefanaten in onze nieuwe provincie: oranjeveld
En toch gaat het hier om het 'oranje' gevoel. De nationale kleur en als zodanig herkend en geaccepteerd door alle oranjefans. Dat het koningshuis bestaat uit verschillende nationaliteiten, en we zelfs meerdere malen bezet zijn geweest door diverse landen is compleet besides the point, die associatie staat los van het stukje nationalisme dat zich onder onze neus afspeelt...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:52 schreef mechatronics het volgende:
Ons koningshuis is , mierenueckerig gezien , deels-duits om het nog erger te maken, en we zijn ook nog ns een keer frans en spaans geweest (koninck van Hispanje) dus zo nationalistisch is dat ook weer niet, zelfs heel multi-cultureel
Misschien het feit dat de mens zich 'koning der dieren' waant, zich per definitie boven de dieren stelt en een stukje individualisme nastreeft. (Of, in ieder geval een deel van de mensheid)...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:52 schreef mechatronics het volgende:
En kudde-gevoel, mag ik vragen wat daar mis mee is? *kijkend naar dierenrijk*
Eej Duckman, wat maak je me nou??!?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:44 schreef Duckman het volgende:
Drenthe is wel geschikt, daar doen we toch niet zoveel mee.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:21 schreef nozem het volgende:
Aha, eindelijk heb ik het gevonden. HET kneuzentopic van FOK!.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:08 schreef LintuxCx het volgende:
Van Fok! had ik beter verwacht eigenlijk.
grappigquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:06 schreef wouswous het volgende:
bij gebrek aan beter kijk ik vanavond wel.. aangezien mn vriendin weg is: en nix beters heb te doen: anders had ik niet gekeken
Ja en, de sport moet ook een beetje leuk zijn om aan te zien. Want who the fuck cares about KORFBAL (volgens mij wordt die sport alleen in Nederland gespeeld). En leuk dat je als reden opnoemt dat je niet eens iemand persoonlijk kent die op het veld staat, je gaat zeker ook nooit naar concerten..quote:Op maandag 28 juni 2004 21:11 schreef Faith5321 het volgende:
Ik snap het punt van naar een voetbal wedstrijd kijken niet echt. Ik bedoel die mensen zelf krijgen hardstikke veel geld, - jij niet. De voetballers moeten de hele tijd rennen opletten en proberen 'te voetballen' - jij niet. En waarschijnlijk ken je ook nog geen eens iemand persoonlijk die daar een wedstrijd heeft. Ow whoehoe het is nederland, er zijn zoveel sporten waar we aan mee doe, dat kijkt toch ook niet heel nederland..
Als je daar al bang van wordt dan wordt het nog een hard leven voor jou. The world is doomed door andere (invloedrijke) personen op deze wereld, niet door een aantal in het oranje geklede personen met opblaaskroontjes.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:11 schreef Faith5321 het volgende:
en dan het feit dat een wedstrijd zooo lang moet duren, pff maak dan de doelen groter, zonder keeper, en maakt het veld wat kleiner dan is het gelijk een stuk boeiender.
het ek is eng, iedereen gaat opeens schreeuwend over straat met oranje kleren en een opblaaskroon op.. the world is doomed
Die mogelijkheid heb ik niet eens nodig als ik 'm niet aan zet. Maar, waar vind ik de mogelijkheid om al die oranje troep bij de supermarkt en andere winkels weg te halen, en hoe verlos ik mezelf van die eikels die om half drie 's nachts bij me door de straat lopen met zo'n toeter?quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:21 schreef Toewan het volgende:
Voor alle mensen die zich "ergeren" aan voetbal, ER ZIT OOK EEN MOGELIJKHEID OP DE TV OM DEZE UIT TE ZETTEN..
Het omkopen van de scheidsrechter doet wonderen blijkbaarquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:04 schreef LintuxCx het volgende:
Maar, waar vind ik de mogelijkheid om al die oranje troep bij de supermarkt en andere winkels weg te halen, en hoe verlos ik mezelf van die eikels die om half drie 's nachts bij me door de straat lopen met zo'n toeter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |