Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Doen we niet. Redenen al vaker gegeven.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:56 schreef FunzoneQ het volgende:
Jump is het niet handiger om gewoon een aanmeld formuliertje te maken? dan kan je hier gewoon vrolijk blijven kletsen over hoe leuk het wel niet is om gmail te krijgen en dan hebben jullie niet z'n enorme klus meer
Ja dan kunnen mensen zich meerdere keren aanmeldenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:56 schreef FunzoneQ het volgende:
Jump is het niet handiger om gewoon een aanmeld formuliertje te maken? dan kan je hier gewoon vrolijk blijven kletsen over hoe leuk het wel niet is om gmail te krijgen en dan hebben jullie niet z'n enorme klus meer
je kan toch ip adressen bijhouden oid?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:56 schreef Flying het volgende:
[..]
Ja dan kunnen mensen zich meerdere keren aanmelden![]()
idd, gewoon IP/proxy check en dan kunnen de modjes alsnog lekker administreren :pquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:58 schreef brainster het volgende:
[..]
je kan toch ip adressen bijhouden oid?
Nou, nu het op de FP staat gaat het wel een stuk harder..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Het werkt zo schijnbaar prima, waarom dan veranderen?
Jezus pas je ff aan ofzow. Je toon bevalt me nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:03 schreef PuRGaToR het volgende:
In de afgelopen uur is er maar een invite door gestuurd. Ben van 284 naar 283 gegaan, zo duurt het minstens 12 dagen voor ddat ik ubehaupt aan de buurt kom,
Trouwens ik zie dat mijn broertje Hossein twee keer in de wachtlijst staat. Hoe zit het daarmee ???
Ik krijg een toepassingsfout als ik het probeer te starten... (Xp pro) nog meer mensen last van?quote:an ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Eén vraagteken is genoeg hoor. En die dubbele halen we er wel uit.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:03 schreef PuRGaToR het volgende:
In de afgelopen uur is er maar een invite door gestuurd. Ben van 284 naar 283 gegaan, zo duurt het minstens 12 dagen voor ddat ik ubehaupt aan de buurt kom,
Trouwens ik zie dat mijn broertje Hossein twee keer in de wachtlijst staat. Hoe zit het daarmee ???
Ok dat is logischquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
=knip=
Overigens gaan we geen formulier maken omdat we dan volgende week 50.000 nimmer terugkerende users in die lijst hebben staan.
Iedereen die zich met slechts 1 post en geen FP history hebben aangemeld staan er niet in.
Grote jankbal dat je bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:03 schreef PuRGaToR het volgende:
Sorry jongen was niet zo bedoeld. ik gebruik meestal bij msn die smilie en het is 'sip' bedoeld en niet 'boos' . Verder was het tegen google gericht enniet tegen mensen hier die dit alles mogelijk hebben gemaakt. Anders was ik niet eens op die lijst. Je vat het beetje verkeerd en ja ik heb het ook niet al te best vewoord. Hierbij mijn excusses. Ik ben alleen beetje ongeduldig gewordenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:05 schreef drelletje het volgende:
[..]
Jezus pas je ff aan ofzow. Je toon bevalt me nietJe bent net in dit topic mensen weken zich te pleuris hiervoor en jij komt zeuren... Echt doe niet zo triest! En als het zo langzaam gaat dan gaat het langzaam. Maar de invites komen nog altijd in golven en soms is er een dag niks en dan opeens veel
ik kom nooit op FPquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Iedereen die zich met slechts 1 post en geen FP history hebben aangemeld staan er niet in.
Als je mn post had gelezen, had je je nergens druk om hoeven makenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:10 schreef PHOBoS het volgende:
[..]
ik kom nooit op FP![]()
nou ja,. als ik toch mag meedoen:
PHOBoS
phobos6@hotmail.com
Goed lezen. Alleen als je maar 1 forumpost hebt én geen FP-history mag je niet meedoen. Mensen met alleen forumposts (meerdere dus) of met alleen fp-posts komen wel op de lijstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:10 schreef PHOBoS het volgende:
ik kom nooit op FP![]()
nou ja,. als ik toch mag meedoen:
PHOBoS
phobos6@hotmail.com
Zoals ook Vinxquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Goed lezen. Alleen als je maar 1 forumpost hebt én geen FP-history mag je niet meedoen. Mensen met alleen forumposts (meerdere dus) of met alleen fp-posts komen wel op de lijst
ik had het anders opgevat ik dacht dat je zowel meerdere posts als FP posts moest hebben,..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Goed lezen. Alleen als je maar 1 forumpost hebt én geen FP-history mag je niet meedoen. Mensen met alleen forumposts (meerdere dus) of met alleen fp-posts komen wel op de lijst
tis gewoon een kwestie van lezen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:16 schreef PHOBoS het volgende:
[..]
ik had het anders opgevat ik dacht dat je zowel meerdere posts als FP posts moest hebben,..
maar ik ben al blij hoor![]()
oooh goed lezen ja daaaaaaank jewehelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:20 schreef Manono het volgende:
Jaaaaahhh
Ik wil ook worden toegevoegd, had het al eerder gevraagd maar kan nergens vinden of ik ook ben toegevoegd, Thnxxxxxxxxxxxxx
Kwestie van de openingspost lezen, en goed kijken. Je staat op plek 158
die smilies zijn geen succes bij je he?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:28 schreef PuRGaToR het volgende:Hossein staat nog steeds dubbel vermeldt, nr 307 en 312, als je die weghaalt dan is die lijst stukje korter
Ik heb geloof ik al aangegeven hoe ik dat kan oplossen. Ik kan ze er ook alle twee afgooien hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:28 schreef PuRGaToR het volgende:Hossein staat nog steeds dubbel vermeldt, nr 307 en 312, als je die weghaalt dan is die lijst stukje korter
Jezusquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:27 schreef Freezor het volgende:
http://gmailmachine.mmgn.com/
Lekker refresen met een kans van 1 op 100.000 op een gmail account
blijkbaar niet nee, (dan maar zo denk ik (sip ) ).quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die smilies zijn geen succes bij je he?
die pagina vreet 100 mb bandbreedte per minuut als het niet meer is, met enkele duizenden hits in enkele seconden.. Niet te geloven...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:27 schreef Freezor het volgende:
http://gmailmachine.mmgn.com/
Lekker refresen met een kans van 1 op 100.000 op een gmail account
ik had al 2207.. maar ja, dat telt niet geloof ik...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:42 schreef ChrisJX het volgende:
Die machine
Oeh, ik had 1405, close hoor
Oei1596quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had al 2207.. maar ja, dat telt niet geloof ik...
quote:Show me the welcome/News page again
remember to watch for 1337
3713
ik had 1101, zo closequote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:42 schreef ChrisJX het volgende:
Die machine
Oeh, ik had 1405, close hoor
ik zie niet eens getalquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:11 schreef brainster het volgende:
[..]
ik had 1101, zo close
maar wat maakt het uit, ik sta hier op plaats 89 op de wachtlijst
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
zet dat in de volgende OPquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:19 schreef Jump het volgende:
Twisted_TpaU
henkalex
sneez
Sisko
zijn toegevoegd
iemand, vergeten, mail me (zie profiel
Lees ook
[..]
[..]
ff gegoogled:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:22 schreef woeeiiii het volgende:
waarom eigenlijk het getal 1337,betekend het iets
quote:1337 = leet = elite
wou het in deze zetten, maar niet geopend door mij en geen modrechten. dat laatste zou wel handig zijn voo alle zever hiertussen weg te filterenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:23 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
zet dat in de volgende OP
nog ff snel voordat de wedstrijd begint danquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
w00t 1ste plaats! w00t w00t!
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:22 schreef woeeiiii het volgende:
waarom eigenlijk het getal 1337,betekend het iets
De eerste slijmpoging voor de positie van moderatorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:26 schreef Jump het volgende:
... en geen modrechten. dat laatste zou wel handig zijn voo alle zever hiertussen weg te filteren
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
De eerste slijmpoging voor de positie van moderator
toegevoegdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:02 schreef Josse het volgende:
Voor mij ook eentje graag:
Josse
joost.de.mot@skynet.be
Alvast bedankt!
me 2quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:31 schreef Jump het volgende:
Ferdy toegevoegd
Pleun: ik zit ook al 4 dagen te wachtenhet zal allesinds niet liggen aan het aantal mails dat je zend
Nee, want dat doe ik genoeg.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:31 schreef Jump het volgende:
Ferdy toegevoegd
Pleun: ik zit ook al 4 dagen te wachtenhet zal allesinds niet liggen aan het aantal mails dat je zend
De invite staat ook in je Sent Mail. Forward die naar het goede adres.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:33 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb vanochtend 4 invites verstuurd en er is er maar eentje geactiveerd, is dat normaal of deed ik iets fout![]()
Dat is ook toevallig ik krijg net een invite als onbestelbaar terug en wat nu kan die nog 'ns ?
( gmail doet er wèl lang over om ze terug te sturen![]()
done, heb je mailadres uit profiel genomenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:38 schreef guardian_angel het volgende:
Ik zou heeeeel erg graag een email accountje daar willen hebben., Al is het alleen al om te testen.
Guardian_Angel |Weblogger Fok|
donequote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:38 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Jeroen
-knip mail-
dan forwarden naar de volgende op de lijstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:40 schreef deedeetee het volgende:
die werd sowieso al tegelijk met mij door een ander ook al geinvited dus die heeft er al een tje
Doen we! .....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:40 schreef Jump het volgende:
[..]
done, heb je mailadres uit profiel genomen
je mag dit ook web weblog gooien hoor
[..]
done
Neej, verander me dat aub even, is momenteel niet in gebruik!!!.... -> nospam@mailunite.com gebruik die aub!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:40 schreef Jump het volgende:
[..]
done, heb je mailadres uit profiel genomen
je mag dit ook web weblog gooien hoor
[..]
done
je staat erbijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:43 schreef VincentK het volgende:
'k wil graag op de lijst
-knip mail-
sips heb ik alweer gedubbeld de vogende keer neem ik nummer 5quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:46 schreef deedeetee het volgende:
gestuurd naar maxmark![]()
Vergeet 't maar 't is een ramp er gaat bij steeds van alles mis en dan stuur ik 'm aan iemand die er net al eentje heeft gekregenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:43 schreef ChrisJX het volgende:
Het leukste lijkt me die invites, uitdelen is
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vergeet 't maar 't is een ramp er gaat bij steeds van alles mis en dan stuur ik 'm aan iemand die er net al eentje heeft gekregen![]()
( ik ben een sukkel )
*troost*quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:54 schreef deedeetee het volgende:
:'(
toegevoegdquote:
np,quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:01 schreef guardian_angel het volgende:
Danku veel
dat wel. maar heb er de voorbije 2 topics niet meer opgelet. Anders had ik achter elke nick een * gezet. Koj ik die later nog veranderen van plaats enzoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tof. Hoewel dit helaas wel zal zorgen voor nog meer users die 1 post plaatsen en daarna nooit meer te zien zijn.
Jawel, en nu snap ik het nog steeds neit... Elite??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dit meen je niet
1337 staat voor leet, dat staat voor elite, dat is nerdtaal voor coolquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:18 schreef woeeiiii het volgende:
Jawel, en nu snap ik het nog steeds neit... Elite??![]()
![]()
Aha weer wat geleerdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
1337 staat voor leet, dat staat voor elite, dat is nerdtaal voor cool
nee jij begrijpt het nog niet dat is 1337quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:39 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Aha weer wat geleerdELITE man!
Idd, als je echt 1337 wil zijn, zeg je 1337.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:42 schreef mschol het volgende:
nee jij begrijpt het nog niet dat is 1337
ik nu niet meer in iedergeval:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:02 schreef Waf het volgende:
Geweldig, vol goede moed wacht iedereen geduldig op de eerste plaatsen ramt ondertussen hoopvol en een keer teveel op de f5 voor 1337
![]()
quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
een FOK!ker is een FOK!ker.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tof. Hoewel dit helaas wel zal zorgen voor nog meer users die 1 post plaatsen en daarna nooit meer te zien zijn.
Ehm, nee? Lekker selectief.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:48 schreef 2Mini het volgende:
2Mini wilt het wel eens proberen
2miniapestaartjefokpuntnl
Wat nou als je nou een favo fokker van je tegenkomt onderaan de lijst? Dan mag je die toch gewoon inviten?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:48 schreef 2Mini het volgende:
2Mini wilt het wel eens proberen
-knip mail-
Wat nou als je nou een favo fokker van je tegenkomt onderaan de lijst? Dan mag je die toch gewoon inviten?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:58 schreef Mastertje het volgende:
Mag ik er ook een alsjeblieft?
-knip mail-
Bij voorbaat dank!!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:59 schreef CowMike het volgende:
Doet u er mij ook maar eentje
-knip mail-
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:03 schreef TrenTs het volgende:
Ik wil ook graag op de lijst.
-knip mail-
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:05 schreef DJ_Clean het volgende:
ME ME! magk ook
-knip mail-
allemaal toegevoegdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:08 schreef stoopkind het volgende:
ikke ook
-knip mail-
eens zienquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:08 schreef Bellerophon het volgende:
Naar welk mail adres is mijn invite gestuurd?
als je hem nog niet ontvangen hebt maar dit zou wel zo moeten zijn, kijk dan eens in je Ongewenste Post. Daar komen de invites nogal eens terecht blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:08 schreef Bellerophon het volgende:
Naar welk mail adres is mijn invite gestuurd?
donequote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:11 schreef mabit het volgende:
mabit
isp@xs4all.nl
Je moet doen wat je niet laten kan. Alleen loop je de kans dat niemand jou wil invitenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:48 schreef 2Mini het volgende:
vind het altijd spijtig dat gebrikers zich daarvoor speciaal registrerenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:29 schreef K0R0NA het volgende:
Graag ook mijn email adres toevoegen: danyadi@hotmail.com
Mijn Fok geregistreerde adres is spam@danyadi.com
Bedankt en groeten van K0R0NA!![]()
Ik lees fok al jaren om het uur bijna, maar heb nooit gepost. Inderdaad een goede reden nu om een gebruikersnaam te registreren... wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:33 schreef Jump het volgende:
[..]
vind het altijd spijtig dat gebrikers zich daarvoor speciaal registreren![]()
Dank je wel!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:35 schreef Jump het volgende:
Verder is:
Gijsch, Lady-Bird, nlg, K0R0NA (met een sterretje erbij) en MWP toegevoegd.
Euc- staat bij de gelukkigen
Die invites zullen vanzelf gaan komen, hoewel het nu langer lijkt te duren dan toen ik m'n account kreeg.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:34 schreef Maanvis het volgende:
Kutzooi, ik heb nog steeds geen invites gehad bij Gmail!
Hoe lang duurt het voor je die krijgt?
Uiteindelijk kun je je gewoon zelf aanmelden, zonder dat daar een invite voor nodig is.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:37 schreef Dipstaart het volgende:
is het systeem van de invites trouwens omdat ze nu nog in de testfase zitten of is dit blijvend?
had dat bij nog iemand gezet. was voor aan te duiden dat het nieuwe gebruiker was. wordt verder niet gebruiktquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:36 schreef K0R0NA het volgende:
[..]
Dank je wel!
Sterretje?![]()
Lees maar een "paar" reacties terug. Users zonder enige posthistorie worden NIET geaccepteerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:34 schreef K0R0NA het volgende:
[..]
Ik lees fok al jaren om het uur bijna, maar heb nooit gepost. Inderdaad een goede reden nu om een gebruikersnaam te registreren... wat is daar mis mee?
Eigenlijk is dat onzinnig, want de users bepalen zelf aan wie ze de invites weggeven, niet de mods of de starters van deze actiequote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lees maar een "paar" reacties terug. Users zonder enige posthistorie worden NIET geaccepteerd.![]()
daarmee het sterretjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lees maar een "paar" reacties terug. Users zonder enige posthistorie worden NIET geaccepteerd.![]()
/edit: hmm, toch wel dus
ik dank uquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:35 schreef Jump het volgende:
Verder zijn:
Gijsch, Lady-Bird, nlg, K0R0NA (met een sterretje erbij), MWP en dipstaart toegevoegd.
Euc- staat bij de gelukkigen
Alle andere mods: Slarioux en QuietGuy (in willekeurige volgordequote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:44 schreef ehanselman het volgende:
Even een applausje voor Jump en alle andere mods die dit mogelijk maken
HOERA !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Cache jij de figuurtjes eigenlijk? Een PNG genereren telkens als er een wijziging is, lijkt mij beter voor de server-load.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:46 schreef Jump het volgende:
[..]
de figuurtjes en men avatar hebben vandaag alleen al 170MB geupload. veel voor figuurtjes van amper 0kB
Een paar maanden? Volgens mij heb je over een paar dagen al een gmail-account.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:46 schreef PuRGaToR het volgende:
Hup naar 278 , nog paar maanden en heb ik er ook een
Figuurtjes worden niet gecached. Elk figuurtje bestaat uit maar 1 query en het genereren duurt niet echt lang.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Cache jij de figuurtjes eigenlijk? Een PNG genereren telkens als er een wijziging is, lijkt mij beter voor de server-load.
Ok, je bent dus lui.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Figuurtjes worden niet gecached. Elk figuurtje bestaat uit maar 1 query en het genereren duurt niet echt lang.
Het genereren bij wijziging ook al gedacht, is maar 1 iets bijtypen en hier url veranderen. maja
De load:
[afbeelding]
ondertussen wordt de server eens getestquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, je bent dus lui.
je gmail account kan je zelf kiezen hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:55 schreef vrot-vrot het volgende:
vrot-vrot wil ook meedoen
-knip mail-
-knip mail-
![]()
Moet ik je server gaan testen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:52 schreef Jump het volgende:
[..]
ondertussen wordt de server eens getest
Kan niet, te kortquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:58 schreef RSX het volgende:
Bweuh
RSX
RSX@gmail.com
...
![]()
toegevoegd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:58 schreef RSX het volgende:
Bweuh
RSX
RSX@gmail.com
webmaster@8thgear.com
![]()
Dan moet je e-mailadres wel geven he.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:00 schreef salutem het volgende:
salutem@gmail.com
aub pls add me
Hij heeft al Gmailquote:Op zondag 20 juni 2004 00:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je e-mailadres wel geven he.
Wil hij nóg een gmail-account, of wil hij op het lijstje van de "gelukkigen"?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij heeft al Gmail
same herequote:Op zondag 20 juni 2004 00:23 schreef erikkll het volgende:
OMG, ik heb 6 invites gekregen deze keer
morgen ga ik inviten.
Het leven is niet eerlijk! Heb dr nog geen!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:23 schreef erikkll het volgende:
OMG, ik heb 6 invites gekregen deze keer :')
morgen ga ik inviten.
Ik heb er al tig gehad, en weer uitgedeeldquote:Op zondag 20 juni 2004 00:31 schreef teig het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk! Heb dr nog geen!
6?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:23 schreef erikkll het volgende:
OMG, ik heb 6 invites gekregen deze keer
morgen ga ik inviten.
ook hier 6!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:34 schreef U.F.O het volgende:
[..]
6?![]()
Pas daar mee op, spambots zijn tegenwoordig slim genoeg om je adres alsnog te herkennen. En je wilt toch geen spam in je gloednieuwe account, of welquote:Op zondag 20 juni 2004 00:51 schreef da_rippah het volgende:
Dubbeldrank heeft 'r eentje voor mij gefixt!!!
Bedankt hey!
<...> com is het nu
een rode link boven je inbox. als je invites hebt, kan je het niet missen.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:03 schreef TC03 het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien of je invites te besteden hebt?
morgen als de lijst weer wordt geupdatequote:Op zondag 20 juni 2004 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
goed bezig
voordat je gaat uitdelen, let op. ik heb schwa78 al een invitation gestuurd maar hij staat nog altijd wel op de lijst
Als het snel gaat heeft hij over een paar dagen toch een nieuwequote:Op zondag 20 juni 2004 00:57 schreef da_rippah het volgende:
archanox fix ff je email adres, je moet het met AT en DOT schrijven want die spammers filteren emailadressen eruit.
daar moet je van die rare dingen voor doenquote:Op zondag 20 juni 2004 01:06 schreef matthijst het volgende:
Shit gaat haaaaaaaaaaaaaaaaaaaard,
tip: gmailswap gaat sneller
Ga je wel fok users inviten?quote:Op zondag 20 juni 2004 03:37 schreef TC03 het volgende:
Ik heb er al eentje, haal me maar van de lijst!
Als ik invites over heb wel. Maar niet allemaal...quote:Op zondag 20 juni 2004 04:39 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Ga je wel fok users inviten?![]()
He da's raar bij mij maar een van de drie hoe zou dat komenquote:Op zondag 20 juni 2004 09:19 schreef koenvd het volgende:
ik heb er weer 6 dus ik vermoed dat het topic heel hard gaat gaan vandaag.
ik geef er hier echter geen meer weg, slechts de helft van de invitaties werd gebruikt.
Moet je je bericht even editten dat er zowel je login naam als je e-mail adres in staan, zijn namelijk beide nodig voor de lijstquote:Op zondag 20 juni 2004 09:29 schreef _Michiel_ het volgende:
Nodig me uit!
* Lorax wil ook op de lijst![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 09:19 schreef koenvd het volgende:
ik heb er weer 6 dus ik vermoed dat het topic heel hard gaat gaan vandaag.
ik geef er hier echter geen meer weg, slechts de helft van de invitaties werd gebruikt.
Misschien dat er steeds meedere invites naar 1 persoon worden gestuurd omdat met naar een licht verouderde lijst kijkt bij het uitdelen van de invites, dus dat de mensen die er staan er al 1 hebben?quote:Op zondag 20 juni 2004 @ 09:21 schreef deedeetee het volgende:
>> Op zondag 20 juni 2004 09:19 schreef koenvd het volgende:
>> heb er weer 6 dus ik vermoed dat het topic heel hard gaat gaan vandaag.
>> geef er hier echter geen meer weg, slechts de helft van de invitaties werd gebruikt.
He da's raar bij mij maar een van de drie hoe zou dat komen
Moussy ik heb een invite voor je geregeldquote:Op zondag 20 juni 2004 01:35 schreef moussy het volgende:
* moussy doet ook mee
arev@538mail.nl
Dat is een van de kleine nadeeltjes van dit systeem (naast de hoeveelheid aanvragen waarbij er 1 tussendoor kan glippen). Als mijn lichting (account gekregen afgelopen maandag) of later eindelijk invites krijgt dan wordt het waarschijnlijk nog drukker.quote:Op zondag 20 juni 2004 09:35 schreef HighLander het volgende:
Misschien dat er steeds meedere invites naar 1 persoon worden gestuurd omdat met naar een licht verouderde lijst kijkt bij het uitdelen van de invites, dus dat de mensen die er staan er al 1 hebben?
Idd. Als je een invite krijgt die je niet nodig hebt, kun je hem toch naar de volgende op de lijst doorsturenquote:Op zondag 20 juni 2004 09:43 schreef deedeetee het volgende:
Ja. maar Highlander dan kunnen ze die invite toch gewoon forward sturen naar iemand anders er zij nog genoeg gegadigden op de lijst. Ik heb de indruk dat er veel "onbekende" fokkers tussen staan die hier alleen ff posten om een accountje te krijgen en dat op andere plaatsen ook proberen.![]()
( of vergis ik me)
quote:Op zondag 20 juni 2004 09:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Moussy ik heb een invite voor je geregeld![]()
Hoef je niet op de lijst![]()
Ik krijg net bericht de invite is naar * arev@538mail.nl * verstuurd !
das niks ik alweer meer als 1 weekquote:Op zondag 20 juni 2004 09:03 schreef Monkeylover het volgende:
Ik ook nog niet.. ik wacht al 3 dagen op een invite, maar ze komen maar niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |