quote:Op maandag 22 november 2004 12:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Lara Cox aka Anita Scheppers![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:05 schreef khazad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:11 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze zullen het wachten wel extra pijnlijk maken door er een vette cliffhanger in te stoppen... Vanavond ga ik 'em kijken in ieder geval.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeee aaargh! Ik lees net op TV Tome dat Lost na deze 11e aflevering pas weer terug komt ergens in februari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie is zo goed, hij blijft maar vragen oproepen!!
face your fears.. live your dreams..
Vier seizoenen? Het is mogelijk, maar staat echt nog niet vast. Elk jaar kijken ze in Amerika rond april welke series er blijven en welke gecancelled worden. Van geen enkele serie ligt al bij de start van het seizoen vast of het een volgend seizoen zal krijgen, zelfs als de contracten er wel voor getekend zijn: het belangrijkste contract (dat met het netwerk) wordt namelijk altijd pas later in het jaar getekend.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:14 schreef matthijst het volgende:
Coole serie. Ziek van dat ze stoppen tot jan. 5.
En nog zieker van dat het 4 seizoenen gaat zijn; goddomme toch veels te lang in spanning zitten
Serie doet me denken aan Far Cry trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Grappig, dat had ik nou ook.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:14 schreef matthijst het volgende:
Serie doet me denken aan Far Cry trouwens.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:49 schreef Zhenar het volgende:
Over ep 11:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff, worden een paar klote weken, geen Lost, geen Scrubs probably, geen The O.C., maar dan, in Jan, Lost, Scrubs, The O.C., de nieuwe 24 en de nieuwe Alias, en niet te vergeten One Tree Hill en Joey, die ik ook beide nog vermakelijk vind om te kijken.quote:Na ja, ben benieuwd naar het vervolg. Hoop dat ik in de tussentijd spoilers kan weerstaan.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
That's gotta be one damn big island.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:14 schreef matthijst het volgende:
Coole serie. Ziek van dat ze stoppen tot jan. 5.
En nog zieker van dat het 4 seizoenen gaat zijn; goddomme toch veels te lang in spanning zitten
Ik hoop maar dat het zo spannend blijft en niet gaat verzanden op een moment, maar als ze nu al weten dat het 4 seizoenen zijn, zal het verhaal wel gewoon af zijn.
Maar ja, elke ep zou 48 uur beslaan en het hele verhaal zou een bepaalde tijd duren, welke uit de bijbel komt. Ben alleen ff vergeten hoe lang precies. Iemand?
En poe, idd weinig te kijken tot dan. Gelukkig heb ik nog wat docus enzo om neer te laden.![]()
![]()
ben benieuwd hoe ze 4 siezoenen gaan vol maken, op een gegevenen moment raakt het toch op op zo'n eiland.Live for the moment. Because it may never come again.![]()
Volgens mij klopt dat niet, ik heb niet het idee dat ze zich tot nu toe echt aan 48 uur houden namelijk. Zo was de laatste aflevering kwa tijdsbestek 1 dag, en dan alleen het licht gedeelte van de dag, dus tops een uurtje of 10...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
Maar ja, elke ep zou 48 uur beslaan en het hele verhaal zou een bepaalde tijd duren, welke uit de bijbel komt. Ben alleen ff vergeten hoe lang precies. Iemand?Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: