quote:Op maandag 22 november 2004 12:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Lara Cox aka Anita Scheppers![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:05 schreef khazad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:11 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze zullen het wachten wel extra pijnlijk maken door er een vette cliffhanger in te stoppen... Vanavond ga ik 'em kijken in ieder geval.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeee aaargh! Ik lees net op TV Tome dat Lost na deze 11e aflevering pas weer terug komt ergens in februari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie is zo goed, hij blijft maar vragen oproepen!!
face your fears.. live your dreams..
Vier seizoenen? Het is mogelijk, maar staat echt nog niet vast. Elk jaar kijken ze in Amerika rond april welke series er blijven en welke gecancelled worden. Van geen enkele serie ligt al bij de start van het seizoen vast of het een volgend seizoen zal krijgen, zelfs als de contracten er wel voor getekend zijn: het belangrijkste contract (dat met het netwerk) wordt namelijk altijd pas later in het jaar getekend.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:14 schreef matthijst het volgende:
Coole serie. Ziek van dat ze stoppen tot jan. 5.
En nog zieker van dat het 4 seizoenen gaat zijn; goddomme toch veels te lang in spanning zitten
Serie doet me denken aan Far Cry trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Grappig, dat had ik nou ook.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:14 schreef matthijst het volgende:
Serie doet me denken aan Far Cry trouwens.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:49 schreef Zhenar het volgende:
Over ep 11:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff, worden een paar klote weken, geen Lost, geen Scrubs probably, geen The O.C., maar dan, in Jan, Lost, Scrubs, The O.C., de nieuwe 24 en de nieuwe Alias, en niet te vergeten One Tree Hill en Joey, die ik ook beide nog vermakelijk vind om te kijken.quote:Na ja, ben benieuwd naar het vervolg. Hoop dat ik in de tussentijd spoilers kan weerstaan.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
That's gotta be one damn big island.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:14 schreef matthijst het volgende:
Coole serie. Ziek van dat ze stoppen tot jan. 5.
En nog zieker van dat het 4 seizoenen gaat zijn; goddomme toch veels te lang in spanning zitten
Ik hoop maar dat het zo spannend blijft en niet gaat verzanden op een moment, maar als ze nu al weten dat het 4 seizoenen zijn, zal het verhaal wel gewoon af zijn.
Maar ja, elke ep zou 48 uur beslaan en het hele verhaal zou een bepaalde tijd duren, welke uit de bijbel komt. Ben alleen ff vergeten hoe lang precies. Iemand?
En poe, idd weinig te kijken tot dan. Gelukkig heb ik nog wat docus enzo om neer te laden.![]()
![]()
ben benieuwd hoe ze 4 siezoenen gaan vol maken, op een gegevenen moment raakt het toch op op zo'n eiland.Live for the moment. Because it may never come again.![]()
Volgens mij klopt dat niet, ik heb niet het idee dat ze zich tot nu toe echt aan 48 uur houden namelijk. Zo was de laatste aflevering kwa tijdsbestek 1 dag, en dan alleen het licht gedeelte van de dag, dus tops een uurtje of 10...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
Maar ja, elke ep zou 48 uur beslaan en het hele verhaal zou een bepaalde tijd duren, welke uit de bijbel komt. Ben alleen ff vergeten hoe lang precies. Iemand?Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Als er nog een paar seizoenen bij gaan komen moeten ze wel eens wat antwoorden gaan geven want alleen maar nieuwe vragen opwerpen is leuk maar na een tijdje kan ik de spanning gewoon niet meer aan
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
De belangerijkste vraag hebben ze ieder geval al beantwoord. "zijn ze alleen op het eiland"een duidelijk nee.
Ben echt benieuwd wat onder dat metaal zit wat lock heeft gevonden.Live for the moment. Because it may never come again.![]()
Dat lijkt me wel het meeste voor de hand. Maar wil toch wel weten wat die pilot heeft op gevreten in de 1ste aflevering, en wat lock toen heeft gezien.Live for the moment. Because it may never come again.![]()
Ik heb net 10 gezien.. Hopelijk morgen 11, dan kan ik de spoilers pas terug lezen
If you can't win the game, just change the rules![]()
5 januari de nieuwe, ben benieuwd hoe snel ik dat kan downloaden nu de helft van de sites dicht is :-S![]()
Ik heb in de nieuwe Veronica tv-gids gelezen, dat SBS deze serie in 2005 gaat uitzenden!
Wanneer weet ik helaas nog niet..maar toch goed nieuws, dacht ik zo.Now is a never-ending thing.![]()
was toch al langer bekend, dat sbs het had aangekocht? maar goed ik denk dat het september wordt, anders eind februari/begin maart. wat ze nog zouden kunnen doen is pas eind mei/begin juni beginnen maar dat zou wel erg dom zijn.![]()
Enkele dagen zag ik deze serie, aangezien ik Alias wel een mooie serie vond (alhoewel ik halverwege serie 3 ben blijven hangen... binnenkort even weer oppikken vanaf serie 3) ben ik dit gaan downloaden.
Superserie dit, echt waar. Ben bij aflevering 3 aangezien 4 nog bezig is met downloaden - maar het is echt een goede serie. Alleen ben ik dadelijk wel bij en dan moet ik ook gaan afwachten tot de nieuwe aflevering "airen" in Amerika, daar heb ik een hekel aan
![]()
![]()
Ik vind het toch opvallend dat deze TV serie het (verdient!) zo goed doet in de USA.
Qua verhaal vertel stijl kun je het toch wel plaatsen in het cult rijtje van Buffy, Angel en Alias(deze serie is tevens ook van de hand van J.J. Abrams)
Alleen het grote verschil is dat Lost in de buurt van de 20 miljoen kijkers (!!!) trekt terwijl Alias gemiddeld ronde de 10 miljoen zit en Angel en Buffy zelfs slechts rond de 5 miljoen zaten.
Zou het dan eindelijk weer omslaan? Zit het Amerikaanse volk dan eindelijk weer liever naar goed gescripte TV series te kijken dan naar die reality TV meuk?
Of zouden die Yanks denken dat het een soort van Expeditie Robinson is of iets dergelijks... en dat ze nu al 11 afleveringen lang zitten te wachten tot er iemand weggestemd word
Anyway, ik vind het een opvallend goede zaak dat deze supertoffe show de kijkerswaardering krijgt die het verdient!!
[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 27-12-2004 09:56:14 (typo) ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Het is wel een leuke serie alhoewel ik het nu toch iets te onrealistisch vind worden...
Een verlamd iemand die opeens kan lopen?
Een gitaar die niet ingechekt was, opeens ligt ie wel op het eiland?
Iedereen krijgt wat ze willen, althans zo lijkt het.![]()
Dit is ook geen realistische serie. Niets mis mee toch?quote:Het is wel een leuke serie alhoewel ik het nu toch iets te onrealistisch vind worden...
Aliens in The X-Files zijn toch ook niet realistisch?![]()
Nergens werd er gezegd dat hij verlamd was. Mensen met ME zitten vaak ook in een rolstoel, maar kunnen wel lopen. Apart is wel dat hij zo lang kan lopen. Maar daar zal vast wel een antwoord op komen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:52 schreef Shakes het volgende:
Het is wel een leuke serie alhoewel ik het nu toch iets te onrealistisch vind worden...
Een verlamd iemand die opeens kan lopen?![]()
Ik heb nooit Aliens of X-files gekeken omdat het zo onrealistisch is... dan vind ik er niets aan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:55 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dit is ook geen realistische serie. Niets mis mee toch?
Aliens in The X-Files zijn toch ook niet realistisch?
Alias is ook niet geheel realistisch (blijft televisie) maar wijkt er niet heel erg ver vanaf. Ik hoop dat Lost dat ook niet doet, alhoewel ik wel mijn twijfels begin te krijgen. Niettemin een serie die me goed vermaakt, nu wachten op 5 januari... ware het niet dat ik dan een tentamen heb dus dat mag nog wel even duren :p![]()
Bedoel je specifiek ME of per toeval MS? Merendeel van de ME (CVS/ME) patienten zit gelukkig niet in een rolstoel namelijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nergens werd er gezegd dat hij verlamd was. Mensen met ME zitten vaak ook in een rolstoel, maar kunnen wel lopen. Apart is wel dat hij zo lang kan lopen. Maar daar zal vast wel een antwoord op komen.
If you can't win the game, just change the rules![]()
Ik zag gisteren een voorproefje van de aankomende LOST afleveringen op E! Entertainment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij ging de torrent op 200 kbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.![]()
misschien moet je je upload effe wat opschroeven gaat die wat sneller
Live for the moment. Because it may never come again.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: