SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:25 schreef Junkie het volgende:
[[url=http://img150.exs.cx/img150/5701/lostgirl0jj.th.jpg]afbeelding][/url]Damn ja, she's cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op maandag 22 november 2004 09:58 schreef HarigeKerel het volgende:Claire is zeker leuk om naar te kijken, zo'n leuke gezichtsuitdrukkingen en stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke actrice is dat trouwensdat accent is ook cute
![]()
![]()
Ja, maar...quote:Op maandag 10 januari 2005 08:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Claire is zeker leuk om naar te kijken, zo'n leuke gezichtsuitdrukkingen en stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Net de meest recente gezien:U spreekt mijn woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er mag nu echt wel eens iets gebeuren hoor.. steeds dat uitrekken van het verhaal, ik heb het daar nu wel mee gehad.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
Volgens mij zijn die hallicunaties juist erg belangrijk. Ik denk dat het 'mysterie' van het eiland juist iets is met de grens tussen hallicunatie/waanbeeld en werkelijkheid. Jack hallicuneerde zijn vader, Boone hallicuneerde zijn zus die vermoord werd en volgens mij is de piloot die omkwam ook gehallicuneerd. Als je het uitgangspunt neemt dat de eilandbewoners langzamerhand gek worden van hun hallicunaties, zijn er volgens mij heel veel interessante dingen te ontdekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:34 schreef matthijst het volgende:
Pffffffffffff, sjongejonge, ik zie het er nog van komen dat straks alles 1 groot spel van die Locke is, een of andere excentrieke miljardair die een eilandje runt ofzo....
Duurt me een beetje te lang allemaal zo; denk je eindelijk dat er actie komt, is het weer een fucking hallucinatie... Moe van.... Gaat dezelfde kant op als een paar maand terug "The 4400": begon ook erg spannend maar werd snel irritant door oprekken van verhaallijntjes
Goddomme, laat nou eens wat meer weten; open eens zo'n fucking luik...
Mja, daar vind ik dus geen ruk aan, hallucineren is me niet spannend genoeg. Doe mij een professor die daar een beetje gekke experimenten heeft gedaan, monsters heeft gecreeerd en nou die mensen een beetje aan het gek maken is ofzoquote:Als je het uitgangspunt neemt dat de eilandbewoners langzamerhand gek worden van hun hallicunaties, zijn er volgens mij heel veel interessante dingen te ontdekken.
Ik voorspel dat die zwangere chick op een gegeven moment vrolijk uit dat luikje komt kruipen dat Locke en Boone hebben ontdekt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mja, daar vind ik dus geen ruk aan, hallucineren is me niet spannend genoeg. Doe mij een professor die daar een beetje gekke experimenten heeft gedaan, monsters heeft gecreeerd en nou die mensen een beetje aan het gek maken is ofzo
Of laat ze die Franse vrouw vinden, en daar wat info uit halen, al dat vage gelul....
Ik zie het alweer 4 seizoenen zo doorgaan met alleen maar vage shit....
Overigens: die zwangere kip is toch nog steeds weg, dus dat zal toch iets op moeten leveren... Tenzij ze zich dat met zijn 3-en verbeeld hebben....
Ah, ah, ah, ah, staying alive, staying alive...quote:Op zondag 9 januari 2005 13:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb eergister de eerste 12 afleveringen gekeken, begon erg sterk met veel aktie moest ik zeggen, zat steeds te denken dat het zo verfilmd zou kunnen worden met john travolta als Jack,
Volgens mij hebben ze tijd en geld genoeg om een realistisch monster te maken... maar het is veel spannender om het monster (als het al bestaatquote:Op zondag 9 januari 2005 13:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Verder denk ik dat je dat monster uit de pilot aflevering nooit te zien zal krijgen, al is het alleen maar omdat ze niet genoeg tijd en geld hebben om een realistisch monster te maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk persoonlijk dat dit geen hit word in Nederland omdat het te moeilijk/vaag is voor het grote publiek. Een serie als X-Files werd ook pas na een paar seizoenen echt goed bekeken in NL (maarja seizoen 1 van Friends op RTL5 trok ook maar 200.000 kijkers om 20:00 tegenover GTST).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:00 schreef PirE het volgende:
Ik vond dit juist een bijzonder sterke aflevering. Dat er nog zoveel onduidelijk is maakt mij geen hol uit. Ik heb juist een hekel aan mysterieuze series waarin men in 42 minuten even een probleem oplost. Het opbouwen mag dan lang duren voor sommigen, maar het stoort mij zeker niet.
Ik zat eigenlijk al een tijd te wachten op een aflevering die zich concentreerde op Boone & Shannon (weten we eindelijk iets meer van ze af). Je krijgt iedere week bepaalde aanwijzingen zonder dat echt duidelijk wordt wat er nou met het eiland is (je kan nog een boel kanten op).
Verheug me nu alweer op de aflevering die komen gaat.
Episode 14:Met 20 miljoen kijkers is Lost in ieder geval niet te moeilijk/vaag voor het Amerikaanse publiek. Zijn wij Nederlanders dan toch dommer dan de Amerikanen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk persoonlijk dat dit geen hit word in Nederland omdat het te moeilijk/vaag is voor het grote publiek. Een serie als X-Files werd ook pas na een paar seizoenen echt goed bekeken in NL (maarja seizoen 1 van Friends op RTL5 trok ook maar 200.000 kijkers om 20:00 tegenover GTST).
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Nederlanders zijn niet dommer maar hebben een totaal andere smaak die niet overeenkomt met wat Amerikanen leuk vinden. Zoveel US-series zijn er niet die echt goed scoren hier.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met 20 miljoen kijkers is Lost in ieder geval niet te moeilijk/vaag voor het Amerikaanse publiek. Zijn wij Nederlanders dan toch dommer dan de Amerikanen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu 3 weken wachten op de volgende 4 afleveringen![]()
Tot nu toe zijn de afleveringen geschreven door David Fury de beste afleveringen IMO
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:02 schreef matthijst het volgende:
Hmmm, weer vaag met die koter en dat stripboek
Ijsbeer - ijsbeer
3 weken wachten, hoezo?
26 January 2005
"Solitary" (R) (8/7c)
Sayid's life is placed in grave danger after he stumbles upon the source of the mysterious French transmission. Meanwhile, Hurley has a ridiculous plan to make life on the island a little more civilized - and it just might work.
... In Translationquote:15. 1-15 114 09-Feb-2005 Homecoming
16. 1-16 115 16-Feb-2005 Outlaws
17. 1-17 116 23-Feb-2005 ...In Translation
18. 1-18 117 01-Mar-2005 Numbers
Nog steeds denk ik dat vrijdag niet de dag is voor deze serie, plaats hem bijvoorbeeld op woensdag, dan is er geen hol op tv.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:48 schreef -Mo- het volgende:
ik zag dit hier nog nergens staan..... sorry, als het al wel ergens staat
In ander NET5-nieuws: de serie 'Lost', aanvankelijk geprogrammeerd op SBS6, is nu verplaatst naar NET5. De serie blijft wel op de vrijdag staan, met als waarschijnlijk tijdstip 21:30. Eerder betwijfelden we al of het zo'n slimme zet was om Joey en Lost tegenover elkaar te programmeren, binnen een zendergroep. Met de verplaatsing verkomt SBS dat twee topseries elkaar beconcurreren.
Bron: http://www.tvtoekomst.blogspot.com/
edit: 4 maart wordt dan de grote dag
Precies... ik krijg thuis steeds vaker klachten dat ik er 4 jaar geleden op stond dat de nieuwe TV een breedbeeld moest zijn.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:35 schreef PirE het volgende:
Nederlandse zenders moeten eens leren om programma's in 16x9 uit te zenden ipv het verknippen tot 4:3 zoals ze met alles doen.
Daarom moeten wij een TVzender gaan starten die kwaliteits series uitzend op prime time en in goede kwaliteit. TV zoals het bedoeld is! HAIL TO FOK! TV!quote:Op zondag 23 januari 2005 11:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Precies... ik krijg thuis steeds vaker klachten dat ik er 4 jaar geleden op stond dat de nieuwe TV een breedbeeld moest zijn.
Ik zij immers "over twee jaar is alles in breedbeeld", en nu zitten we aldoor naar van dat irritante 4:3 te staren![]()
count me inquote:Op zondag 23 januari 2005 16:47 schreef Roa het volgende:
[..]
Daarom moeten wij een TVzender gaan starten die kwaliteits series uitzend op prime time en in goede kwaliteit. TV zoals het bedoeld is! HAIL TO FOK! TV!
Mjah, misschien moeten we wel een betere naam verzinnen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |