En over je gossip, dat viel me ook al een aantal afleveringen opquote:Op zondag 7 november 2004 15:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Gossip: Volgens mij heeft die donkere gast wel trek in die koreaanse.
Whahah ik voel me blond, ik zat ook van huh amy acker lost okej.. hahaquote:Op zaterdag 6 november 2004 04:09 schreef danni het volgende:
[quote]Op zaterdag 6 november 2004 01:49 schreef Roa het volgende:
[..]
Mkay...ik volg iets niet?
[..]
youre right about that! icoontje van faith5431,
amy acker speelt de rol van .. in de serie Angel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb het net gelezen. Interessant (en voor Dark Horizons opvallend lang!) verhaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:41 schreef Faith5321 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:37 schreef Zhenar het volgende:
1.08 was weer een prachtige episode; ik denk zelfs mijn favoriete tot nu toe! Mooi hoe ze zoveel personages toch weten uit te diepen, terwijl tegelijkertijd het verhaal van één specifiek personage wordt verteld.
Trouwens cool dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:56 schreef Roa het volgende:
[..]That's where you're wrong:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
That's where you're wrong:Mjah, ben geen mediumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:27 schreef khazad het volgende:
1x08 beantwoord weer wat vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We're all pretty small in the grand scheme of things. The most we can hope for is to make a difference."
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:58 schreef Pretoriaan het volgende:
[..]Dat vond ik ook eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar... maar ik vond hem net zo OK! Nu vertrouw ik 'em niet meer...quote:Op donderdag 18 november 2004 01:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat vond ik ook eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat we 2 weken moeten wachten op de volgende aflevering
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
I hate it when that happens.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:11 schreef Faith5321 het volgende:
2 weken noooooooooo
ik heb niet in de programmering gekeken, ik wil niet 2 weken wachten snik
ik kwam net thuis dacht whoehoe lost is vast klaar met downloaden, heeft mn broertje VANOCHTEND AL Mn computer uitgezet omdat hij een spel online wou spelen die eikel aaargh
hij had nog maar 80 mb binnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We're all pretty small in the grand scheme of things. The most we can hope for is to make a difference."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen het wel zien![]()
Eigenlijk ben ik erg blij met deze aflevering want het begon zo langzaam te gaan dat ik overwoog om deze serie maar niet meer te volgen."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:05 schreef HarigeKerel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen het wel zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad, we zien het wel
"We're all pretty small in the grand scheme of things. The most we can hope for is to make a difference."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op zondag 21 november 2004 00:31 schreef PirE het volgende:
2 weken wachten omdat het de finale is van The Bachelor :\.
Ik vond het trouwens wel vreemd dat Sayid niet wist dat zijn geweer kapot was. Een elite-soldaat zoals hij checkt echt wel eerst een geweer voordat hij ermee aan de wandel gaat.Wauw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zondag 21 november 2004 00:31 schreef PirE het volgende:
2 weken wachten omdat het de finale is van The Bachelor :\.
Ik vond het trouwens wel vreemd dat Sayid niet wist dat zijn geweer kapot was. Een elite-soldaat zoals hij checkt echt wel eerst een geweer voordat hij ermee aan de wandel gaat.Het is bekend dat de Republikeinse Garde niet goed getraind was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 november 2004 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is bekend dat de Republikeinse Garde niet goed getraind was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mag ik aan Gorro vragen wat er in mijn post (eerste van deze pagina) weggehaald is
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef Witchfynder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zondag 21 november 2004 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke actrice is dat trouwensdat accent is ook cute
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op maandag 22 november 2004 09:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Leuke actrice is dat trouwensdat accent is ook cute
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |