quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:15 schreef JohnHannibalSmith het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
Die golden globe hebben ze dus niet gekregen... update je nieuws even, Net5!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:34 schreef -Mk- het volgende:
De officiele datum van NET5 + persberichtje:
Lost
Vanaf donderdag 3 maart 21.30 uur
Een vliegtuig op weg van Sydney naar Los Angeles stort neer op een op het oog onbewoond tropisch eiland. 48 overlevenden moeten het met elkaar zien te redden totdat er hulp komt. Maar is het eiland wel zo onbewoond? En waarom duurt het zo lang voordat ze gered worden? In Amerika een zeer succesvolle serie en in de race voor een Golden Globe voor beste serie.
In het programmaschema van Maart van NET5 staat lost trouwens gewoon op de vrijdagquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die golden globe hebben ze dus niet gekregen... update je nieuws even, Net5!
BRON: www.tvshowsondvd.comquote:(Co-Creator Damon) Lindelof said that a DVD set of the first season will come out this summer, before a second season begins in the fall.
dit is ook een verouderd persbericht. Nieuwe premieredatum is 11 maart, 21:30 op NET5.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:34 schreef -Mk- het volgende:
De officiele datum van NET5 + persberichtje:
Lost
Vanaf donderdag 3 maart 21.30 uur
Een vliegtuig op weg van Sydney naar Los Angeles stort neer op een op het oog onbewoond tropisch eiland. 48 overlevenden moeten het met elkaar zien te redden totdat er hulp komt. Maar is het eiland wel zo onbewoond? En waarom duurt het zo lang voordat ze gered worden? In Amerika een zeer succesvolle serie en in de race voor een Golden Globe voor beste serie.
Ik hoop ook R2 danquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:06 schreef Iwan1976 het volgende:
LOST op DVD:
[..]
BRON: www.tvshowsondvd.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:29 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien is het eiland net als The Village![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:24 schreef Zhenar het volgende:
Ep 15 was weer gaaf! Alleen de flashback verhaallijn kon me deze keer niet echt boeien, al zag ik op het eind wel hoe dat relevant was voor wat er uiteindelijk op het eiland gebeurde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:03 schreef Roa het volgende:
[..]Jack & Kate? No way, Kate hoort bij Saywer! He's tha man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
tja, wordt wel eentonig zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Ik heb er alle vertrouwen in dat de schrijvers weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:34 schreef CloudStrife het volgende:
Damn, dit was een van mijn favoriete series, maar langzamerhand begin ik me er steeds meer aan te ergeren. Elke aflevering brengt meer vragen dan antwoorden. Het zal niet lang duren voordat de schrijvers geen idee meer hebben waar ze heen moeten. De schrijvers van Lost zijn lost...
Come on: de makers weten dat ze nog een wel in ieder gavel 1 seizoen (of meer) hebben met deze kijkcijfers. Waarom zouden ze dan nu alles al verklappen? Ik ben in ieder geval zeer tevreden met hoe het nu gaat. Er zijn genoeg mogelijkheden om alles te verklaren (kijk maar op de vele fan forums) dus volgens mij komt het echt wel goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:15 schreef matthijst het volgende:
Pfff, nou, 1 antwoord in 24 weken!
Jeu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |