Het was inderdaad leuk amusementquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, was echt heerlijk. Zat ook met een zak chips op de bank. Anyway, ik voorzie dat het gedoe nog niet afgelopen is, want ze gaan dus een nieuwe partij onder de fractie zetten en iedereen is weer van harte welkom. Dus dat belooft weer wat....
De Telegraaf en Nawijn hadden hun bron, die wist te vertellen dat er een overval van de Fiod was en dat de administratie was meegenomen. Dat bleek een opgeblazen verhaal te zijnquote:Volgens Moleveld kan hiervan echter geen sprake zijn. "Ze zullen nooit meer de naam LPF mogen gebruiken. Doen ze dat wel, gaan we procederen." Hij verdenkt de acht Kamerleden ervan deze stap te hebben genomen, omdat hun plan mislukte de partij failliet te laten verklaren om vervolgens een doorstart te kunnen maken. "Dit is gewoon hun zin doordrukken, zonder enig respect voor de leden die hen in de Kamer hebben gezet", vindt Moleveld.
En dat stemmetje als een hitsige huisvrouw, what's your fucking point?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:37 schreef SliderTPP het volgende:
[..]
nawijn, je bedoelt die aardappel met gezicht?
omFg, wat een goudzoekers weer. We krijgen dus bij de volgende verkiezingen LPF-defractie, LPF-devereniging en de fortuynistische volkspartij als fortuynistische partijen, terwijl het gedachtegoed van fortuyn alleen over is genomen of is uitgewerkt tegen de tijd van de verkiezingen. When does the horror stopquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:35 schreef zakjapannertje het volgende:
en niet alleen zij
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/4/27494
Sommige mensen volgen de media amper.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:45 schreef Linkpagina het volgende:
[..]
Het was inderdaad leuk amusementbij NOVA.
Ik dacht ik hoorde dat de LPF nog 2,800 leden had, dus ben benieuwd wat die gaan doen en naar de volgende Politieke Barometer. Eens kijken hoeveel mensen dan nogzijn.
Mat Herben is een Vrijmetselaar. Ik vermoed dat hij door zijn superieuren in de hogere rangen van de Vrijmetselarij zijn orders heeft gekregen om de hoop op politieke veranderingen bij het Nederlandse volk te vernietigen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:47 schreef Bluesdude het volgende:
Is er bewust gelekt om Nawijn een opzetje te geven, een excuus om de partij op te blazen. ?
Heeft Nawijn die bron zelf gecreëerd? ( complottheorie ?)
Shit is er al een stream, dit wordt leuker dan de belevenissen van de familie Riujmgaart.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leuke gasten zometeen in Nova; Harry Mens, Theo van Gogh, Oscar Hammerstein en Hilbrand Nawijn...
Na de verkiezingen als de fragmentatie ervoor zorgt dat er 0 zetels overblijven en deze partijen gaan waar ze thuishoren, de marge in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:49 schreef pberends het volgende:
omFg, wat een goudzoekers weer. We krijgen dus bij de volgende verkiezingen LPF-defractie, LPF-devereniging en de fortuynistische volkspartij als fortuynistische partijen, terwijl het gedachtegoed van fortuyn alleen over is genomen of is uitgewerkt tegen de tijd van de verkiezingen. When does the horror stop
en deel van de aanhang zal intussen emplooi gevonden hebben bij de lijst Marijnissen, een deel roert zich politiek niet langer, een deel komt bji de VVD of een opkomende libertaire partij terecht. Mogelijk staat er nog een charismatische leider op die de overgebleven splinterfracties weet te verenigen...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 04:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Na de verkiezingen als de fragmentatie ervoor zorgt dat er 0 zetels overblijven en deze partijen gaan waar ze thuishoren, de marge in.
Leefbaar Rotterdam is blij dat ze misschien acht mensen in de Kamer krijgen.quote:Fractie LPF breekt los
DEN HAAG - De LPF-fractie spreekt met Leefbaar Rotterdam over mogelijke samenwerking. Ook andere 'positief ingestelde fortuynistische bewegingen' worden benaderd, aldus Kamerlid Gerard van As.
Van As stelt een commissie van wijze mannen samen die zich buigt over de toekomst van de LPF, na de definitieve breuk tussen de fractie en de partij. In de commissie komt uit de fractie in ieder geval Joost Eerdmans.
''Met Leefbaar Rotterdam zijn er goede contacten,'' aldus Van As. De Rotterdamse partij maakte eerder bekend landelijk actief te willen worden. Fractievoorzitter Ronald Sörensen is verheugd over de mogelijkheid dat 'we misschien acht mensen in de Kamer krijgen'. Vanavond vergadert het bestuur van Leefbaar Rotterdam.
Welke andere partijen de fractie gaat spreken, heeft Van As nog niet besloten.
Kamerlid Hilbrand Nawijn maakte gisteren bekend dat de fractie unaniem had besloten met het partijbestuur te breken. De Kamerleden hebben hun lidmaatschap van de LPF opgezegd. De fractie is de voortdurende machtsstrijd in de partij zat, zei Nawijn. Volgens hem kwam het bestuur afspraken niet na en viel er niet mee te werken.
De beslissing was vooral voor fractievoorzitter Mat Herben lastig. Hij werd over de streep gehaald omdat Kamervoorzitter Frans Weisglas duidelijk had gemaakt dat de fractie de naam LPF mag blijven gebruiken.
Het partijbestuur bestrijdt dat overigens en dreigde gisteren met een rechtszaak. Voorzitter Jan Belder zei dat de partij aan de komende verkiezingen zal meedoen. ''We trekken bij de volgende verkiezingen meer stemmen dan Herben, Eerdmans en Nawijn,'' voorspelde partijdirecteur, Ruud Both.
Nawijn zei dat er een partij 'onder de fractie' gehangen zal worden. Voor de leden zal een strenge ballotage gelden.
http://www.parool.nl/nieuws/2004/AUG/25/bin1.html
*Zak chips pakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam is blij dat ze misschien acht mensen in de Kamer krijgen.
Lekker democratisch ook, zonder kiezersmandaat.
Voor de leden zal een strenge ballotage gelden.
Is dat nu nieuwe politiekAanhangers van de partij gaan screnen op het moment dat ze lid willen worden?
Die is uiteraard ook welkom deduceerde ik althans uit Hilbrands commentaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:34 schreef sjun het volgende:
Heeft Smit zich al aangemeld?
doet me altijd aan haarlemmerdijkie denken...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
Hoogendijkje..
Berlusconi is een zeerover.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:01 schreef Gallo het volgende:
Ja, en Berlusconi is homofiel. Wat een rare site man.
Gun die man zijn hoofddoek. Tenslotte kaartte hij wat onderbelichte zaken rondom de figuur Romano Prodi aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Berlusconi is een zeerover..
Ik gun het hem ook wel. Maar hij moet het mij gunnen dat ik dan van mijn stoel val van het lachen. Overigens moest ik even aan milagro denken. Die valt op mediterrane types.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:56 schreef sjun het volgende:
[..]
Gun die man zijn hoofddoek.
Prodi was toch sowieso een rondwandelende ramp???quote:Tenslotte kaartte hij wat onderbelichte zaken rondom de figuur Romano Prodi aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |