Wel een redelijk actie, de LPF staat voor ongeveer hetzelfde als Leefbaar Rotterdam, alleen Rotterdam is natuurlijk gemeentelijk niveau.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam is blij dat ze misschien acht mensen in de Kamer krijgen.
Lekker democratisch ook, zonder kiezersmandaat.
Voor de leden zal een strenge ballotage gelden.
Is dat nu nieuwe politiekAanhangers van de partij gaan screnen op het moment dat ze lid willen worden?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Prodi was toch sowieso een rondwandelende damp???
Nova uitzending van gister, hoge kwaliteitquote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:11 schreef sjun het volgende:
[..]
Shit is er al een stream, dit wordt leuker dan de belevenissen van de familie Riujmgaart.
Ik zit het nu weer helemaal te bekijken (gister alleen kleine stukjes), en het begint al goed, met een vergelijking tussen LPF en Janmaat van Ferry Mingelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Nova uitzending van gister, hoge kwaliteit![]()
![]()
Mingelen zal het gerust bewust gedaan hebben. Niettemin zjin deze mediacratiseringstrucs te doorzichtig te geworden om al teveel effect te sorteren.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zit het nu weer helemaal te bekijken (gister alleen kleine stukjes), en het begint al goed, met een vergelijking tussen LPF en Janmaat van Ferry Mingelen.
Demonisatie.
Natuurlijk, hem werd gevraagd hoe uniek deze gebeurtenis is. Dan kan je verwachten dat hij Janmaat erbij gaat halen die hetzelfde deed met zijn Centrumpartij.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:40 schreef sjun het volgende:
[..]
Mingelen zal het gerust bewust gedaan hebben.
Ferry Mingelenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zit het nu weer helemaal te bekijken (gister alleen kleine stukjes), en het begint al goed, met een vergelijking tussen LPF en Janmaat van Ferry Mingelen.
Demonisatie.
De vraag over de uniciteit was ook zo 'interessant'....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Natuurlijk, hem werd gevraagd hoe uniek deze gebeurtenis is. Dan kan je verwachten dat hij Janmaat erbij gaat halen die hetzelfde deed met zijn Centrumpartij.
Hmmz, dus eigenlijk toch linkse tv. Ik vond juist dat 'rechts' wel erg veel ruimte kreeg de eigen denkbeelden te uiten. Zonder commentaar uit een andere politieke hoek, het waren allemaal figuren die op de een of andere wijze gelieerd zijn/waren aan de LPF.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Natuurlijk, hem werd gevraagd hoe uniek deze gebeurtenis is. Dan kan je verwachten dat hij Janmaat erbij gaat halen die hetzelfde deed met zijn Centrumpartij.
Janmaat scheide zich van de CP af, en daarna kwam royament. De scheiding van een gehele fractie (destijds dus maar 1 kamerlid) met de partij is precies dezelfde situatie dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:47 schreef sjun het volgende:
Janmaat werd door de CP geroyeerd en niet andersom.
Herben lozen? Dat is de eerste keer niet goed gegaan. Herben is broodnodig voor binding binnen de partij. Maar zelfs met Herben kan een versplintering niet tegengaan waarschijnlijk. Ik heb weinig hoopquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:52 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hmmz, dus eigenlijk toch linkse tv. Ik vond juist dat 'rechts' wel erg veel ruimte kreeg de eigen denkbeelden te uiten. Zonder commentaar uit een andere politieke hoek, het waren allemaal figuren die op de een of andere wijze gelieerd zijn/waren aan de LPF.
Ik zie trouwens nog wel overlevingskansen. Wellicht dat er op de puynhopen van Fortuyn nog iets kan bloeien. Als Eerdmans van de LPF en Pastors van Leefbaar Rotterdam de handen ineen slaan dan heb je twee personen die kiezers kunnen trekken, maar dan moeten ze wel figuren als Sorensen en Herben zien te lozen.
Royement is niet nodig als iemand zelf al is opgestapt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Janmaat scheide zich van de CP af, en daarna kwam royament. De scheiding van een gehele fractie (destijds dus maar 1 kamerlid) met de partij is precies dezelfde situatie dus.
Binnenkort een hereniging met Maas en Hammerstein?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Herben lozen? Dat is de eerste keer niet goed gegaan. Herben is broodnodig voor binding binnen de partij. Maar zelfs met Herben kan een versplintering niet tegengaan waarschijnlijk. Ik heb weinig hoop
Wat zit je nu te zemelen over die vergelijking met Janmaat? Die Janmaat is toch in LPF-kringen helemaal gerehabiliteerd. Vergelijking met hem is dus toch helemaal geen demonisering??? Janmaat was, toch ook in jouw ogen, een lichtend voorbeeld en slechts alleen een beetje knullig. Eh iets meer knullig dan de LPF bedoel ik...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:14 schreef sjun het volgende:
[..]
Royement is niet nodig als iemand zelf al is opgestapt.
andere verschillen:
- De fractie gaat niet als de groep Herben verder.
- De fractie kent meer dan één persoon.
- De LPF-fractie had meer voorkeursstemmen dan de groep Janmaat
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zit je nu te zemelen over die vergelijking met Janmaat? Die Janmaat is toch in LPF-kringen helemaal gerehabiliteerd. Vergelijking met hem is dus toch helemaal geen demonisering??? Janmaat was, toch ook in jouw ogen, een lichtend voorbeeld en slechts alleen een beetje knullig. Eh iets meer knullig dan de LPF bedoel ik...
Die verschillen zijn dan ook aan de orde gekomen. Een normale goed belichting van deze gebeurtenis in historisch persepctief dus. Laten we geen taboes creeeren rondom Janmaat, zoals dat al te vaak is gebeurd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:14 schreef sjun het volgende:
[..]
Royement is niet nodig als iemand zelf al is opgestapt.
andere verschillen:
- De fractie gaat niet als de groep Herben verder.
- De fractie kent meer dan één persoon.
- De LPF-fractie had meer voorkeursstemmen dan de groep Janmaat
Janmaat was nogal eenkennig en in die zin geen voorbeeld dat navolging verdient. Verder was de man haatdragend (geworden) en is de man om zijn mening veroordeeld en een gelijke behandeling van een lintje na 12,5 jaar kamerlidmaatschap onthouden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zit je nu te zemelen over die vergelijking met Janmaat? Die Janmaat is toch in LPF-kringen helemaal gerehabiliteerd. Vergelijking met hem is dus toch helemaal geen demonisering??? Janmaat was, toch ook in jouw ogen, een lichtend voorbeeld en slechts alleen een beetje knullig. Eh iets meer knullig dan de LPF bedoel ik...
Ja, en in de LPF is men niet haatdragend hè. Daar steekt men tirades af met een duim omhoog smiley. Nee, maar iig is het flauw om Ferry te verwijten dat hij aan demonisering doet. En zeker van jou om dat hier aan te halen. Vaak genoeg heb jij op dit forum lopen beweren dat er helemaal niets mis was met Janmaat en zijn club, maar dat-ie alleen maar het slachtoffer is geworden van gemene linkse lieden met maskertjes op.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:24 schreef sjun het volgende:
[..]
Janmaat was nogal eenkennig en in die zin geen voorbeeld dat navolging verdient. Verder was de man haatdragend (geworden) en is de man om zijn mening veroordeeld en een gelijke behandeling van een lintje na 12,5 jaar kamerlidmaatschap onthouden.
Op naar een stormloopdraadje
Sidekick begon.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, maar iig is het flauw om Ferry te verwijten dat hij aan demonisering doet. En zeker van jou om dat hier aan te halen.
Die is nog maar 22 lees ik net, dus die telt nog niet mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:30 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Sidekick begon.![]()
Wist ik veel dat er daadwerkelijk users zijn die mijn opmerking serieus nemen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:30 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Sidekick begon.![]()
Ik neem je toch niet serieus.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wist ik veel dat er daadwerkelijk users zijn die mijn opmerking serieus nemen.
Er zijn toch wel meer mensen in de kamer die dat vinden of niet? Maar een beetje sneu dat hij dat nu wel in diezelfde 2e kamer zitquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:44 schreef Kozzmic het volgende:
Het was trouwens ook wel grappig toen de toegevoegde waarde van de LPF-fractie ter sprake kwam, en Nawijn als voorbeeld zijn rituelen-opmerking aanhaalde die hij TWEE jaar geleden als minister gemaakt heeft.
"En dat vind ik vind nog steeds hoor!"![]()
Sloeg nergens op, de kiezer of inwoners van dit land hebben geen boodschap aan dat het parlement één groot ritueel is. Dat verhoogd de leefbaarheid hier niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:46 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, was alsof hij de stemmers wilde overtuigen van het feit dat zijn kritische geest nog immer waakzaam was,.
Hij zei het ook een beetje om Den Haag te waarschuwen natuurlijk hè. Kamerleden zaten gisteravond ook allemaal een beetje te beven. Zo van: oei, oei, oei Hilbrand vind het nog steeds één groot ritueel zeg...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Sloeg nergens op, de kiezer of inwoners van dit land hebben geen boodschap aan dat het parlement één groot ritueel is. Dat verhoogd de leefbaarheid hier niet.
Nou de LPFkamerleden gingen zelf beven van dat de voorzitter zei dat ze hun excuses moesten aanbieden en 100.000euri's moesten betalenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij zei het ook een beetje om Den Haag te waarschuwen natuurlijk hè. Kamerleden zaten gisteravond ook allemaal een beetje te beven. Zo van: oei, oei, oei Hilbrand vind het nog steeds één groot ritueel zeg...
Als ze maar geen zelfmoord plegen...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou de LPFkamerleden gingen zelf beven van dat de voorzitter zei dat ze hun excuses moesten aanbieden en 100.000euri's moesten betalen
10 jaar kamerlidmaatschap leverde automatisch een lintje op. Behalve voor Drs Hans Janmaat want die had een afwijkende mening. Vanwege die afwijkende mening is de man veroordeeld want eigenlijk had men slechts een toeschrijving waarop de man veroordeeld werd. Een dieptepunt voor de nederlandse rechtsstaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:29 schreef pyl het volgende:
Janmaat een lintje onthouden? Nog even, Sjun, en je wordt niet meer serieus genomen.
bron: Meindert Fennema: De opiniedelicten van Janmaat. De Groene Amsterdammer van 14 mei 1997.quote:De veroordeling van Janmaat c.s. is de uitdrukking van een collectief schuldgevoel. Wat Janmaat zegt, wordt niet alleen door veel Nederlanders stiekem gedacht, de standpunten van Janmaat inzake de toelating van vreemdelingen zijn de afgelopen tien jaar stilletjes uitgevoerd. Toen Janmaat voor het eerst opperde de ontwikkelingshulp te gebruiken om de toestroom van vreemdelingen tegen te gaan, werd dat idee met afschuw van de hand gewezen. Minister Pronk zei destijds plechtig dat hij dat 'verre van zich wierp'. Inmiddels is het gebruik van ontwikkelingsgelden ter voorkoming van migratie een integraal onderdeel van zijn beleid.
Een tweede voorbeeld. Jarenlang heeft Janmaat geageerd tegen het 'voortrekken van buitenlanders'. Tot nog toe werd dat als racistisch bestempeld. Onlangs echter keerde Jacques Wallage zich in soortgelijke bewoordingen tegen de Wet Bevordering Evenredige Arbeidsdeelname Allochtonen.
Nog een voorbeeld. Toen Janmaat er in 1994 voor pleitte om illegale vreemdelingen per schip terug naar het land van herkomst te brengen, ging er een golf van verontwaardiging door de media. Inmiddels is de koppelingswet aangenomen en zullen de illegale buitenlanders in de toekomst mogelijk geen medische hulp meer kunnen krijgen en hun kinderen zullen van school moeten. Wat is dan nog het verschil met de oproep van Janmaat om de illegalen op te pakken en te verschepen? Ligt dat verschil dan niet voornamelijk in de retoriek en in de door de rechtbank toegeschreven bedoelingen? De regering heeft natuurlijk het beste met de buitenlanders voor en Janmaat heeft dat niet.
Door Janmaat op te sluiten, kunnen wij ons collectieve schuldgevoel verlichten. Wij doen immers iets tegen racisme en vreemdelingenhaat? In dit verband is het opvallend hoe alle door de regering gesubsidieerde antiracistische organisaties zich op Janmaat storten. Het Landelijk Bureau ter bestrijding van Rassendiscriminatie (LBR), dat zich vroeger vooral bezighield met het bestrijden van ongelijke behandeling en discriminatie van allochtonen op de arbeids- en woningmarkt, houdt zich tegenwoordig nog vrijwel uitsluitend bezig met de bestrijding van politiek racisme (lees: Janmaat). Kritiek op de regering of op het bedrijfsleven is vrijwel verstomd. Onderzoek naar rassendiscriminatie heeft de LBR al sinds 1994 niet meer gedaan.
Achter de uitspraak van de Zwolse rechtbank gaat dus een flinke dosis Hollandse hypocrisie schuil. De politieke consequenties van de uitspraak kunnen echter voor de Hollandse democratie van verstrekkende betekenis zijn. De vrijheid van meningsuiting wordt namelijk niet alleen beperkt voor Janmaat en de zijnen. De strategie van het Openbaar Ministerie leidt tot juridisering en tot een dubbele beperking van de publieke discussie. Niet alleen Janmaat wordt de mond gesnoerd, maar ook anderen die zich over de zaak willen uitspreken.
Bron: International Institute of Social Historyquote:J.G.H. (Hans) Janmaat (1934-2002); studeerde politicologie in Amsterdam 1966-1972; gaf vanaf 1972 parttime les in maatschappijleer aan middelbare scholen; enkele functies voor de KVP 1972-1979; lid van de mediacommissie van DS'70 1979-1980; in de jaren tachtig en negentig leider van de populistische, onderling verdeelde en klein gebleven extreem-rechtse partijen Centrumpartij (CP) en Centrumdemocraten (CD); partijvoorzitter van de CP vanaf 1981, Tweede-Kamerlid vanaf 1982 en allerlei functies bij de ondersteunende stichtingen van de CD tot hij na een machtsstrijd door het bestuur aan de kant geschoven wordt in 1984; Janmaat bleef in de Tweede Kamer, nu voor de door hemzelf in 1984 opgerichte CentrumDemocraten (CD), waarvan hij in 1985 voorzitter werd met daarnaast allerlei functies in ondersteunende stichtingen; behaalt 3 zetels in de kamer in 1994; het doek valt voor Janmaat in 1998 als hij alle CD zetels verliest; na 13 jaar Kamerlidmaatschap wordt hij gepasseerd voor het gebruikelijke lintje
Het is een groot onrecht idd. Gelukkig heeft hij nog wel mee mogen maken dat zijn (haatdragende) ideeën mainstream zijn geworden, sjuuun. Dat moet hem ondanks alles veel meer plezier gedaan hebben dan zo'n stom lintje, wat jij?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:25 schreef sjun het volgende:
[..]
10 jaar kamerlidmaatschap leverde automatisch een lintje op. Behalve voor Drs Hans Janmaat want die had een afwijkende mening.
[..]
Bron: International Institute of Social History
Destijds bestond er een protocol voor een lintje bij 10 jaar Kamerlidmaatschap. Ik duid het je echter niet euvel dat je in je ijver tot politiek correct corrigeren een gering politiek historisch bewustzijn etaleert.
Je zou je werkelijkheidsbeeld eens kunnen toetsen aan de aangedragen stukken waaronder een artikel uit de Groene van het voormalig GroenLinks kopstuk Meindert Fennema. Ik begrijp dat je je daarmee weinig populair maakt want het vergt soms doorzettingsvermogen om tegen de stroom in te roeien. Ik zie jou daar echter zeker toe in staat. Probeer het ook eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een groot onrecht idd. Gelukkig heeft hij nog wel mee mogen maken dat zijn (haatdragende) ideeën mainstream zijn geworden, sjuuun. Dat moet hem ondanks alles veel meer plezier gedaan hebben dan zo'n stom lintje, wat jij?
Ja, als jij steeds gepaste stukjes blijft toevoegen aan je oorspronkelijke post dan wordt het moeilijk om precies te volgen wat jij allemaal wilt beweren hè. En anyway ik kan al ongeveer dromen wat jij beweert. Dus nogmaals de constatering: waarom zemel je over een vergelijking met Janmaat en denk je niet dat Janmaat veel meer in zijn schik zou zijn geweest met het feit dat zijn (haatdragende) ideeën nu mainstream zijn geworden dan dat hij zo'n stom lintje zou hebben gekregen???quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:10 schreef sjun het volgende:
[..]
Je zou je werkelijkheidsbeeld eens kunnen toetsen aan de aangedragen stukken waaronder een artikel uit de Groene van het voormalig GroenLinks kopstuk Meindert Fennema. Ik begrijp dat je je daarmee weinig populair maakt want het vergt soms doorzettingsvermogen om tegen de stroom in te roeien. Ik zie jou daar echter zeker toe in staat. Probeer het ook eens.
Ik weet niet wat Janmaat gedacht zou hebben en waag me maar niet aan toeschrijvingenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als jij steeds gepaste stukjes blijft toevoegen aan je oorspronkelijke post dan wordt het moeilijk om precies te volgen wat jij allemaal wilt beweren hè. En anyway ik kan al ongeveer dromen wat jij beweert. Dus nogmaals de constatering: waarom zemel je over een vergelijking met Janmaat en denk je niet dat Janmaat veel meer in zijn schik zou zijn geweest met het feit dat zijn (haatdragende) ideeën nu mainstream zijn geworden dan dat hij zo'n stom lintje zou hebben gekregen???
Je houdt je van de domme, sjuuun.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:53 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Janmaat gedacht zou hebben en waag me maar niet aan toeschrijvingen
Vertel eens Ryan3, wat vindt je van de suggestie van Meindert Fennema dat achter de uitspraak van de Zwolse rechtbank met betrekking tot Hans Janmaat een flinke dosis Hollandse hypocrisie schuilging.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je houdt je van de domme, sjuuun.
Mosterd na de maaltijd hè. Iedereen mag tegenwoordig blèren dat Nederland vol is, dat moslims achterlijk zijn en dat er een samenzwering is geweest van gemene linkse lieden met maskertjes op. Sterker nog: dát is politiek correct geworden. Janmaat heeft nog net bij leven deze "omwenteling" mee mogen maken en nogmaals: denk je dus niet dat hij hierdoor meer verguld was dan door een lintje van een systeem dat hij wrs tot in het diepst van zijn hart haatte?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:02 schreef sjun het volgende:
[..]
Vertel eens Ryan3, wat vindt je van de suggestie van Meindert Fennema dat achter de uitspraak van de Zwolse rechtbank met betrekking tot Hans Janmaat een flinke dosis Hollandse hypocrisie schuilging.
En dat de politieke consequenties van de uitspraak de vrijheid van meningsuiting beperkte en eveneens leidde tot juridisering van meningsuiting. Hierdoor werd dan de publieke discussie dubbel beperkt...
Shit mijn hele post weg na een reset van de verbinding van het hele pandquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd hè. Iedereen mag tegenwoordig blèren dat Nederland vol is, dat moslims achterlijk zijn en dat er een samenzwering is geweest van gemene linkse lieden met maskertjes op. Sterker nog: dát is politiek correct geworden. Janmaat heeft nog net bij leven deze "omwenteling" mee mogen maken en nogmaals: denk je dus niet dat hij hierdoor meer verguld was dan door een lintje van een systeem dat hij wrs tot in het diepst van zijn hart haatte?
Daar hoef je geen lang verhaal over op te hangen hoor. De zaken kunnen verkeren in 7 jaar tijd, zeg nou zelf. Ik ben zowat de enige meer in Nederland die racisme niet vind kunnen. Je hoort er niet meer bij als je niet al je frustraties vervat in snakige one-liners over wat je allemaal in petto hebt voor die achterlijke moslims. Ja of nee?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:27 schreef sjun het volgende:
[..]
Shit mijn hele post weg na een reset van de verbinding van het hele pand
Ik hoopte nog dat ik mazzel had.
Er komt een reactie maar ik moet nu aan de slag en het kan even duren voordat ik alle links weer teruggevonden heb.
Er zijn aanspreekbare moslims en er zijn onaanspreekbare moslims. Ik blijf onderscheid maken tussen wat individuen doen en laten. en vind niet dan een groep aangerekend moet worden wat enkele individuen veroorzaken. Wel vind ik dat een groep corrigerend zou kunnen optreden od in ieder geval helder afstand zou kunnen nemen van de daden van sommige individuen om tegen te gaan dat ook ander leden van die bevlkingsgroep domweg geassocieerd zouden worden met de daden van enkele niet of nauwelijks aanspreekbare individuen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen lang verhaal over op te hangen hoor. De zaken kunnen verkeren in 7 jaar tijd, zeg nou zelf. Ik ben zowat de enige meer in Nederland die racisme niet vind kunnen. Je hoort er niet meer bij als je niet al je frustraties vervat in snakige one-liners over wat je allemaal in petto hebt voor die achterlijke moslims. Ja of nee?
Nee. Het is mij te kort door de bocht zoals Ryan3 voor mij wel vaker te kort door de bocht gaat bij zijn toeschrijvingen. Tussen zwart en wit bevindt zich nu eenmaal een brede schakering aan kleuren waaraan ik niet voorbij wens te gaan..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:04 schreef gelly het volgende:
Ryan3 vraagt toch helemaal niet hoe jij erover denkt ? Hij stelt alleen dat het gedachtengoed van de CD vandaagdedag normaal is, en dat een geluid tegen deze beweging bijna politiek incorrect is tegenwoordig. Een simpel ja of nee zou volstaan denk ik.
Ik krijg dit http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)m?proto=rtsp&start=0:0:0:26.440&end=0:0:31:6.474quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Nova uitzending van gister, hoge kwaliteit![]()
![]()
deze doet het perfectquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:23 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik krijg dit http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)m?proto=rtsp&start=0:0:0:26.440&end=0:0:31:6.474
telken s te zien :S
quote:Bestuur LPF stapt naar rechter
ROTTERDAM - De twee overgebleven bestuursleden van de LPF, Moleveld en Belder, spannen een kort geding aan tegen de fractie van de LPF in de Tweede Kamer. Zij eisen dat de acht fractieleden de naam LPF niet meer gebruiken. Bovendien zouden zij geen gebruik meer mogen maken van het ledenbestand van de LPF.
De twee bestuursleden dagen ook de stichting Fractieondersteuning LPF en de drie bestuursleden die kort geleden opstapten.
Volgens het huidige bestuur hebben de drie ex-bestuursleden ten onrechte de domeinnaam van de LPF (www.lijst-pimfortuyn.nl) over laten schrijven naar de stichting Fractieondersteuning LPF. Ze zouden ook de administratie van de partij hebben gestolen.
Het is nog niet bekend wanneer de rechter het kort geding behandelt.
De fractie van de LPF heeft zich dinsdag na heftige ruzie afgescheiden van de partij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |