Wat denken ze wel niet? Laten we nog meer kinderen nemen zodat deze in deze levende hel kunnen vertoeven? Wat zijn dat voor aso's daar in Afrika? Dat doe je toch niemand aan, en vooral je eigen kinderen toch niet. Waarom nemen ze dan stelselmatig zo teringveel kinderen? Ik betwijfel ten zeerste of die stelletje aso's mijn goede doelen-geld nog wel moeten ontvangen. Wie ergert zich ook groen en zwart aan deze kortzichtige aso's?quote:Total fertility rate (children born/woman)
1 Somalia 6.91 2004 est.
2 Niger 6.83 2004 est.
3 Afghanistan 6.78 2004 est.
4 Yemen 6.75 2004 est.
5 Uganda 6.64 2004 est.
6 Congo, Democratic Republic of the 6.62 2004 est.
7 Mali 6.58 2004 est.
8 Chad 6.38 2004 est.
9 Angola 6.33 2004 est.
10 Burkina Faso 6.28 2004 est.
11 Liberia 6.16 2004 est.
In de Afrikaanse landen waar ik geweest ben liepen genoeg oude mensen rondquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:32 schreef pberends het volgende:
Ze gaan al dood voordat ze uberhaupt een pensioen nodig hebben.
Dat denk je maar. Ze waren waarschijnlijk < 50 jaar en zagen er uit als 80quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In de Afrikaanse landen waar ik geweest ben liepen genoeg oude mensen rond
Jouw micro-gezeik interesseert me weinig, dit is een macro-niveau topic.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In de Afrikaanse landen waar ik geweest ben liepen genoeg oude mensen rond
Nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:34 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Ze waren waarschijnlijk < 50 jaar en zagen er uit als 80
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:35 schreef Xebrozius het volgende:
Ja, negers echt goor!
Kinderen nemen om je genen door te spelen, omdat het de voorplantingsdrift is, en de hoop dat je kinderen het wel beter zullen hebben dan jezelf.
Wat een egoisten zijn negers toch, die genetisch bepaalde voortplantingsdrift moet er gewoon uitgehaald worden.
Alle neger sterilliseren, of genetisch manipuleren. Hell, we kunnen ze zelfs zo genetisch manipuleren dat ze blank worden.
Dan hoor je er niemand meer over
Wat krijgen we nou? Neuk jij inderdaad maar lekker zonder voorbehoudsmiddelen ja....en ik met. Kijken wie het eerst AIDS heeft.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:34 schreef Duritz het volgende:
If you screw with nature, don't be surprised if the nature screws you. A I D S.
Als ze op microniveau bestaan, bestaan ze ook op macroniveau...ze verdwijnen niet ineensquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Jouw micro-gezeik interesseert me weinig, dit is een macro-niveau topic.
Bewustzijn is nog geen reden om jouw tirade over de 3e wereld te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:36 schreef pberends het volgende:
[..]nooit van bewustzijn gehoord?
Als in: "jouw redelijke nuances boeien me niet, ik probeer met onjuiste generalisaties iets provocerends te doen"?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
Jouw micro-gezeik interesseert me weinig, dit is een macro-niveau topic.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:30 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ze moeten wel: kinderen == pensioenvoorziening.
Dat ze zichzelf op deze manier doodhongeren nemen ze voor lief. Vanwege deze krankzinnige geboortecijfers, is een grote mate van kindersterfte zowel noodzakelijk als wenselijk.
Helaas is UNICEF druk bezig in deze regio de kinderen in te enten tegen uitgerekend die ziektes die het grootste deel van kindersterfte veroorzaken. Het is daarom raadzaam om organisaties als deze niet financieel te steunen.
Een ander probleem in deze regio's is de landbouw.
Om harde valuta binnen te krijgen, wordt een groot deel van de vruchtbare grond aangewend om gewassen te verbouwen die vervolgens naar de VS en Europa geëxporteerd worden om als veevoer te dienen. En dat terwijl de bevolking honger lijdt... Vervolgens houden wij middels voedselhulp het bevolkingspeil onnatuurlijk hoog, zodat eprmanente voedselhulp nodig blijft, maar ja: dat sust in ieder geval ons geweten....
De natuur herstelt gewoon het evenwicht op een verdomd kordate manier. Ik wees daar op.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou? Neuk jij inderdaad maar lekker zonder voorbehoudsmiddelen ja....en ik met. Kijken wie het eerst AIDS heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |