Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er 驮 toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om 󳫠een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus 驮 of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli뮴 moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
De morgen als zondag of de morgen als wanneer we weer wakker worden?quote:Elocyp, vraag dat morgen even aan Jump.
Het is pas morgen als je geslapen hebtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:41 schreef Elocyp het volgende:
[..]
De morgen als zondag of de morgen als wanneer we weer wakker worden?
Leer lezen. Tis op alfabet nota benequote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:44 schreef -Xerxes- het volgende:
eehmz, slar? volgens mij klopt het overzicht gelukkigen niet helemaal.
Zo zie ik Yvonne nergens meer staan en ikzelf sta ook nergens erin,
terwijl ik toch ergens tussen maanvis en mien_moeke ofzo (ruwe schatting, maar mien_moeke stond een plaats of 10 achter me in de wachtrij, dat weet ik zeker) had moeten staan
PS: ik heb nog steeds geen invites gekregen. Donderdag ochtend kreeg ik mn account rond 8 uur, dus ik denk dat ik pas morgen invites krijg. De eerste gaat naar mn vader, alle andere invites gaan naar fok, ook die ik daarna nog krijg
Dus de morgen als vandaag zaterdag dus?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is pas morgen als je geslapen hebt.
ja kut man, ik zie 2 namen staan waar ik tussen had moeten staan en ik stond er niet tussen!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Leer lezen. Tis op alfabet nota bene
proost! Ik ben trouwens benieuwd of ik morgenochtend weer vijf invites heb zoals de afgelopen twee dagen. Spannend.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:51 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
ja kut man, ik zie 2 namen staan waar ik tussen had moeten staan en ik stond er niet tussen!
En dat lijstje was een paar dagen terug nog niet op alfabet ofwel?
Bovendien is het bijna 3 uur en ben ik beschoinken
ik deel mee in de alcoholvreugdequote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:51 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
ja kut man, ik zie 2 namen staan waar ik tussen had moeten staan en ik stond er niet tussen!
En dat lijstje was een paar dagen terug nog niet op alfabet ofwel?
Bovendien is het bijna 3 uur en ben ik beschoinken
Die invites zijn 3 weken geldigquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:47 schreef Arinna het volgende:
Hmm, nog steeds op no5.
Ben vandaag de hele dag weg, dus nu maar hopen dat er iets in m'n mailbox zit als ik thuis ben...
You rulequote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:51 schreef koenvd het volgende:
ik heber weer 5 weg te geven. ik ga dus 1-5 uitnodigen nu
oe, dat lees ik nog netquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:51 schreef koenvd het volgende:
edit: ik heb tot en MET Arinna11 uitgenodigd
dus 1-5 mogen van de lijst !
hallo wakker worden
Nice!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:54 schreef koenvd het volgende:
jeps zo werkt het, wel je mailadres opgegeven
ik heb hem sinds donderdag en geen invitesquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:37 schreef devzero het volgende:
zijn er mensen die hun gmail account op maandag de 14de of later hebben gekrijgen en al invites hebben gehad?
Je emailadres is veranderd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:41 schreef Elocyp het volgende:
[..]
De morgen als zondag of de morgen als wanneer we weer wakker worden?
donequote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:11 schreef Eitjes het volgende:
Eitjes
-knip mail-
TiA
aangepastquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:51 schreef koenvd het volgende:
dus 1-5 mogen van de lijst ! (oldenzaatjuh, rmon, arinna11, alsem en neineinein)
hallo wakker worden
wel lastig om met een brakke kop die namen in te typen hoor, had liever gecopy paste
ps neineinein: kijk zeker eens in je spam folder ofzo, naar't schijnt komt de invitatie daar terecht !
je staat erbijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:29 schreef Black-Death het volgende:
Black-Death
-knip mail-
whii
nog een modje op de lijstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:53 schreef NorthernStar het volgende:
Ik wil ook wel op de lijst!
Of werkt het zo niet?
je staat erbijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:17 schreef Alter88 het volgende:
Alter88
-knip mail-
thnx
en jij ookquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:27 schreef JohnDDD het volgende:
Evito
-knip mail-
tnx
je staat erbijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:48 schreef wobbel_kloon het volgende:
wobbel_kloon
-knip mail-
Ik wil wel graag een accountje
jij ookquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:53 schreef kesj het volgende:
KeSj
-knip mail-
TIA!
je stond er al bij van in het vorige deelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:59 schreef jeroen2497 het volgende:
ik wil ook graag een account:) -knip mail-
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:02 schreef Tiemie het volgende:
psst jump, je signature klopt niet meer.
je staat erbijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:05 schreef elby1988 het volgende:
-knip mail-
thnx
en nog iemand meer op de lijstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:02 schreef stukovich het volgende:
Stukovich wil ook heeeeeeeeel graag op de lijst:
-knip mail-
BVD
yup, doe maar naar nitespeed, die staat bovenaan de lijstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:
He, ik heb twee uitnodigingen ontvangen (naar aanleiding van een aanbod op gmailswap). Zal ik een uitnodiging maar doorsturen naar NiteSpeed?
kost mij wel een hosting-account meer (ik heb een hostingpackage aangeboden), maarja. Als NiteSpeed mijn naam maar onthoudt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:08 schreef Jump het volgende:
[..]
yup, doe maar naar nitespeed, die staat bovenaan de lijst
hij zal blij zijn
Ok, ik heb de mail doorgestuurd naar NiteSpeed.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
kost mij wel een hosting-account meer (ik heb een hostingpackage aangeboden), maarja. Als NiteSpeed mijn naam maar onthoudt.
toch niet NiteSpeed he?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
En weer 2 mensen gemailed
Ik zie nog nietsquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
En weer 2 mensen gemailed
En nu welquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:22 schreef Miwe het volgende:
[..]
Ik zie nog niets
Gmailswap is best handig!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:42 schreef JeFFJuH het volgende:
Ik kan van de lijst afgehaald worden.. Gmailswap deed wonderen voor mij
Dit is dus niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:51 schreef JeFFJuH het volgende:
[..]
e-mail me op en ik stuur je een invitation zodra ik ze kan verzenden...
Te laat: ik had z'n e-mail adres alquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dit is dus niet de bedoeling.
Wat fijn voor jequote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:55 schreef wobbel_kloon het volgende:
[..]
Te laat: ik had z'n e-mail adres al![]()
Thanksquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:55 schreef Slarioux het volgende:
De lijst is helemaal up to date!
Kun je even kijken of ik nog op de wachtlijst sta? Ik heb namelijk al een gmail-account.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:55 schreef Slarioux het volgende:
De lijst is helemaal up to date!
Je bent eruitquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kun je even kijken of ik nog op de wachtlijst sta? Ik heb namelijk al een gmail-account.
Congratulations!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:01 schreef Slarioux het volgende:
Done.
ik wil ook invites uitdelenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:59 schreef Slarioux het volgende:
Overigens hebben Roellio, qu63 en ondeugend zodirect een invite van mij
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:05 schreef Timmai het volgende:
mag ik ook op de wachtlijst
-knip mail-
beiden toegevoegdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:09 schreef Pistol_Pete het volgende:
ik wil ook wel zo'n gmail accountIk ben hotmail inmiddels wel zat
-knip mail-
bij voorbaat dank
Helemaalquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:23 schreef QuietGuy het volgende:
in hoeverre is de lijst uptodate?
Je staat er bijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:22 schreef Presto het volgende:
Ik wil ook graag op de lijst
Presto
-knip mail-
Thanks!
staan bij de gelukkigen vanaf nuquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:27 schreef QuietGuy het volgende:
Tha_T invited...
febster invited...
Elocyp invited...
De 2 hotmailers, let op je spambox...
dat zou ik ook wel graag willen wetenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:34 schreef alsem het volgende:
Als je met gmail via je msn op "ga naar mijn postvak in" klikt, dan kom je in outlook expres, is dat te veranderen zodat je net als met hotmail, gewoon in een browservenster op gmail.google.com komt??
volgens mij niet...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:34 schreef alsem het volgende:
Als je met gmail via je msn op "ga naar mijn postvak in" klikt, dan kom je in outlook expres, is dat te veranderen zodat je net als met hotmail, gewoon in een browservenster op gmail.google.com komt??
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:44 schreef leejow het volgende:
Leejow
-knip mail-
Mag ik ook drbij?
Jullie staan er alletwee bijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:44 schreef Maerycke het volgende:
Hoi! Mag ik me bij deze aanmelden?-knip mail-... Thanks
vast wel!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
volgens mij niet....
Cool! Thanksquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:47 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
Jullie staan er alletwee bij
misschien wel als je gans het register gaat doorspitten. dan zal het misschien wel mogelijk zijn. maar msn messenger logt automatisch in. en dat zal problemen geven bij gmailquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:48 schreef alsem het volgende:
[..]
vast wel!![]()
Inderdaad, gewoon naar de 2 bovenste uit de lijst sturen. meld maar eventjes dan als ik ze uit de lisjt kan halenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:49 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb2 ongebruikte invites gekregen die ik op Fok mag uitdelen !
Hoe ga ik dat doen ? Moet ik ze * forward * sturen naar nummer 1 en mummer 2 op het lijstje ?
mischien kan je via zo'n tab creator voor msn..aan de zijkant wel een linkje naar gmail maken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:49 schreef Jump het volgende:
[..]
misschien wel als je gans het register gaat doorspitten. dan zal het misschien wel mogelijk zijn. maar msn messenger logt automatisch in. en dat zal problemen geven bij gmail
ja dat kan wel, maar dat is niet wat ik wil.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:50 schreef BladLuis het volgende:
[..]
mischien kan je via zo'n tab creator voor msn..aan de zijkant wel een linkje naar gmail maken?
het zou moeten zijn, sanderbraaksma at msn.comquote:oooh kan je mij ook toevoegen aub
mijn email is sanderbraaksm at hotmail.com
toegevoegdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:55 schreef grand-theft-audio het volgende:
ik wil ook graag op de lijst
-knip mail-
username: grand-theft-audio
aangepast.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:55 schreef halleekes het volgende:
oeps, ik heb een klein foutje gemaakt bij het doorgeven van mijn emailadres:
[..]
het zou moeten zijn, sanderbraaksma at msn.com
Ik sta momenteel nummertje 21 op de ranglijst, kan dit nog worden aangepast?
alvast bedankt!
even terzijde, hulde voor de bedenker/uitvoerder/bijhouder van deze manier van gmail verspreiden via fok!
verplaatst naar de gelukkigenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:56 schreef deedeetee het volgende:
ik heb -knip mail-
en -knip mail- de invited geforwarded
hopelijk goed gedaan
De eerste twee op het lijstje nuquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:58 schreef deedeetee het volgende:
ik heb er nog twee gekregen ff kijken wie er nu aan de beurt zijn ,zijn die andere twee aangekomen ??
erikvw en gr8w8 zijn verplaatstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:01 schreef Thomper het volgende:
Is het dan goed als ik de eerste 2 op de lijst nu invite?
Ik heb het in ieder geval maar vast gedaan.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:01 schreef Thomper het volgende:
Is het dan goed als ik de eerste 2 op de lijst nu invite?
Ik heb het in ieder geval maar vast gedaan.
hoh, hebben ze 2 invites. ze zullen ze wel doorsturenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:03 schreef deedeetee het volgende:
erik(apenstaaart)evwinkel.nl en
nouddegreef(apenstaart)hotmail.com
heb ik ook eentje gestuurd![]()
bedanktquote:aangepast.
ingesteld op: sanderbraaksma (apenstaartje) msn (punt) com
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:07 schreef Meki het volgende:
Ik wil ook een GMAIL hoe kan ik het krijgen
Sjeesz.. lees de OP eens mensen. Geen TVP's, en je kan het krijgen door simpel je mail te geven, waardoor je in de lijst komt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:03 schreef UnderWorld_ het volgende:
TVP
wel. ik heb je toegevoegd met het emailadresuit je profiel.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:07 schreef Meki het volgende:
Ik wil ook een GMAIL hoe kan ik het krijgen
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Sjeesz.. lees de OP eens mensen. Geen TVP's
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:39 schreef Slarioux het volgende:
* Omtrent TVP's
Aangezien TVP's het topic zeer snel vullen worden deze vanaf het dit deel verwijderd door de mods. Als je toch een TVP wilt plaatsen, zet dan gewoon [ i ]TVP [ / i ] (zonder spaties). De mods zullen de reactie dan verwijderen, maar het topic blijft toch in de MyAT staan. Zo kan je toch het topic makkelijk volgen en wordt het topic niet onnodig gevuld/vervuild met TVP's
Voor de duidelijkheid: Een TVP is een terugvindpost, bedoeld om het topic terug te vinden in je "My Active Topcis". Door het plaatsen van een TVP wordt het topic je My Active Topics geplaatst en kan je het makkelijk terugvinden. Vandaar ook de naam.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
[..]
Sjeesz.. lees de OP eens mensen. Geen TVP's, en je kan het krijgen door simpel je mail te geven, waardoor je in de lijst komt.
aangepastquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:16 schreef Docker het volgende:
Ik heb de volgende mensen geinvite:
hansisthuis[AT]hotmail[DOT]com
megusta_r[AT]hotmail[DOT]com
markdegroot[AT]tiscali[DOT]nl
duchessx[AT]dse[DOT]nl
het loopt idd lekker door.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:18 schreef Jump het volgende:
[..]
aangepast
het gaat goed vandaag
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:22 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
het loopt idd lekker door.
zal dat komen doordat google invites uitdeeld of doordat veel mensen vandaag hun account bekijken en zien dat ze invites hebben
mogen ze al van de lijst ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ga
koala
bellerophon
conflict
loggedin
NU inviten
jep, ze zijn ge-invitequote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:26 schreef Jump het volgende:
[..]
mogen ze al van de lijst ?
dat kan nog wel een tijdje duren denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:30 schreef TC03 het volgende:
Iemand die ik ken heeft net een Gmail account, dankzij een wallpaper die ik heb gemaakt![]()
![]()
. Anyways, hij gaat mij inviten wanneer het weer kan. Wanneer is dat ongeveer?
heb ze bij de gelukkigen geplaatstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
jep, ze zijn ge-invite
dankjedankjedankjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:51 schreef koenvd het volgende:
dus 1-5 mogen van de lijst ! (oldenzaatjuh, rmon, arinna11, alsem en neineinein)
hallo wakker worden
wel lastig om met een brakke kop die namen in te typen hoor, had liever gecopy paste
ps neineinein: kijk zeker eens in je spam folder ofzo, naar't schijnt komt de invitatie daar terecht !
Gaat inderdaad hard ineens, ik vlieg al bijna de eerste 100 binnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:38 schreef Psycho_Flip het volgende:
Tering.. Dat ging hard.. vanmorgen stond ik nog op 71 (of zo) en nu op 37.. Nog ffkes wachten en ik kan ook gaan uitdelen (hoop ik..).
geupdatequote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:40 schreef woeeiiii het volgende:
ik ehb er weer 3![]()
ik doe geneziz nikky en miguel
![]()
je staat erbijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:45 schreef Nkjez het volgende:
Nkjez
nl_eraser@hotmail.com
alvast bedankt he (zal nog wel ff duren he )
offlinequote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
waah.. het gaat wel erg snel vandaag. Nog ffies en ik zit ook in de 1e 100.
ik leef nog iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
dus jij leeft nog wel???
/offline
(zei amaranta "klik hier als je onder een andere naam wil"...)
nou ga pimpen ofzo -> Pimp *hier* met je gmail accountquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb Gmail!
!
Toegevoegd:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:54 schreef Adnan het volgende:
Adnan
aakab@hotmail.com
!!
bedankt!
het lijkt er anders niet op dat de mensen die vanaf dinsdag ofzow gmail hebben invites krijgenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:04 schreef Jump het volgende:
DirtyCutFreak en Sparkling zijn toegevoegd.
Dr.Daggle > hoe meer mensen er bij de gelukkigen komen, hoe meer invites we ook zullen krijgen
Hm, dus dat mensen die nog maar net gmail hebben helemaal geen invites meer krijgen???quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:06 schreef BladLuis het volgende:
[..]
het lijkt er anders niet op dat de mensen die vanaf dinsdag ofzow gmail hebben invites krijgen![]()
Dan komen die later wel. T gaat zo ook hard genoeg hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:06 schreef BladLuis het volgende:
[..]
het lijkt er anders niet op dat de mensen die vanaf dinsdag ofzow gmail hebben invites krijgen![]()
je staat erbijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:08 schreef Cheiron het volgende:
Mag ik mij ook aanmelden *zielig kijkt*
----------------------------------------------------
Cheiron
smgboog @ Hotmail.com
----------------------------------------------------
[compleet offtopic mode]quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:15 schreef Leutje het volgende:
Mag leutje_at_quicknet_punt_nl ook op de lijst?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef sop het volgende:
Ik ga nu:
Blowy
NiNi
UnderWorld_
Bosco
Thor
Inviten. Be right back!
=edit=
Done! Ik sta nu op 21 invites verstuurdAl drie dagen op rij 5 invites gehad
Deze 9 zijn verplaatstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:15 schreef Sappa het volgende:
halleekes, naggelwauz, nanofreak en vodka_lime worden nu invited
Mag ik u heel hartelijk bedankenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:16 schreef Docker het volgende:
Ik heb de volgende mensen geinvite:
hansisthuis[AT]hotmail[DOT]com
megusta_r[AT]hotmail[DOT]com
markdegroot[AT]tiscali[DOT]nl
duchessx[AT]dse[DOT]nl
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:22 schreef nikky het volgende:mooi verjaardagskadootje mensen
nikky.knip@gmail
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:22 schreef nikky het volgende:mooi verjaardagskadootje mensen
nikky.knip@gmail
Thanks dude, GMail rocksquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef sop het volgende:
Ik ga nu:
Blowy
NiNi
UnderWorld_
Bosco
Thor
Inviten. Be right back!
=edit=
Done! Ik sta nu op 21 invites verstuurdAl drie dagen op rij 5 invites gehad
toegevoegdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:28 schreef Nuongirl het volgende:
Ik wil ook wel
-knip mail-
verplaatstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:27 schreef Maffioso het volgende:
Ik sta op nr. 8 in het lijstje maar ik heb ondertussen al een gmail invite van iemand anders gehad. Haal mij dus maar van de lijst en dan schuift iedereen weer een plekje op
verplaatstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:28 schreef Sappa het volgende:
ik invite nu bazyx
update: done
offtopic : baasjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:30 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
yep klopt![]()
Thanks mate, mijn invites komen hier uiteraard weer terugquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:27 schreef QuietGuy het volgende:
Tha_T invited...
je gmail name kun je zelf kiezen als je een invite krijgt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:31 schreef Alcatraz het volgende:
[me=Alcatraz] wil ook wel zo'n Gmail account[/me]
Gewenste username: alcatraz (@gmail.com)
Huidige email-adres: -knip-
toegevoegd. en je gmail kan je zoals gezegd hierboven zelf kiezenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:31 schreef Alcatraz het volgende:
[me=Alcatraz] wil ook wel zo'n Gmail account[/me]
Gewenste username: alcatraz (@gmail.com)
Huidige email-adres: a-knip mail-
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:22 schreef nikky het volgende:mooi verjaardagskadootje mensen
nikky.knip@gmail
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:39 schreef TC03 het volgende:
Ik wil ook.
Gewenste Gmail account: -snip-
E-mail adres nu: -snip-
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
je gmail name kun je zelf kiezen als je een invite krijgt.
toegevoegd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:39 schreef TC03 het volgende:
Ik wil ook.
Gewenste Gmail account: -knip mail-
E-mail adres nu: -knip mail-
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:56 schreef deedeetee het volgende:
ik heb Rsa311@hotmail.com
en roeland_01@hotmail.com de invited geforwarded
hopelijk goed gedaan
Als je slim bent laat je die niet rondslingeren, anders open je binnenkort vast een topic met "Ik krijg zoveel spam op mijn Gmail account".quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:42 schreef Fuxl het volgende:
[..]Ik heb het!! Bedankt!
mn gmail:
=knip=
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:25 schreef QuietGuy het volgende:
Dr.Daggla en BlackBokz invited
Dat zit er in hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:39 schreef UnderWorld_ het volgende:
De enige feature die nog ontbreekt is een quicklist van mail adressen in het 'compose' scherm. Dat is erg handig om meerdere mensen snel toe te voegen. Maar voor de rest echt super
Opslagruimte: 1 Gigquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je slim bent laat je die niet rondslingeren, anders open je binnenkort vast een topic met "Ik krijg zoveel spam op mijn Gmail account".
![]()
donequote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:56 schreef HolyPanther het volgende:
Gaaf allemaal
ik wil dus ook wel stoer zijn
![]()
HolyPanther
-knip mail-
ga dat zometeen oplossenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:56 schreef Maart85 het volgende:
ik heb mn emailadres + username gegeven....en ik sta ook in de lijst (op nummer 179) maar onder de naam 'Maarten85' ipv 'Maart85' ...ik heb bij de desbetreffende user (maarten85) in zijn posthiostory gekeken....en daar staat geen Gmail zooi tussen....hij heeft zich hier dus niet voor opgegeven...dus dr moet een foutje zijn gemaakt....
als het niet erg is kan het gewoon zo blijven hoor... maar ik dacht ik zeg het even
Maart
Klopt, maar die gebruik ik liever niet helemaal dan voor spam.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Opslagruimte: 1 Gig![]()
Maar zoveel krijg je nou ook weer niet binnen op 1 dagquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, maar die gebruik ik liever niet helemaal dan voor spam.
thank uquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat zit er in hoor
Gewoon een naam typen waarmee iemand in je Contacts zit. GMail toont automatisch lijstje waaruit je dan kan kiezen. Kijkt naar naam en email
Ben paar screenshots aan het nemen voor in volgend deel
Toegevoegd:The.PhantoM DaeDaluz bitbull
Verplaatst:ATuin-hek
vandaag ging het goed en is iedereen al minstens 30 plaatsen opgeschoven ongeveer. kan ook meer zijn, heb het niet bijgehouden (wel op het lijstje, majaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:02 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
thank usta mooi op plaatsje 200
Hoe snel gaat het ongeveer totdat je een plaats opschuift?
wellicht niet nee, maar spam duurt ook niet 1 dagquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar zoveel krijg je nou ook weer niet binnen op 1 dag
ik zie nog altijd volgend stukje tekst:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wellicht niet nee, maar spam duurt ook niet 1 dagIk heb liever dat het mooi schoon blijft.
quote:Hooray, no spam here!
uitstekende instellingquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wellicht niet nee, maar spam duurt ook niet 1 dagIk heb liever dat het mooi schoon blijft.
Same herequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:06 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zie nog altijd volgend stukje tekst:
[..]
donequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:08 schreef Glacius het volgende:
Mag ik ook op de lijst?.
0302147(apenstaartje)student.uva.nl
Bij voorbaat dank!
donequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:10 schreef woeeiiii het volgende:
heb nog 2 invites over
Ik heb Beerik en schvvmert geinvite
das mooi, ik ook en ik woon inmiddels samen met mexquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik leef nog idd![]()
your welcomequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:15 schreef Elocyp het volgende:
Bedankt voor de gene die me geinvite heeft![]()
aah, da's mooi! Zelfs dat had ik niet meegekregen. Waar ergens als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
das mooi, ik ook en ik woon inmiddels samen met mex
(dat onder een andere naam posten wil nie zo hard werken)
Doe ik, wie is er aan de beurt nu? Zoek zoek... Volgens de lijst Kindred_Spirits, ik hebde dubbele invite geforward!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:05 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
hoh, hebben ze 2 invites. ze zullen ze wel doorsturen
is aangepastquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:22 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Doe ik, wie is er aan de beurt nu? Zoek zoek... Volgens de lijst Kindred_Spirits, ik hebde dubbele invite geforward!
staat erbijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:15 schreef Xante het volgende:
Mag ik er ook bij?
mcrapts_at_planet.nl
Bvd
eendjesvijver? Stadswandelpark?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:21 schreef Mex_ het volgende:
nou bij rob dus, vlak bij de eendjesvijver
Bedankt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:10 schreef woeeiiii het volgende:
heb nog 2 invites over
Ik heb Beerik en schvvmert geinvite
totaal 8 invites aan fok
Ik zie het, erg makkelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat zit er in hoor
Gewoon een naam typen waarmee iemand in je Contacts zit. GMail toont automatisch lijstje waaruit je dan kan kiezen. Kijkt naar naam en email
Ben paar screenshots aan het nemen voor in volgend deel
quote:[ 14:09:29 ] «+DIGbot» GJEUI-CS8VD-FGER8E-EWFFGV-IUUY64
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:55 schreef GenesiZ het volgende:
IK HEB HEM OOK. GMAIL SCHOPT KONT
GenesiZ {AT} Gmail {DOT} comHijs mooi. Thanx woeiii
dat was een verkeerde paste, (die werkt toch nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:24 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik zie het, erg makkelijk
[..]
nee bij philips nederlandquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eendjesvijver? Stadswandelpark?
ontopic: Nog minder als 100 voor me
owh.. daar...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
nee bij philips nederland
ontopic ik sta rond de 40 ergens
ik sta nu na 3 dagen al rond de 40ste plaatsquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef TC03 het volgende:
Hoe hard gaat het ongeveer? Hoeveel plaatsen per week/dag zak je ongeveer?
Ongeveer 25 plaatsen gemiddeld. Maar vandaag al 30 ongeveer denk ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef TC03 het volgende:
Hoe hard gaat het ongeveer? Hoeveel plaatsen per week/dag zak je ongeveer?
dat gaat er normaal gezien morgen komenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik dacht dat er een nieuwsbericht op de FP zou komen als meer dan 150 mensen een GMail account zouden hebben. Daar zitten we nu toch al ruim overheen?
Met een beetje geluk gaat het daarna heel snelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:38 schreef Jump het volgende:
[..]
dat gaat er normaal gezien morgen komenwaar heb dat gelezen/gehoord?
*checkt mailbox voor zekerheid*
Inderdaad, sop gaat er voor zorgen
ik hou me al klaar voor de invasie
Ja wacht er 17 dan hebben we er 200, mooier getalquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik dacht dat er een nieuwsbericht op de FP zou komen als meer dan 150 mensen een GMail account zouden hebben. Daar zitten we nu toch al ruim overheen?
mij is het gelijk wanneer het er komt, maar dan moeten er wel striktere regels komen voor het aanmelden. Of de topics vliegen erdoor gelijk hier de colaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:53 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ja wacht er 17 dan hebben we er 200, mooier getal
In een van de vorige delen zei iemand van de FP hetquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:38 schreef Jump het volgende:
[..]
dat gaat er normaal gezien morgen komenwaar heb dat gelezen/gehoord?
*checkt mailbox voor zekerheid*
Inderdaad, sop gaat er voor zorgen
ik hou me al klaar voor de invasie
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:10 schreef Jump het volgende:
[..]
done
hee, sorry he.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:03 schreef amaranta het volgende:
??? ik stond net op 39 en nu weer op 40
wie is er aan het voordringen??????
hmmm, heb enkel toegevoegd. er is aan de bovenste niks veranderd, enkel achteraan. Maar zal toch eventjes kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:03 schreef amaranta het volgende:
??? ik stond net op 39 en nu weer op 40
wie is er aan het voordringen??????
Hier dan de echte maarten85....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:56 schreef Maart85 het volgende:
ik heb mn emailadres + username gegeven....en ik sta ook in de lijst (op nummer 179) maar onder de naam 'Maarten85' ipv 'Maart85' ...ik heb bij de desbetreffende user (maarten85) in zijn posthiostory gekeken....en daar staat geen Gmail zooi tussen....hij heeft zich hier dus niet voor opgegeven...dus dr moet een foutje zijn gemaakt....
als het niet erg is kan het gewoon zo blijven hoor... maar ik dacht ik zeg het even
Maart
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:07 schreef maarten85 het volgende:
[..]
Hier dan de echte maarten85....
Ik zou ook graag op de lijst willen.
mijn mailadres is -knip mail-
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:06 schreef Doracfas het volgende:
Ik wil ook graag:
Doracfas
-knip mail-
Alledrie erbijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:06 schreef wwweb het volgende:
mag ik ook
-knip mail-
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:17 schreef Jump het volgende:
Edit: men 2000ste post![]()
ik verwacht enorme drukte hierquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:26 schreef sop het volgende:
GMail-handel weelt tierig
met aanvragen idd.. geen nieuwe invites van die FP-ers.. hehe..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:28 schreef Jump het volgende:
[..]
ik verwacht enorme drukte hier
zonder mail gaat het nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:29 schreef Plantenbak het volgende:
* Op wachtlijst gezet willen worden.
donequote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:29 schreef BaggerUser het volgende:
BaggerUser - -knip mail-
Gaat handig zo zonder e-mail adresquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:29 schreef Plantenbak het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:29 schreef Plantenbak het volgende:
bij hoeveel is ie vol, ik bied me aan om alvast een nieuw topic te openen als dat handig is.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:31 schreef sop het volgende:
Ik zal trouwens het nieuwsbericht aanpassen zodra dit topic vol is.
lees de OP eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:32 schreef BaggerUser het volgende:
hoeveel mag iedereen er nou precies uitnodigen dan ?
bij 300, maar heb hier ook al eentje klaarstaanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij hoeveel is ie vol, ik bied me aan om alvast een nieuw topic te openen als dat handig is.
heb ik gedaan maar zeker neit goed nog een keertje dan maarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lees de OP eens zou ik zeggen.
zie ook OPquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:34 schreef D-Smoove het volgende:
jjochems
jeroen@jochems.net
Hoe lang is ongeveer de wachttijd?
is goed, aan jou de eerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:33 schreef Jump het volgende:
[..]
bij 300, maar heb hier ook al eentje klaarstaan
uit de OPquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:36 schreef BaggerUser het volgende:
ik heb die OP nog een keer gelezen maar ik zie neit staan hoeveel je er mag inviten of lees ik nou zo slecht ?
quote:De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
ik lees echt slechtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uit de OP
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |