quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:16 schreef wizarddragon het volgende:
Enfin. Peter RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR de Vries 's SNOR was zijn handelsmerk. Nu vind ik hem meer een bajesklant.
Ja zo liploos... gelukkig hebben wij dat nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]zo'n liploze mond....
![]()
Feesthoedjes eerder..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal cornetto's tegen je hoofd gesmeten??![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja zo liploos... gelukkig hebben wij dat niet![]()
![]()
Dit was gelukkig een ander feestje!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawww.....
Wat voor cadeautjes heb je allemaal gekregen??![]()
Haha hoop voor je dat het veel heeft opgeleverd die dealquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dit was gelukkig een ander feestje!
Maar ik heb geld gekregen.. en geld.. en ook nog geld enzo.
( Erg handig trouwens zo'n deal om tot je 18e niet te roken!)
Zeker wetenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:36 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Haha hoop voor je dat het veel heeft opgeleverd die deal![]()
Woei!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zeker weten
( 250 euro.. en ze gaan helpen geld bij elkaar sprokkelen voor Autorijlessen! )
Wat moet ik zeggen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
M!
M
M
M
waarom zeg je toch niks M!
jij bent M nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen?.
Mijn ouders denken daar anders over.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij bent M niet
quote:M is best wel knap en best wel een beetje een slet eigenlijk![]()
M is knapper dan jijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn ouders denken daar anders over.
[..]![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
M is knapper dan jij![]()
Ahhhquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]Allerminst!!
![]()
![]()
*lippen nog eens extra tuit*
Goedenavondquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
goeiesavonds altesaam
HOIquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
goeiesavonds altesaam
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
goeiesavonds altesaam
Ohw verdomd..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:02 schreef XMN8R het volgende:
Oeh! een lippentuit-topic![]()
Ik denk dat Waxxer en ik wel de kroon spannen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:07 schreef XMN8R het volgende:
hmmz.. dit zou er op een meet erruug vreemd uit zien denk ik, allemaal lippentuitende homo's op een terrasje
Uitkleden voor de webcam ofzo?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
snel ik heb tips nodig over hoe versieren via internet te werk gaat!
ik wil mensen juist NIET wegjagenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Uitkleden voor de webcam ofzo?
oeh! is M eindelijk online?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
snel ik heb tips nodig over hoe versieren via internet te werk gaat!
"waxxer en ik" klinkt als een setje?! (kan het me bijna niet voorstellen)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
Ik denk dat Waxxer en ik wel de kroon spannen.![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef Timmah het volgende:
Uitkleden voor de webcam ofzo?
Wij zijn geen setje...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
"waxxer en ik" klinkt als een setje?! (kan het me bijna niet voorstellen)
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! is M eindelijk online?
stel m wat vragen, wees geïnterresseerd,
maar beantwoord zijn vragen niet al te open, be mysterious en maak m nieuwsgierig
te laat, ik stel 'em te veel vragen heb ik zo het ideequote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:15 schreef XMN8R het volgende:
stel m wat vragen, wees geïnterresseerd,
maar beantwoord zijn vragen niet al te open, be mysterious en maak m nieuwsgierig
Ik zei ook 'stel m wat vragen', dus niet te veel...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
te laat, ik stel 'em te veel vragen heb ik zo het idee
ik denk alleen niet dat M een vriendje zoektquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:45 schreef XMN8R het volgende:
![]()
he-le-maal goed! en nu volhouden he!
Das jammer, maar geeft niks hoor. Als je hem leert kennen en misschien zelfs eens ontmoet, dan leer je via hem misschien weer anderen kennen. En misschien zit dáár dan wel de ware tussen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk alleen niet dat M een vriendje zoekt
dus hem als springplank gebruiken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Das jammer, maar geeft niks hoor. Als je hem leert kennen en misschien zelfs eens ontmoet, dan leer je via hem misschien weer anderen kennen. En misschien zit dáár dan wel de ware tussen.
springplank? yep, waarom nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
dus hem als springplank gebruiken?
ach ik kan 'em altijd nog voor platte seks gebruiken
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
springplank? yep, waarom niet
platte sex? tja, als je dat wilt...
maar dan geen medelijde verwachten als je HIV oploopt he
Is ie inmiddels over zijn verlegenheid heen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik blijf nog ff met M. kletsen
hij is niet verlegen hoor, hij heeft tonnen meer ervaring dan ik, met sex iig, maar het vriendjes gedeelte is voor hem net zo nieuw als voor mij, we zitten een beetje in dezelfde situatie.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is ie inmiddels over zijn verlegenheid heen?
Ga je voor de liefde of toch maar voor de platte sex?
En met zelfde situatie bedoel je: allebei nog geen vriendje gehad en allebei ook nog niet uit de kast?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
hij is niet verlegen hoor, hij heeft tonnen meer ervaring dan ik, met sex iig, maar het vriendjes gedeelte is voor hem net zo nieuw als voor mij, we zitten een beetje in dezelfde situatie.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
En met zelfde situatie bedoel je: allebei nog geen vriendje gehad en allebei ook nog niet uit de kast?
Vindt je het een probleem dat hij meer ervaren is op sexgebied, of is dat juist een voordeel?
ach het boeit me niet zoveel, kan goed uitpakken, ergens heeft het z'n voordelen als iemand weet wat hij doetquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
En met zelfde situatie bedoel je: allebei nog geen vriendje gehad en allebei ook nog niet uit de kast?
Vindt je het een probleem dat hij meer ervaren is op sexgebied, of is dat juist een voordeel?
Maareh... hij moet toch ook wel lief zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
ach het boeit me niet zoveel, kan goed uitpakken, ergens heeft het z'n voordelen als iemand weet wat hij doet
jawel, daarom doe ik ook telkens datquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Maareh... hij moet toch ook wel lief zijn?
Hoewel dat bij platte sex net wat minder belangrijk is natuurlijk...
nee hij heeft niet teveel haarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:17 schreef wizarddragon het volgende:
[waxxermode][/waxxermode]
Jammerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee hij heeft niet teveel haar
vandaar die kraag bij je icon?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat Waxxer en ik wel de kroon spannen.![]()
ik ga ook naar bed, maar dan wel om te maffenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook naar bed [afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:00 schreef XMN8R het volgende:
Goeiesmorreges
10 uur is vroeg zat
Aapje ajuu!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:50 schreef Twoflower het volgende:
Ok, ff een redelijk eenmalige post:
Loop ik volgende week nog (grote) kans Fokkers tegen het lijf te lopen op Roze Zaterdag in Enschede?
ik ga vanavond o.a. langs t MidZomerGrachtSpektakel. loop ik ook nog kans? vast niet, we gaan tussendoor ook steeds kroegen in om nederland te kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:50 schreef Twoflower het volgende:
Loop ik volgende week nog (grote) kans Fokkers tegen het lijf te lopen op Roze Zaterdag in Enschede?
Ze kan me ex tegenkomenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:50 schreef Twoflower het volgende:
In MyAT kan je het zienquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:44 schreef Weemz het volgende:
Ik bedoel per forum... Je weet wel.... 300e post = nieuw topic... Hoe kan je dat zien?
buurmanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:01 schreef Gerdo het volgende:
En ook een hele goede morgen!.
Kom ik er nu gewoon achter dat het verdorie al middag is!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
buurman
Sssssst....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:07 schreef Gerdo het volgende:
Kom ik er nu gewoon achter dat het verdorie al middag is!!
Ik werd net wakker gebeld door een goeie vriend van me!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sssssst.....
Toontje Lager - Zoveel te doen.mp3
Tsssk...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:12 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik werd net wakker gebeld door een goeie vriend van me!.
Hij had om 10 uur ook al gebeld maar toen werd ik er nog niet wakker van!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tsssk...
Belachelijk...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hij had om 10 uur ook al gebeld maar toen werd ik er nog niet wakker van!.
Uiteindelijk had ie nog precies nix te vertellen ook!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Belachelijk...
Wat heb je nou aan vrienden als ze je niet eens laten uitslapen
nope, uitgerekend dan ben ik niet in mijn woonplaats (wegens verplichtingen elders)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:50 schreef Twoflower het volgende:
zeker weer laat gemaakt en blublub wakker gebeld?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:17 schreef Gerdo het volgende:
Maar goed, nu ben ik eindelijk uit dat stinknest van me!.
pot verwijt de keten mênquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:17 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Uiteindelijk had ie nog precies nix te vertellen ook!.
Maar goed, nu ben ik eindelijk uit dat stinknest van me!.
Kan ie die zelf niet even halen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef wizarddragon het volgende:
Straks ffBoris
's cd halen..
Hoi Waxjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef Waxxer het volgende:
Neemt niet weg dat ik er weer ben
Gezelligquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Mogguh
Weer een mooi feestje achter de rug, ik voel me alleen enorm brakjes weer
Groetuh van Jerruh vanonder de douche uit![]()
Wizard en Cybartquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gezellig...
Doe maar de groeten terug aan Jerruh
Ja ik dacht, ff als uitlegquote:Hoe sterk is de eenzame fietser
die kromgebogen over zijn stuur
tegen de wind
zichzelf een weg baant?
Hoe zelfbewust de voetbalspeler
die voor de ogen van het publiek
de wedstrijd wint,
zich kampioen waant?
Hoe lacht vergenoegd de zakenman
zonder mededogen die een concurrent
verslagen vindt,
zelf haast failliet gaand.
En ik zit hier tevreden
met die kleine op mijn schoot.
De zon schijnt, er is geen reden
met rotweer en met harde wind
te gaan fietsen met dat kind.
Als hij maar geen voetballer wordt,
ze schoppen hem misschien half dood.
Als hij maar geen voetballer wordt...
Maar liever dat nog
dan het bord voor zijn kop
van de zakenman,
want daar wordt hij alleen maar slechter van.
Maar liever dat nog...
Alleen ja, ik mocht niet meequote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:03 schreef Waxxer het volgende:
Hahaaaaiiii
Jerruh onde de douche?Bij jou??
Alleen?![]()
(jerruh)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Alleen ja, ik mocht niet mee![]()
![]()
Ho ho, jij doucht maar met je manquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Alleen ja, ik mocht niet mee![]()
![]()
Ja nou, misschien had je wel heel heftig iemand gescoordquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:10 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
(jerruh)
ja alleen.
mogguh.
mark is heerlijk brak, terwijl ik wel tien rondjes om de compu heen kan rennen muwhahaaaaa
ik scoren?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, misschien had je wel heel heftig iemand gescoord
Maar heeeyyy man, hoe gaat'ie hey?![]()
Joost gaat ook naar Phil Collins. *ook jaloers*quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:25 schreef Cybart het volgende:is vanavond naar Phil Collins *jaloers*
wij hebben het gewoon allebei dus slecht getroffen vandaagquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
Joost gaat ook naar Phil Collins. *ook jaloers*
Peter ook. Nu heb ik niks met Peter ofzo. Maar toch.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:40 schreef Cazman het volgende:
Joost gaat ook naar Phil Collins. *ook jaloers*
Best welquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij hebben het gewoon allebei dus slecht getroffen vandaag
ja goe man eey!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:16 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
ik scoren?
man, ik ben zo antislet als een vetkwab.
helaasch.
ja keeeigoedman eej met jou heyyy?
Das alweer een week geleden joh, get over it!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:27 schreef blublub het volgende:
[..]
pot verwijt de keten mên
Ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:50 schreef WAik het volgende:
[..]
zeker weer laat gemaakt
Dat niet!quote:en blublub wakker gebeld?
mario bros. ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
M.
![]()
neee....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
mario bros. ?
doe nie flauw, wie is m?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
neee....M.
![]()
Vast een Martijn of een Maarten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:40 schreef Markie-Mark het volgende:
doe nie flauw, wie is m?
mars? marco borsato? mark dutroux? marc? magneten? monddood?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je lippen..waar zijn ze?
en ik heb zon donkerbruin vermoeden dat t niet bij die ene keer zal gaan blijven ofzowquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:04 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Das alweer een week geleden joh, get over it!.
.
Ja ik zie het. Wel schattig, maar wel een beetje voorspelbaar. Het zijn wel "duidelijke" homo's .quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:50 schreef Nuvole het volgende:
Dismissed op MTV in homo-uitvoering nu!
best lachen om te zien!
wat een vriendelijke eindconclusie, niks valsenichtengedoe.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Wel schattig, maar wel een beetje voorspelbaar.
Wel weer typische homootjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:50 schreef Nuvole het volgende:
Dismissed op MTV in homo-uitvoering nu!
best lachen om te zien!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel weer typische homootjes..
Maar op zich leuk dat MTV zich hieraan waagt, en dit keer ook het zoenen uitgebreid laat zien..
Het viel me ook mee ja. Tis niet zo erg cliché.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
wat een vriendelijke eindconclusie, niks valsenichtengedoe.
en ik had ook die blonde gekozendie was ook nog het minst jeweetwel
Magneto ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
doe nie flauw, wie is m?
mars? marco borsato? mark dutroux? marc? magneten? monddood?
normaal zou ik ook voor donker haar gaan, maar in dit geval niet, die blonde kwam wat leuker over.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het viel me ook mee ja. Tis niet zo erg cliché.
Ik had die donkerharige jongen gekozen, qua uiterlijk dan
Ik kan best wel imiteren... als ik wil.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:58 schreef Nuvole het volgende:
Zie ik dit nou goed???
DM die eendoet???
Ze hadden als 's eerder met homo's, en dat waren wél valse.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:00 schreef wizarddragon het volgende:
Het viel me ook mee ja. Tis niet zo erg cliché.
Qua uiterlijk... Mits hij niet zou bewegen en praten.quote:Ik had die donkerharige jongen gekozen, qua uiterlijk dan
Dat was een half wijf.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:00 schreef Weemz het volgende:
Als ik mocht kiezen had ik geen van tweeën gekozen. De gozer die mocht kiezen was nog 't leukste
MTVquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Magneto ?
Ja kan je doen als docent zijndequote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:34 schreef Waxxer het volgende:
Mijn docente Engels gaat naar Werchter, hoor ik net van haar op msn
Je moet invallen voor haar?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:34 schreef Waxxer het volgende:
Mijn docente Engels gaat naar Werchter, hoor ik net van haar op msn
ff springen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:57 schreef Waxxer het volgende:
Nee maar ik wil ook en zij is helemaal geen type voor Bowie en Muse enz
En ik wil een knuffel, een hele lange knuffel
ik wil je best knuffelen hoor, maar ja, ik heb geen piemel enzo, kweenie of t dan nog wel hoeft voor jouquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:57 schreef Waxxer het volgende:
Nee maar ik wil ook en zij is helemaal geen type voor Bowie en Muse enz
En ik wil een knuffel, een hele lange knuffel
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:00 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wil je best knuffelen hoor, maar ja, ik heb geen piemel enzo, kweenie of t dan nog wel hoeft voor jou
Mja, om daarvoor nou zo'n geval voor te binden, is ook zo wat...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:00 schreef blublub het volgende:
ik wil je best knuffelen hoor, maar ja, ik heb geen piemel enzo, kweenie of t dan nog wel hoeft voor jou
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:11 schreef Waxxer het volgende:
ik hoef niet meteen het nokiaindebroekgevoel van iemand te ervaren
*knuffel met tissuesindebehagevoel geeft*quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:11 schreef Waxxer het volgende:
Nah :'( Gewoon een knuffel hoor, ik hoef niet meteen het nokiaindebroekgevoel van iemand te ervaren :'(
Wizje doet het tenminste
*naar voren buig om Wizje te kunnen knuffelen*
Voor zo ver ik heb gemerkt ben je niet erg yin yang als je bij je ouders bent/ uit Dinxperdinges terugkomt. En Kiki dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan een aantal dingen doen:
*thuis blijven
*Uit gaan
*naar het huis van mijn ouders gaan en daar yin yang proberen te ontspannen
Neee joh, is weer goed voor de beeldvorming. Jij bent dus gewoon een hippe meid met een flinke bustequote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:19 schreef blublub het volgende:
[..]
*knuffel met tissuesindebehagevoel geeft*
alles puur natuur en ruim vertegenwoordig hier hoor tevens.
iets zegt me trouwens dat dit niet t goede topic is om dit soort dingen te melden![]()
iets zegt me dat je daarin best eens gelijk kon hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:19 schreef blublub het volgende:
[..]
*knuffel met tissuesindebehagevoel geeft*
alles puur natuur en ruim vertegenwoordig hier hoor tevens.
iets zegt me trouwens dat dit niet t goede topic is om dit soort dingen te melden![]()
Kiki geef ik gewoon wat extra zaad, daar heb ik even wat ruimte om me heen en daarbij is het er een flink stuk schoner. Maandag ben ik er weerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Voor zo ver ik heb gemerkt ben je niet erg yin yang als je bij je ouders bent/ uit Dinxperdinges terugkomt. En Kiki dan?
ga mee naar het Midzomergrachtspektakelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga naar huis denk ik, kan ik ook aan school gaan werken
hipquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee joh, is weer goed voor de beeldvorming. Jij bent dus gewoon een hippe meid met een flinke buste
Waxxer zegt me van niet:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
iets zegt me dat je daarin best eens gelijk kon hebben.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee joh, is weer goed voor de beeldvorming.
Ja maar das Waxjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:26 schreef blublub het volgende:
[..]
Waxxer zegt me van niet:
[..]
Juist. Gerdo, let je op?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:25 schreef blublub het volgende:
maar zeker niet te klein ofzo
als ik zou willen dat Gerdo oplet dan zou ik wel zeggen dat ik gigantische tieten hebquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist. Gerdo, let je op?
Meer de FFLubFFLub denk ik!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:36 schreef Waxxer het volgende:
Dus het is niet DDlubDDlub?
tis eerder de CClubCClubquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:36 schreef Waxxer het volgende:
Dus het is niet DDlubDDlub?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:37 schreef xman het volgende:
[..]
Meer de FFLubFFLub denk ik!![]()
Een veilig aankomst toegewenstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Nou nu ga ik echt, ik stap in de wagen
Ik weet het is outrageous!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
Jouw icoon![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:46 schreef xman het volgende:
[..]
Hai![]()
Nee niet nuquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Nou nu ga ik echt, ik stap in de wagen
Jem!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:37 schreef xman het volgende:
[..]
Meer de FFLubFFLub denk ik!![]()
Dankjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een veilig aankomst toegewenst![]()
![]()
Slikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankje
Mijn hart ligt nu bij jullie....
BewaAk hem goed, dan kom ik hem straks weer halen....
Aaaawww Waxje niet van die zielige dingen zeggenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankje
Poekie!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:52 schreef xman het volgende:
[..]
Beav!![]()
![]()
Your wish is my commandquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankje
Ja Jem is ubercool. Net als She-ra! Ik nam het ook altijd op.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Poekie!en Jem!
ik had vroeger alle afleveringen van Jem op video
quote:- Jem Theme -
Jem! (Jem is excitement) oh
Jem! (Jem is adventure) oh
Glamour and glitter, fashion and fame!
Jem (Jem is truly outrageous)
(Truly, truly, truly outrageous!)
Whoa, Jem (Jem), the music's contagious (outrageous)
Jem is my name, no one else is the same Jem is my name!
But we're the Misfits,
Our songs are better,
We are the Misfits, the Misfits
And we're gonna get her!
Jem! (Jem is excitement)
Oh, Jem! (Jem is adventure) oh!
Glamour and glitter, fashion and fame!
Jem! (Jem is truly outrageous)
(Truly, truly, truly outrageous!)
Whoa, Jem! (Jem),
The music's contagious (outrageous)
Jem is my name!
No one else is the same!
Jem is my name!
But we're the Misfits,
Our songs are better,
We are the Misfits, the Misfits,
And we're gonna get her!
But we're the Misfits,
Our songs are better,
We are the Misfits, the Misfits,
And we're gonna get her!
Jem! (Jem),
The music's contagious (outrageous)
Jem is my name!
No one else is the same!
Jem is my name!
Wij hadden toen nog geen vhs video dus ik kan die banden niet meer afspelenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:57 schreef xman het volgende:
[..]
Ja Jem is ubercool. Net als She-ra! Ik nam het ook altijd op.
Jammer dat ik de afleveringen nooit bewaard had.
Oh betamaxquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wij hadden toen nog geen vhs video dus ik kan die banden niet meer afspelen
Nee, erger. VCCquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:06 schreef xman het volgende:
[..]
Oh betamax
LMAO!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb laatst een paar Jem afleveringen gedownload en ik kan nog steeds alle liedjes meezingen![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
M.
is geen fan van Nederland.
M.
is perfect.
Hallo...we moeten nog een datum prikkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:01 schreef Waxxer het volgende:
Nou jongens, hier dan nog een feestje om het een of ander??
Iemand nog stappen?
voor het huwelijk?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo...we moeten nog een datum prikken..
je wil dan bruidsmeisje zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
voor het huwelijk?
Oei...veel plezierquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:58 schreef Waxxer het volgende:
Zooooo ik heb hier voor een week was megenomen
Dat wordt zondag wasdag. En zometeen heeeeerrrrlijk uitgebreid in bad
Leg me nog eens uit wat er nou zo leuk is aan een weekend in het lege huis van je ouders?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:58 schreef Waxxer het volgende:
Zooooo ik heb hier voor een week was megenomen
Dat wordt zondag wasdag. En zometeen heeeeerrrrlijk uitgebreid in bad
- Een tuin met veel privacy ipv een parkeerterreinquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Leg me nog eens uit wat er nou zo leuk is aan een weekend in het lege huis van je ouders?
Mja dat ga ik zometeen doen heurquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oei...veel plezier
Even zienquote:Op zondag 20 juni 2004 00:04 schreef XMN8R het volgende:
ok, klinkt redelijk
Heb je nog veel gebruik gemaakt van de auto die je tot je beschikking had/hebt?
dat is 35.000 km per jaar... mwoah, best wel veel dusquote:Op zondag 20 juni 2004 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Even zien
d'lo zwolle heen: 120 km
z-d 120 km
d-z 120 km
zwolle - almelo 50 km
a-z 50 km
z-a 50 km
a-z 50 km
z-d 120 km
Dat is bij elkaar....... 680 kmin een week....
Is dat veel? Exclusief de ritjes naar de supermarkt?
Mja naja normaal ga ik altijd met de trein naar almelo, maar als je een patserbak voor de deur hebt staan.....quote:Op zondag 20 juni 2004 00:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat is 35.000 km per jaar... mwoah, best wel veel dus
maar ja, enkel aan ritjes naar Almelo en Dinxperlo...
dit was/is je kans om eens wat mensen op te zoeken die wat verder weg wonen, toch?
Hij is superzuinigquote:Op zondag 20 juni 2004 00:20 schreef XMN8R het volgende:
En na die snelheden kon je waarschijnlijk ook gelijk tanken?
Je hebt geluk gehad denk ik, met de politie.. volgende keer niet meer zo op laten jagen he.
Je kunt je eerste ex op je lijstje bijschrijven? Of waren jullie nog niet zo close?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat het over en uit is tussen mij enM.
![]()
hij is zo niet-spraakzaam en bijna nooit op MSN.
Ja, maar in Duitsland heb ik op topsnelheid gereden, dus dat was zostraks niet van toepassingquote:Op zondag 20 juni 2004 00:25 schreef XMN8R het volgende:
Och, het is hier hollen en stilstaan (meer het laatste dan het eerste).
Ik vindt het juist wel een sport om zo zuinig mogelijk te rijden
Heb je wel eens van het Nieuwe Rijden gehoord?
Ehm.. wel eens iets op de weg zien liggen? Zelfs (of juist) als het rustig is kun je met die snelheden toch gruwelijk om het leven komen hoor...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:27 schreef Waxxer het volgende:
[..] Maar het was heel rustig.
nog lang nietquote:Op zondag 20 juni 2004 00:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je kunt je eerste ex op je lijstje bijschrijven? Of waren jullie nog niet zo close?
Ben ik het wel mee eens, maar dat is bij mij meer een soort zelfbescherming geworden...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
nog lang niet
Maar dat is het mooie aan nooit te veel hoop hebben, dan valt het altijd reuze mee als het niet gaat zoals je zou willen dat het gaat.
Expect nothing and you'll never get dissapointed.
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ehm.. wel eens iets op de weg zien liggen? Zelfs (of juist) als het rustig is kun je met die snelheden toch gruwelijk om het leven komen hoor...
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..] Door jou ga ik zo nog 80 rijden op de snelweg![]()
Juist !!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ehm.. wel eens iets op de weg zien liggen? Zelfs (of juist) als het rustig is kun je met die snelheden toch gruwelijk om het leven komen hoor...
80km op autosnelweg is ook gevaarlijk!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ik weet het, ik weet het....Ik ben me een keer echt de tering geschrokken. Toen reed ik ook heel hard in Duitsland en toen stond er ergens douane. Maar ze stonden dwars in de berm en het was schemerig. Dus zij hun lampen aan. Dus dan rij je daar met een noodgang en dan opeens *baf* twee schijnende koplampen over dwars op de snelweg.
Oh ja, het nieuwe rijden: niet hoger dan 2500 tpm![]()
Door jou ga ik zo nog 80 rijden op de snelweg![]()
Zolang je maar rechts blijft rijden is er niets aan de hand; vrachtwagens en auto's met aanhangers rijden immers ook niet veel harder dan 80.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:41 schreef freek_mst het volgende:
80km op autosnelweg is ook gevaarlijk!
Ja toch vind ik dat gevaarlijk! Dat een vrachtauto niet hard rijd dat weet je ,quote:Op zondag 20 juni 2004 00:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zolang je maar rechts blijft rijden is er niets aan de hand; vrachtwagens en auto's met aanhangers rijden immers ook niet veel harder dan 80.
Inhalen met 80 km/uur is natuurlijk een ander verhaal...
Op de rechter-rijstrook zou je dat wel moeten verwachten, want daar horen motorvoertuigen die niet de maximumsnelheid kunnen, mogen of willen rijden.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:44 schreef freek_mst het volgende:
Ja toch vind ik dat gevaarlijk! Dat een vrachtauto niet hard rijd dat weet je ,
maar je verwacht dat niet van een personen auto !
Dat zijn dan meestal van die omaatjes die met trillende handen het stuur van hun suzuki alto vastklemmen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Op de rechter-rijstrook zou je dat wel moeten verwachten, want daar horen motorvoertuigen die niet de maximumsnelheid kunnen, mogen of willen rijden.
Ja je let er natuurlijk wel op maar toch vind het gevaarlijk !!!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Op de rechter-rijstrook zou je dat wel moeten verwachten, want daar horen motorvoertuigen die niet de maximumsnelheid kunnen, mogen of willen rijden.
Haha die is goedquote:Op zondag 20 juni 2004 00:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat zijn dan meestal van die omaatjes die met trillende handen het stuur van hun suzuki alto vastklemmen.
Hi trouwens!![]()
ook hiquote:Op zondag 20 juni 2004 00:52 schreef Nuvole het volgende:
Dat zijn dan meestal van die omaatjes die met trillende handen het stuur van hun suzuki alto vastklemmen.
Hi trouwens!![]()
Ik verzin het niet hoor, die zijn het toch meestal. Maar niet dat ik nou zo'n ridder van de linkerbaan ben, ik doe het ook meestal rustig aan, maar 80 is gewoon gevaarlijk als je ook 110-120 kunt.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:54 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Haha die is goed
o ja![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
is het hier nog leuk?
ja, hoeden zijn ook levensgevaarlijk, die letten niet echt op het verkeer.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ook hi
of oude mannetjes met een hoed en een pijp
óf waxxer die zich voortaan heeeel erg netjes gaat gedragen
Het ligt er waarschijnlijk ook aan waar je bent. Hier in de Randstad is er geen enkele snelweg waar niet constant vrachtwagens rijden, dus kun je gerust met 80 km/u op de rechterbaan blijven als je dat wilt.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:57 schreef Nuvole het volgende:
Ik verzin het niet hoor, die zijn het toch meestal. Maar niet dat ik nou zo'n ridder van de linkerbaan ben, ik doe het ook meestal rustig aan, maar 80 is gewoon gevaarlijk als je ook 110-120 kunt.
ik ben al weer weg.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ja, hoeden zijn ook levensgevaarlijk, die letten niet echt op het verkeer.
Beav, het gaat over autorijden nu, volgens mij heb jij daar weinig kaas van gegeten.![]()
(ga je schamen overigens!)
Nou s'nachts kan ik daar goed doorblazen hoor en weinig vrachtverkeer!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het ligt er waarschijnlijk ook aan waar je bent. Hier in de Randstad is er geen enkele snelweg waar niet constant vrachtwagens rijden, dus kun je gerust met 80 km/u op de rechterbaan blijven als je dat wilt.
Huilie!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ben al weer weg..
*zielig en zachtjes huilend in donker hoekje ga zitten*
*snif*
*aai*quote:Op zondag 20 juni 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ben al weer weg..
*snif*
Ik denk dat dat overal wel zo is 's nachts. Vlieg jij dan als een ware Batman in je Batmobile met 200 km/h over de randstedelijke snelwegen? Ben je natuurlijk wel weer snel in Maastricht. Binnen een uurtje moet kunnen dan.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:03 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou s'nachts kan ik daar goed doorblazen hoor en weinig vrachtverkeer!
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Huilie!!!![]()
![]()
Waarom heb je nog geen rijbewijs dan?
Autorijden is hip en kewl.![]()
*prrr*quote:Op zondag 20 juni 2004 01:03 schreef freek_mst het volgende:
[..]
*aai*![]()
Nee hoor geen 200quote:Op zondag 20 juni 2004 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik denk dat dat overal wel zo is 's nachts. Vlieg jij dan als een ware Batman in je Batmobile met 200 km/h over de randstedelijke snelwegen? Ben je natuurlijk wel weer snel in Maastricht. Binnen een uurtje moet kunnen dan.![]()
Wat vind je eng?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
ik vind het Eng
ow ja, ik ben geen huilie!![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:06 schreef Nuvole het volgende:
Ik denk dat dat overal wel zo is 's nachts. Vlieg jij dan als een ware Batman in je Batmobile met 200 km/h over de randstedelijke snelwegen? Ben je natuurlijk wel weer snel in Maastricht. Binnen een uurtje moet kunnen dan.![]()
Nou dat jij dus dat ding op de weg moet houden en op van alles en nog wat moet letten enzoquote:Op zondag 20 juni 2004 01:08 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wat vind je eng?
Ja probeer jij het effe uit?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]in een uurtje van de Randstad naar Mestreech?!
Je bent dus bang in een auto?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou dat jij dus dat ding op de weg moet houden en op van alles en nog wat moet letten enzo.
En wat is hier niet huilie aan? Je zegt het zelf, hoor.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
ik vind het Eng
ow ja, ik ben geen huilie!![]()
Als ik zelf zou moeten rijden wel jaquote:Op zondag 20 juni 2004 01:11 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Je bent dus bang in een auto?
whatever mênquote:Op zondag 20 juni 2004 01:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En wat is hier niet huilie aan? Je zegt het zelf, hoor.![]()
freek: nog sneller dan?![]()
newsflash: een auto valt normaal gesproken niet om, je moet er alleen op letten dat je niet al te abrupte stuurbewegingen maakt, daar kunnen sommige modellen slecht tegen. En je moet gewoon een beetje oppassen voor andere mensen, maar dat doen ze zelf ook, dus dat helpt ook alweer.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou dat jij dus dat ding op de weg moet houden en op van alles en nog wat moet letten enzo.
Je hebt het dus wel geprobeerd?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als ik zelf zou moeten rijden wel ja.
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
newsflash: een auto valt normaal gesproken niet om, je moet er alleen op letten dat je niet al te abrupte stuurbewegingen maakt, daar kunnen sommige modellen slecht tegen. En je moet gewoon een beetje oppassen voor andere mensen, maar dat doen ze zelf ook, dus dat helpt ook alweer.
Een half uur geleden rende hier trouwens ineens een kind (op dit uur dus!) de straat over net voor ik kwam aangereden, dat was wel een beetje vreemd, maar dat doen ze bijna nooit.![]()
Euhm nee ...quote:Op zondag 20 juni 2004 01:15 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Je hebt het dus wel geprobeerd?
hey!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
whatever mên
kleutermaffia...quote:Op zondag 20 juni 2004 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
de kleutermaffia is 24 uur aanwezig
Ik wil helemaal niks doen met blubney en d'r hondjequote:Op zondag 20 juni 2004 01:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
hey!"talk to the hand" en mên doe je maar met blubney en d'r hondje, daar ben ik niet voor
![]()
en het was grappig bedoeld.....![]()
![]()
*mee eens ben*quote:Op zondag 20 juni 2004 01:20 schreef Nuvole het volgende:
[..] Wat je van ver haalt, is lekker.![]()
Ik weet niet waarom G_E niet meer komt, zou je hem zelf moeten vragen. En zijn bedenksels waren inderdaad erg leukquote:Op zondag 20 juni 2004 01:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
kleutermaffia...![]()
Waarom komt G_E niet meer? Die bedenksels waren altijd zo leuk, vond ik.
Beav, hoeft je nooit een vriendje ofzo op te zoeken met de auto? Wat je van ver haalt, is lekker.![]()
Euhm..quote:Op zondag 20 juni 2004 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks doen met blubney en d'r hondje
en let jij eens op de PI, meneer huilie
Nou volgens mij heeft hij een limo. met chauffeurquote:Op zondag 20 juni 2004 01:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
kleutermaffia...![]()
Waarom komt G_E niet meer? Die bedenksels waren altijd zo leuk, vond ik.
Beav, hoeft je nooit een vriendje ofzo op te zoeken met de auto? Wat je van ver haalt, is lekker.![]()
ssssssshhh!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*mee eens ben*![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:24 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft hij een limo. met chauffeur![]()
Tja verschil moet er zijn he.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |