*noteer*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:14 schreef Nuvole het volgende:
Sepo!
en je moet niet alleen snapshots kijken maar de hele serie SFU.
Ja lul me eens de oren van me kop!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
Is hier nog wat leuks?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:30 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja lul me eens de oren van me kop!
En als je toch op zieken bezoek komt neem dan een fruitmand mee.![]()
Ja, Beav, dan kun je toch best doen voor je medemestreechteneer?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:30 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja lul me eens de oren van me kop!
En als je toch op zieken bezoek komt neem dan een fruitmand mee.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:33 schreef Nuvole het volgende:
psst freek, maak dan een foto van beav, kunnen we ook eens zien hoe weinig of veel dat ie op jude law lijkt
*noteer*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, Beav, dan kun je toch best doen voor je medemestreechteneer?
psst freek, maak dan een foto van beav, kunnen we ook eens zien hoe weinig of veel dat ie op jude law lijkt
hee!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan moet je je geheime berichtjes maar versturen via MSN/ICQ/IRC/Postduif/Rennende Ethiopiërquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
hee!dat was een geheim berichtje voor freek, dat mocht jij helemaal niet lezen!
![]()
Je mag wel reageren op wat erboven staat allemaal.![]()
Jij hebt ook overal een oplossing voor, he. maar ik heb freek niet op msn en de ethiopiërs van vandaag die heb ik allemaal weggestuurd en die zijn nog niet teruggekomen, dus daarom dacht ik het even in kleine gecodeerde letterkes te doen, maar blijkbaar kun jij die toch ook nog lezenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan moet je je geheime berichtjes maar versturen via MSN/ICQ/IRC/Postduif/Rennende Ethiopiër
Ja en de postduif dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een oplossing voor, he. maar ik heb freek niet op msn en de ethiopiërs van vandaag die heb ik allemaal weggestuurd en die zijn nog niet teruggekomen, dus daarom dacht ik het even in kleine gecodeerde letterkes te doen, maar blijkbaar kun jij die toch ook nog lezen![]()
![]()
dat heb ik ook een keer geprobeerd, maar als ze niks te doen hadden dan scheten ze de hele auto onder wat ook weer een hoop extra werk gaf, want als je het laat zitten dan komt er weer een lekker doffe plek in de lak.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:49 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja en de postduif dan?
Sommige dingen zijn toch zo simpelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:52 schreef Nuvole het volgende:
dus nu maar digitaal via msn enzo.![]()
Twaalluf!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:51 schreef Twaalfje het volgende:
*ook weer es binnen komt waaien*
HOI!!
Toch fijn he, de digitale techniek!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
dat heb ik ook een keer geprobeerd, maar als ze niks te doen hadden dan scheten ze de hele auto onder wat ook weer een hoop extra werk gaf, want als je het laat zitten dan komt er weer een lekker doffe plek in de lak.![]()
dus nu maar digitaal via msn enzo.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:51 schreef Twaalfje het volgende:
*ook weer es binnen komt waaien*
HOI!!
Zeker, behalve als msn je er weer eens uitkickt midden in een belangrijke conversatie, dan piepen we wel anders...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:56 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Toch fijn he, de digitale techniek!![]()
M'n msn wat doe je?!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zeker, behalve als msn je er weer eens uitkickt midden in een belangrijke conversatie, dan piepen we wel anders...
Ja daar moet je met leren leven.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zeker, behalve als msn je er weer eens uitkickt midden in een belangrijke conversatie, dan piepen we wel anders...
Ja, guess so.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:03 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja daar moet je met leren leven.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, guess so.
Maar nu ga ik mezelf weer eens van fok af en in bed kicken.
Jullie welterusten allemaal, tot weer eens hier, op msn, via een postduif of waar dan ook![]()
![]()
![]()
Beide twaalfje beide.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:08 schreef Twaalfje het volgende:
Hoi freek_mst
Hier is ook niet veel te doen hè? Of ben ik weer te laat?
Trustequote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:10 schreef beaverhausen het volgende:
*ook slapen ga*
Ik laat mijn contacten bij de AIVD wel eens een foto van Beav makenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, Beav, dan kun je toch best doen voor je medemestreechteneer?
Het zál ook eens niet hequote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:16 schreef Twaalfje het volgende:
Ik blijf gewoon hoor. Ben nog klaarwakker.
Jij en contacten bij de AIVDquote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik laat mijn contacten bij de AIVD wel eens een foto van Beav maken
I've always thought a good lashing with a buggy whip would benefit you immensely.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:18 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Jij en contacten bij de AIVD
Ja ben ook nog klaarwakker heb al de heledag in mn bed gelegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:16 schreef Twaalfje het volgende:
Ik blijf gewoon hoor. Ben nog klaarwakker.
Tsja, dat schiet niet echt op hequote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:19 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nog klaarwakker en heb al de hele dag in m'n bed gelegen.![]()
Ik heb enorme buikgriep!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Tsja, dat schiet niet echt op he
Hoe kwam het?
wat naar.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:24 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik heb enorme buikgriep!![]()
Ja dat is ook naar!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wat naar.
SIELUG!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:34 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja dat is ook naar!
Vertel mij watquote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:34 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja, dat is ook naar!
Nee kotsen niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
SIELUG!!
Mot je nou de hele dag kotsen?
Ow.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:41 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nee kotsen niet!
Zélfs niet door je avatar?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:41 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nee kotsen niet!
Wat heb jij tegen mijn avatar!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:45 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Zélfs niet door je avatar?
Oh, niks hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:48 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mijn avatar!!![]()
Moet jij ervan kotsen ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oh, niks hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |