bij meneerm@x?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:53 schreef m@x het volgende:
Bij mij hielp het niet omdat mijn vermoeidheid een andere oorzaak heeft, maar meneerm@x heeft vrolijk meegedaan en volgens hem helpt het hartstikke goed.
LadyS bijna in de top 10quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:46 schreef gnoompje het volgende:
10 juli 2004: Luchtbel
14 juli 2004: LadyS
Hmm... dat tweede plaatje is echt ranzig....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:47 schreef poemojn het volgende:
Hier kun je je uitleven, miss_d![]()
gatver, inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:49 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hmm... dat tweede plaatje is echt ranzig....![]()
of ze kijkt mr_d eens lief aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:47 schreef poemojn het volgende:
Hier kun je je uitleven, miss_d![]()
Oh, je moet naar elkaar kijken... helaas is mister_d op het moment iets te druk met naar zijn beeldscherm starenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:51 schreef bixister het volgende:
[..]
of ze kijkt mr_d eens lief aan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
LadyS bijna in de top 10![]()
26 juni 2004: poemojnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:57 schreef LadyS het volgende:
[..]en helemaal als je degene wegstreept van wie we nooit wat horen
![]()
niet strikt noodzakelijk, maar volgens mij helpt het wel hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, je moet naar elkaar kijken...
Oké... en als anticonceptie een zonnebrilquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:59 schreef bixister het volgende:
[..]
niet strikt noodzakelijk, maar volgens mij helpt het wel hoor!
waaahh..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Bijna in de top 5![]()
![]()
das wel een goed huis-tuin-en-keukenmiddeltjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oké... en als anticonceptie een zonnebril![]()
???
Zijn dat niet die lui die je als je een vreselijke hormonenbom bent door je pasgeboren babietje en slaapgebrek proberen allerlei dure zooi aan te smeren van die dozenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:01 schreef Luchtbel het volgende:
Miss_d misschien moet je als vrijwilliger bij Felicitas ofzo gaan werken![]()
Wil je ook verstoppen onder die rots waar ik zitquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
waaahh..![]()
ik vind het echt eng worden![]()
ja, schuif eens opquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:06 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wil je ook verstoppen onder die rots waar ik zit![]()
![]()
![]()
Nee joh, dan komt ze klem te zittenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:06 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wil je ook verstoppen onder die rots waar ik zit![]()
![]()
![]()
Die jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn dat niet die lui die je als je een vreselijke hormonenbom bent door je pasgeboren babietje en slaapgebrek proberen allerlei dure zooi aan te smeren van die dozen??
En mijn tijd komt nog wel
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, dan komt ze klem te zitten![]()
![]()
Als ze maar aan de kant is, tegen de tijd dat ik wil bevallenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, dan komt ze klem te zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Die jaiemand had me opgegeven maar ik wou niet en ik wou van die lijst gingen ze moeilijk doen, totdat ik zei; hou je doos gewoon zelf
wat niet zo bedoeld was
Was ook maar grapje hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dat is dus he-le-maal niets voor mij
Bovendien heb ik het al druk genoeg
Van de felicitas belden ze met de vraag of ze over 5 minuten langs mocht komen, ze was in de buurt. Ik vroeg toen hoe lang het ging duren omdat ik eigenlijk weg moest not. Ze heeft in recordtijd alle foldertjes laten zien en heeft me doordat ik wegmoest niets aan proberen te smeren, want daar was geen tijd voor! Zo had ik wel de doos, maar niet een mens die me van alles probeert aan te smeren.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn dat niet die lui die je als je een vreselijke hormonenbom bent door je pasgeboren babietje en slaapgebrek proberen allerlei dure zooi aan te smeren van die dozen??
En mijn tijd komt nog wel
vanaf de 23e logeert ze dan ook bij beefcake, zodat ze hier als eerste is zodra BabyS zich aangekondigd heeftquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Was ook maar grapje hoorover een tijdje kan je vet veel babietjes kijken
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:19 schreef Jambo het volgende:
[..]
Van de felicitas belden ze met de vraag of ze over 5 minuten langs mocht komen, ze was in de buurt. Ik vroeg toen hoe lang het ging duren omdat ik eigenlijk weg moest not. Ze heeft in recordtijd alle foldertjes laten zien en heeft me doordat ik wegmoest niets aan proberen te smeren, want daar was geen tijd voor! Zo had ik wel de doos, maar niet een mens die me van alles probeert aan te smeren.Misschien een tip voor jullie.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:21 schreef LadyS het volgende:
[..]
vanaf de 23e logeert ze dan ook bij beefcake, zodat ze hier als eerste is zodra BabyS zich aangekondigd heeft
Die koffertjes heeft mijn moeder gekocht!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:24 schreef Tan het volgende:
Felicitas... voor het eerst heb ik me wat laten verkopen, en wel die koffertjes, best duur, maar echt heel leuk! Jessai heeft er heel veel plezier mee en zelfs Cheyenne en Chinook vinden het nog leuk, dus dan zal Junah het ook wel leuk vinden
Maar het is denk ik ook alleen leuk voor diegenen die al oudere kinderen hebben, ander moet je het wel heel lang in de kast laten liggen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:35 schreef Sjeen het volgende:
Heeft er iemand een huis-tuin-en-keuken-tip tegen je zielig, zwanger en alleen voelen? Vriendjelief zit nu in het vliegtuig naar Dallas en Sjeen voelt zich erg![]()
Niet zo'n handige tip: maar winkelen en onzinnige dingen kopen wil nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:35 schreef Sjeen het volgende:
Heeft er iemand een huis-tuin-en-keuken-tip tegen je zielig, zwanger en alleen voelen? Vriendjelief zit nu in het vliegtuig naar Dallas en Sjeen voelt zich erg![]()
Dan ben je meteen niet alleen meer, gaat lekker!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:38 schreef beefcake het volgende:
Tegen je zwanger voelen helpt alleen bevallen geloof ik![]()
mij bellenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:35 schreef Sjeen het volgende:
Een dikke kus van mijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:35 schreef Sjeen het volgende:
Heb ze gedaan!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:50 schreef poemojn het volgende:
[..]
Tip: bel Ynske.
Ik heb gezegd dat ze eerst maar eens goed moest opruimen thuisquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:11 schreef poemojn het volgende:
En ben je al uitgenodigd?
ik zie het nou pas: gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:38 schreef lily het volgende:
[..]
bij meneerm@x?
edit: oh, laat maar (het is natuurlijk niet speciaal voor zwangeren...)
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Die koffertjes heeft mijn moeder gekocht!!Mijn ouders waren op bezoek toen dat mens kwam. Ik heb voor mijn ouders het abonnenment op OOK gegeven! Ze wou me ook een medisch boek voor kinderen verkopen. Ik zeg: "daar heb ik Fok! internet voor!"
Oeiquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:15 schreef Berkery het volgende:
Nog geen kleine berkery dus. Rottdog zelf moest 'plat' van de VK vanwege klachten van duizeligheid, tinteleningen en dergelijke. Nog niet helemaal duidelijk waar het van kwam, wel was het gisteren op haar verjaardag vrij druk.
De verloskundige heeft ons ingepland voor morgenochtend als ze huisbezoeken gaat afleggen, dan word de bloeddruk weer gemeten. Better safe than sorryquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:36 schreef dutchie het volgende:
Berkery en Rottdog, wel oppassen hoor. Kijk uit dat haar bloeddruk niet teveel stijgt.
Komt goed!quote:En Berkery verwen haar maar goed. Zo op het laatst valt alles zwaar en is een beetje extra liefde zo ontzettend welkom.
Was ook een beetje een retorische opmerking.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:45 schreef Berkery het volgende:
Komt goed!
Mijn hele relatie met mijn ouders is f*cked-up.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:04 schreef dutchie het volgende:
Xanthe, ik kan me je emoties heel goed voorstellen. Misschien praat je moeder gewoon niet zo makkelijk over zoiets. Valt het voor haar nog wat in een taboesfeer. Maar als ik haar was zou ik toch alles vertellen aan haar dochter om haar te helpen.
Maar idd, je beebje is volgens mij al ingenesteld hoor. Maar dat stelt je nu toch niet gerust. Succes en het zal wel loslopen.
Heeee.... waar heb ik dat nou eerder gehoordquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:12 schreef Xanthe het volgende:
Ze heeft me 10 jaar geleden gezegd dat ze me hate sinds ik kon praten en lopen en dus een eigen willetje kreeg.
Nee ik moest als een popje op de bank zitten , mocht niet vies worden en moest aan haar verwachtingen voldoen.
Ik weet niet of het in dit geval van toepassing is, maar er zijn toch situaties dat een arts het dossier van familie op kan vragen om dingen uit te sluiten en zijn behandelmethode aan te passen? Iemand?quote:Meestal maak ik me wat hun betreft niet zo druk om dingen , maar dit is even weer zo'n bekende druppel en ik kan niet praten met ze hierover.
Vooral niet met mijn moeder.....
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:24 schreef edje34 het volgende:
Mijn vrouw is eind Januari begin Febr 2005 uitgerekend.Preciese datum horen we 21 juli dan gaan we voor de eerste keer naar de verloskundige
dankjewelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zie het nou pas: gefeliciteerd
Ik dacht dat dat was in bijzondere gevallen bij erfelijke aandoeningen en dergelijke kon, maar zeker weten doe ik het niet, maar ik heb ooit eens gelezen dat bij gebrek aan medewerking van de familie zonder toestemming het dossier werd ingezien... maar waar en wanneer weet ik niet, maar de artsen weten daar vast meer van.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:31 schreef poemojn het volgende:
Miss_D, volgens mij is daar wel toestemming van dat familielied voor nodig.. en worden medische dossiers gewoonlijk na 10 jaar vernietigd. Maar misschien weet de huisarts in dat geval meer (al heeft die beroepsgeheim)..
Hoe dat zo,wat bedoel je met voordringen dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:44 schreef Xanthe het volgende:
Voordringer!![]()
ik denk omdat Xanthe nu ook in de 6de week zit.........quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:47 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoe dat zo,wat bedoel je met voordringen dan?![]()
jah psies dus we moeten nieuwe dames hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:51 schreef Xanthe het volgende:
LOL , voelt altijd zo als iemand nog ff voor me kruipt in het lijstje.
Geeft een lekker gevoel als het lijstje onder je groeit en niet boven je![]()
Maar wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatoe van je vriendin dan?
Want tussen 29-01 en 06-02 is wel lang om te bevallen hoor....
Heb jij dan ook telkens als er een nieuwe bij komt zoiets van YESSSS?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:07 schreef Githa het volgende:
[..]
jah psies dus we moeten nieuwe dames hebbendames die onder mij in de lijst komen wel te verstaan
![]()
want ik sta onderaan ....
Jaloerssssssss, mar mijn tijd komt nog wel....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:32 schreef Martineke het volgende:
voor mij voelt het al lekker moet ik zeggen, zomaar 8 dames onder me
Nee, is niet heel moeilijk, maar je moet wel een beetje durven. Je kan ook té voorzichtig zijn en dat is helemaal niet nodig als je je bedenkt hoe zo'n kindje geboren wordt en ondersteboven gehouden wordt en een pets voor zijn kont krijgtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ik schrok vannacht wakker met de volgende vraag; stel ik beval om 4 uur s nachts en ik mag om 6 uur naar huis en de kraamhulp komt om 8 uur of om 9 uur. Is het moeilijk om bij zo'n heel kleintje een luier te verschonen? Ik heb dat alleen maar bij kinderen van 3 maanden of ouder ofzo gedaan?
Is dat moeilijk bij zo'n heel kleintje? En wat kan je het beste aandoen bij de baby, wat is nou makkelijker, zo'n pakje uit 1 stuk met allemaal knoopjes of zo'n vestje met zo'n broekje?
Tegen mij zeiden ze; stel dat je om 4 uur bevalt en wij zeggen om 6 uur alles is oke, dan ga je gewoon naar huis en dan wacht je op de kraamhulp....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:16 schreef LadyS het volgende:
als je om 4 uur bevalt mag je wel blijven tot de volgende ochtend, hoor!
Tenminste, dat zijn de verhalen die ik altijd hoor
Ik neem een vestje en een broekje mee naar het ziekenhuis, maar dat is omdat het zo schattig is
Voor je het weet.....schiet je 3 kilometer omhoog hoor!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:16 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Heb jij dan ook telkens als er een nieuwe bij komt zoiets van YESSSS?
En als ze dan boven je verdwijnen zo'n gevoel van "voordringer"?![]()
Vind het heel leuk voor diegene hoor , niet dat ik het ze niet gun , maar als het lijstje onder je groeit voel je je iets zekerder....
* LadyS gaat weer bij Luchtbel onder de rots zittenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:21 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Voor je het weet.....schiet je 3 kilometer omhoog hoor!
Veel te warrum voor vandaagquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:24 schreef LadyS het volgende:
[..]
LadyS gaat weer bij Luchtbel onder de rots zitten
Ik heb het wel gevraagd en dit was het antwoord bij ons in het ziekenhuis....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:24 schreef LadyS het volgende:
ow... ik heb dat eigenlijk niet eens gevraagd.. Ik zal dat maandag eens vragen. Is wel handig om te weten danMaar een luier bij zo een heel kleintje verschonen valt wel mee hoor...
Ja alles is schattig, en ik verkies meestal ook makkelijk boven schattig (zo heb ik bijna geen kleertjes van stug spul, want volgens mij ligt dat helemaal niet lekker, geen spijkerstof enzo dus.. alleen maar soepelvallende kleertje)
Maar dit pakje is zoooo schattig en zooooo klein.. die moet als eerste gedragen worden![]()
indd jouw tijd komt zeker ook jaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:17 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Jaloerssssssss, mar mijn tijd komt nog wel....
Wat een fijn idee he...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:38 schreef Martineke het volgende:
Goedemorgen Martineke,
je bent uitgerekend op: 8 januari 2005
en je hebt nog 203 dagen te gaan.
Je zit nu in week 12, en bent dus 11 weken zwanger
(dit wordt gerekend vanaf jouw laatste menstruatie).
De meeste organen van jouw kindje zijn nu gevormd.
De kans dat er nu nog iets mis gaat
is een stuk kleiner geworden.
nog 1 hele week
Nou ik denk wel steeds, misschien is het toch wel een jongetjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel... ben je nu al aan het dromen over een dochter of hou je stiekem nog een klein beetje rekening met een zoon??
Ik had er nooit zo over nagedachtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:16 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Heb jij dan ook telkens als er een nieuwe bij komt zoiets van YESSSS?
En als ze dan boven je verdwijnen zo'n gevoel van "voordringer"?![]()
Vind het heel leuk voor diegene hoor , niet dat ik het ze niet gun , maar als het lijstje onder je groeit voel je je iets zekerder....
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:24 schreef Luchtbel het volgende:
ik weet dat het lammetje van de luier aan de voorkant moet, ik kan oudere kinderen verschonen, dus heus m'n eigen kind ook wel![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
En luchtbel, anders bind je er gewoon een vuilniszak omheen voor die paar uur![]()
Nee, maar je moet watquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
dan kan ik toch helemaal nie knuffelen
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:38 schreef Luchtbel het volgende:
Instinct LadyS![]()
Idd, als de zomer-babyboom voorbij is sta ik opeens heel hoogquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:21 schreef Luchtbel het volgende:
Voor je het weet.....schiet je 3 kilometer omhoog hoor!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:05 schreef Xanthe het volgende:
*wat moet maxima gedacht hebben toen ze Amalia in d'r armen kreeg.... met alle fantasie van de wereld kun je dat nog geen mooi kind noemen"
Githa, zo heb ik dat ook gedaan: gewoon focussen op zwanger worden en absoluut NIET aan bevallen denkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:44 schreef Githa het volgende:
Ik wil ook niet denken aan het gedeelte bevallentoen de beslissing viel dat we zwanger wilde raken dacht ik zoiets ....niet aan denken ...niet aan denken...wat erin zit moet er ook uit en als het er eenmaal in zit dan kan ik niet meer terug
![]()
Lijkt me stiekem toch wel eng![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:05 schreef Xanthe het volgende:
Ach Githa als het er eenmaal uit is ben je dat hele verhaal bevallen waarschijnlijk alweer vergeten omdat je de voor jou mooiste baby in je armen hebt...
*wat moet maxima gedacht hebben toen ze Amalia in d'r armen kreeg.... met alle fantasie van de wereld kun je dat nog geen mooi kind noemen"
Nee, mag niet, wet bescherming persoonsgegevens, zal via de moeder van Xanthe moeten gaan, als die dossiers nog bestaan( tegenwoordig worden dossiers 10 jaar bewaard namelijk)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeee.... waar heb ik dat nou eerder gehoordlijkt mijn moeder wel... ??
[..]
Ik weet niet of het in dit geval van toepassing is, maar er zijn toch situaties dat een arts het dossier van familie op kan vragen om dingen uit te sluiten en zijn behandelmethode aan te passen? Iemand?
Conversatie tussen mijn nichtje en haar driejarige zoon:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:47 schreef LadyS het volgende:
alleen toen het erin ging, was het een ietsjepietsje kleiner dan dat het eruit komt
ik zei wel eens tegen mijn schoonmoeder: het is er ook ingekomen, dus kan het er ook weer uit![]()
werkze Luchtbel
Dat kindje zit toch redelijk goed beschermd, me dunktquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:51 schreef texelonia het volgende:
Een vriendin van mij bijvoorbeeld, viel bijna van d'r stoel toen ze hoorde dat ik, toen ik al zwanger was, mee ben geweest naar de huldiging van Ajax op het Leidseplein in Amsterdam toen ze gewonnen hadden. Ik dacht echt, "hoezo dat dan?" Ja vanwege de hooligans en vechtpartijen, etc. Toen dacht ik echt, "dat meeeeeen je toch niet he". Nou wel dus... Dus ik zei, we stonden redelijk achteraan, we stonden daar niet heel erg op elkaar gedrukt, en we zijn meteen na de huldiging zelf weer weg gegaan, terwijl de vechtpartijen, als die al komen, meestal pas 's avonds ofzow komen, als iedereen ladder zat is enzow. Ze vond het nog steeds niet erg slim....
Oh, dan heb jij andere in huis dan een van mijn nichtjesquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:25 schreef beefcake het volgende:
Miss_d ik vind die pakjes die uit één geheel bestaan makkelijker dan een broekje en shirtje. Zo'n pakje heeft drukknoopjes aan de onderkant en hoef je dus niet uit te trekken. Als ie een broek aanheeft, moet je die wel uittrekken en das meer werk dan die knoopjesEn broeken zakken ook af
Pakjes niet!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:51 schreef texelonia het volgende:
Ik word trouwens lichtelijk gestoord van de goedbedoelde adviezen van sommige mensen. Het is wel lief hoor, en goedbedoelde enzow, maar soms overdrijven ze zo ontzettend...
Een vriendin van mij bijvoorbeeld, viel bijna van d'r stoel toen ze hoorde dat ik, toen ik al zwanger was, mee ben geweest naar de huldiging van Ajax op het Leidseplein in Amsterdam toen ze gewonnen hadden. Ik dacht echt, "hoezo dat dan?" Ja vanwege de hooligans en vechtpartijen, etc. Toen dacht ik echt, "dat meeeeeen je toch niet he". Nou wel dus... Dus ik zei, we stonden redelijk achteraan, we stonden daar niet heel erg op elkaar gedrukt, en we zijn meteen na de huldiging zelf weer weg gegaan, terwijl de vechtpartijen, als die al komen, meestal pas 's avonds ofzow komen, als iedereen ladder zat is enzow. Ze vond het nog steeds niet erg slim....
Ja maar stel je voor dat je flink gestompt wordt in je buik, of door de drukte en het geduw val je op de grond en iedereen loopt dan gewoon over je heen, en wat dacht je van de ME met hun knuppeltjes...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat kindje zit toch redelijk goed beschermd, me dunkt
De hooligans bevinden zich over het algemeen niet op het Leidseplein en die pakken geen willekeurige voorbijgangers maar mede of eerder tegen-hooliganseen van mijn vrienden is Feijenoord-hooligan en hij en zijn maten zouden in elk geval nooit zomaar ergens op inhakken....... Je kunt inderdaad ook te voorzichtig zijn, je hebt groot gelijk dat je je niet door deze mensen laat leiden hoor, wat een onzin!! Als zij zwanger is moet ze maar mooi negen maanden in zo'n tank met zuivere zuurstof gaan zittenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:42 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar stel je voor dat je flink gestompt wordt in je buik, of door de drukte en het geduw val je op de grond en iedereen loopt dan gewoon over je heen, en wat dacht je van de ME met hun knuppeltjes...
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Conversatie tussen mijn nichtje en haar driejarige zoon:
'Mam, ik krijg een broertje of een zusje he?'
'Ja, lieverd!'
'Mam......'
'Ja, schat'
'Hoe komt ie d'r in en hoe komt ie d'r dan weer uit?'![]()
![]()
Mijn vriend zei dat dus ook tegen mij dat ie mij een egoïst vond omdat ik mijnquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:31 schreef Merisse het volgende:
[..]![]()
Xanthe, dat vind ik nou ook en ik maar denken dat het jaloezie was van mij
Sjeen, leuk, dat hebben wij gisteren gedaan in Apeldoorn (ook bijna leeg nu) ! Had jij ook dat opruimings-foldertje in huis gekregen? Ik wel, vond het zo typisch dat ze mijn adres wistenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:56 schreef Sjeen het volgende:
Sjeen is weer een stuk happierAls iemand nog naar de Prenatal in Heerlen wil voor de uitverkoop, doe geen moeite ik heb alles gekocht
Denk wel dat ik nu echt alles in huis heb.
Doordat de Blije doos is aangevraagd op je naam komt dat.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sjeen, leuk, dat hebben wij gisteren gedaan in Apeldoorn (ook bijna leeg nu) ! Had jij ook dat opruimings-foldertje in huis gekregen? Ik wel, vond het zo typisch dat ze mijn adres wisten![]()
Ja, voor we weggingen moest ze nog een plasje doen. Ze hebben haar wat dat betreft aardig uitgeknepen vandaag.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:23 schreef Karin het volgende:
Berkery wordt Rottdog nog getest op een blaasontsteking?
Neehoor voor zover ik weet had Bram er absoluut geen last van. Ik wel dus, pas de dag nadat het was ontdekt (en ik net was begonnen met de anti-biotica) kreeg ik koorts en buikpijn en veel harde buiken. Was echt niet prettig, heb het hele weekend op de bank gelegen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, voor we weggingen moest ze nog een plasje doen. Ze hebben haar wat dat betreft aardig uitgeknepen vandaag.
Karin - had die blaasontsteking nog gevolgen voor het kind?
* Karin gaat nu voeballe kijken![]()
Hoe raadt je het zo?!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:46 schreef Martineke het volgende:
uhmmm eloise??
Ik zou het niet doen als ik jou was, maar je mag natuurlijk altijd hier komen om uit te huilenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ik woon niet in Nederland, dus ik heb al in geen tijden een foto van het lieve kind gezien. Weet iemand waar ik een recent plaatje kan vinden? Ik ben nu toch wel erg benieuwd of ze echt zo lelijk is (geworden)!
Ik heb inderdaad even gegoogled, en ik vond het eigenlijk nog wel meevallen. Heb wel lelijkere babies gezien eigenlijk!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:51 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was, maar je mag natuurlijk altijd hier komen om uit te huilen![]()
Zou trouwens ff googlen ofzo....
Ja die!!! Wilde ik net naar verwijzen idd!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:58 schreef Martineke het volgende:
[afbeelding]
HIHIHIHIHIHIquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:00 schreef poemojn het volgende:
Leuk, zo lijkt ze net iemand uit Mongolië
(NB ik bedoel niet syndroom van Down, maar echt uit die streek.)
Vergelijk:
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Ja, als ik mijn eigen babyfoto's terug ziequote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:53 schreef Martineke het volgende:
dr zijn ook niet veel baby's die ik als lelijk zal bestempelen aangezien elk kind wel iets heeft vind ik meestal, maar er zijn echt uitzonderingen!!
En anders...nou en!!!...Je vindt je eigen kind als moeder zijnde toch altijd mooi hoor. Loena vond Connor ook echt bjoetifull net een uur na de geboorte. Dat terwijl mijn man mij er op dat moment echt bruut op attent maakte dat hij eruit zag alsof hij net negen rondes had gebokstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik durf helemaal niks te zeggen over lelijke babies, stel je voor dat onze Pukkie ook alleen maar 'lief' genoemd gaat worden. Is bij ons standaard, als je een kindje niet mooi vind, zeg je dat het een lief kind is. Of als het om een foto gaat, dat het een hele mooie foto is![]()
Sjeen hoopt vurig dat er ook mensen zijn die Pukkie mooi gaan vinden straks...
Maar de heer Down noemde ze nou net 'Mongolen' omdat hij mensen met het naar hem vernoemde syndroom op mensen uit die streek vond lijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:00 schreef poemojn het volgende:
Leuk, zo lijkt ze net iemand uit Mongolië
(NB ik bedoel niet syndroom van Down, maar echt uit die streek.)
Ja een heel lief kind met een heeele aparte naamquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Maar de heer Down noemde ze nou net 'Mongolen' omdat hij mensen met het naar hem vernoemde syndroom op mensen uit die streek vond lijken![]()
Om Herman Finkers te citeren: Amalia is een 'lief kind'
Niet allemaal, als ik dit draadje lees (heb me helemaal bescheurdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:55 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Je vindt je eigen kind als moeder zijnde toch altijd mooi hoor. Loena vond Connor ook echt bjoetifull net een uur na de geboorte..
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet allemaal, als ik dit draadje lees (heb me helemaal bescheurd![]()
)
Ze zeggen toch ook schoonheid komt met de jaren.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:19 schreef Xanthe het volgende:
Een vriendin van me had dat ook bij de 2e.
Vond ze ontzettend lelijk toen ze m uit gepoept had.
Maar ondertussen is het toch een mooi kind geworden.
Tuurlijk staat gezondheid voorrop , maar het zou toch wel leuk zijn als er ook een leuk koppie op zit.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:13 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook schoonheid komt met de jaren.
Of was het wijsheid,nou maakt niet uit als het maar gezond is.
Dat vind ik veel belangrijker dan dat een kind knap of lelijk geboren wordt
Ooooooh, dat hebben wij ook net gedaan. Er wordt hier nog wat geklust en we hebben de laatste verhuisdozen (van een half jaar geleden) eindelijk eens opgeruimd. Staan gelukkig niet meer in de huiskamerquote:Op zondag 20 juni 2004 14:26 schreef LadyS het volgende:
Hier eigenlijk niks te meldenWe zijn dit weekend bezig omhet huis BabyS-klaar te maken... Alles opruimen en uitmesten enzo..
Alles op zijn plek zetten, wiegje bij ons op de slaapkamer, kinderrwagen in elkaar zette en meer van dat soort dingen..
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:26 schreef LadyS het volgende:Loena
wat leuk!!! Nu kom je ons eindeloos lastig vallen?
![]()
Hier is het rustig na de hectiek van gisteren, net een DVD gekeken met z'n 2en en verder lekker helemaal niks.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:47 schreef texelonia het volgende:
De dag is nog niet voorbij
is goedquote:Op zondag 20 juni 2004 15:26 schreef Berkery het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat, we moeten om 9 uur bellen voor een afspraak, dan meld ik het wel even hier![]()
lalalalala, ik heb ook de eerste dag van mn iboekie helemaal lopen huppelen... lalalalala...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Wowie ik voel me een princesje(en nee niet Amalia
) Ben helemaal gelukkig, ik heb mijn eigen laptoppie. Tweedehands hoor, van mijn allerliefste schoonvadertje gekregen
Kan nu ook lekker fokken als Five thuis aan het werken is( werd steeds vaker van de computer verbannen omdat hij weer zo nodig moest werken
![]()
) Voor jullie wel weer een portie non-informatie maar ben zo blij
zo blij
zo blij
![]()
Tis er allemaal aan de hand dan, wilden ze het nog even geheim houden ofzo. Vervelend dat je met een naar gevoel naar huis gaat, ik pik sfeertjes/bepaalde stemmingen ook altijd heel snel op en betrek het dan ook snel op mijzelf, als ik dat dan bespreek met desbetreffende persoon blijkt er vaak niets aan de hand te zijn. Maar dat gevoel is iig niet leukquote:Op zondag 20 juni 2004 21:04 schreef Anitra het volgende:
ik weet even niet hoe ik me moet voelen. Aan de ene kant wil ik uitgillen dat ik tante word, schoonzus is ruim 11 weken zwanger nu. Maar aan de andere kant doet mijn broertje nog steeds raar en miep zat weer te huilen ton ik weg ging en ik heb dus het gevoel dat ik weer wat verkeerd gedaan heb. Bah wrom heb ik ook altijd door als er mensen zwanger zijn? Wrom kom ik dan weer met herkenbare dingen? En wrom ben ik altijd de gene die met een k*t gevoel naar huis gaat?
Sorry moest het ff kwijt, zit me niet lekker en hoop dat ma snel belt met wat er nu aan de hand is.
Gewoon afwachten dan Anitra, denk ook wel dat je nu genoeg aan je hoofd hebt en het hoeft natuurlijk niet weer allemaal van jouw kant te komen...quote:Op zondag 20 juni 2004 21:59 schreef Anitra het volgende:
Ik had het onderwerp broer/schoonzus expres al afgesloten, vooral omdat het me zo dwars zat in het begin van mijn zwangerschap. Maar ja met verjaardagen zie je elkaar toch en ik ben gewoon met een leeg hoofd daar naar toe gegaan. Ik heb gezegd toen ik weg ging dat ze me konden bellen en langs konden komen omdat ik niet meer zo makkelijk verplaats. dus ik heb het bij hun neer gelegd en ben niet weer van plan zoals vorige keer om te bellen en te smsen en te mailen. Het balletje ligt bij hun, ben alleen benieuwd naar wat ma morgen te zeggen heeft.
De data is zeker frappant!!! Je heb idd het gevoel dat je de enige bent en vooral omdat je weer zo snel zwanger bent en dus die angst dubbel heb en dan nu kom je er achter dat je toen helemaal niet alleen was.
Goed zoquote:Op zondag 20 juni 2004 22:18 schreef Anitra het volgende:
Yep, ikga me lekker op mezelf concentreren en ik zie wel wat er komen gaat. Ik heb mijn beste beentje voor gezet en meer kan ik niet.
* Loena-tik- gaat weer ontspannen en aan leuke dingen denken
Uit Amsterdam. Ben ik geboren en daar woon ik nog steedsquote:Op maandag 21 juni 2004 08:01 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Uit welke streek kom jij? Je gebruikte het woord "inene", dat vind ik zo'n grappig woord en je hoort het niet vaak.
Natuurlijk ben je niet egoistisch... het is heel logisch dat je je huis en je mannetje weer lekker voor jezelf wil hebben! Ik vraag me sowieso af wat voor nut het heeft: als ze relatieproblemen hebben kunnen ze, nadat ze in het weekend beide hun hart hebben kunnen luchten bij jullie, nu beter tijd steken in het praten met elkaar. Je kan er overigens gewoon wat van zeggen... soms zijn mensen zo bezig met zichzelf en hun eigen problemen, dat ze de wereld om zich heen (en de problemen/ beslommeringen van anderen) vergeten. Je mag ze best even met beide beentjes op de grond zettenquote:Op zondag 20 juni 2004 22:54 schreef m@x het volgende:
Pfffffffff, net het hele weekend besteed aan de relatieproblemen van vrienden van ons. Gisteravond zat hij bij ons en vandaag zij en nu is de kans groot dat hij vanavond onze bank komt bezetten. Ben ik heel egoistisch als ik zeg dat ik daar helemaal geen zin in heb???
Succes, ik hoop dat alles in orde is!quote:Op maandag 21 juni 2004 09:33 schreef Berkery het volgende:
Wij moeten om kwart over 10 naar het ziekenhuis, vandaag alleen een hartfilmpje (best wel leuk, een half uurtje naar het hartje luisteren).
Ik denk dat we vanmiddag wel weer terug zijn.
Gewoon nokken met ze. Als zij jouw problemen niet serieus neemt en erom lacht, dan is het he-le-maal verkeerd. Ik zou die andere praktijk NU bellen en zeggen dat je geholpen wil worden!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 10:54 schreef Sugar het volgende:
Nu weet ik het niet. Moeilijk!
Ja hoor, hij mag er gewoon bij zijn. Maar mocht ie 'vlak' gaan, dan gaat de zorg toch eerst naar mij en wordt hij naar een ander kamertje gebonjourdquote:Op maandag 21 juni 2004 08:01 schreef phluphy het volgende:
Tinkepink Ik vroeg me af of tegenwoordig in Duitsland de mannen wel aanwezig mogen zijn bij de bevallling? Vroeger mocht dit niet (maar dan heb ik het over de jaren '60/'70), omdat de verpleging vaak meer tijd kwijt was aan het opvangen van die 'arme zenuwachtige sta-in-de-wegs'.
Lieverd, het aller- aller- allerbelangrijkste is dat ze je problemen (ook al is het inderdaad jouw probleem) serieus neemt! Zij is er verdorie voor jou, niet andersom. En als jij zoiets netjes aankaart en niet wordt geholpen, is het tijd voor een vlos die je wél serieus neemt!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:08 schreef Sugar het volgende:
Ja, Miss_D? Ik neig er ook naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |