Nee, Anitra deed dat zelfquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:30 schreef Sjeen het volgende:
Deed ik datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Was me nog niet eens opgevallen, sorry, sorry, sorry... Enne bedankt voor het openen van een nieuw deelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omgekeerde zwangerschapsdementiequote:Op donderdag 17 juni 2004 10:16 schreef phluphy het volgende:
Piglet Ik heb "last" van omgekeerde zwangerschapsdementie. knip
hoe oud?quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:40 schreef Catootje het volgende:
(Bix, zo oud is Piet toch niet??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe zat dat nou ook alweer met het blousje?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:41 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ze zei weer; dit lijkt me een meisje, maar ja zeker weten durf ik het nooit te zeggen....
Maar ja dat is de tweede keer door haar en een keer door een ander...dus.....en als het een jongetje wordt dan ben ik helemaal verrast maar vind ik net zo cool, kan het me alleen helemaal neit voorstellen!
Dat blousje is een echt jongensblousje en is al een boel mensen gegeven die een baby kregen, maar iedereen kreeg een dochter! Het is echt een keileuk ding maar nog niemand heeft het aangehad....quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
hoe zat dat nou ook alweer met het blousje?
ow ja... dat was hetquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat blousje is een echt jongensblousje en is al een boel mensen gegeven die een baby kregen, maar iedereen kreeg een dochter! Het is echt een keileuk ding maar nog niemand heeft het aangehad....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.als ik slim was geweest had ik het aan Beefcake gegeven toen ik d'r autostoel kreeg, want jij krijgt denk ik ook een dochter.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan hoop ik dat je fiks overtijd gaatquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:48 schreef phluphy het volgende:
Anitra, ik hoop dat ik ook zo'n aanval krijg, moet nog 6 boerderijwerkjes afmaken voor de babykamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wil er niet over nadenken, want dan wordt ik stiknieuwsgierigquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef Belana het volgende:
het wordt een meisje LadyS.... echt...geloof me nou maar!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop