Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:27 schreef LadyS het volgende:
of ben ik nu een zeikerd
dan moeten we ceaula light keaupen!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:26 schreef Rewimo het volgende:
We hebben alleen geweaune ceaula
eauwquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:28 schreef daniman het volgende:
[..]
En LadyS, je hebt eigenlijk gelijk
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:29 schreef LadyS het volgende:
[..]dat stemt mij gelukkig
* Sometimes I question your sanity *quote:Speeltuinbankje #64: een meauie greaute eauranje feauteuil
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]Mij niet
Hee, het is Danimans titel heaurquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* Sometimes I question your sanity *
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* Sometimes I question your sanity *
Jawel, daarom vraag ik mij nog af of het ooit nog wel goed komt met jullie. Mocht dat niet zo zijn, dan weet ik wel een goeie isoleercel te vinden . . .quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:34 schreef LadyS het volgende:
[afbeelding] heb je niet goed gelezen in het vorige deel? [afbeelding]
Sokken voor Christanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:39 schreef Rewimo het volgende:
Veaur mezelf weet ik het wel. Maar de veaurige keer was ik vergeten veaur Christan sokken mee te nemen
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:40 schreef ThunderChild het volgende:
Sokken voor Christan
Woensdag ?? En zaterdag dan ??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:41 schreef gnoompje het volgende:
eauranje kleding veaur de wedstrijd van woensdag
Ik heb wel eauranje kleding veaur morgen, mag dat eauk?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:41 schreef gnoompje het volgende:
eauranje kleding veaur de wedstrijd van woensdag
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:41 schreef bixister het volgende:
LadyS ik spreek 'voor' ook met een eau uit heaur.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
jij bedoelt natuurlijk
"veur" en "heur"
Ja, ik ga 17 dagen met me ouders, zusje en broertje naar Italie toequote:Op donderdag 17 juni 2004 @ 23:19 schreef livelink het volgende:
Niet alles gelezen, sorry. Maar ik heb wel even snel opgezocht dat Sylvana geslaagd is. Gefeliciteerd en geniet van je lekker lange vakantie. Ga je nog weg?
Bij ons op school hebben ze daar gelukkig wel rekening mee gehoudenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 @ 00:08 schreef mallemeid het volgende:Gefeliciteerd Sylvana!!!!!!
(als je je diploma-uitreiking krijgt, moet nederland dan ook spelen? Toen ik vier jaar geleden mijn diploma kreeg moest nederland op die avond spelen, dus we hebben een flut-uitreiking gekregen, iedereen wilde zo snel mogelijk weer naar huis
)
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:34 schreef daniman het volgende:
bah... IT'er zijn is niet ALTIJD leuk...
Maak je je daar maar geen zorgen eauverquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je maar voor negenen thuis bent
Eaueaueaueau... SPANNEND!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:34 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
Dinsdag gaat het gebeuren
![]()
![]()
Te veel belast denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Hoi rena, wat had je dan gedaan met die voet?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:27 schreef clauwheee het volgende:
Zeauuuuu ik ben dr eauk weer. Helemaal geslaagd, allebei!! En lekker een heeel greaut ijsje gehad met cheauceaulade
De rest van de avond krijgen jullie me hier niet meer weg*thee gaat zetten*
Haha dat kan helemaal niet met mijn naam, die spreek je uit als koelbeep en niet als een keaulsoortquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Ja leuk hè, ceaulbabe
Jaaa! Echt leuk, had ik al een hele lange tijd niet meer gedaan. Ik kon vandaag eigenlijk helemaal niet, maar door de rottijd voelde het zeau goed om stiekum de boel de boel te laten!!! En shoppen geeft altijd een goed gevoelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:30 schreef rena het volgende:
[..]
Gezellig! Even niet bijgelezen, maar was je wezen winkelen?
eau....zeau!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:47 schreef bixister het volgende:
omdat je ze ten onrechte als eaus geschreven hebt.even [afbeelding] -en.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaa! Echt leuk, had ik al een hele lange tijd niet meer gedaan. Ik kon vandaag eigenlijk helemaal niet, maar door de rottijd voelde het zeau goed om stiekum de boel de boel te laten!!! En shoppen geeft altijd een goed gevoel
Heb je honger? Je hapt zeauquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:31 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Haha dat kan helemaal niet met mijn naam, die spreek je uit als koelbeep en niet als een keaulsoort
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:44 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ken hetHeerlijk om even uit de 'dagelijkse sleur'
te zijn. Mooi dat het leuk was
Heb je nog wat gekocht?
ja, ik wacht tot de lasagne gaar isquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je honger? Je hapt zeau
Leuk! Feauteauquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]4 shirtjes
(soms moet dat
), een vestje, een limoengroen sieradendeausje en een meauie kaars
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Eauh lekkerWij eten pizza
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:56 schreef Rewimo het volgende:
Nee, Christan heeft net het laatste stukje achter zijn kiesjes gepropt
0800-PIZZABOERquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:01 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Christan had toch pizza in zijn orenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:56 schreef Rewimo het volgende:
Nee, Christan heeft net het laatste stukje achter zijn kiesjes gepropt
Ja dat moet ik maar ff als neaudoplossing doen dan. En morgen snel nog ff naar de stad om nieuwe te keaupenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:42 schreef gnoompje het volgende:
dat is inderdaad een preaubleempje Clauwheee. Wat ik doe als ik te weinig van die dingen heb is tijdelijk twee of drie bloesjes of shirts eauver elkaar op een haakje.
En dan snel nieuwe keaupen.
Shit je hebt gelijk, eauk al zo erg, naar de Ikeaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:43 schreef beefcake het volgende:
Je kleren klinken leuk Clauwheee!! Nu moet je naar IKEA voor een nieuwe kapstok!
Ik heb gisteren eigenlijk al pizza op. Vanavond lasagne, is ook lekker.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
0800-PIZZABOER
Aardappeltjes met appelmoesquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:51 schreef gnoompje het volgende:
* zet tuintafel neer en dekt deze *
* zet pannen met gekeaukte aardappels en worteltjes neer *
* zet schaaltje met hamburgertjes neer *
Wie nog trek heeft tast toe, heb meer dan genoeg.
En er is evt eauk nog appelmoes.
tast toe renaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:53 schreef rena het volgende:
[..]
Aardappeltjes met appelmoes, ben net een kind als het om zulke dingen gaat
![]()
Ik ga nu lasagne etenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:55 schreef gnoompje het volgende:
[..]
tast toe rena
Ohhh, dat klinkt ook erg lekker Clauwheee!! Heb je trouwens een lekkere rustige en ontspannen dag gehad??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:15 schreef clauwheee het volgende:
Eauw om even mee te doen, ik had vanmiddag al wat gegeten: een heerlijk pisteauletje met gekruid gehakt, champignons, uien en weet ik veel allemaal. Heeeeerlijk!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:35 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ohhh, dat klinkt ook erg lekker Clauwheee!! Heb je trouwens een lekkere rustige en ontspannen dag gehad??
Ja, maar die wil jij echt niet etenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:42 schreef beefcake het volgende:
[..]
Christan had toch pizza in zijn oren![]()
![]()
Jammer...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar die wil jij echt niet eten
Is alleen op 9 maart geplaatst, dus misschien al verkocht.. Maar misschien kun je er nog wat mee.quote:houten hobbellieveheerbeest van het speelgoedmerk Jan Bibbejan. Een heel stevig
uitgevoerd hobbelpaard maar dan in de vorm van een lieveheerbeest. Absoluut heel
leuk voor kindertjes van 1 jaar. Ziet er nog als nieuw uit. 35 euro.
http://www.janbibejan.com/quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:27 schreef poemojn het volgende:
Even een inbraakje voor Knorretje: ik kwam toevallig deze advertentie online tegen:
klik
[..]
Is alleen op 9 maart geplaatst, dus misschien al verkocht.. Maar misschien kun je er nog wat mee.
Ik zie trouwens dat er ontzettend veel met lieveheersbeestjes te koop is.. zelfs rompertjes enzo, dus je kunt je waarschijnlijk helemaal uitleven.![]()
/ edit
Dat merk, Jan Bibbejan, kan ik niet terugvinden. Jammer want ik had er nooit van gehoord en je zou verwachen dat zo'n hobbelpaard ook wel nieuw wordt verkocht ergens.
Eeeeeaaaaauuuuuuu...........quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:58 schreef daniman het volgende:
jaaa... maar dan ook de fluit-S en de pingpong-G (is lucht vanachter je keel uitblazen zodat er het geluid ontstaat alsof je met een pingpongbal over een tafeltennistafel beweegt
mijn broers en ik praten voor de gein nog wel eens zo, en dan liggen we echt in een deuk... maar daar moet je eigenlijk gewoon bij zijn
Ik heb alles een beetje bekeken, maar vind het echt wel meevallenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:53 schreef coolbabe het volgende:
Zoek maar eens verder op de site, dan snap je vast wat ik bedoel miss_d
Wij over niet al te lange tijd als het goed is, de rest van de wereld niet... in verband met uh.... familieperikelen houden we het lekker kleinschalig en geheimquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:22 schreef beefcake het volgende:
Wanneer hebben we een feessie?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Dank jullie wel voor de felicitaties!!
[..]
Wij over niet al te lange tijd als het goed is, de rest van de wereld niet... in verband met uh.... familieperikelen houden we het lekker kleinschalig en geheim
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:11 schreef Sylvana het volgende:
haha, dat snap ik miss_d, lijkt mij ook niet leuk als mensen het dan per ongeluk van te voren weten, dus dan moeten we maar ff geduld hebben he
ja zoiets wilde ik dus zeggen maar ja er zijn dan toch ook weer goede kinderen kijk naar dat meisje die belt toch en blijft net zolang totdat er iemand is en een verklaring aflecht dus dat vind ik weer topquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:10 schreef rena het volgende:
Ik snap ook niet dat zo'n rotjong gewoon doorrijdZulke mensen hebben echt geen gevoel in hun donder. Sterkte er mee.
hhm, dan moeten we nog wel heel lang geduld hebben, want een bruiloft regel je niet ff in een week lijkt mijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
We hebben wel wat data in ons hoofd, maar nog helemaal niks geregeld, dusseh....
Niet in een week, maar toch wel in een maand of twee hoor... ik hoef me niet druk te maken over uitnodigingen, schoonfamilie, familie, diners, bruidsuikers, band, gezeik over dat de beste kennis van je schoonmoeder niet is uitgenodigd, etceteraquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hhm, dan moeten we nog wel heel lang geduld hebben, want een bruiloft regel je niet ff in een week lijkt mij
haha ja dat scheelt wel een hoop tijd jahquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet in een week, maar toch wel in een maand of twee hoor... ik hoef me niet druk te maken over uitnodigingen, schoonfamilie, familie, diners, bruidsuikers, band, gezeik over dat de beste kennis van je schoonmoeder niet is uitgenodigd, etcetera![]()
![]()
Gelukkig zijn er nog wel van die mensen. Een paar maanden geleden was mijn oma gevallen en had ze haar heup gebroken, nu was het wel niet door een aanrijding, maar er kwamen gelijk mensen op af die haar hielpen en warm hielden tot de ambulance kwam. Gelukkig bestaan ze nog.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:14 schreef babyfeet het volgende:
[..]
ja zoiets wilde ik dus zeggen maar ja er zijn dan toch ook weer goede kinderen kijk naar dat meisje die belt toch en blijft net zolang totdat er iemand is en een verklaring aflecht dus dat vind ik weer top![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Willen jullie allemaal zoooo graag komen dan![]()
???
ja natuurlijk willen wij komenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
???
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d wil na het trouwen nog wel graag een feest geven achteraf... dan kan ik jullie natuurlijk ook uitnodigen nodig ik jullie natuurlijk ook uit![]()
Ik heb ook ooit eens iemand geholpen die was ook gevallen uitgegleden met de fiets het was glad.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:21 schreef rena het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wel van die mensen. Een paar maanden geleden was mijn oma gevallen en had ze haar heup gebroken, nu was het wel niet door een aanrijding, maar er kwamen gelijk mensen op af die haar hielpen en warm hielden tot de ambulance kwam. Gelukkig bestaan ze nog.
Sterker nog, er dient een 12 man FOK! delegatie aanwezig te zijn wil het huwelijk rechtsFOKgeldig zijn. Ik ben nummer 1, wie volgt ??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
???
Have funquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:29 schreef Rewimo het volgende:Dag allemaal!
Sterker nog, hoe komen we er vanaf !?!?!?!?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:01 schreef LadyS het volgende:
waar ben ik aan begonnen met dat ge-eau???!![]()
![]()
ik ben nummer 2quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sterker nog, er dient een 12 man FOK! delegatie aanwezig te zijn wil het huwelijk rechtsFOKgeldig zijn. Ik ben nummer 1, wie volgt ??
Hmmm....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:34 schreef Sylvana het volgende:
hahahaha, ik wilde zo snel mogelijk 10.000 posts hebben hier, iedereen in ONZ allemaal onzintopics openen zodat ik daar in kon reageren zodat ik het sneller zou halen
en ik heb het gehaald
Dubbele pechquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:39 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens iemand geholpen die was ook gevallen uitgegleden met de fiets het was glad.
ik was met mijn vader net klaar met de folderwijk en hadden mijn moeder opgehaald van het werk.
was 15/16 jaar en mijn vader had zijn auto voor haar weggezet want ze lag net in een bocht met haar benen want niemand die haar hielp ze lag er al een tijdje want ze had al uitgedroogt bloed op haar gezicht..
en was helemaal koud dus ik wilde rennen naar het cafe om te vragen ofdat ze een deken voor haar hadden dus ik ren weg wil over een plas springen wat dus geen plas bleek te zijn maar ijs dus ik glij uit blijf met mijn voet aan de stoeprand hangen ik val knieschijf eruit de politie was er al dus die riep gelijk om dat er nog een ambulance kon komen ik heb 6 weken in het gips gezeten en die vrouw had gelukkig alleen maar een goede hersenschudding en was na die val van het padje af maar ik kreeg van haar zoons een cd bon en een bos bloemen omdat ik toch geprobeert had om haar te helpen...
en helaas is mijn knie nu een zwakke plek gebleven
Veel plezier! Ik ben alleen niet bijgelezenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 07:56 schreef Rewimo het volgende:
Hèhè, ik heb de meeste dingen ingepakt, nu nog de auto uitmesten, de boel plus de laatste dingen erin, vogels en kat verschonen en eten geven, en dan kunnen we denk ik.
Have funquote:Op zaterdag 19 juni 2004 07:56 schreef Rewimo het volgende:
Hèhè, ik heb de meeste dingen ingepakt, nu nog de auto uitmesten, de boel plus de laatste dingen erin, vogels en kat verschonen en eten geven, en dan kunnen we denk ik.
ik wil ookquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sterker nog, er dient een 12 man FOK! delegatie aanwezig te zijn wil het huwelijk rechtsFOKgeldig zijn. Ik ben nummer 1, wie volgt ??
Balen zegquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Have fun
Wij zijn al te laat, had de wekker om half zeven gezet, maar mister_d heeft die weer uitgedrukt zonder mij de kans te geven wakker te worden, is zelf weer in slaap gevallen en... nou ja... van mij hoeft het dus eigenlijk al niet meer, magoe, we hebben ook nog kaartjes zodat we later in het seizoen nog eens kunnen gaan... Bah
Edit: nog een trein gemist
... nu is het eigenlijk de moeite al niet meer, hmmmm...
Moet je die wel indrukken en niet de wekker uitzetten omdat je er toch zo uitgaatquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:23 schreef daniman het volgende:
[..]
Balen zegZit er geen snooze knop op de wekker zodat ie nog een keer afgaat?
Pssst... qltel gaat niet meequote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:52 schreef daniman het volgende:
oh ja Rewimeau... nogmaals veel plezier op de spreaukjescamping, en doe QLTel en Christan maar de groeten van me
Ik kan er wel om lachen hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:51 schreef daniman het volgende:
tja...
nou ja dat moeten jullie maar zelf zien.
Hier issie weer wegquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:34 schreef gnoompje het volgende:
goedemorgen allemaal,
het zonnetje schijnt hier, een paar wolkjes, denk straks een flinke bui maar het is wel lekker opstaan met de zon.
Ik weet ook niet hoe het erin is geslopen... het is een tijdje heel evenwichtig geweest en nu issie druk druk druk en dan... nou ja, je weet welquote:He miss_d ik heb dat ook hoor met mijn vent. Al vanaf het moment dat we samenwonen smeer ik elke dag zijn brood (geen commentaar).
En ik trap hem zijn bed uit (ook al heeft hij zelf een wekker (hint,hint)
Maar verder gaat alles goed hoor![]()
Ik heb ze gezien jaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:13 schreef gnoompje het volgende:
Ik had je dus wat ouder verwacht omdat mister_d al een eigen bedrijfje heeft mijn hubbie is 29.
En de kids moet je ff 2 (geloof ik) bankjes terug zoeken. Daar staat een foto van die twee (b)engeltjes in.
Geen salaris is ook wat overdreven, maar in het begin kreeg hij 900 euro voor 80 uur per week werk en hield daar 100 euro van over om boodschappen te doen en kleren te kopen... hij moest per se een hoge huur betalen voor dit huis i.v.m. de zaak, dus tja... later ben ik me ermee gaan bemoeien en toen kreeg hij 1000 euro en daar hield hij 300 van over, doordat de telefoon- en ADSL-rekening op mijn dringende verzoek door de zaak werden betaald (en dat was inclusief vakantiegeldquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:21 schreef gnoompje het volgende:
dat had ik gelezen ja dat was toch zo'n krent die zelfs geen salaris wilde uitbetalen naar mister_d?
Terwijl die daar gewoon recht op heeft.
Hier gaat dat gelukkig wat beter.
Hubbie en z'n compagnon vullen elkaar goed aan en dat werkt dus prima.
En als alles nu beter loopt met het bedrijf van Mister_d dan is dat ook wat prettiger lijkt me
Ja, ik moet er ook ontzettend om lachen, hij nu ook welquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:25 schreef clauwheee het volgende:
Miss_d..balen...ik heb hier ook altijd het recht om misterclauwheee het bed uit te schoppen hoor..mannen...en ja dubbel balen zeg..kun je het nederlands elftal zien vanavondAch zie er het voordeel maar van, heb je vandaag een lekker rustig dagje en kunnen jullie alsnog dingen gaan doen die je leuk vind?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook ontzettend om lachen, hij nu ook wel![]()
![]()
En misschien ga ik hem verrassen met een gourmetschotel of zo, dat moet ik nog even zien
En morgen gaan we alsnog lekker naar de Eftelingikwilnietomzesuuropstaan, ikwilnietomzesuuropstaan, IKWILNIETOMZESUUROPSTAAN
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:37 schreef gnoompje het volgende:
Hee Clauwheee ook goedemorgen![]()
Hahaha alsof ik mn moeder hoor praten. Die zegt dat ook altijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:42 schreef rena het volgende:
Ik mag niet kijken vanavond![]()
haha, ik kijk altijd op het moment dat de tegenpartij scoort, dus ik zal maar niet kijken, straks breng ik ongeluk.
Hee dat heb ik nou ook altijd!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:42 schreef rena het volgende:
Ik mag niet kijken vanavond![]()
haha, ik kijk altijd op het moment dat de tegenpartij scoort, dus ik zal maar niet kijken, straks breng ik ongeluk.
Dat wordt dan heel moeilijkquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:46 schreef Syrena het volgende:
Ik zal bij het zappen wel alle kanalen proberen over te slaan met voetbal erop....*grin*
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:17 schreef daniman het volgende:
nou ik ga lekker kijken naar het voetbaal vanavond hoor
Ik ook, lekker kijken hoe ze gaan verliezenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:17 schreef daniman het volgende:
nou ik ga lekker kijken naar het voetbaal vanavond hoor
Ow nou goed geregeld toch??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:35 schreef LadyS het volgende:
wij gaan vanmiddag de huiskamer verbouwen
want er moet straks een box in en we hebben een computermeubel gekocht, zodat de computer straks (vanmiddag dus al) beneden komt te staan tijdelijk.
Aangezien ik zwaar verslaafd ben![]()
en het traplopen niet zo soepel meer gaat, leek ons dat een goeie oplossing
En ach.. de woonkamer verbouwen is ook leuk
Fijn dat jullie het met de hypotheek rondkrijgenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:26 schreef Jessicaa het volgende:
Van de week zijnz e voor de kozijnen geweest. En als alles doorgaat en we hebben vergeleken in prijs enzo (maandag komen er weer 2 bedrijven) En we kunnen het met de hyptheek rondkrijgen. dan word het wel gigantisch mooi hoor. Ook al nemen we het simpelste van het simpelste (het gaat osn vooral om het onderhoud wat je amper hebt en de dubbele beglazing) dan nog word het heel mooi. Het houtwerk wat we nu hebben is erg hard aan een opknapbeurt nodig en ons enkele glas heeft hier en daar ook scheurtjes. Er komt dat een schuifpui, draai kiepramen met kidnersloten op de bovenakmers. Inzethorren. En we hebben voor Bo dr kamer ook een rolluik in de offerte meegenomen. Spannend hoor. Nog een week en dan krikgen we de offerte thuis. En dan maar eens langs de hyptheker (als we dat nog durven na het zien van het bedrag)
Haha ja ik las het net! Het was wel geslaagd dus??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:19 schreef lady-wrb het volgende:
kan dr eauk een eauranje ligbed bijgescheauven worden?
ik ben zeauuuu moe!
net een kinderfeestje achter de rug
(zie kleutertopic)
![]()
he ja lekker, nou nog een televisie voor de wedstrijd van nederland!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
*ligbed open klapt en lady-wrb erop legt*
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:07 schreef clauwheee het volgende:Ik ga naar vrienden toe voetbal kijken, tot later vanavond!!!
Het is zaterdagavond hoor.... weekendquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:19 schreef gnoompje het volgende:
boekies opruimen (en afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken.............)
laat dat maar tot voglende week en ga nou gewoon lekker voetballen kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:19 schreef gnoompje het volgende:
boekies opruimen (en afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken.............)
He gezellig! Lijkt mij wel leuk om net zoals Knor het met alle buren op een veldje te gaan kijken. Ik mis op dit moment wel dat we niet even snel naar de kroeg kunnen hoor zonder oppas te regelen (en dat doe ik liever niet zonder hele goede reden).quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:33 schreef gnoompje het volgende:
oh karin die lusten we hier ook wel op het bankje
* pakt verlengsnoer van de kabel en gooit tv voor het bankje neer *
Hahaha volgens mij lees je niet goed MissD. Maar we moeten nog langs bij de hypotheker als de offerte binnen is dus. Dus we weten nog helemaal niet of we het rond krijgenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het met de hypotheek rondkrijgenZijn de prijsverschillen tussen de kozijnboeren erg groot, of valt het mee
??
waarom shit???? doelpunten gemist of De film waar ik het over hadquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Shit
We willen een mooie jurk en een mooi pak, en daar gaat het meeste werk inzitten.... in het in de jurk passen, bedoel ik dan hequote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:31 schreef Karin het volgende:
Miss_d gefeliciteerd! En een trouwpartijtje kan echt in 2,5 week geregeld zijn hoor als je toch geen groot feest wilt. Helaas kon het bij ons niet sneller want je moet ook nog 2 weken in ondertrouw. Heb nog steeds absoluut geen spijt dat we het zo gedaan hebben, het was helemaal super. Alleen 1 heel klein puntje, wij hebben geen mooie foto's gemaakt toen, alleen actiefoto's en achteraf is dat wel heel jammer dat je niet een mooie foto kan ophangen (en uitdelen aan alle oma's enzo).
Mag dat van de weight watchersquote:Zo de oranjetompouchen zijn weer binnen! Wij zijn er klaar voor!
Sorry, ik had het inderdaad verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:10 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij lees je niet goed MissD. Maar we moeten nog langs bij de hypotheker als de offerte binnen is dus. Dus we weten nog helemaal niet of we het rond krijgen
En er is er pas 1 geweest en maandag komen er nog 2. Dus over de verschillen kunnen we ook nog niks zeggen. Kom jij eens met je hoofd uit de wolken
Veenendaal, dus Groningen is me iets te verquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:25 schreef poemojn het volgende:
Leuk, een bruiloft!
(Ik weet niet waar jij woont, maar ik zag in de Oosterstraat in Groningen pas een opruiming bij een bruidswinkel; de jurk in de etalage was bijv nog maar 300 euro..)
Fluiten om niks, niet helemaal doorhebben wat buitenspel is en al helemaal niet begrijpen wanneer een PENALTY nodig isquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:36 schreef Angel22 het volgende:
Wat een %#@^#$#@SCHEIDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fluiten om nix gewoon!!!!!!!!!! Bah wat irriteer ik me aan de gast zeg![]()
![]()
![]()
Stttt niet zeggen tegen de Weight Watchers Goeroe hoor. Naja het gaat zo goed, mag best af en toe zondigen van mezelf. Ik heb vandaag een broek van voor de zwangerschap aanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We willen een mooie jurk en een mooi pak, en daar gaat het meeste werk inzitten.... in het in de jurk passen, bedoel ik dan he... in mijn droomjurk moet ik tenminste maatje 40/42 hebben, maar liefst nog minder, dus dat is doorlijnen geblazen... en ja, ik ben ertoe in staat de bruiloft uit te stellen totdat ik erin pas, dat is echt heel belangrijk voor me, net als een fotograaf (je moet wel als je alleen met bruid en bruidegom bent
) en het liefst een video. Ik heb het al helemaal in mijn hoofd zitten
Wat voor kleren hadden jullie aan bij jullie bruiloft?
[..]
Mag dat van de weight watchers
Ehh we hebben ook al een koophuis, en de hyptheek afgesloten via de hypotheker. Dus dat zal wel goedkomen. Wij zij niet zo aansmeerderigquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:31 schreef lady-wrb het volgende:
let je wel goed op welke hypotheek je aangesmeerd krijgt bij de hypotheker?
niet zomaar ergens ja op zeggen hoor!
de hypotheker leeft bij de gratie van provisie die ze op de verschillende hypotheken krijgt, dus ze zullen je enthousiast die hypotheek aan willen praten die hun het meeste oplevert!
Moet van mezelfquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:54 schreef poemojn het volgende:
Succes met afvallen dan Miss_D, maar *moet*? Lijkt me niet noodzakelijk voor een bruiloft hoor... Ik heb wel vaker bruiden gezien die zwaarder zijn dan gemiddeld en die zien er echt niet minder stralend uit dan een bruidje-maat-36 hoor..
Wow, wat heerlijk moet dat zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:42 schreef Karin het volgende:
[..]
Stttt niet zeggen tegen de Weight Watchers Goeroe hoor. Naja het gaat zo goed, mag best af en toe zondigen van mezelf. Ik heb vandaag een broek van voor de zwangerschap aanBen er zo ontzettend trots op!! tis een 4 jaar oude stretchbroek, kan me niet schelen dat het misschien een beetje uit de tijd is, ik kan hem weer aan
quote:Klinkt goed zoals je het in je hoofd hebt! Moet er nog veel af voordat je in de gewenste maat past?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:16 schreef Angel22 het volgende:
een rode kaart voor nederlandHeitinga ligt erui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |