Dat is met een speciaal doel gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Coobabe, je bent vergeten het bankje oranje te schilderen[/b]
Knap gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben creatief geweest vanavond, ik heb een nieuw icoontje (ahum, zeg maar icoon) voor Christan gemaaktHebben jullie even?
Er zit namelijk ruim 3,5 jaar Christan in
[afbeelding]
Mja, ik heb uitgevonden dat een webicon zo groot mag zijn als je zelf wiltquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:09 schreef daniman het volgende:
daar zitten veel foto's in zeg... maar wel heel leuk Rewimo!
Ha dat zeg je wel vaker en dan zit je hier nog een uur ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:14 schreef Sylvana het volgende:
ik ga naar bed
Truste
Hahaquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:20 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ha dat zeg je wel vaker en dan zit je hier nog een uur ofzo![]()
Maar welterusten alvast!!
klopt... een usericon die op fok is opslagen heeft beperkingen, maar webicons staan vaak niet op fok en dn maakt het blijkbaar niet uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mja, ik heb uitgevonden dat een webicon zo groot mag zijn als je zelf wilt41 foto's zitten erin, het verkleinen was het meeste werk
probeer toch te ontspannen en afleiding te zoeken... als je nagelbijtend voor de telefoon gaat zitten wachten vandaag dan heb je alleen jezelf er maar mee. Hopelijk heb je toch nog wat geslapen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hahaik ben nou echt gelijk naar bed gegaan, maar kan echt niet slapen
ben echt zooooooooooooo zenuwachtig voor de uitslag dak de pc maar weer heb aangezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |