Die was ook al weg chadi.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:46 schreef Chadi het volgende:
mij een idioot noemen valt natuurlijk niet in dat rijtje?
had nog niet gekeken omdat mijn reactie zo geplaatst werd op zijn reactie. Maar kan je hier dus reacties diebeledigend zijn melden?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die was ook al weg chadi.
Ja dit is [centraal] Huilie-topic.quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
had nog niet gekeken omdat mijn reactie zo geplaatst werd op zijn reactie. Maar kan je hier dus reacties diebeledigend zijn melden?
Nee ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:32 schreef Chadi het volgende:
Maar kan je hier dus reacties die beledigend zijn melden?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:42 schreef Bard_Yttap het volgende:
Hier kun je aan de vakantieman vragen of je al bruin bent!![]()
Sorry met alle respect ik vind je dus wel een jankertje . Eerst ga je mij uit lopen schelden en als ik je dan terug schop ga je hier een beetje lopen bommen leggenquote:Op woensdag 23 juni 2004 01:54 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Nee ...![]()
[..]
Verder alles goed met je?quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sorry met alle respect ik vind je dus wel een jankertje . Eerst ga je mij uit lopen schelden en als ik je dan terug schop ga je hier een beetje lopen bommen leggen
De kreet die eraan voorafgaat is al niet veel beter.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:39 schreef jantine het volgende:
Slachtoffers Holocaust eisen 15 miljard van Duitsland.
totaal en compleet off topic troll post
nuke the bastard
Mag je niet meer zeggen wat je denkt, van de Fok! gedachtenpolitie?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:00 schreef Bard_Yttap het volgende:
Ik denk dat de neo-nazi's het gedaan hebben, want die kunnen slecht met de moslims overweg. Tijdens de tweede wereldoorlog was dat wel anders. Toen waren de Nazi's en de moslims nog de beste vrienden.
Misschien omdat je alle moslims naar de kant van de nazis toeschuift.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:58 schreef Bard_Yttap het volgende:
Waarom is deze post verwijderd?![]()
[..]
Mag je niet meer zeggen wat je denkt, van de Fok! gedachtenpolitie?
Topic: Moslimgraven onteerd op Frans militair kerkhof
En als ik zeg dat de Italianen gelukkig uit de Europacup liggen, want ze waren de beste vrienden met de Nazi's in de tweede wereldoorlog? Mag dat dan ook niet? Of zijn Italianen gewoon niet (schijn)Heilig?!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:06 schreef du_ke het volgende:
Vind je het erg vreemd? Je zet de moslims op een lijn met de Nazi's.
Dat is nogal wat en zonder een fatsoenlijke onderbouwing.
Je draait het om, want dat staat er niet!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Misschien omdat je alle moslims naar de kant van de nazis toeschuift.
Vertel eerst maar eens wat eigenlijk de bedoeling van zo'n 'opmerking' is.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:58 schreef Bard_Yttap het volgende:
Waarom is deze post verwijderd?![]()
[..]
Mag je niet meer zeggen wat je denkt, van de Fok! gedachtenpolitie?
Topic: Moslimgraven onteerd op Frans militair kerkhof
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:28 schreef Bard_Yttap het volgende:
Je draait het om, want dat staat er niet!
Er staat zelfs letterlijk dat de (neo)Nazi's slecht met de moslims overweg kunnen. Hoe kun jij daarin lezen dat ik alle moslims naar de kant van de nazis toeschuift? Hans Anders misschien?!
quote:Toen waren de Nazi's en de moslims nog de beste vrienden.
Dat ik denk dat de Neo-Nazi's die hakenkruizen op de moslimgraven in Strasburg hebben geplaatst. Wat in historisch opzicht wel ironisch is, want die oorlogsgraven zijn van moslims en de Nazi's vochten niet expliciet tegen de moslims, alleen wel tegen de Marokkanen want Marokko was toen door de Fransen bezet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vertel eerst maar eens wat eigenlijk de bedoeling van zo'n 'opmerking' is.
Gezien je 'rijke' postgeschiedenis is je bedoeling behoorlijk gekleurd geraakt. En kleuren zijn nu eenmaal makkelijk te onderscheiden. Zoals bij jou dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 03:27 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
...
Waarom moet ik je dit eigenlijk uitleggen, want dat staat er bijna letterlijk! Denk jij soms dat ik iets anders bedoel dan wat ik opschrijf? Zo ja, waarom vraag je dat dan niet gewoon i.p.v. een post - die inhoudelijke en aanvullende (foto) info bevat - zomaar te deleten.![]()
...
Speciale aanbieding Fok! postingverf Couleur Islamique Méditerranée nu in grootverpakking bij de GAMMA:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Gezien je 'rijke' postgeschiedenis is je bedoeling behoorlijk gekleurd geraakt. En kleuren zijn nu eenmaal makkelijk te onderscheiden. Zoals bij jou dus.
Wat de neuk is een polytheist?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:56 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
blablabla
Een multi-issue-user en dus het tegenovergestelde van een monotheïst.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat de neuk is een polytheïst?
Dat is een atheïst.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:07 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van een monotheïst.
Ja, en het tegenovergestelde van één banaan is geen banaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat is een atheïst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |