bron: GvAquote:Moslimgraven onteerd op Frans militair kerkhof
Op het militair kerkhof van Haguenau, in het oosten van Frankrijk, hebben onbekenden tijdens de nacht van woensdag op donderdag een vijftigtal graven van moslims onteerd. Dat is bij de politie vernomen.
Over de mate van vernieling werd niets meegedeeld. De politie meldt enkel dat het gaat om graven van "moslimsoldaten".
Sedert april is de moslimgemeenschap van Straatsburg al meerdere keren het slachtoffer geworden van raciale misdaden. Zo werd een voedingswinkel die uitgebaat wordt door een moslim besmeurd met grafitti, swastika's en leuzen als "dood aan de Arabieren". Ook op de muren van moskeeën werden swastika's getekend en racistische woorden geschreven. In de nacht van 13 op 14 juni werden een vijftigtal moslimgraven op een kerkhof in Straatsburg onteerd met neonazistische symbolen.
Ook de joodse gemeenschap in de Elzasstreek werd al geviseerd. Zo werden eind april op het joodse kerkhof in Herrlisheim, nabij Colmar, 127 graven onteerd.
Kut, je was me voorquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
Laat ik even de mensen voor zijn:
"ze hebben het er naar gemaakt!"
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
Laat ik even de mensen voor zijn:
"ze hebben het er naar gemaakt!"
misschien waren het de zionisten die wilden dat de moslims op hun beurt vergast worden, ... wie heeft het grootste nadeel van het toenemende aantal moslims in europa!?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:28 schreef pomtiedom het volgende:
De groei van extreem rechts.
Niet om iets te suggereren, maar in deze heetgebakerde tijden zou OOK een fel-zionistische splintergroepering achter dit soort smeerpraktijken kunnen zitten. Je weet het tegenwoordig niet meer...quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:41 schreef groengeel het volgende:
misschien waren het de zionisten die wilden dat de moslims op hun beurt vergast worden
[/ON-TOPIC]quote:
Muslim women walk past desecrated tombs in the Muslim area of the La Meinau cemetery in strasbourg, eastern France, Monday June 14, 2004. More than 50 muslim tombstones were vandalized overnight Sunday, some painted with Swastikas or with racist graffiti. (AP Photo/ Cedric Joubert, 6/14/2004 09:53 EDT)
Je blijft doorreageren op posts die verwijderd zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:56 schreef Ringo het volgende:
Waarom verdwijnt mijn bericht? (zonder melding?)
Bron: http://www.theage.com.au/(...)2.html?oneclick=truequote:Muslim women raped in 'race' attacks
By Liz Gooch, June 17, 2004
Two young Muslim women were raped in Melbourne's northern suburbs just days after the September 11 terrorist attacks in what were believed to be racially motivated assaults, according to the Islamic Council of Victoria.
The women and their families did not report the rapes to police for fear of repercussions, council president Yasser Soliman said.
"Racist remarks were made... as a revenge type thing," he said. "The victims and their families are refusing to report because they don't want to be dragged into anything further that might mean more backlash or discrimination against their daughters."
Mr Soliman said police were aware of the issue but the young women, believed to be in their late teens or early 20s, and their parents, were reluctant to discuss the rapes.
He said there had been reports of racially motivated rapes in other states.
While he was only aware of two rapes in Victoria, Mr Soliman said there had been suggestions that other young Muslim girls had been sexually harassed.
In separate incidents, a Muslim boy was stabbed and children were attacked on their way to school.
Mr Soliman's account of abuse inflicted on Melbourne's Islamic community after September 11 and the Bali bombings supports the findings of a report released by the Human Rights and Equal Opportunity Commission yesterday.
Mr Soliman said there had also been a number of reported deaths, where Muslims were the victims, which were considered racially and religiously motivated. "The police have suggested that most of them haven't been but the impact on the community is they feel that way. The perception is that there is that type of backlash, especially after Bali and September 11," he said.
After the terrorist attacks, Muslims were afraid to visit shopping centres and use public transport, Mr Soliman said. Some parents would not let their children play outside.
Even making friends with non-Muslims could be difficult because people were often suspicious, Mr Soliman said.
Niemand doet er 'panisch' over en zeggen dat er veel ergere dingen gebeuren gaat bijna wel voor alles op. Als je wilt weten waarom Cosma dit topic opent kun je dat toch gewoon vragen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:19 schreef Bard_Yttap het volgende:
[...]
Inderdaad, ik vraag dan ook af waarom er zo raar word gedaan hier door sommige figuren? Omdat het een "nieuw" fenomeen is of dat het geloof in kwestie heilig isquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Graven onteren is sowieso schandelijk.Maakt niet uit of het een moslim, joden, atheïsten, christenen of een hindoeïstisch graf is.
Grapje, goed, daar kan ik mee leven.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:41 schreef groengeel het volgende:
[..]
misschien waren het de zionisten die wilden dat de moslims op hun beurt vergast worden, ... wie heeft het grootste nadeel van het toenemende aantal moslims in europa!?
.
.grapje!
Aan wie dacht je dan dat ik die vraag stelde?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:24 schreef NorthernStar het volgende:
Als je wilt weten waarom Cosma dit topic opent kun je dat toch gewoon vragen?
Ik ben voor Zweden.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:32 schreef Bard_Yttap het volgende:
Cheer up please! We zijn bijna Europakampioen ...
Als Oranje de volgende ronde niet haalt, dan wordt Zweden "misschien" Europakampioen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik ben voor Zweden.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:19 schreef Bard_Yttap het volgende:
Joodse graven worden stelselmatig vernield en het is nog geeneens nieuws meer, want het gebeurt bijna dagelijks. Vreemd dat er in dit topic over met hakenkruizen beschilderde grafzerken zo panisch wordt gedaan.
Nee, dat heb je fout, want in Australië zijn het vaak autochtonen die allochtone meisjes verkrachten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad.
Overigens is het in Australiè ook zo dat Australische meisjes worden verkracht door Islamitische bendes.
En laat het begrip 'autochtoon' in Australië nu eens een heel schimmig begrip zijn...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:44 schreef Bard_Yttap het volgende:
Nee, dat heb je fout, want in Australië zijn het vaak autochtonen die allochtone meisjes verkrachten.
In welk opzicht is dat begrip in Australië schimmig?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
En laat het begrip 'autochtoon' in Australië nu eens een heel schimmig begrip zijn...![]()
Ik neem aan dat je met 'autochtone bevolking' de Aboriginals bedoelt?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:55 schreef Bard_Yttap het volgende:
In welk opzicht is dat begrip in Australië schimmig?
Wat ben je toch een beest.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:59 schreef NorthernStar het volgende:
-puingeruimd-
Ik probeer het leesbaar te houden voor anderen. Die hebben ws niet zoveel interesse voor wat wiens vader danwel zusje na zonsondergang doet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een beest.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:06 schreef NorthernStar het volgende:
Ik probeer het leesbaar te houden voor anderen. Die hebben ws niet zoveel interesse voor wat wiens vader danwel zusje na zonsondergang doet.
Uiteraard, men heeft grote problemen met vooral Aboriginal gangs in bepaalde steden in Australië. Er staan veel verhalen over moord, berovingen en verkrachtingen door Aboriginals in de kranten. Er is natuurlijk ook veel kwaad bloed gezet door de allochtonen bij de Aboriginals en dat komt nu naar boven.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met 'autochtone bevolking' de Aboriginals bedoelt?
Ik had toch al verteld dat het vaak de autochtonen in Australië zijn die allochtone meisjes verkrachten! Wat wil je dan nog meer weten? Hoe vaak, en hoe lang en met hoeveel man misschien? Are You a pervert?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:10 schreef Ringo het volgende:
Maar ondertussen heeft Bard_Yttap nog steeds niets verteld over zijn autochtone Aussies.
Geen Joodse graven, wel enigszins gerelateerd: Auschwitzmonument voor vierde keer vernieldquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:19 schreef Bard_Yttap het volgende:
Joodse graven worden stelselmatig vernield en het is nog geeneens nieuws meer, want het gebeurt bijna dagelijks. Vreemd dat er in dit topic over met hakenkruizen beschilderde grafzerken zo panisch wordt gedaan. Zou het komen omdat het nu plotseling de grafzerken van moslims zijn.
Welk geloof hangen de autochtone Australiers aan en welk geloof de allochtone? En wat is hun oorspronkelijke afkomst?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:25 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Ik had toch al verteld dat het vaak de autochtonen in Australië zijn die allochtone meisjes verkrachten! Wat wil je dan nog meer weten? Hoe vaak, en hoe lang en met hoeveel man misschien? Are You a pervert?
UTFS http://www.google.com/search?q=aboriginalsquote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welk geloof hangen de autochtone Australiers aan en welk geloof de allochtone? En wat is hun oorspronkelijke afkomst?
Goh, dus toch.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:43 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
UTFS http://www.google.com/search?q=aboriginals
Je hoeft mij niet te vertellen wie de Aboriginals zijn. Je maakte me alleen nieuwschierig naar wie je dan zou bedoelen, doordat je in 1e instantie (voor jouw edit dus) ontwijkend op Ringo's vraag reageerde.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met 'autochtone bevolking' de Aboriginals bedoelt?
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Graven onteren is sowieso schandelijk.Maakt niet uit of het een moslim, joden, atheïsten, christenen of een hindoeïstisch graf is.
Blijkbaar moet ik je dat wel vertellen ...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:48 schreef KreKkeR het volgende:
Je hoeft mij niet te vertellen wie de Aboriginals zijn.
Wet begrijp je niet aan deze zin: Het woordje Aboriginal betekent "autochtoon"!quote:Je maakte me alleen nieuwschierig naar wie je dan zou bedoelen, doordat je in 1e instantie ontwijkend op Ringo's vraag reageerde.
Gelukkig dat ik jou heb om mij dit uit te leggenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:55 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik je dat wel vertellen ...
[..]
Wet begrijp je niet aan deze zin: Het woordje Aboriginal betekent "autochtoon" ?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
En laat het begrip 'autochtoon' in Australië nu eens een heel schimmig begrip zijn...![]()
@ Ringo: Krijg ik hier nog antwoord op? Ik zie namelijk niet wat er schimmig aan is!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:55 schreef Bard_Yttap het volgende:
In welk opzicht is dat begrip in Australië schimmig?
Het was Ringo die mijn vraag ontweek (zie hierboven) en niet ik, dus ik begrijp idd niet waar jij naartoe wilt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:59 schreef KreKkeR het volgende:
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Dat iemand graag wil weten wie JIJ voor ogen hebt staat toch totaal los van of de persoon wel of niet weet wat Aboriginals zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |