godsamme, doe ik moeite om een uitgebreide opening te maken, komt zo'n plebejer er van af met een karige one-linerquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:20 schreef Sidekick het volgende:
Vervolgtopic is er: Islamitisch restaurant verplicht hoofddoek -2-
Dude, bedankt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:20 schreef Sidekick het volgende:
Vervolgtopic is er: Islamitisch restaurant verplicht hoofddoek -2-
Hij is tenminste geenquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Islamitisch restaurant verplicht hoofddoek -2-
-
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:40 schreef robh het volgende:
[..]
Hij is tenminste geenhomo
![]()
beter dan eenquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:40 schreef robh het volgende:
[..]
Hij is tenminste geenhomo
![]()
Wat is "een moslims ? "quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
beter dan eenmoslims
grappig dat de moslim opmerkign verwijdert word, maar de homo opmerking niet
Ja, dat is weer nieuwquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:20 schreef Loedertje het volgende:
Wat is "een moslims ? "
hetzelfde als "een moslims" of gewoon "moslims" maar dan getyped na een avond van slecht slapen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat is "een moslims ? "
Nu kappen!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hetzelfde als "een moslims" of gewoon "moslims" maar dan getyped na een avond van slecht slapen.
dus nogmaals
moslims
![]()
dat mag, wanthomo
mag ook
Je vroeg om foto's die anderen mogelijk gaan maken van die boot vandaar dat ik dacht dat je topic beter op zijn plaats was in fotografie .quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:37 schreef Nood-kloon het volgende:
Zet dat ff snel terug aub. Als je er een reden voor hebt verzonnen waarom het weg moest zeg het me dan. Je hebt mijn mail adres.
Geen probleemquote:Op woensdag 21 juli 2004 01:12 schreef Nood-kloon het volgende:
Mijn excuses. Maar het voelt wat vreemd als ineens je topic weg is. Goed. Zie ik daar wel verder.
Je kunt ook gewoon links op je naam boven je usericoontje klikken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:12 schreef Nood-kloon het volgende:
Mijn excuses. Maar het voelt wat vreemd als ineens je topic weg is. Goed. Zie ik daar wel verder.
EenSCHquote:Op woensdag 21 juli 2004 07:42 schreef gelly het volgende:
Fok! heeft z'n eigen Singh Varma.
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:53 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
EenSCH
Na 300 posts gaat het topic vanzelf op slot, dat is het maximale aantal posts.quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:56 schreef dVTB het volgende:
Ik geloof dat dit de juiste plaats is voor vragen over het afsluiten van topics?
Ik begrijp namelijk niet waarom het topic Cabaretier rapt tegen oppakken rappers zonder opgaaf van reden op slot is gezet. Zo bijster veel schokkends was er niet gaande en de discussie zat ook nog redelijk in het verlengde van het onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |