Iedere gefrustreerde samenleving, krijgt de geborneerde regering die het verdiend.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 05:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het wordt steeds gekker in de USA. Bush en een aantal onfrisse gefrustreerde anti-fok brigades zijn fel tegen de abortuswet. Men gaat zelfs zover dat er reclames op tv zijn dat riekt naar indoctrinatie van de jeugd waarin vrouwen neergezet worden als viezerikken. Landen die spotjes op tv ter aidsbestijding uitzenden worden bedreigd door de geldkraan dicht te draaien want Bush en consorten vinden dat je maar seks moet onthouden.
Amerika, het land van ongekende mogelijkheden maar ook het land waar men vaak op een geestelijk niveau zit die niet onderdoet voor de eerste de beste schapenneuker uit een of ander gebergte.
Dus, ingezetenen van Amerika, herkies Bush.
en waardoor is die samenleving gefrusteerd geraakt? : door het decennia lang systematisch voorgelogen krijgen!? I mean, kiezen ze uberhaupt wel die regering zelf? we weten nu toch al lang dat de lijn van gekozen US presidenten lang van te voren bekend waren. kiest het volk er niet voor, fucken ze toch gewoon de uitkomst v/h kiesbestelquote:Op zaterdag 17 juli 2004 07:38 schreef Sater het volgende:
[..]
Iedere gefrustreerde samenleving, krijgt de geborneerde regering die het verdiend.![]()
Ja maar het is tekenend dat alles wat ook maar iets linkser zit dan de Democraten daar al als extreem links bekend staat (net zoals in Israel). De Republikeinen zouden met hun ideeen hier niet of nauwelijks aan de bak komen. Die zitten rechtser dan nieuwsrechts in veel opzichten, en de Democraten zijn maar een stel verkapte VVD'ers. Tekenend dat de Green Party, zo'n beetje de GroenLinks/SP van de VS, daar nog niet eens 1 zetel kreegt in de senaat of het Congres.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
en waardoor is die samenleving gefrusteerd geraakt? : door het decennia lang systematisch voorgelogen krijgen!? I mean, kiezen ze uberhaupt wel die regering zelf? we weten nu toch al lang dat de lijn van gekozen US presidenten lang van te voren bekend waren. kiest het volk er niet voor, fucken ze toch gewoon de uitkomst v/h kiesbestel
maar lieve schat, volgens mij gebeurt dat hiero ook, nu dat langzamerhand bekend begint te worden, dat Amerika bestuurt wordt vanuit Europa...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:46 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Ja maar het is tekenend dat alles wat ook maar iets linkser zit dan de Democraten daar al als extreem links bekend staat (net zoals in Israel). De Republikeinen zouden met hun ideeen hier niet of nauwelijks aan de bak komen. Die zitten rechtser dan nieuwsrechts in veel opzichten, en de Democraten zijn maar een stel verkapte VVD'ers. Tekenend dat de Green Party, zo'n beetje de GroenLinks/SP van de VS, daar nog niet eens 1 zetel kreegt in de senaat of het Congres.
Als Amerikanen echt zo massaal belazerd worden hadden ze allang massaal op straat moeten staan qua protest. Neen, het is nog veel erger, ze weten niet eens waar ze steeds op stemmen en gedogen dit beleid bewust of onbewust door een gebrek aan kennis en kritische toetsing. Natuurlijk speelt de media een enorme rol in het mee-conditioneren en de hele dag dezelfde type boodschap verkondigen, met zelden ruimte voor echt kritische programma's, maar het zijn nog altijd de mensen zelf die daar niet opletten, want met gezond verstand en een beetje kritisch om je heen kijken door wat meer informatie tot je laten komen dan eenzijdige bronnen, kom je al een heel eind.
Imperium Amerikanum.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
maar lieve schat, volgens mij gebeurt dat hiero ook, nu dat langzamerhand bekend begint te worden, dat Amerika bestuurt wordt vanuit Europa...
weten WIJ al wie die europeanen zijn?
let op mijn woorden: binnen enkele maanden nadat Kerry aan de macht is gekomen, zal hij nog verschikkelere beslissingen nemen waarvan Bush dan alleen maar kan dromenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:40 schreef pomtiedom het volgende:
Bush verstandelijk gehandicapt. Nou, slim is hij iig niet en dat hebben de Amerikanen zelf inmiddels ook wel door. De daden van Bush zoals de invasie van Irak en het wetsvoorstel tegen homohuwelijken bewijzen maar weer eens dat de VS een andere leider moet krijgen. Ik reken het slechte gedrag van de VS toe aan Bush en de mannen die rond om hem heen zitten, zodra Kerry aan de macht is (en die komt aan de macht, let op mijn woorden!!) ben ik alweer enigzins opgelucht en verwacht ik dat bij de juiste handelswijze er weer goed met de VS kan worden gepraat en de betrekkingen met de VS weer volledig worden hersteld. (wordt meteen duidelijk dat de impact van Al-Qaida niet bestaand is op dat gebied)
Bush is een heetbloedige Texicaan met een IQ van 80, ik snap niet dat er is toegelaten dat hij de verkiezingen won, maargoed daar beslis ik niet alleen over. Het is maar goed dat de VS vanuit Europa wordt bestuurd anders was het al helemaal erg geweest.
Verwacht niet dat hij zich terugtrekt uit Irak, dat kan hij gewoon niet politiek gezien en bovendien kun je de Irakezen niet in de steek laten.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
let op mijn woorden: binnen enkele maanden nadat Kerry aan de macht is gekomen, zal hij nog verschikkelere beslissingen nemen waarvan Bush dan alleen maar kan dromen
Kerry = Bush
Bush = Kerry
just my thoughts
Heb je het nu over de Zionistische Lobby?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:19 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
eigenlijk is het een beetje van de zotte dat wij uithalen naar Bush terwijl hij eigenlijk het gezicht is (marketing face naar buiten) van degene die werkelijk de touwtjes in handen heeft
dezelfde gene die ook de touwtjes nog steeds in handen zal hebben als mr. Kerry president wordt
Laat ik het zo zeggen: ik geloof niet dat de president van Amerika (wie dat ook moge zijn) de werkelijke of meeste wereldmacht heeftquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je het nu over de Zionistische Lobby?
Voorlopig is hij 10x zo slim als jou meidquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:24 schreef Natalie het volgende:
We weten toch al jaren dat er iets niet goed zit in zijn kop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |