abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20681608
Het wordt steeds gekker in de USA. Bush en een aantal onfrisse gefrustreerde anti-fok brigades zijn fel tegen de abortuswet. Men gaat zelfs zover dat er reclames op tv zijn dat riekt naar indoctrinatie van de jeugd waarin vrouwen neergezet worden als viezerikken. Landen die spotjes op tv ter aidsbestijding uitzenden worden bedreigd door de geldkraan dicht te draaien want Bush en consorten vinden dat je maar seks moet onthouden.

Amerika, het land van ongekende mogelijkheden maar ook het land waar men vaak op een geestelijk niveau zit die niet onderdoet voor de eerste de beste schapenneuker uit een of ander gebergte.

Dus, ingezetenen van Amerika, herkies Bush.
pi_20681728
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 05:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het wordt steeds gekker in de USA. Bush en een aantal onfrisse gefrustreerde anti-fok brigades zijn fel tegen de abortuswet. Men gaat zelfs zover dat er reclames op tv zijn dat riekt naar indoctrinatie van de jeugd waarin vrouwen neergezet worden als viezerikken. Landen die spotjes op tv ter aidsbestijding uitzenden worden bedreigd door de geldkraan dicht te draaien want Bush en consorten vinden dat je maar seks moet onthouden.

Amerika, het land van ongekende mogelijkheden maar ook het land waar men vaak op een geestelijk niveau zit die niet onderdoet voor de eerste de beste schapenneuker uit een of ander gebergte.

Dus, ingezetenen van Amerika, herkies Bush.
Iedere gefrustreerde samenleving, krijgt de geborneerde regering die het verdiend.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_20681789
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 07:38 schreef Sater het volgende:

[..]

Iedere gefrustreerde samenleving, krijgt de geborneerde regering die het verdiend.
en waardoor is die samenleving gefrusteerd geraakt? : door het decennia lang systematisch voorgelogen krijgen!? I mean, kiezen ze uberhaupt wel die regering zelf? we weten nu toch al lang dat de lijn van gekozen US presidenten lang van te voren bekend waren. kiest het volk er niet voor, fucken ze toch gewoon de uitkomst v/h kiesbestel
pi_20681802
Ik vind het ook allemaal te ziek voor woorden... En volgens mij zijn die dochtertjes van hem ook niet de netste... dus misschien wordt ie al vroeg opa. Kijken wat hij er dan van vindt. Maar aan de andere kant, hij zal het er niet veel moeilijker mee krijgen. Geld zat om de kinderen op te laten voeden en dan kunnen die hoertjes van hem gewoon naar school. Wat mij betreft mogen ze bush wel een oranje overal aangeven en op tv vertonen...
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
pi_20681856
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 08:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

en waardoor is die samenleving gefrusteerd geraakt? : door het decennia lang systematisch voorgelogen krijgen!? I mean, kiezen ze uberhaupt wel die regering zelf? we weten nu toch al lang dat de lijn van gekozen US presidenten lang van te voren bekend waren. kiest het volk er niet voor, fucken ze toch gewoon de uitkomst v/h kiesbestel
Ja maar het is tekenend dat alles wat ook maar iets linkser zit dan de Democraten daar al als extreem links bekend staat (net zoals in Israel). De Republikeinen zouden met hun ideeen hier niet of nauwelijks aan de bak komen. Die zitten rechtser dan nieuwsrechts in veel opzichten, en de Democraten zijn maar een stel verkapte VVD'ers. Tekenend dat de Green Party, zo'n beetje de GroenLinks/SP van de VS, daar nog niet eens 1 zetel kreegt in de senaat of het Congres.

Als Amerikanen echt zo massaal belazerd worden hadden ze allang massaal op straat moeten staan qua protest. Neen, het is nog veel erger, ze weten niet eens waar ze steeds op stemmen en gedogen dit beleid bewust of onbewust door een gebrek aan kennis en kritische toetsing. Natuurlijk speelt de media een enorme rol in het mee-conditioneren en de hele dag dezelfde type boodschap verkondigen, met zelden ruimte voor echt kritische programma's, maar het zijn nog altijd de mensen zelf die daar niet opletten, want met gezond verstand en een beetje kritisch om je heen kijken door wat meer informatie tot je laten komen dan eenzijdige bronnen, kom je al een heel eind.
pi_20681932
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 08:46 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Ja maar het is tekenend dat alles wat ook maar iets linkser zit dan de Democraten daar al als extreem links bekend staat (net zoals in Israel). De Republikeinen zouden met hun ideeen hier niet of nauwelijks aan de bak komen. Die zitten rechtser dan nieuwsrechts in veel opzichten, en de Democraten zijn maar een stel verkapte VVD'ers. Tekenend dat de Green Party, zo'n beetje de GroenLinks/SP van de VS, daar nog niet eens 1 zetel kreegt in de senaat of het Congres.

Als Amerikanen echt zo massaal belazerd worden hadden ze allang massaal op straat moeten staan qua protest. Neen, het is nog veel erger, ze weten niet eens waar ze steeds op stemmen en gedogen dit beleid bewust of onbewust door een gebrek aan kennis en kritische toetsing. Natuurlijk speelt de media een enorme rol in het mee-conditioneren en de hele dag dezelfde type boodschap verkondigen, met zelden ruimte voor echt kritische programma's, maar het zijn nog altijd de mensen zelf die daar niet opletten, want met gezond verstand en een beetje kritisch om je heen kijken door wat meer informatie tot je laten komen dan eenzijdige bronnen, kom je al een heel eind.
maar lieve schat, volgens mij gebeurt dat hiero ook, nu dat langzamerhand bekend begint te worden, dat Amerika bestuurt wordt vanuit Europa...

weten WIJ al wie die europeanen zijn?
  Admin zaterdag 17 juli 2004 @ 09:18:08 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20681962
Anti FOK!Brigades
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 09:33:37 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_20682027
Het probleem is dat er geen kernwapens zijn die alleen blanke Amerikanen pakken. Anders had ik de oplossing.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 09:34:36 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_20682036
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 09:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

maar lieve schat, volgens mij gebeurt dat hiero ook, nu dat langzamerhand bekend begint te worden, dat Amerika bestuurt wordt vanuit Europa...

weten WIJ al wie die europeanen zijn?
Imperium Amerikanum.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 09:40:00 #10
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20682069
Bush verstandelijk gehandicapt. Nou, slim is hij iig niet en dat hebben de Amerikanen zelf inmiddels ook wel door. De daden van Bush zoals de invasie van Irak en het wetsvoorstel tegen homohuwelijken bewijzen maar weer eens dat de VS een andere leider moet krijgen. Ik reken het slechte gedrag van de VS toe aan Bush en de mannen die rond om hem heen zitten, zodra Kerry aan de macht is (en die komt aan de macht, let op mijn woorden!!) ben ik alweer enigzins opgelucht en verwacht ik dat bij de juiste handelswijze er weer goed met de VS kan worden gepraat en de betrekkingen met de VS weer volledig worden hersteld. (wordt meteen duidelijk dat de impact van Al-Qaida niet bestaand is op dat gebied)

Bush is een heetbloedige Texicaan met een IQ van 80, ik snap niet dat er is toegelaten dat hij de verkiezingen won, maargoed daar beslis ik niet alleen over. Het is maar goed dat de VS vanuit Europa wordt bestuurd anders was het al helemaal erg geweest.
I mean no harm
pi_20682167
Bush zou hier weinig aanhang krijgen, maar dat komt omdat hier de media links geindoctrineerd wordt.
En daarom geloven mensen in ons land in linkse sprookjes.
O.a. de multikul en enorme criminaliteit is daarvan het gevolg.
Mijn conclusie is, kijk eerst naar jezelf alvorens je Amerika aanvalt, want ze doen het beter dan wij.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_20682174
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 09:40 schreef pomtiedom het volgende:
Bush verstandelijk gehandicapt. Nou, slim is hij iig niet en dat hebben de Amerikanen zelf inmiddels ook wel door. De daden van Bush zoals de invasie van Irak en het wetsvoorstel tegen homohuwelijken bewijzen maar weer eens dat de VS een andere leider moet krijgen. Ik reken het slechte gedrag van de VS toe aan Bush en de mannen die rond om hem heen zitten, zodra Kerry aan de macht is (en die komt aan de macht, let op mijn woorden!!) ben ik alweer enigzins opgelucht en verwacht ik dat bij de juiste handelswijze er weer goed met de VS kan worden gepraat en de betrekkingen met de VS weer volledig worden hersteld. (wordt meteen duidelijk dat de impact van Al-Qaida niet bestaand is op dat gebied)

Bush is een heetbloedige Texicaan met een IQ van 80, ik snap niet dat er is toegelaten dat hij de verkiezingen won, maargoed daar beslis ik niet alleen over. Het is maar goed dat de VS vanuit Europa wordt bestuurd anders was het al helemaal erg geweest.
let op mijn woorden: binnen enkele maanden nadat Kerry aan de macht is gekomen, zal hij nog verschikkelere beslissingen nemen waarvan Bush dan alleen maar kan dromen

Kerry = Bush
Bush = Kerry

just my thoughts
  zaterdag 17 juli 2004 @ 09:59:30 #13
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20682218
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 09:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

let op mijn woorden: binnen enkele maanden nadat Kerry aan de macht is gekomen, zal hij nog verschikkelere beslissingen nemen waarvan Bush dan alleen maar kan dromen

Kerry = Bush
Bush = Kerry

just my thoughts
Verwacht niet dat hij zich terugtrekt uit Irak, dat kan hij gewoon niet politiek gezien en bovendien kun je de Irakezen niet in de steek laten.
Ook is hij tegen homohuwelijken, tja, dat is intern maar hij zal niet zo gek zijn om het in de grondwet te laten opnemen.

Maar ik verwacht dat hij, in tegenstelling tot Bush wel goede politieke banden aanhoudt a la Clinton en dat hij niet zo triggerhappy is. En dat is heel wat, ik wil dat Kerry wint al is het alleen maar omdat de Fundi Moslims Bush aan de macht willen hebben.

Mijn motto: zolang mijn tegenstanders* maar verliezen.

*tegenstanders, mensen die ik niet moet niet persé bekende van mij.
I mean no harm
  zaterdag 17 juli 2004 @ 10:07:18 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_20682277
The general who loses a battle makes but few calculations beforehand. Thus do many calculations lead to victory, and few calculations to defeat: how much more no calculation at all! It is by attention to this point that I can foresee who is likely to win or lose. Bush is een domme lul. En alle generaals onder hem.
pi_20682374
eigenlijk is het een beetje van de zotte dat wij uithalen naar Bush terwijl hij eigenlijk het gezicht is (marketing face naar buiten) van degene die werkelijk de touwtjes in handen heeft

dezelfde gene die ook de touwtjes nog steeds in handen zal hebben als mr. Kerry president wordt
  zaterdag 17 juli 2004 @ 10:28:12 #16
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20682463
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 10:19 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
eigenlijk is het een beetje van de zotte dat wij uithalen naar Bush terwijl hij eigenlijk het gezicht is (marketing face naar buiten) van degene die werkelijk de touwtjes in handen heeft

dezelfde gene die ook de touwtjes nog steeds in handen zal hebben als mr. Kerry president wordt
Heb je het nu over de Zionistische Lobby?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20682522
Hoe het ook zij, Martin van Amerongen acht ook Kerry, gelijk Bush, niet God's gave op aarde te zijn.
[bron Tros Kamerbreed]
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_20682625
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 10:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Heb je het nu over de Zionistische Lobby?
Laat ik het zo zeggen: ik geloof niet dat de president van Amerika (wie dat ook moge zijn) de werkelijke of meeste wereldmacht heeft
  zaterdag 17 juli 2004 @ 11:16:44 #19
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20683069
Nou ik ben ook tegen abortus, so shoot me.
Een baby snij je niet in stukken om hem vervolgens met een stofzuiger uit de baarmoeder te verwijderen als een stuk vuil als daar geen medische reden voor is.

Een ander die het niet in je politieke overtuiging kan vinden zien als een verstandelijk gehandicapte Dr Nikita is even achterlijk als het nazisme.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 17 juli 2004 @ 11:19:16 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_20683103
Tsja, fundamentalisten zijn fout, zo zie je maar weer aan Bush...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † zaterdag 17 juli 2004 @ 11:20:26 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20683148
Ja, hoor. En wéér een Amerika-bash-topic. Maar wanneer de muzelmannen voor je deur staan, ben je maar al te blij wanneer de grootste natie ter wereld komt helpen. Typisch weer die Europese hypocrisie: altijd maar zeuren, niets doen en constant afgeven op Amerika, terwijl Saddam Hoessein gesteund wordt en geliefd is bij die Europese (s)linkse uitkeringstrekkers, !
  zaterdag 17 juli 2004 @ 11:23:54 #23
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_20683155
Ach zolang bush aan de macht is heb ik geen reden tot klagen. Beter voor onze veiligheid en economie. Gelukkig zijn er tegenwoordig steeds minder van die vieze linkse rakkers.. wat uiteraard betekend dat er meer steun voor hem komt.
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  zaterdag 17 juli 2004 @ 11:24:20 #24
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_20683162
We weten toch al jaren dat er iets niet goed zit in zijn kop
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 11:26:54 #25
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_20683183
quote: