quote:Safire - woensdag 16 juni 2004 @ 22:36
Ik ben op zoek naar dames kleding van het merk Ecko (zoals te zien op de site van Ecko: http://www.shopecko.com/c(...)ki=T&os=HOME0615 )
Ik weet dat je de gewone Ecko mannen lijn kunt kopen bij o.a. Britain, maar waar (bij voorkeur in Amsterdam) kan ik de dames lijn kopen ?
quote:Op zondag 20 juni 2004 20:05 schreef BenjaminvdBergh het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een T-shirt van 'Hengelo Bier', een vroegere bierbrouwer uit Hengelo. Wie weet waar je deze kunt kopen?
Alvast bedankt!
Groeten Benjamin
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:23 schreef T3rr0r het volgende:
Is deze ook ergens in een Nederlandse winkel te verkrijgen? Want ik vind hem wel bijzonder vet, alleen ik moet weten of tie een beetje lekker zit en goed staat. Want om hem nou helemaal in Amerika te bestellen en er dan achter te komen dat tie niet fijn zit is ook zonde.
Is dat een echt Von Dutch shirtje??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:40 schreef Maffioso het volgende:
Ik ben opzoek naar dit Von Dutch shirtje:
[afbeelding]
Iemand enig idee of ze deze in een winkel in nederland verkopen?
Vraag het Ruffian, die had hem zaterdag aan op Defqon1quote:Op maandag 21 juni 2004 18:13 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Ja, dat weet ik, daar had ik hem ook gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:07 schreef Maikey het volgende:
[..]
Vraag het Ruffian, die had hem zaterdag aan op Defqon1![]()
[afbeelding]
Uhm... die kun je toch in elke winkel vinden?? Gewoon ff passen tot je de goeie hebtquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:45 schreef itsontoday het volgende:
Ik zoek effen t-shirts die niet heel ruim vallen en niet te strak en kort, dus dat je net je riem ziet. Oh ja en goede kwaliteit. Geen stretch of andere uitrekbaar materiaal, omdat er een opdruk op komt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 04:22 schreef Luxxx het volgende:
hallo daar mede fokkers,
ik vroeg me af of iemand hier wee waar je van die groene/zwarte broeken kan kopen met zo'n reflecterend gedeelte aan de onderkant,
van die broeken die gemeente werkers ook welles aan hebben
alvast bedankt !!
Anders ID&T ff mailen..........quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:43 schreef boyv het volgende:
Weet iemand waar deze shirts nog te krijgen zijn? Het zijn oldskool Thunderdome shirts, ze lijken op een Juventus voetbalshirt. Op de voorkant staat hardcore, op de achterkant staat gabber, met daaronder het Thunderdome logo.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de Mid-Town heb ik al gekeken, daar hadden ze em alleen een maat te klein (wisten niet wanneer ze weer binnen zouden komen) en op Vinylshop, Mid-Town-Eshop en Ruffneck-shop hebben ze em ook niet.
Hellup!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:50 schreef Tranceptor het volgende:
Hey,
Ik ben op zoek naar een beetje cool uitgaansshirt, maar weet niet goed waar ik in het centrum een beetje kan kijken. Ik ben inmiddels bij Shakedown op de Nieuwedijk geweest en dat type shirts zoek ik ook. Gewoon een cool, maar toch enigzins netjes shirt met 1 kleur (en dan bij voorkeur blauw of zwart) en een leuke opdruk, maar sta open voor suggesties. Ik ben ook bij een zaak op de Nieuwezijds Voorburgwal geweest waarvan me de naam is ontschoten, maar daar was het me toch echt een tikje te duur voor wat ze hadden.
Weet iemand nog leuke adressen in het centrum van Amsterdam? Een beetje skate/punk is ook geen probleem...
iig bij Casual club in hilversum... maar zal vast ook wel ergens anders te krijgen zijn..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:32 schreef Schum1 het volgende:
Ik zoek een wit vest...
Zoiets als deze van gstar:
[afbeelding]
Hoeft dus niet per se dat vest te zijn, maar wel zoiets
Omgeving: Amsterdam.
TIA!
Heeft tie hem in het wit toevallig? Want die zoek ik, ik heb al teveel zwart kledingquote:Op maandag 28 juni 2004 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor diegene die dat Bada Bing shirt zoekt, ik heb deze zelf:
[afbeelding]
Maat van me had 'm ook besteld, was maatje L. Was het te klein! Nooit gedragen, dus mocht je interesse hebben kan ik je wel met hem in contact brengen!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:44 schreef sannuh het volgende:
Wie weet waar je in utrecht Vila kleding kan kopen?
Bada Bing: http://www.emerchandise.com/product/TSSPN0005/s.kpV2OpYnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:07 schreef Maikey het volgende:
[..]
Vraag het Ruffian, die had hem zaterdag aan op Defqon1![]()
[afbeelding]
Helaas, ik kan je alleen helpen aan een zwarte versie!quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:42 schreef T3rr0r het volgende:
Heeft tie hem in het wit toevallig? Want die zoek ik, ik heb al teveel zwart kleding
Er staat Puma op, dus check de Puma winkel even.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Waar in Nederland, is dit jasje nog in Large te krijgen?
Nergens in Noord Nederland in ieder geval.
Weet je ook wat íe daar ongeveer kost?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:40 schreef WTF het volgende:
[..]
iig bij Casual club in hilversum... maar zal vast ook wel ergens anders te krijgen zijn..
Bij Vero Moda, Only, De Bijenkorf, The Sting en Lady Sting.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:49 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
Wie weet waar je in Utrecht Vila kleding kan kopen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:15 schreef GWD het volgende:
Deze wil ik dus hebben, alleen er zijn geen gucci stores in nederland
waar kan ik deze dus halen of bestellen
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:44 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Ben dringend op zoek naar goede en leuke aerobics sportkleding...
Wie kan mij vertellen waar ik het beste naar toe kan?... Aub. niet aankomen met Perry en dat soort "onzin", want dat is niet echt wat ik zoek...
Alvast bedankt!
H&M of de Zaraquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:17 schreef JAY-T het volgende:
Ik ben op zoek naar een witte colbert, die je gewoon casuel kan dragen zegmaar![]()
Er is dus een Gucci winkel in de PC Hooftstraat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:09 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:18 schreef schatje het volgende:
H&M of de Zara.
Ja en Paul Warmer heeft ze ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Er is dus een Gucci winkel in de PC Hooftstraat.
Ik gok zo'n 79 a 89,95 dat kosten ze meestal.... maar zeker weet ik het niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:22 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Weet je ook wat íe daar ongeveer kost?
Het is van oneill trouwens.. dus met andere woorden waar kan ik oneill spullen vinden op internet?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef WTF het volgende:
Ik zoek deze:en dan bedoel ik de meest rechter. Het liefst op het inernet, want ik wil de prijs weten. Anders in omgeving Almere. Wie kan mij helpen?
Bij de Wehkamp, Neckerman en de Otto hebben ze zulk soort dingen wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:31 schreef WTF het volgende:
[..]
Het is van oneill trouwens.. dus met andere woorden waar kan ik oneill spullen vinden op internet?
nope, helaas niet...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:05 schreef boyv het volgende:
[..]
Bij de Wehkamp, Neckerman en de Otto hebben ze zulk soort dingen wel.
en in groningen?:(quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:57 schreef El_Catalan het volgende:
Waar in Amsterdam verkopen ze nog leuke trucker caps :\'(
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:31 schreef thaWarhead het volgende:
Een vriendin van me is binnenkort jarig en omdat ze helemaal Nijntjeleip is wil ik graag een Nijntje truitje voor haar kopen. Heeft iemand enig idee waar ik zoiets kan scoren in Amsterdam of Utrecht?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:13 schreef Spitsmuisje het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een grijs vest dat tot halverwege mijn bovenbeen komt. Ik weet dat het zomer is, maar zo lekker is het weer nou ook weer niet... Ik heb echt stad en land afgelopen, maar ik kan maar niets vinden...Iemand een ideetje van een winkel waar ze het verkopen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:56 schreef Mistix het volgende:
lijkt wel wat op die van Neo uit the matrix..
en dat soort jassen kon je bestellen bij de Large ( www.large.nl )
Zwarte marktquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:20 schreef defender het volgende:
Een kennis van me zoekt een jas ala de jas uit de film Underworld.
[afbeelding]
Iemand een goeie tip ?
Kijk eens in dit topic: Haarband voor bij het sportenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:52 schreef ActaniA het volgende:
haarbandje voor sporten enzo
waar kan je beetje geinig trendy haarbandje voor heren halen
dus niet aankomen met elastiekje en veter enzo
thxquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Kijk eens in dit topic: Haarband voor bij het sporten
Scapa Stores:quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:34 schreef Kang-He het volgende:
Waar kan ik een Scapa Sports polo kopen?
bedoel jij rugby shirts??quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:54 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek van die ruby shirts. Polo heeft dat soort shirts toch ook![]()
Berkeley, Den Boschquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:34 schreef Kang-He het volgende:
Waar kan ik een Scapa Sports polo kopen?
Dit is totaal geen volledig overzicht zo heb jij bijv. ook in Zwolle een Scapa winkel zitten(ja hij verkoopt alleen Scapa)quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:39 schreef miki het volgende:
[..]
Scapa Stores:
Antwerpen (Hopland 26-30)
Antwerpen (Kammenstraat 25-27)
Brasschaat (Bredabaan 193)
Mol (Statiestraat 24)
Amsterdam (PC Hooftstraat 99)
Geen idee ben er al heel lang niet geweest. Van welk merk is het dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:36 schreef BigB het volgende:
[..]
bedoel jij rugby shirts??
die verkopen ze toch gewoon bij de bijenkorf
Leuk jasje trouwens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:28 schreef seto het volgende:
ik zoek zo`n soort jasje:
[afbeelding]
ik heb geen zin om hem uit amerika te bestellen want dan kom ik op 197 euro uit
iemand idee waar ik er 1 kan vinden die erop lijkt? omgeving den haag
Misschien dat ze die bij van die grote souvenierswinkels hebben. Daar hebben ze vaak wel allemaal van die rasta spullen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:42 schreef jappe_1989 het volgende:
Wie weet waar je in amsterdam zon raggae muts kan kopen?
http://store2.yimg.com/I/marleystore_1791_9685020
ik kom er verder nooit maar ga er binnenkort naar toe duz.. iemand bekend bij reggae winkels?
snuffel schoolstraat 7 denhaag rete klein winkeltje maar ze hebben een hele hoek bomvol met colbertjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:28 schreef seto het volgende:
ik zoek zo`n soort jasje:
[afbeelding]
ik heb geen zin om hem uit amerika te bestellen want dan kom ik op 197 euro uit
iemand idee waar ik er 1 kan vinden die erop lijkt? omgeving den haag
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:41 schreef yoz het volgende:
[..]
Dit is totaal geen volledig overzicht zo heb jij bijv. ook in Zwolle een Scapa winkel zitten(ja hij verkoopt alleen Scapa)
Dus waarschijnlijk kan je in de buurt van Den Haag ook wel iets vinden, amar ik weet niet waar eigenlijk..
zelf zoek ik naar deze broek
[afbeelding]
ik woon in Groningen, dus het zou wel zo handig zijn als het daar in de buurt is!
zal eens kijken, bedanktquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:39 schreef Chasin het volgende:
[..]
snuffel schoolstraat 7 denhaag rete klein winkeltje maar ze hebben een hele hoek bomvol met colbertjes
ik wou er laatst ook 1 halen, bruine rib colbert, maar die vent zei dus dat ie er een tijd geleden 150 had en ze binnen no time weg waren. vroeg nog of ze binnekort weer kwamen maar dat ie dat niet kon zeggen. naja je kan het proberen toch?
Heb em een paar weken geleden zien hangen in een kledingzaak in de Bilderdijkstraat (vlak bij Dirk) Full Moon heet het winkeltje volgens mij..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:43 schreef Scandalous het volgende:
Anyone ?![]()
Over welke stad heb je het nu?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:28 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Heb em een paar weken geleden zien hangen in een kledingzaak in de Bilderdijkstraat (vlak bij Dirk) Full Moon heet het winkeltje volgens mij..
Klopt, ik was nog ingelogdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:33 schreef Scandalous het volgende:
Ah, ik zie nu dat het een post van Charys wasDan zal het Amsterdam wel zijn
![]()
Weet iemand het?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:54 schreef ook_gek het volgende:
Dit topic werkt echt, it's amaaaazingquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:17 schreef Scandalous het volgende:
Ik zag vandaag iemand met een groen shirtje, met 'Scandalous' eropen daaronder Fabulous, in witte letters. Eronder stond misschien nog iets maar dat kon ik niet zien.
Weet iemand waar ik die kan kopen?
Wat staat er nog onder?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dit topic werkt echt, it's amaaaazing
[afbeelding]
Tja, daar noem je ook wel een oud shirtje op hoorquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:43 schreef boyv het volgende:
Weet iemand waar deze shirts nog te krijgen zijn? Het zijn oldskool Thunderdome shirts, ze lijken op een Juventus voetbalshirt. Op de voorkant staat hardcore, op de achterkant staat gabber, met daaronder het Thunderdome logo.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de Mid-Town heb ik al gekeken, daar hadden ze em alleen een maat te klein (wisten niet wanneer ze weer binnen zouden komen) en op Vinylshop, Mid-Town-Eshop en Ruffneck-shop hebben ze em ook niet.
Hellup!
Heb je post even in het ' pimp hier met je horlogestopic' gezet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zoek deze horloge van Diesel, of een soortgelijk model. Is al 1 of 2 seizoenen oud, maar ik vind hem echt te gek!
[afbeelding]
[afbeelding]
Thnx!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:10 schreef Brennie het volgende:
Heb je post even in het ' pimp hier met je horlogestopic' gezet.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik woon in scheveningen dus dat is ZEKER in de buurt. Ik denk dat ik straks eens effe ga kijken.quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:17 schreef sn7ke het volgende:
Mmm, dat gele shirt lijkt wel een beetje te komen van de Blue-In in Den Haag. Die heeft allemaal rare merkjes als Gassuci etc. Volgens mij, (maar dat weet ik dus NIET zeker) Hebben zie die shirts daar ook. Als je in de buurt woont moet je daar zeker een keer kijken (zit aan het einde van de lange winkelstraat tegen bart smit aan, tegenover Outfitz)
quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:30 schreef sn7ke het volgende:
Graag gedaan, laat maar ff weten of ze het daar hebben
Je kan hem altijd zelf nog laten maken...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:11 schreef E-Bay_Fan het volgende:
Iemand enig idee waar ik een "fuck me i'm rich" shirt kan kopen (online of offline)
Alvast bedankt
Dat is een merk toch.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:11 schreef E-Bay_Fan het volgende:
Iemand enig idee waar ik een "fuck me i'm rich" shirt kan kopen (online of offline)
Alvast bedankt
Ja das van een feest dat een keer per jaar wordt georganiseerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is een merk toch.
fuck me i'm bekend <--- dan in het engels. Kan effe niet op het word komen.
Moet je effe op google zoeken![]()
Gevonden
http://www.netalsindefilm(...)afbb819a621eff8cb25b
Oh okequote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:13 schreef E-Bay_Fan het volgende:
[..]
Ja das van een feest dat een keer per jaar wordt georganiseerd.
Maar je hebt dus ook een "fuck me i'm rich" variant en daar ben ik naar opzoek
Jaaaa.....ik ben al een tijdje op zoek naar dat t-shirt.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor diegene die dat Bada Bing shirt zoekt, ik heb deze zelf:
[afbeelding]
Maat van me had 'm ook besteld, was maatje L. Was het te klein! Nooit gedragen, dus mocht je interesse hebben kan ik je wel met hem in contact brengen!
Kunnen ze dat niet bestellen ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:27 schreef Morgil het volgende:
Ik heb bij Sacha (schoenenwinkel) ontzettend leuke laarzen gezien. Ze zijn helemaal harig aan de buitenkant, en van binnen ziet het er een beetje uit als schapenwol. Ook hangen er 2 harige balletjes aan, aan een touwtje. Iederen die wel eens in die winkel komt weet wat ik bedoel. Nu zit ik met een probleem. Bij de winkel zelf zeggen ze dat ze tm maat 41 hebben, maar ik heb maat 42En ik wil ze zo graag. Weet iemand waar ik wel een soortgelijk iets in maat 42 kan krijgen? (het liefste dezelfde natuurlijk).
Nee, daar "ging ze niet aan beginnen". Werd erg onvriendelijk behandeld daar. Misschien kan iemand hier het bij een andere vestiging even vragen als hij/zij er toevallig is? Dan bel ik gewoon even om ze te bestellen, en ga ik er op een koopavond even langs.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:52 schreef boyv het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet bestellen ofzo![]()
als het bij de Sasha in Nijmegen was........ daar werkt zo'n bitch..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:10 schreef Morgil het volgende:
[..]
Nee, daar "ging ze niet aan beginnen". Werd erg onvriendelijk behandeld daar. Misschien kan iemand hier het bij een andere vestiging even vragen als hij/zij er toevallig is? Dan bel ik gewoon even om ze te bestellen, en ga ik er op een koopavond even langs.
Bel naar het hoofdkantoor van Sacha. Dat zou ik doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:10 schreef Morgil het volgende:
[..]
Nee, daar "ging ze niet aan beginnen". Werd erg onvriendelijk behandeld daar. Misschien kan iemand hier het bij een andere vestiging even vragen als hij/zij er toevallig is? Dan bel ik gewoon even om ze te bestellen, en ga ik er op een koopavond even langs.
Bij de otto hebben zie diequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:27 schreef Morgil het volgende:
Ik heb bij Sacha (schoenenwinkel) ontzettend leuke laarzen gezien. Ze zijn helemaal harig aan de buitenkant, en van binnen ziet het er een beetje uit als schapenwol. Ook hangen er 2 harige balletjes aan, aan een touwtje. Iederen die wel eens in die winkel komt weet wat ik bedoel. Nu zit ik met een probleem. Bij de winkel zelf zeggen ze dat ze tm maat 41 hebben, maar ik heb maat 42En ik wil ze zo graag. Weet iemand waar ik wel een soortgelijk iets in maat 42 kan krijgen? (het liefste dezelfde natuurlijk).
In de groentewinkel.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:47 schreef Gelderland het volgende:
Waar kan je leuke sweaters kopen met een cappouchon?
Hey bedankt!quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:32 schreef Poison het volgende:
[..]
Bij de otto hebben zie die
Van Gils heeft gelijkende jassen. Ik heb er ook een. Er zijn veel zaken waar ze dat soort jassen verkopen. Maison de bonnetrie (den haag) heeft ze geloof ik ook of wil je precies dezelfde. Anders moet je even in Utrecht kijken op oud kerhof bij chasen's. Ik heb het vermoeden dat die jas van een merk a la Brioni of corneliani is, maar ik sluit niet uit dat het van boss kan zijn want die schoenen zijn ook van Boss die heb ik namelijk gezocht. Waren wel iets van 400 euro.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:57 schreef Sark het volgende:
Ik ben zelf al heel lang op zoek naar de jas die SEBASITION in de film CRUEL INTENTIONS draagt. zie fotos.
als je het commentaar luisterd is het ene soort van corperaal jas van vroeger. verder heb ik nog op internet gekeken destijd en een aderes gevonden waar meerdere mensen een replica hadden laten maken bij een winkel, maar helaas ben ik het adres verloren.
so who helps me out
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die beige Replay-truien met cappouchon wel mooi, hebben ze vast wel bij de Jeans Factory ofzo, anders wel in Amsterdam.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:35 schreef Gelderland het volgende:
merk maakt in principe niet uit, niet cheapy maar ook niet té duur
Kleur beige,greizig, donkerblauw, stof maakt niet zoveel uit....
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:32 schreef morgaine21 het volgende:
weet iemand misschien waar ik dit soort topjes kan krijgen? Liefst ook helemaal zwart zoals op foto.
[afbeelding]
het enige verschil met een h&m trui is dat er verschrikkelijk groot het replay logo opstaatquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:51 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik vind die beige Replay-truien met cappouchon wel mooi, hebben ze vast wel bij de Jeans Factory ofzo, anders wel in Amsterdam.
IK zou eventueel in het boek kunnen kijken, en het bestelnummer opzoeken, misschien kan je via dat bestelnummer het zoeken op die site. Heb ik ook een keer gedaan op die manier. Ik zal een kijken, misschien hebben ze die ook wel bij de wehkamp of necker manquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:32 schreef Morgil het volgende:
[..]
Hey bedankt!Dan ga ik daar binnenkort eens kijken.
edit: weet je of die een officiele website hebben waar ik het adres kan zoeken? Ik vind alleen http://www.otto.nl/ en daar vind ik ze niet op
Jaaa die laatste zijn het! Alleen dan wil ik ze liever in een donkere kleur. Kun je me misschien vertellen waar op de website je ze hebt gevonden? De catalogus heb ik niet.. (ik ben wel lastig he!)quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:16 schreef Poison het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet dit ze precies zijn wat je zoekt. Van de neckerman.
[afbeelding]
Deze zijn van de otto
Hmm daar zie ik alleen de beenwarmers, riem, rok, jack en zonnebril? Ben ik nou zo dom?quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:12 schreef Poison het volgende:
8045679 moet je even naar zoeken gaan en dan op artikel nummer, en dan vind je ze zo.
*Lastige jij *
dat zijn de dingen die boven de laarzen uitkomen. de laarzen zelf niet.. want je kunt geeneens een maat kiezen ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:16 schreef Poison het volgende:
Ze staat onder beenwarmers
Ik woon zo ver van Amsterdamquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:55 schreef Andoire het volgende:
[..]Die heb ik ( precies zoals die op de foto)
Gekocht voor 10 euro op de Albert Cuijp( korting gekregen omdat het touwtje waarmee dat ding vast moet kapot was, heb er nu zelf een zwarte elastiek in gemaakt).
Meestal zijn dit soort dingen te vinden bij van die arabieren winkeltjes, kost tussen de 20 en 40 euro.
nog even aandacht voor dezequote:Op woensdag 1 september 2004 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zoek de soort 'catsuits' die Jorinde Moll droeg in het Veronica programma De Grote Beurt. Ik heb zowel Veronica zelf als SBS media al eens gemaild maar daar krijg ik geen antwoord op.
Het is dus een soort pak uit 1 stuk met een grote rits van gulp tot aan de kraag, het is van een zachte stof, het zit niet helemaal strak en er zitten zakken op.
Ze heeft ze in zowel wit, zwart als grijs en beige aan gehad.
Wie weet waar deze te krijgen zijn?
Dit soort topjes volgens mij ook exact deze en meer van die paillettendingen, hebben ze bij De Pauw in de Boschstraat in Breda altijd wel hangen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:32 schreef morgaine21 het volgende:
weet iemand misschien waar ik dit soort topjes kan krijgen? Liefst ook helemaal zwart zoals op foto.
[afbeelding]
* wb zoekt hetzelfde shirtje... had even geinformeerd bij kultivate en kreeg als antwoord:quote:ik ben op zoek naar shirtje van kultivate, ik heb bij de chill out (r'dam) gekeken en bij funkyhouse.
omgeving r'dam
quote:Door de goede verkopen in de winkels waren twee titels waaronder,
pornography needs mee binnen een week uitverkocht. Wij hebben ervoor gekozen
om daarom dit pakket nogmaals uit te brengen. Over twee weken kun je bij
onze verkooppunten deze titels weer vinden.
iemand?quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:05 schreef carmencarmen het volgende:
weet iemand waar deze schoenen der schoenen te verkrijgen zijn? *hoopt*
[afbeelding]
Oeh wat een geile foto'squote:Op donderdag 9 september 2004 00:41 schreef Pr1nZy het volgende:
Hallo,
Ik heb een spijkerbroek gezien en die wil ik zo graag hebben!
Het gaat om de D&G broek die Beckham aan had in een (foto)reportage in de Vanity Fair.
Wie weet waar ik deze broek kan kopen? Desnoods wil ik 'm 2de hands overkopen van iemand die 'm heeft...
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast bedankt!![]()
Mjah... Ik had een bruine met verticale oranje vlakken aan de zijkant, maar die zul je wel nooit meer zo terugvinden... Het hoeft alleen niet specifiek Adidas te zijn ofzo, als ie maar lekker zit en een beetje dezelfde kleurensamenstelling heeft... Het liefst dus bruin-oranje...quote:
Enig idee wat die broek kost?quote:Op donderdag 9 september 2004 00:41 schreef Pr1nZy het volgende:
Hallo,
Het gaat om de D&G broek die Beckham aan had in een (foto)reportage in de Vanity Fair.
Wie weet waar ik deze broek kan kopen? Desnoods wil ik 'm 2de hands overkopen van iemand die 'm heeft...
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast bedankt!![]()
America Today.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:07 schreef Brendovic het volgende:
Ik zoek mooie rugby shirts. Dus van engelse ploegen of gewoon het model rugby shirt. Een webwinkel of een winkel in Amsterdam. Ik vind verdomd weinig op Rugby shirt op google, zo heete toch die shirts die op polo's lijken met lange mauwen?
Niemand???quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:55 schreef Maffioso het volgende:
Weet iemand waar ze het liefst in A'dam Levi's Vintage (big E) verkopen? Ik ben op zoek naar een 201.
En waar verkopen ze kleding van het merk Walé Adeyemi?
Die ken ik wel ja maar wist nie da ze het daar hadden, thnxquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:09 schreef schatje het volgende:
[..]
America Today.
Sarphatistraat 48, 1018 GN
Amsterdam
Telephone: 020-638.98.47
Email: info@america-today.com
Open: Monday: 13.00 - 18.00, Tuesday, Wednesday, Friday: 10.00 - 18.00, Thursday: 10.00 - 21.00 and Saturday: 09.30 - 17.30
Magna Plaza, Spuistraat 137 0-10B, 1012 SV
Amsterdam
Telephone: 020-638.84.47
Email: info@america-today.com
Open: Monday: 11.00 - 19.00 Tuesday, Wednesday, Friday and Saturday: 10.00 - 19.00, Thursday: 10.00 - 21.00, Every Sunday: 12.00 - 19.00.
Scapino!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Ik zoek dit jasje.
Welke winkel (omgeving Leeuwarden) heeft 'm hangen?
Op de site van Walé Adeyemi wordt Amsterdam wel vermeld, maar na invullen gegevens worden er geen verkooppunten gegeven.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:24 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Niemand???![]()
ik heb em voor je, draag em nooit, voeg me toe op msn of mail naar: musicguides@hotmail.comquote:Op maandag 13 september 2004 19:49 schreef wb het volgende:
Ik zoek -zwaar- een rood/wit petje van het merk Kultivate met de tekst: "FUCK YOU I'M RICH" ...
Evt 2e hands, wil er riante vergoeding voor geven...
kan iemand me hiermee helpen?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zoek de soort 'catsuits' die Jorinde Moll droeg in het Veronica programma De Grote Beurt. Ik heb zowel Veronica zelf als SBS media al eens gemaild maar daar krijg ik geen antwoord op.
Het is dus een soort pak uit 1 stuk met een grote rits van gulp tot aan de kraag, het is van een zachte stof, het zit niet helemaal strak en er zitten zakken op.
Ze heeft ze in zowel wit, zwart als grijs en beige aan gehad.
Wie weet waar deze te krijgen zijn?
In welke winkels verkopen ze die?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:45 schreef Stone_Island het volgende:
Die shirts zijn van het merk Putadimadre69
Dan moet je ff contact opnemen met:quote:Op zondag 19 september 2004 17:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
In welke winkels verkopen ze die?
H&M, Zara, Zipper en Waterlooplein.quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:07 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
En ook zo'n soort jas, alleen dan niet zo duur.
Neem eens contact op met http://www.netalsindefilm.nlquote:Op zondag 19 september 2004 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
kan iemand me hiermee helpen?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:06 schreef Inevitable16 het volgende:
[..]
Scapino!
Kun je beter direct je kleding van de vuilnisbelt halen, ahahahahhaquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:06 schreef Inevitable16 het volgende:
[..]
Scapino!
H&Mquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:46 schreef Rusher2k het volgende:
Waar kan ik een "Wiebertje-trui" (trui met ruiten) kopen ?????? pls help me!
ps: wel voor de vlotte student en dus niet voor de stijve 40 plusser..
Zal wel meevallen.. Ik heb er in ieder geval wel wat duiten voor over..quote:Op donderdag 16 september 2004 23:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Enig idee wat die broek kost?
Houd rekening met een >1000 Euro.
(n)iemand?quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:05 schreef super-muffin het volgende:
Ik zoek een shirt met het hoofd van elvis presley er op.
Maar dan in een vierkant 3 of 4 keer zijn hoofd horizontaal en 3 of 4 keer verticaal.
Omgeving Rotterdam
bij welke score zit jij dan dat ze daar abercrombie verkopen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
die jas die je zoekt...
[afbeelding]
die heb ik...
SCORE, voor 80 pleuro
Kwas 'm dus vergeten in L te bestellen en nu hebben ze 'm alleen nog maar in XL, dus wie weet waar ik dat shirt kan vinden?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:20 schreef Schum1 het volgende:
Bob Ross t-shirt gezocht
[afbeelding]
Ze hebben 'm wel bij freshcotton, maar niet meer in de maat die ik dacht nodig te hebben (medium), en als ik kijk naar het formaat van large vinnik die best wel groot. Vergeleken met andere shirts die ik heb in maat large lijkt het wel alsof het niet helemaal klopt.
Of is dat ruim bemeten daar bij freshcotton? Want dan kan ik wel een large nemen, want ik heb redelijk vaak large van een shirt, tenzij het groot valt, dan heb ik medium.
/edit
Ik heb 'm toch maar op de gok besteld, Bob Ross rules!!![]()
Het zal idd net iets boven de 300 zijn.. Meer echt niet. Ik zou iig es informeren bij de winkel in de pchooftquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:19 schreef Pr1nZy het volgende:
[..]
Zal wel meevallen.. Ik heb er in ieder geval wel wat duiten voor over..![]()
Ik gok zelf tussen 300-500 euro (nieuwprijs)
Maar niemand die er 1 weet te liggen?
Domme zet dan van G-Starquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:20 schreef Guu het volgende:
Het bovenstaande G-star vest is een sample en is nooit in productie genomen.![]()
Niemand?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[afbeelding]
Die trui van J, 2e van links.
Iemand?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:44 schreef Erasmusch het volgende:
Weet iemand waar ze het merk One True Saxon in NL verkopen? Liefst omg. Rotterdam.
Inderdaad, een foto posten van een man, jij vieze flikker!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
(En nee, ik ga niet aan het betreffende lid van het forum vragen waar hij zijn kleding koopt, dit vind ik al homo genoeg.)
anders moet je wachten tot ik weer geld heb om ook wat te kopen daarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:08 schreef Dennism het volgende:
Zijn er ook winkels in NL het Radiohead shirts van W.A.S.T.E verkopen?? ik wil nl dit shirt hebben, maar laten overkomen uit Engeland is nogal duur.
[afbeelding]
kijk ff op http://www.netalsindefilm.nl . Daar hebben ze hem zeker.quote:Op maandag 13 september 2004 19:49 schreef wb het volgende:
Ik zoek -zwaar- een rood/wit petje van het merk Kultivate met de tekst: "FUCK YOU I'M RICH" ...
Evt 2e hands, wil er riante vergoeding voor geven...
Tip de Bruin misschien. Anders hurenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:52 schreef Kang-He het volgende:
Ik heb een rokkostuum nodig. Waar kan ik - niet al te rijke student zijnde - het beste terecht?
Sowieso kopen, ik zal 'em wel vaker nodig hebben denk ik zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Tip de Bruin misschien. Anders huren.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:14 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Sowieso kopen, ik zal 'em wel vaker nodig hebben denk ik zo.
Gast, als sjaars heb je dat nog niet nodig!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:52 schreef Kang-He het volgende:
Ik heb een rokkostuum nodig. Waar kan ik - niet al te rijke student zijnde - het beste terecht?
Bij voorkeur in de omgeving Leiden/Delft/Den Haag.
Het is ook niet voor een Delftse activiteitquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:34 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Gast, als sjaars heb je dat nog niet nodig!!![]()
Heb je nou niets van de afgelopen weken geleerd???![]()
*edit* maar ja als je het toch zo nodig wilt kopen, Kloeg is een beetje duur... dus daar in ieder geval niet... Laat ff weten als je wat gevonden hebt
Voila, voorbeeld uit een ander topic:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:43 schreef MadGuy het volgende:
Ik zoek een gestreepte trui. En wel horizontaal gestreept. En dan ook nog eens in de kleuren geel/ bruin.
Ik heb niet zo gauw een voorbeeld, maar ik vind de combi wel cool. De combi groen/ grijs of groen/ bruin is ook misschien wel cool, maar ik ga in eerste instantie voor buin/geel. Wie helpt mij?
?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:20 schreef Steve-O2 het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke jas en zag in een serie laatst dit voorbij komen
[afbeelding]
zowel de rechts als de linkse.
Als iemand weet waar ik dit soort jacks kan vinden ben ik hem erg dankbaar
kuyuchi?quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:24 schreef Pr1nZy het volgende:
Net bij "Veronica's lekkerste" had een deelnemer (Umut) een spijkerbroek met allerlei scheuren en gaten aan. Wie weet wat voor merk die is en waar die te verkrijgen is??
ik had een tijdje geleden zo'n shirt gezien bij de C&A. maar dan met korte mouwen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Voila, voorbeeld uit een ander topic:
[afbeelding]
Hmm, Replay verkoopt wel soortgelijke jacks als die op het plaatje links .. misschien even binnenlopen bij Score, Men at work ofzo ..quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:28 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
?
thnx ga ff kijken van de week.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:55 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hmm, Replay verkoopt wel soortgelijke jacks als die op het plaatje links .. misschien even binnenlopen bij Score, Men at work ofzo ..
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:14 schreef carmencarmen het volgende:
[..]
iemand?![]()
Thanks, ik zal even de site bekijken... ik zoek hem inderdaad in de trui versie...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:52 schreef Dix-Huit het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden zo'n shirt gezien bij de C&A. maar dan met korte mouwen.
en volgens mij hebben ze ook zon shirt bij de e-zone (www.e-zone.nl) in utrecht.
Kuyichi www.kuyichi.comquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:00 schreef Chasin het volgende:
[..]
kuyuchi?![]()
Maison de Bonneterie. Of misschien zelfs wel de Hemaquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
O ja, en bij dezelfde winkel handschoenen halen gaat niet zo makkelijk (handschoenen zijn 15 - 20 jaar oud, waren van mijn vader, gehaald in Venlo terwijl ik nu vlak bij Den Haag woon).
Geel/bruin gestreept hebben ze bij de H&M (divided afdeling); gisteren zien hangen! Volgens mij is het precies dezelfde die Milan uit GTST droegquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:43 schreef MadGuy het volgende:
Ik zoek een gestreepte trui. En wel horizontaal gestreept. En dan ook nog eens in de kleuren geel/ bruin.
Ik heb niet zo gauw een voorbeeld, maar ik vind de combi wel cool. De combi groen/ grijs of groen/ bruin is ook misschien wel cool, maar ik ga in eerste instantie voor buin/geel. Wie helpt mij?
Bij Vilaquote:Op maandag 1 november 2004 14:25 schreef sannuh het volgende:
Wie weet waar je kleding van Vila kunt kopen? En nee het is geen Fila dat sportmerk
Ik denk hooguit ¤ 100quote:Op maandag 1 november 2004 18:53 schreef Joran-Joran het volgende:
Weet iemand hoe duur een polo van Burberry is? Zag ze laatst wel liggen bij Players in Den Haag, maar was vergeten te vragen hoe duurDit is misschien niet helemaal de juiste plek maar om er nou een apart topic voor te openen is ook weer zo wat!
Ja zoiets dacht ik ook wel. Dankjewel.quote:Op maandag 1 november 2004 19:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk hooguit ¤ 100.
Valt dus mee.
Toevoeging:quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:09 schreef fratsman het volgende:
Zaterdag stond er naast me in de kroeg een jongen met een zwart t-shirt, met daarop de afbeelding van bonasera die de hand van Don Corleone kust. Daaronder in sierlijke letters het woord "respect". ik vroeg aan hem waar dat shirt vanaf kwam, maar hij was al zo bezopen dattie me geen fatsoenlijk antwoord kon (of wilde) geven.
Heeft iemand misschien een idee?
mmm ik had ze geloof ik gezien in een winkel in utrecht... tegenover de footlocker.. dus zeg maar hoog catherijne uit lopen, rechtdoor en dan naar rechtsquote:Op donderdag 4 november 2004 21:07 schreef Coconut het volgende:
Ik ben op zoek naar laarzen van Quick. Kleur bruin, maat 41. Ze zien eruit als op het plaatje, alleen zoek ik dan degene waar de glanzende stof van bruin leer is.
Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Het gaat dus echt om de bruine van leer, maat 41 (135,- euro).
Het maakt me niet uit als ik ervoor naar de andere kant van het land moet reizen!
[afbeelding]
www.supernatural.nuquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:40 schreef FireFly1. het volgende:
Ik heb pas iemand in Utrecht gezien met echt een heel leuk shirt, ik weet alleen niet waar ik het kan kopen en welk merk het is :$ . Het was lichtbruin en op het tshirt stond een opdruk van iemand met omhoogstaand kroeshaar en er stond geloof ik iets op zoals "Super Natural" of zoiets. Weet iemand waar ik dit t-shirt kan halen en van welk merk dat shirt is? Alvast bedankt. Doei.
Thanks, maar ik had me al helemaal suf gebeldquote:Op vrijdag 5 november 2004 18:50 schreef Chasin het volgende:
mmm ik had ze geloof ik gezien in een winkel in utrecht... tegenover de footlocker.. dus zeg maar hoog catherijne uit lopen, rechtdoor en dan naar rechtsik weet niet echt meer hoe de winkel heet, er zit hier op fok ongetwijfeld wel iemand uit utrecht die dat wel weet. probeer dan ff achter de tel nr van die zaak te komen
www.shopbob.comquote:Op woensdag 3 november 2004 11:41 schreef itsontoday het volgende:
Ik ben op zoek naar het jeansmerk Paper Denim.
Thank you for sharing that with usquote:Op donderdag 9 september 2004 00:41 schreef Pr1nZy het volgende:
Hallo,
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast bedankt!![]()
Het is een niet in de buurt van rotterdam ofzo maar een online winkel: www.topmerkkleding.nl , hebben wel ralph lauren in de aanbieding dacht ik, succesquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:16 schreef HelloBye het volgende:
Ik ben op zoek naar een winkel - in de buurt van Rotterdam - waar ze momenteel Ralph Lauren of Tommy Hilfiger truien in de aanbieding hebben!
Zoiets?quote:Op zondag 21 november 2004 21:51 schreef Thief het volgende:
ik zoek lasvegas kleren! elvis etc :p
waar te vinden
Je zou het bij de WE kunnen proberen ?quote:Op maandag 22 november 2004 13:27 schreef MeneerTim het volgende:
Waar kan je mooie jasjes kopen, voor redelijke prijzen. Ik snap dat de meeste jasjes van dure pakken bij de Bijenkorf mooi zijn, maar dat kan de jasjes-spijkerbroeken doelgroep vaak niet betalen. Losse mooie jasjes, waar koop je die?
Bij Mexx heb je altijd wel mooie jasjes van rond de 50-60 euro. Dat is nog best sjiek. Waterlooplein jasjes zijn weer echt te lelijk tenzij je echt geluk hebt. Iemand nog tips?
RoXy, Kalverstraat te Amsterdam heeft meestal dat soort broeken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef Outside_lines het volgende:
Ik zoek een broek, die er zo ongeveer uit ziet:
[afbeelding]
Wensen:
* Zwarte broek
* Witte/rode/licht blauwe streep aan de zijkant die van onder tot boven doorloopt.
* Wijd uitlopende broekspijpen
* GEEN JOGGINBROEK ... dit is ook meer een broek van een pak dan een jogging broek. Maar alle andere stoffen zijn ok, het moet alleen niet op een jogging broek lijken...
Alvast bedankt
ik heb zo een broek in het grijs met een zwarte streep. Als je wilt kan ik daar een foto van maken. Het is van het merk psycho internationalquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef Outside_lines het volgende:
Ik zoek een broek, die er zo ongeveer uit ziet:
[afbeelding]
Wensen:
* Zwarte broek
* Witte/rode/licht blauwe streep aan de zijkant die van onder tot boven doorloopt.
* Wijd uitlopende broekspijpen
* GEEN JOGGINBROEK ... dit is ook meer een broek van een pak dan een jogging broek. Maar alle andere stoffen zijn ok, het moet alleen niet op een jogging broek lijken...
Alvast bedankt
ik kan niet zo snel een foto vinden. Ik zal als ik het niet vergeet morgen een foto maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:50 schreef Outside_lines het volgende:
Schatje/Ook_gek: Alvast reuze bedankt, dit is al meer respons dan de eerste keer dat ik deze vraag stelde (zo'n jaar geleden). Het adres van Schatje zal ik binnenkort eens proberen te bezoeken, is dat wel een beetje te betalen?
ook_gek ... ik zie het model waar jij het over hebt niet staan op de site, het zal wel uit de oude collectie. Qua stof/pijpen lijken de modellen wel al redelijk te kloppen. Ik zal even proberen wat op dat merk rond te neuzen
H&Mquote:Op maandag 22 november 2004 13:27 schreef MeneerTim het volgende:
Waar kan je mooie jasjes kopen, voor redelijke prijzen. Ik snap dat de meeste jasjes van dure pakken bij de Bijenkorf mooi zijn, maar dat kan de jasjes-spijkerbroeken doelgroep vaak niet betalen. Losse mooie jasjes, waar koop je die?
Bij Mexx heb je altijd wel mooie jasjes van rond de 50-60 euro. Dat is nog best sjiek. Waterlooplein jasjes zijn weer echt te lelijk tenzij je echt geluk hebt. Iemand nog tips?
Ja klopt, ook een beetje strak design net als de D van Diesel, ook zelfde kleur rood. Het logo is ongeveer 1x1 cm groot, en is aan de zijkant/boventkant van de rechter-kontzak gestikt, waar normaal een klein labeltje zit van bijv. G-star enz.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:50 schreef Niowskie het volgende:
Is dat niet een merk wat ze bij V&D verkopen.
Is jou C'tje is een beetje afgeleid van het diesel logo?
Iemand anders misschien wel ervaring mee?quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:04 schreef Niowskie het volgende:
Is dus te koop bij V&D zelf geen ervaring mee.
Iemand bij mij op school heb er een, lijkt me een H&M ding..quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:30 schreef N-I-X het volgende:
iemand enig idee waar ik een plaatje kan vinden van een colbertje met opdruk... 69 staat er in het wit op de rug.. alleen weet niet van welk merk het is..!
Klopt, en verkrijgbaar bij o.a. Men @ workquote:Op zondag 28 november 2004 23:33 schreef Niowskie het volgende:
Volgens mij is dat colbertje met die opdruk 69 van het merk ' J.C. Rags'
Een tijdje geleden was er een topic waarin iemand ook hetzelfde wilde als jij nu, en daar was toen een plaatje gepost om hem te laten drukken. ff naar zoeken met de fok search dus.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:28 schreef PteV het volgende:
Ik zoek het gele zwitsal-shirtWie o wie helpt me uit de brand?
Dus een shirt met deze opdruk, maar dan zonder 'zwitsal':
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:12 schreef Undergod het volgende:
[..]
Een tijdje geleden was er een topic waarin iemand ook hetzelfde wilde als jij nu, en daar was toen een plaatje gepost om hem te laten drukken. ff naar zoeken met de fok search dus.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:30 schreef Bolderbast het volgende:
ik zoek deze jas
[afbeelding]
geen merk bekend ofzo, mag ook eenzelfde soort model zijn...
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:17 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Zwitsal t-shirt; lichtgeel, gezichtje; waar te koop?
zazaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |