Knappe jongenquote:Op woensdag 15 september 2004 02:00 schreef Tania18 het volgende:
Ik zag toevallig met het doorbladeren van de fotoboeken dat deze user:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=11134
er ook een heeft (zie 1e foto van de extra foto's).
Best wel he. Waarom denk je dat ik het onthouden hadquote:Op woensdag 15 september 2004 20:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Knappe jongen.
OT blijven....het gaat over dat t-shirt niet over die jongequote:Op woensdag 15 september 2004 20:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Knappe jongen.
Morgen even langs Brittain Haarlem dusquote:Op woensdag 15 september 2004 17:41 schreef Gesloten het volgende:
Brittain kun je ze kopen.
Jaquote:Op woensdag 15 september 2004 20:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Knappe jongen.
Vast welquote:Op donderdag 16 september 2004 11:05 schreef jeoren het volgende:
Zijn er ook winkels in Zuid-Holland waar ik ze kan krijgen..?![]()
Mijn reactie also :pquote:Op woensdag 15 september 2004 20:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Knappe jongen.
Das natuurlijk ook een idee, kan jij niet even het logootje sturen met het gezichtje? kan het niet in hoge resolutie vinden namelijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb er 1 !!!
zelf gemaakt
Dat kan ik wel doen ja..ik heb heel lang geleden 10 van deze shirts gemaakt, moet het logo nog ergens hebben (hi-res)....ik ga ff zoeken voor je.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:06 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook een idee, kan jij niet even het logootje sturen met het gezichtje? kan het niet in hoge resolutie vinden namelijk
mail: dennis.schellekens@gmail.com (heb ook nog een invite voor je, als je dat zou willen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |