Hij stond er al in, ik weet dat pluphy, uitslag krijgt van testen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:17 schreef hartje het volgende:
ik heb denk ik iets gemist
![]()
hoezo staan "24 juni phluphy Gyn" in het lijstje?
of is dit écht een domme vraag?
Vraagje....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:16 schreef Githa het volgende:
![]()
same here
Het topic bang voor de eerste 12 weken ligt een beetje stil geloof ik en daarbij heb ik het idee dat daar echt gepost wordt zoals de titel luid .... maakt ook niet uit ik moet gewoon wat geduld hebben en dan vind ik straks mijn plekje wel .... ben nu bezig om me wat meer bezig te houden in het speeltuin bankje zoals hartje aanraden![]()
Het ligt niet aan de meiden in het topic hoor want zij doen zeker wel hun best om mij {ons} erbij te betrekken en te reageren op onze vragenmaar we kunnen gewoon niet mee kletsen ...want het meeste is daar al een heel eind
ach van de andere kant kunnen we mooi gebruik maken van hun ervaring....
Martineke, heb jij dat nog steeds meid ? ..... en jij bent toch over de 12 weken heen of heb ik dat verkeerd ?
Dacht eigenlijk dat dat de magische grens was....die 12 weken
Martineke doet het nu ook al...en lily en bixisterquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef Githa het volgende:
Nog geen idee Jolene..... wanneer ik een goeie foto kan maken wellichtzal het je alten weten wanneer hij er staat
![]()
Yep. Melvin is geboren op 24 maart jl.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef Githa het volgende:
Jambo .... ooohw wat leuk .... dus jij bent mama van de eerste baby die uit het wachten op een tweede streepje voorvloeit![]()
Knuffel meissie, is allemaal ook niet makkelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:50 schreef Beaker1 het volgende:
Githa Bedankt meisff traantje wegpinken
Ik denk inderdaad dat het handig is als ik alles gewoon aan de HA uitleg en hij kan me vast beter helpenen uitleggen waarom ik me zo voel!
Met mij komt het wel weer goedmoet er alleen de tijd voor nemen denk ik!
as dinsdagquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:55 schreef jolene het volgende:
[..]
Knuffel meissie, is allemaal ook niet makkelijk.
Wanneer naar de HA...
ff off-topicquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Beaker1 het volgende:
Vind jullie zo liefZelf heb ik ipv Yoga Tai Chi gedaan, maar dat had totaal geen positieve uitwerking
![]()
Heb me suf gesolliciteerd maar helaas zelfs ik ben al te oud of ze bieden me geen vast contract aan ieder jaar een jaar contract!
Ik heb het erin gezet, waarschijnlijk na idd een post over uitslagen. Stom zeg, even niet opgelet. Zal het verwijderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:25 schreef jolene het volgende:
[..]
Hij stond er al in, ik weet dat pluphy, uitslag krijgt van testen.
Maar ik weet het niet precies.
Ik dacht dat het niet van de Gyn..was.
Ik wacht pluphy wel af...
Goed..
Gaaf!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:22 schreef Githa het volgende:
Joleneder staat er een in het buiken topic
![]()
Dat wat slaapmeisje zei wilde ik ook al voorstellen. Mocht je dat toch niet helemaal iets vinden dan open je toch gewoon een topic voor alle dames in het eerste trimester van de zwangerschap? Er is hier ruimte zat hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:41 schreef Githa het volgende:
slaapmeisje je hebt helemaal gelijk ....de laatste dagen zijn er een aantal bij gekomen maar het is moeilijk een start te maken ...misschien ook wel door de thema's ...ik weet het niet![]()
heb net mijn buik geplaatstmisschien is dat een start ....
![]()
wel lief dat jullie zo meedenken
Snakelady, het kan zeker met hormonen te maken hebben hoor. Er gebeurt nogal wat in je lijf en je lichaam moet nu helemaal zelf uitvogelen welk hormoon eerst en in welke hoeveelheid om alles op orde te krijgen. Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:32 schreef snakelady het volgende:
Even een vraagje van mij kant.
Ik loop om de 2 uur na de w.c. om te plassen en heb elke keer een beetje buikpijn, weten jullie wat dat kan betekenen?
Ik geloof niet dat ik zwanger ben aangezien mijn laatste menstruatie heel normaal verliep.
Misschien komt het door de hormonen omdat ik met de pil ben gestopt?
Morgen precies 6 weken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:58 schreef Githa het volgende:
Misschien dat dat gevoel bij iedereen wel speelt Xanthe ...en heel begrijpelijk maar meid we gaan er gewoon vanuit dat het helemaal goed zit![]()
Ik ben tenslotte ook pas in week 6 nog zo vroeg ....
Hoe ver ben jij nu eigenlijk Xanthe ? ....
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:02 schreef jolene het volgende:
Piglet, lief van jou hoor in het Z&G
al is het eigenbelang vind het heeel lief..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:29 schreef piglet het volgende:
[..]ik zag het hier de laatste tijd zo vaak voorbij komen dat men zich niet thuisvoelde, dat ik dacht: laat ik eens wat proberen. En zoals ik daar al zei: deels eigenbelang natuurlijk want ik zit pas aan het eind van de geboortegolf
![]()
![]()
Zo is datquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:31 schreef jolene het volgende:
[..]
al is het eigenbelang vind het heeel lief..![]()
ja, vind dat zo lief...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:35 schreef Githa het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
Lekker joh, gewoon een hoop leuks doen...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:40 schreef Githa het volgende:
Dat is het zeker ...en dan nog 2 weken werken en dan heb ik vakantie 3 weken lang met mijn ventje thuis...
En als ik reken vanaf nu de 6de week dan ben ik mooi aan het einde van mijn vakantie ( en op de verjaardag van mijn zus ) 3 maanden...Dan is de spanning hopelijk wat minder
had ik ook hoor Hartje durfde het alleen niet te zeggenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:42 schreef hartje het volgende:
ooooo, merisse. was ik net ff weg naar een klant. dus ik heb je foto's niet "vers van de pers" gezien maar nu net pas.
wat was je een mooie bruid zeg! & jullie stralen idd bijna m'n compu uit! echt heel mooi. en wat een leuk boeket joh, met al die kleuren; zitten er nou hele kleine zonnebloempjes in? leuk zeg.
ik was ook verrast dat je blond kort haar hebt
stom hè, ik dacht lang donker met krullen, net als je user-icon
ik ben echt een
![]()
zou mijn hoofd irl zeker hartvormig & knalrood moeten zijn![]()
piglet, zag ook net je post in z&g. vond ik ook errug lief van je.
ja, stom is dat hèquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:46 schreef jolene het volgende:
[..]
had ik ook hoor Hartje durfde het alleen niet te zeggen
nog steeds hetzelfde eigenlijk.. nog steeds geen verdomdequote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:01 schreef jolene het volgende:
Girly, hoe is het nu met je
Girly meissie pas je wel goed op jezelfquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:52 schreef Girly het volgende:
[..]
nog steeds hetzelfde eigenlijk.. nog steeds geen verdomde![]()
mijn gekke dikke bui is trouwens wel minder geworden .. maar heb nog wel een klein puntbuikje onder.. volgens mij benk wat afgevallen .... maar jah vink alleen maar beter haha
en hoe gaat met jouw dan??
iedreen dikke kus en knuf
zeurly
Meid, zeur maar hoor geeft niks...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:52 schreef Girly het volgende:
[..]
nog steeds hetzelfde eigenlijk.. nog steeds geen verdomde![]()
mijn gekke dikke bui is trouwens wel minder geworden .. maar heb nog wel een klein puntbuikje onder.. volgens mij benk wat afgevallen .... maar jah vink alleen maar beter haha
en hoe gaat met jouw dan??
iedreen dikke kus en knuf
zeurly
ik pas wel op mezelf... luister jij eens naar jezelfquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:56 schreef Githa het volgende:
[..]
Girly meissie pas je wel goed op jezelf![]()
en die stommeook
![]()
hihi heet nie voor niks zeurly (iedreen noemt me zo hoor.. tis zelfs mijn roepnaam geworden)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:00 schreef jolene het volgende:
[..]
Meid, zeur maar hoor geeft niks...![]()
Dit is toch ook niet leuk en toch raar.
Krijg je tabeletten, werken ze maar een keer.
Ben blij dat je bui wat minder is...
Geniet lekker van het weekend met je mannetje...
Knuffel![]()
Die blijft wel zitten hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:09 schreef Girly het volgende:
[..]
ik pas wel op mezelf... luister jij eens naar jezelfik maak me eerder zorgen om jouw dan mezelf hoor .. biebie moet namelijk wel blijvuh zittuh hoor!!!
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:41 schreef Merisse het volgende:
Het zijn Jacobs lievelingsbloemen omdat ze zo stralen en ook omdat ze zich naar het licht toedraaien...
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:09 schreef Girly het volgende:
[..]
hihi heet nie voor niks zeurly (iedreen noemt me zo hoor.. tis zelfs mijn roepnaam geworden)
maar jah die tabletten, vind het echt een bagger werking .. want werd ik eindelijk ongi stopte het na 2 dagen en daarna weer ongi.. wazig dus... vraag me af of ik uberhaupt wel eisprongetjes heb??![]()
weekend lekker niks doen.. denk ik maar komt zekers wel goed![]()
Het zou mooi zijn als ze dat zo konden nakijken..
Kun je niet eerder naar de GYN?
trouwens leuke nieuwe foto
slaapmeisje hoe ist met joe??
klopt het dak hiero een paar meiden mis?? waar zijn ze???
Wel goed hoor dank je! Met jou? Ik zie dat je in mijn andere topic hebt gereageerd.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ingrid19, hoe is het met je nu??
Goed hoor! Ik maakte me een beetje zorgen om je vanwege die onvriendelijke reactie van jeweetwelwie in dat andere topic. Ik hoop dat je het je niet teveel aantrekt!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:06 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wel goed hoor dank je! Met jou? Ik zie dat je in mijn andere topic hebt gereageerd.
Het donkerbruine spul is nu wat lichter aan het worden, dus ws toch geen echte ongi.![]()
Erg vreemd, helemaal omdat ik de laatste paar dagen 'ongikrampjes' had.
Afwachten dus.
Girlygirl met mij gaat het goed hoor. We zitten nu middenin de klusperiode dus ik verveel met nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:09 schreef Girly het volgende:
slaapmeisje hoe ist met joe??
30 juli, nog 6 weekjes dus, ik ben de dagen nu echt aan het aftellenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:41 schreef Merisse het volgende:
Snakelady, leuk dat je zo'n zelfde model jurk hebt. Wanneer mag jij ook alweer? Paar weekjes nog geloof ik he?
Dat probeer ik! Lief dat je je zorgen maakt!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik maakte me een beetje zorgen om je vanwege die onvriendelijke reactie van jeweetwelwie in dat andere topic. Ik hoop dat je het je niet teveel aantrekt!
even off-topic.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:22 schreef Ingrid19 het volgende:
Miss_dynastie, er is er nog 1 bij gekomen.
Edit. Het topic is nu gesloten...
Dank je! Ik ga toch maar niet naar het vrijgezellenfeest. Uiteraard wel naar het huwelijksfeest 's avonds.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
even off-topic.
Maak je niet druk om die wijven hoor, ik snap zeker wat je bedoeld want ik heb ik dezelfde situatie gezeten.
Ik ben toen niet gegaan en achteraf ook geen spijt van gehad.
Luister naar je hart en als jij vindt dat het van een kant komt dan geen moeite meer doen.
Ik heb 4 dagen donkerbruine afscheiding gehad.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ingrid hoe lang heb je nu bruine afscheiding gehad? Ik heb dat ook een keer gehad, een paar dagen lang en dat werd door de dokter gewoon beschouwd als menstruatie. Volgende maand zul je zien dat je gewoon ongi bent.
Hmmm, ok. Dan is het nu zeker te laat om nog met tempen te beginnen?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ingrid, dit zou je kunnen beschouwen als ongi hoor. Je bent natuurlijk ook nog maar net gestopt met de pil dus je zult nog even een maandje geduld moeten hebben om te kijken of je volgende keer wat meer bloed verliest.
Een streep is een streep!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 21:48 schreef mallemeid het volgende:
Hoe donker moet een 2e streepje eigenlijk zijn om zwanger te zijn?
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Morgen ben ik trouwens jarig en wordt dan alweer 33. Wat is de tijd snel gegaan zeg. Zeker nu we met project Baby zijn gestart toen ik 31 werd. Twee jaar zijn inmiddels verstreken en nog geen kleintje in zicht. Vandaag ben ik in een melancholische bui en kijk even terug op de afgelopen periode waarin zoveel is gebeurd. Hopelijk ben ik morgen weer in een vrolijke jompelstemming...
Ik denk wel dat je er wat extra op gefocust bent (maar dat is niet erg hoor!).. Het lijkt me heel onverstandig om rare houdingen bij het lopen aan te leren, want die moet je ook weer afleren en tijdens een zwangerschap wordt je lijf al op een andere manier belast, dus grote kans dat je daarvan last krijgt (in rug en bekken bijvoorbeeld). Die buikband vind ik dan op zich wel weer schattigquote:Op maandag 21 juni 2004 00:34 schreef snakelady het volgende:
Wat ik me nu afvraag, stoor ik me omdat ik jaloers ben dat zij wel zwanger is of is het echt gewoon overdreven?
Ow jompels, mallemeid waaaanzinnig gefelciteerd hoor en wat ontzettend fijn dat je weer zwanger bentquote:Op zondag 20 juni 2004 21:48 schreef mallemeid het volgende:
Hoe donker moet een 2e streepje eigenlijk zijn om zwanger te zijn?
Ik duim gewoon gezellig mee. zou wel een geweldig cadeautje zijn..quote:Op maandag 21 juni 2004 12:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik weet het, ik ben naief, maar toch maken we deze maand een hele goeie kans. Ik voel het aan mijn water![]()
Renegate,quote:Op maandag 21 juni 2004 16:29 schreef Renegate het volgende:
Ik weet het niet meer...
Nou ja ik had wel hetzelfde als vorige maand, zelfde depri neigingen haha, verstopping, auw aan de boobs, veel afscheiding... maar durf niet te hopen..
en oowww wat ben ik een trut!!!!!!
MALLEMEID natuurlijk gefeliciteerd!!!!!!!!! stom van me om meteen over te gaan op me vraag!!!!!
oooo...heel stilletjes een piepklein jompelmeisje laat springen....quote:Op maandag 21 juni 2004 17:10 schreef Renegate het volgende:
ik heb al getest... en snap het niet
vaag lijntje ik zie hem de ene keer wel de andere kee rniet... me man ziet hem meteen.. maar ik weet niet.. stom he.. ben ff vaag nu..
Komt omdat hij van een rechthoekige foto een vierkante maakt. Mail hem anders maar ffies naar mij dan maak ik er wel een userpic van.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:24 schreef Renegate het volgende:
Merisse zie je hij word heel smal
Heb hem naar je terug gemailtquote:Op maandag 21 juni 2004 17:49 schreef Renegate het volgende:
dank je wel..
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:28 schreef jolene het volgende:
Merisse, ik moet ff zeggen dat ik ff moet wennen aan je echt gezicht...
Raar he...
Neeeeeeeee, ik denk niet dat ze dat bedoeltquote:Op maandag 21 juni 2004 19:48 schreef Merisse het volgende:
[..]Ooowwww, val ik zo tegen dan?
ja precies dat is t emquote:Op maandag 21 juni 2004 19:52 schreef Merisse het volgende:
Ik weet echt niet hoe of waar ik moet kijken op die foto van Renegate, streepjestechnisch.
Martineke, zal ik het andere icoontje dan maar weer doen? Maar ik heb het ook wel hoor dat ik mensen onthoud aan hun icoontje en als ze dan ineens een ander hebben ben ik helemaal van de leg!
Nouwwwwwww daar zeg je wat. Ik stel me bij jou een ijdel, eigenwijs kattekopje voorquote:Op maandag 21 juni 2004 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
miss_dynastie hoopt niet dat jullie allemaal denken dat ik eruitzie als mijn usericoon![]()
ik had een anderequote:Op maandag 21 juni 2004 19:48 schreef Martineke het volgende:
girly heeft dat ook, maar die had het al geloof ik?
Hihihiquote:Op maandag 21 juni 2004 20:43 schreef Merisse het volgende:
[..]
Nouwwwwwww daar zeg je wat. Ik stel me bij jou een ijdel, eigenwijs kattekopje voorOK, ietsjes minder harig misschien.
merisse duikt weg onder het speeltuinbankje
En moet nodig weer eens naar de kapperquote:Op maandag 21 juni 2004 21:51 schreef Spindizzy het volgende:
Miss D is prachtigEn ze heeft het mooiste haar dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Je bent een schat, en taakje ook trouwens
Je hoeft je niet verplicht te voelen, maar leuk is het welquote:Op maandag 21 juni 2004 23:28 schreef Martineke het volgende:
voel me bijna verplicht om er ook 1 neer te gaan zetten, voor de mensen die mij nog niet gezien hebben dan
Ow, ik ben echt erg....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:01 schreef Martineke het volgende:
pff ok
fotoos in mijn fotoboek zijn zo oudnah ja, ik ben veranderd beetje, 20 kg dikker als in me fotoboek, en me haar is korter dan op die fotoos. maar om eem impressie te geven wie ik nu ben, komt me foto aan
(alleen me haar is niet meer rood maar donkerblond, en een heel stuk langer weer) en uh oww die foto is wel erg groot, maar geen zin om te resizen nu.
[afbeelding]
Erg he,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:06 schreef Martineke het volgende:
haha dat meen je nietik ben van mezelf echt mega donkerblond gewoon!
* miss_dynastie is nieuwsgierig: wat had je dan verwacht geen slanke den in elk gevalquote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:21 schreef jolene het volgende:
Ik had Miss_D, ook anders verwacht...
Ik dus ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:05 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow, ik ben echt erg....
Ik had jou dus als een hoogblonde dame in mijn gedachte![]()
Halflang, donker haar...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:10 schreef jolene het volgende:
Want ik ben wel benieuwd, hoe jullie denken dat ik eruitzie?![]()
Grinnik, echt wel....gewoon een slanke denquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Miss_D is nieuwsgierig: wat had je dan verwacht geen slanke den in elk geval??
Die voor haar lol in de dieetclub zitquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:14 schreef jolene het volgende:
[..]
Grinnik, echt wel....gewoon een slanke den![]()
Ja, voor de steun....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die voor haar lol in de dieetclub zit![]()
![]()
Nu welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:34 schreef snakelady het volgende:
Mij hebben jullie denk ik allemaal al gezien in het fotoboek.
Nu wel.... en bij deze ik stop met voorstellingen maken...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:34 schreef snakelady het volgende:
Dat was ik...gelukkig dat je er achter bent gekomen dan! Blaasontsteking is niet fijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:34 schreef snakelady het volgende:
ik denk dat jolene wat rossig haar heeft.
Mooie ogen heb je martineke, echt heel erg fel.
Even iets anders, ik had jullie verteld over de pijn in mijn buik, en degene die dacht dat het een blaasontstekking was die heeft gelijk (weet even niet meer wie dat was)
Maar ik krijg nu penicilline en dan gaat het over hoop ik.
Heel spannend....we wachten af...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:50 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Dat was ik...gelukkig dat je er achter bent gekomen dan! Blaasontsteking is niet fijn.
Jolene, met mij gaat het goed hoorZo af en toe ineens zenuwachtig voor zaterdag, dan ga ik nog een keer testen.
Ik dus ook.... jeee, wat ziet die er anders uit danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:52 schreef jolene het volgende:
Ow ja, ik realiseer me nu dat slaapmeisje ook niet klopte...maar zat wel meer in de richting. ik dacht dat haa plaatje een bewerking was van een foto van haar...![]()
jolenequote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:10 schreef jolene het volgende:
Oke, Hartje stel ik me ook voor als een dame met kort haar en dan donker...
Maar daar zal ik ook wel naast zitten
Hoezo, hoe had je me dan verwacht? (ben beetje nieuwschierig nu)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:40 schreef jolene het volgende:
[..]
Nu wel.... en bij deze ik stop met voorstellingen maken...
Schaam me kapot...
Eigenlijk superkort haar, had ik weer aan de naam gekoppeld..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoezo, hoe had je me dan verwacht? (ben beetje nieuwschierig nu)
Jazeker, de dokter wist er al vanaf dus hij begon er zelf al over voor dat ik het kon vragen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:25 schreef jolene het volgende:
Eigenlijk raar begrip een voorstelling maken van...
Snakelady, heb je nog gevraagd of je pencilline geen invloed heeft op het zwanger willen worden?
Maar er wordt altijd gezegd een streep is een streep.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:01 schreef Renegate het volgende:
Jolene ja ik heb vandaag weer getest en net zo een vaag streepje als gisteren..
Dus nu wachten we geduldig af ;-) en ff tussendoor, op de foto is een gesloopte cb test omdat ik hoopte dat het streepje beter op de foto zou komen haha..
fotoboek? waar? ik lees vanalles maar zie niks?
Wat leuk! Is heel leuk daar! Ben er een aantal jaren geleden eens met school geweest.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:29 schreef Girly het volgende:
hallooo meiden.. alles goed hiero???
hier nog steeds geen ongi te bekennen hoor *zucht* wacht wel gwoon af tot vrijdag
en muh vriend heeft speciaal vrij genomen.. (terwijl het eigenlijk niet kon) maar hij heeft het toch gedaan.. want hij wilt me echt nie alleen latuh gaan ... echt zo lieffff![]()
verder heb ik heel leuk nieuws10 juli ga ik met muh vriendje
naar dinseyland parijs
voor 2 dagen.. echt superleuk, ben er nog nooit geweest. dus extra spannend allemaal hihihihihi
jah ik zal zeker wel foto's maken.. en ik zal ze alleen posten als jullie het willenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:00 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wat leuk! Is heel leuk daar! Ben er een aantal jaren geleden eens met school geweest.
Ga je foto's maken en hier plaatsen?![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:05 schreef Renegate het volgende:
o wat leuk, gezichten zien bij naampjes top idee!!!
Ja ik w8 ff paar dagen af, roze wolk mag nog wel ff wegblijven ;-)
*proest* hoe hadden jullie mij dan voorgesteld? met mijn oogjes dicht zekerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dus ook.... jeee, wat ziet die er anders uit danen wie is dat meisje in haar usericoon
Het zou zeker heeeeel in het begin zijn hoor Githa (1 dag na bevruchting)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:04 schreef Githa het volgende:
zo is dat slaapmeisjeen mocht het toch raak zijn dan is dat nog geen probleem want het kleintje maakt heel in het begin helemaal geen gebruik van je bloed.
Zal aan je denken...knuffel LW..quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:14 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hallo allemaal....jullie zijn lievvvdat jullie zo aan me denken.
![]()
Al die tijd totaal niet zenuwachtig geweest, en nu....bibbers. Hopelijk kan ze me wat vertellen over de evt. reden over het uitblijven van de ongi, en alhoewel ik niet zit te springen bij het idee om mijn kijkdoos te laten zien, hoop ik eigenlijk wel dat ze meteen een inwendige echo kan doen. Heb ook net LW-plasje in potje gedaan...neem ik voor de zekerheid mee.
Langzaam naar de douche op aan....jullie horen vanmiddag uiteraard de ''uitslag''! Allemaal erg bedankt voor jullie steun! DikkeLW
Is het gelukt Miss_D, of lig je nog plat van het lachenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
mailadres in profiel jolene
Niks van je gehadquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:46 schreef jolene het volgende:
[..]
Is het gelukt Miss_D, of lig je nog plat van het lachen
Dat is pech... normaalgesproken krijgen we elke mail binnen op @cgx.nl, maar omdat we zoveel virussen kregen op onbestaande adressen, hebben we dat uitgezetquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:49 schreef jolene het volgende:
owzie het nu...
heb - gedaan ipv _
ow, gut...![]()
hmmm, ben op werk...quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:16 schreef hartje het volgende:
ben ff stiekum aan t lurken tussen de werkzaamheden door.
maar waar blijft die foto zou? ik ben errug nieuwsgierig![]()
ik denk dat jolene lang, donker blond haar heeft met lichte slag & dat ze af&toe een bril draagt met zilveren montuur.
ben benieuwd!
Yep, pleisters liggen klaar...quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:27 schreef hartje het volgende:
hèèèèvanavond pas. maar goed dat je het zegt, anders zit ik weer heel de dag toch stiekem te lurken.
morgen een spannend (pleister-plak) dagje hè jolene. ben je er al een beetje op voorbereid?
ikke wacht ook op lw (en jou fotoquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:30 schreef jolene het volgende:
[..]
Yep, pleisters liggen klaar...
Alleen jullie wat verteld...
en ik stik van de zenuwen heel dom...
Ik lurk ook nu omdat ik op LW wacht...
grinnik...
quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:37 schreef hartje het volgende:
[..]
ik had een keer ergens (op internet) een lijstje gezien over dat bv na een uur de nicotine al uit je lichaam is, en dan na 4 uur je hartslag normaal, na een week je zuurstof opname zoveel % beter. weet niet meer precies hoor hoe dat allemaal verliep (dus voordat ik een wijze les van iemand krijg). maar daar had ik wel houvast aan. kan je steeds ff checken wat voor positiefs er allemaal gebeurd in je lichaam. misschien kan je nog ff gaan google'n in de tijd dat je op lw wacht.
Jij ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:44 schreef hartje het volgende:
ga ook weer ff wat doen. ik kijk straks wel weer even hoe het met lw is gegaan.
werruk se![]()
Girlyquote:Op woensdag 23 juni 2004 02:39 schreef Girly het volgende:
eej slaapmeisje.... sory wijffiej heb je niet eens gefeliciteerd.. mjin excuses...
bji deze NOG VAN HARTE!!! schaam me diep zeg
githa- jammer dat je nooit merop msn zit hoop nie dat je me daaro bent vergeten ofzo.. ennuh ik zie wel wanneer de duiels komen.. zit nu op dag 44.. gezellig heh ... maarruh disney land komt helemal goed hihihihihi ongesteld of niet.. niets kan die dag stuk maken!!!
Nee hoor, niet brutaal! Ik ben 1m70 lang, en het gewicht wat ik had voor ik de pil slikte was tussen 70 en 75 kg. Dus niet dik en niet dun. Toen ben ik begonnen met de pil en daar kwamen de kilo's! Uiteindelijk was ik zodanig te zwaar dat ik zelf besloot om af te vallen. (medio 2002) Dat werden 27 echte kilo's schoon aan de haak. En van die 27 zijn er nu een stuk of 10quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
LW, ik ben heel brutaal, maar hoeveel ben je dan te zwaar? Nooit geweten dat dat zo'n invloed heeft... dikke
Inderdaad, de uitslag "PCO" is -ondanks dat ik het verwachtte- toch wel jammer. Tja, en overgewicht...ik ben altijd al stevig geweest (dwz niet echt dun), maar twee jaar geleden liep het echt de spuigaten uit en moest er wat af. Toch, toen ik nog gewoon ongi werd, was ik aan de stevige kant. En dan vraag ik me af: wat is er nu dan zo anders? Zo groot is het verschil niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:52 schreef Merisse het volgende:
Gelukkig weet je nu waar het aan ligt LW, alhoewel te horen krijgen dat je PCO hebt toch ook niet niks is. Ik wist ook niet dat (niet eens zoveel) overgewicht daar zo'n invloed op kon hebben. Maar voel je daar ook niet te schuldig over, in de brochure van Freya staat het niet bij oorzaken maar bij verschijnselen. Blijf je nou onder behandeling tot je cyclus weer op orde is of weet je dat ook niet?
Succes met afvallen. Ik doe met je mee, ben sinds ons trouwen 4 kilo aangekomen![]()
Blijf je nou ook weer hier? Dikke knuffel
Kortweg: PCOS = Poly Cysteus Ovarium Syndroom. Door een verstoring in de natuurlijke hormoonbalans kunnen eitjes maar moeilijk tot groei en/of ontwikkeling komen. Er vindt dus geen eisprong plaats. Een van de symptomen is overgewicht; en laat ik dat nou net hebben (gelukkig niet de andere symptomen: suikerziekte, overbeharing (phew!) ). Ik had het dus al wel verwacht, op de een of andere manier. Volgens de gyn is oplossing voor mij dus afvallen, ze verwacht dat bij 3 of 4 kilo eraf dat het zich al aardig kan herstellen, dus dat valt weer mee!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:38 schreef Ingrid19 het volgende:
LW, gelukkig viel het mee!
Dom vraagje, maar wat is PCO?
Ik heb een leesbril...quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:40 schreef hartje het volgende:
heeeee, jolene!
wat een verassing! idd net als merisse al zei; je ziet er iets extraverter uit dan ik dacht. omdat je altijd zooooooo lief ben had ik een wat "netter" meisje in m'n gedachtenje haar is ook iets korter & iets lichter & waar is je bril nou?
en, zit je daar nou met een biertje?
jeetje, geen onaangename verassing hoor! wat leuk zeg, al die hoofdjes erbij!
ik zou mezelf ook wel willen laten zien. maar ik zit er een beetje mee als iemand me herkent. ook met m'n werk enzo & er zijn wat kennissen & 1 familie-lid waarvan ik weet dat ze op fok zitten. nou, ik wacht nog ff, in de toekomst zal het er echt wel van komen hoor (in het dikke buiken topic natuurlijk!)
merisse, hoe is het nu met je? & met jacob? ben je gisteren nog naar de bedrijfsarts geweest?
enne, beaker, ik hoop ook dat alles goed met je is!
zie je wel dat ik gelijk heb met die brilquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:13 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik heb een leesbril...![]()
nee, geen bier is cola light...
Vind het wel grappig een net meisje... ben ik toch ook![]()
Grinnik,quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:28 schreef hartje het volgende:
[..]
zie je wel dat ik gelijk heb met die brilis ie zilverkleurig?
wat een mop hè, wat voor voorstelling je maakt van iemand.
ik had een beetje het idee dat je een balie-functie had. komt eigenlijk omdat je altijd wel online bent; dus dat je zit te wachtten (& te fokken) en als er dan iemand aan je balie komt je hem heel vriendelijk helpt (omdat je hier ook altijd zo lief bent) in een ziekenhuis of bibliotheek ofzoen daar hoort toch ook altijd een beetje nettere kleding bij.
maar volgens mij ben je gewoon een party-animal (ondanks je cola light) die de kroeg wel ff op stelten zet. maar ook wel een net meisje hooren werk je nou bij een bouwbedrijf ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |