ik ben al aan het editten....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:03 schreef Lexie het volgende:
De OP, wat doe je.
inderdaad, ga nou echt maar is naar FOT om daar lekker af te trekken op camera'squote:Op vrijdag 18 juni 2004 06:55 schreef mordradead het volgende:
kut opdie camera verpest de hele boel man
ik wil niet weten wat hij met zo'n grote zoomlens doetquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:04 schreef Tain het volgende:
[..]
inderdaad, ga nou echt maar is naar FOT om daar lekker af te trekken op camera's![]()
en dan komt die kut capibar ook nog eens langsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef rockstah het volgende:
tering ik ben brak. bellen me ouders me zo mijn bed uit dat mijn zus geslaagd istzal mij een worst wezen. en dan moet ik ook nog de fokking vlag op gaan zetten. echt niet leuk gewoon. mooie eerste vakantie ochtend hoor
ik zit hier nu zeg maar een beetje starend in mijn ogen te wrijven met een loopneus en tering veel spierpijn in mijn linkerarm![]()
Krijg je hé van al die games spelenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:24 schreef Rahl het volgende:
ik kom er vandaag gewoon achter dat ik een whopping 10 heb op mijn eindexamen engels![]()
ja, maar ik ben nog wel genaaid ook, want ik stond een 8,9 voor mijn schoolondrezoek (alle pw's en tentamens van school enz) en dat is de helft van je eindcijfer, t eindexamen is de andere helft, dus als ik maar 0,1 hoger stond had ik een 10 op mijn eindlijst gehad, en nu heb ik maar een negenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Krijg je hé van al die games spelen![]()
Ik had ook een 9 voor een engelse text laast
[insert bezem]quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:04 schreef Lexie het volgende:
Ik wilde gaan stofzuigen want ik heb nog niet gepoetst na het NED-DUI feestje dinsdag.
Is de stofzuiger kapot.
.
we hebben jou hier ook nognooit gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:27 schreef Frankeinstein het volgende:
dat mozaiek (schrijf je dat zo?) met al die usericons is cool![]()
alleen die van mij staat er niet bij
en ik heb vakantiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:33 schreef Frankeinstein het volgende:
ja, ik heb een druk leven![]()
Nee, laten we de usericons van alle weet ik veel hoeveel 1000 users in onze OP zettenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:27 schreef Frankeinstein het volgende:
alleen die van mij staat er niet bij
alleen de die-hards mogen in deze hall of famequote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:04 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee, laten we de usericons van alle weet ik veel hoeveel 1000 users in onze OP zetten
Waar the fuck ligt Wierden?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:52 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ook bijna... alleen nog een toetsweek
bij woerdenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar the fuck ligt Wierden?
pass mij eens een foto, ik ben binnenhuis verbouwerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:40 schreef Khadgar het volgende:ik haat de bende verbouwen
ik moet nou een fastsoenlijke indeling voor me kamer verzinnen, die arcadekast staat gruwelijk in de weg.
bij Almeloquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar the fuck ligt Wierden?
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:35 schreef mordradead het volgende:
weet je al wie capibar en rockstah zijn?
saving private ryan is goed!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:06 schreef pkwarts het volgende:
deze week weer 2 topfilms aan mijn dvd-collectie toegevoegd
saving private ryan en apocalypse now (redux)
ik had ze beiden nog niet. (nee duh, waarom koop je ze anders)
Apocalypse Now is wel een heel aparte film hoor. Erg goed, maar ook heel apart. Een lange zit, maar de moeite waard. Mits je van vreemde films houd.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:06 schreef pkwarts het volgende:
deze week weer 2 topfilms aan mijn dvd-collectie toegevoegd
saving private ryan en apocalypse now (redux)
ik had ze beiden nog niet. (nee duh, waarom koop je ze anders)
Niet zo negatief over jezelf. Als je dit topic nou niet als 2e msn gebruikt ben je misschien best wel ok.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:41 schreef capibar het volgende:
[..]
*steekt hand op*
"de meest irritante kutkleuters die er zijn?"
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:48 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf. Als je dit topic nou niet als 2e msn gebruikt ben je misschien best wel ok.
Die film kijken was echt gewoon tijdverspilling, stomme klote fuck filmquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:48 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Apocalypse Now is wel een heel aparte film hoor. Erg goed, maar ook heel apart. Een lange zit, maar de moeite waard. Mits je van vreemde films houd.
ja, 5 uur gekost, pokke dingquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:36 schreef mordradead het volgende:
dan moet je hem maken
hij zei gewoon dat jullie irritante etters zijn behalve als jullie niet irritant doenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:38 schreef capibar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben jij dat, khadgar?
oh, ik begrijp em alquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij zei gewoon dat jullie irritante etters zijn behalve als jullie niet irritant doen
daar krijg je toch voor betaald?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:39 schreef Tain het volgende:
[..]
ja, 5 uur gekost, pokke ding
dus als jullie niet irritant doen zijn jullie okequote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:42 schreef capibar het volgende:
[..]
oh, ik begrijp em al![]()
tsssssssss....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:39 schreef gieling het volgende:
[..]
Die film kijken was echt gewoon tijdverspilling, stomme klote fuck film
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar krijg je toch voor betaald?
dan zeg jij tegen hun dat ze moeten werken en niet onder de baas z'n tijd moeten internetten (vroegah als ik wel eens bji mijn pa langs ging op het werk, deed hij altijd wolfenstein 3dquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:55 schreef Tain het volgende:
[..]
maar dan nog irritant als iedereen om de 10 minuten gaat vragen hoe lang het nog duurt voordat ze weer internet hebben
zonder internet kunnen ze niet werkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan zeg jij tegen hun dat ze moeten werken en niet onder de baas z'n tijd moeten internetten (vroegah als ik wel eens bji mijn pa langs ging op het werk, deed hij altijd wolfenstein 3d)
alleen de opening scene. de rest is gaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:42 schreef capibar het volgende:
[..]
saving private ryan is goed!
Ik zit hier voor een 42" plasma, apple IMac G4, JVC 5.1 surround sound op te passenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
alleen de opening scene. de rest is gaar.
wel klote. ik moet nog kranten rondbrengen. als ik nu begin ben ik waarschijnlijk om 12 uur pas klaar tenzij ik wat harder doorloopi hate my life
![]()
ja dan komt er opeens eenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
alleen de opening scene. de rest is gaar.
erg winters. Het lijkt net of het beestje een das om z'n nek heeft... Maar als je er een oranje das van maakt dan is 'ie wel leuk!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:23 schreef Fliepke het volgende:
wat vinden jullie van mn nieuwe icon?
ik vond het verhaal wel okay hoor...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja dan komt er opeens eenverhaal
![]()
Joyquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:58 schreef capibar het volgende:
nou mensen, ik ga slapen....
vanaf morgen ben ik dus weg tot ongeveer dinsdag denk ik....
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:58 schreef capibar het volgende:
nou mensen, ik ga slapen....
vanaf morgen ben ik dus weg tot ongeveer dinsdag denk ik....
okej, gedaan, tnxquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:32 schreef Tain het volgende:
Internet Explorer
Extra -> Internet Opties
kan je voor de zekerheid eerst cookies verwijderen
Kopje Beveiliging
standaard instellingen
Kopje Privacy
Normaal
Mozilla Firefox
Tools -> Options
Kopje Privacy
Cookies
Enable Cookies aanvinken
Accept Cookies Normally selecteren
en kijken of je Exceptions leeg zijn
ik vond het ook een super film hoor. dat was sarcastisch bedoeltquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:41 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vond het verhaal wel okay hoor...
wel lullig dat ze eerst de verkeerde hebben "mijn broer, wat doe je???"
heheheheh
en werkt het?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
okej, gedaan, tnx
nou hopen dat t werkt
ooooooh, wat dan???quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:13 schreef Rahl het volgende:
rahl liefdesverdriet heeft
k had met een meisje gezoend en k vond dr best wel leuk alleen nu heeft ze ineens met een kneusje dat eerst een vriend van me wasquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
ooooooh, wat dan???
lekker voor je![]()
lol, naja ik zeg maar zo..... eerst voetbal dan vrouwen (oke het is ekquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:15 schreef Rahl het volgende:
[..]
k had met een meisje gezoend en k vond dr best wel leuk alleen nu heeft ze ineens met een kneusje dat eerst een vriend van me was![]()
hehe dat zeg ik ook (nu dan, normaal nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
lol, naja ik zeg maar zo..... eerst voetbal dan vrouwen (oke het is ek)
hehe precies.... ik zal zo mijn opstelling ff typen, das veel werk hequote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
hehe dat zeg ik ook (nu dan, normaal niet)
ik vind dat ze moeten beginnen zoals ze dinsdag eindigden
best welquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
hehe precies.... ik zal zo mijn opstelling ff typen, das veel werk he
van der vaart nergens?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:25 schreef mordradead het volgende:
---------------------vd sar----------------------
-------------heitenga----stam------------------
--reiziger-------------------------zenden------
-------------------cocu--------------------------
---------sneijder--------davids----------------
---vd meyde-------------------------robben--
------------------v nistelrooy------------------
eventueel seedorf ipv davis, overmars ipv robben, makaay ipv v nistelrooy en als supersub uiteraard van hooijdonk
nee, van der vaart speelt de laatste tijd iets beter maar is nog lang niet in vorm.... ik zal ff kijken wat ik nog kan veranderenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
van der vaart nergens?
mja, t ligt ook niet aan de kwaliteit van de spelers maar aan hun instellingquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, van der vaart speelt de laatste tijd iets beter maar is nog lang niet in vorm.... ik zal ff kijken wat ik nog kan veranderen
ik heb het gevoel dat ze wel willen... wat is jou opstelling dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
mja, t ligt ook niet aan de kwaliteit van de spelers maar aan hun instelling
k heb niet echt een opstelling, maar tis wel ongeveer hoe ze dinsdag eindigden, dat ging best goed vond ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ze wel willen... wat is jou opstelling dan?
t gaat ze lukken deze keerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:40 schreef mordradead het volgende:
naja, ik zie wel
de meesten wonen sowieso niet in nederlandquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:02 schreef Tain het volgende:
als het ze niet lukt dan mogen ze lekker in portugal blijven, hoef ze niet meer terug dan
Ik heb een enorme lekker Big american pizzaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:40 schreef mordradead het volgende:
nog een paar uurtjes, zo direct ff lekker bbq'en............ lijkt me eigenlijk neit best met dit weer
hier zit er ook nog 1 in de vriezerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:42 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb een enorme lekker Big american pizza
Ik heb ook Texas, daat zit zo lekker veel salami opquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
hier zit er ook nog 1 in de vriezereen echte eeeh, texas geloof ik en dan allemaal extra shit erop gooien (doe ik altijd) krijg ik dat ding vaak niet eens op
battlefield is online wel geinig, sands of time moet ik van mijn pa kopen binnekort.... omdat hij hem wil spelenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik verveel me, welke game zou ik doen?
-SSX 3(cube)
-Battlefield 1942/Desert combat (PC)
-Prince of persia: Sands of time(Cube)
-GTA: Vice city(ja oud weet ik maar de missies zijn nog wel leuk)
-Castle strike(PC)
-Star wars galaxies(PC)
Is ie een beetje goed?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik verveel me, welke game zou ik doen?
-Star wars galaxies(PC)
Daar krijg ik altijd zo'n dorst vanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb ook Texas, daat zit zo lekker veel salami op
dat wel, maar ik heb liever van de ristorantes (oid) mozzarellaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef mordradead het volgende:
ze zijn idd best zout maar wel goed te eten
wat is dat dan? ken ik niet en ik beschouw mezelf toch wel pizzakennerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:41 schreef mordradead het volgende:
gorgonzola
zegmaar kaas en dan beetje wit met groen.... ik ben echt een pizza kennerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat is dat dan? ken ik niet en ik beschouw mezelf toch wel pizzakenner
ziet er zo best wel ziekelijk uitquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:47 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
op de pizza is dit dus echt uberlekker
vakantie is saai, en weekenden in de vakantie al helemaalquote:Cause I need something to change, something to break, some way to get away
die is onder de gordelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef Tain het volgende:
ga werken
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Is ie een beetje goed?
GBA SP is erg fijn voor de vakantiequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:05 schreef mordradead het volgende:
dus.... ik denk dat ik die ddts-100 ga kopen dat scheelt mij geld dat betekent dat ik alweer 3/4e van een xbox bij elkaar heb (hoef dan geen receiver) moet ik dan een xbox kopen?? of moet ik een gba kopen
lolquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ja
Was net met een vriend aan het vissen word hij opgegeten door een zeemonster
Komen er vervolgens 2 wookies om te helpen waarnaar ik ze vervolgens afslacht
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:42 schreef pkwarts het volgende:
is bij dat laatse plaatje de lucht statisch ofzo![]()
http://starwarsgalaxies.s(...)Subscription%20Plansquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:55 schreef gieling het volgende:
Hoeveel kostte het nou?
Hij durfde z'n middenvinger op te steken aan mij.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:42 schreef pkwarts het volgende:
is bij dat laatse plaatje de lucht statisch ofzo![]()
ik heb die trial, maar k vind dr niet zoveel aan.. ik kan geen brawler-trainer vinden in mos eisleyquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij durfde z'n middenvinger op te steken aan mij.
(andere) Vriend van mij is smokkelaar en hij duikt bij mij onder(hij word gezocht)
op www.fileplanet.com is een 14-dagen-gratis-trial van Star wars
Ga met de shuttleport naar mos lowlands (links bovenaan) maar in je 1tje is het niet zo leuk je moet in een groepquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb die trial, maar k vind dr niet zoveel aan.. ik kan geen brawler-trainer vinden in mos eisley
die zien we volgende ronde dus hopenlijk niet meer terug, beetje het voetbal verpestenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:33 schreef Rahl het volgende:
kutscheids
Hij floot ook Italie-Denemarken en gaf toen Totti geel, en nu staat hij er weerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:34 schreef Tain het volgende:
[..]
die zien we volgende ronde dus hopenlijk niet meer terug, beetje het voetbal verpesten
Sinds de launche,quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:37 schreef gieling het volgende:
homer, sinds wanneer heb jij de XB?![]()
![]()
ik wil colina als scheids....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij floot ook Italie-Denemarken en gaf toen Totti geel, en nu staat hij er weer![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Sinds de launche,
Nee mijn vriend is op vakantie en hij leent mijn GBA voor 2 weken en ik zijn X-box
Ow, thank god, ik was even bang dat we je aangestoken haddenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Sinds de launche,
Nee mijn vriend is op vakantie en hij leent mijn GBA voor 2 weken en ik zijn X-box
zodra ik geld heb koop ik een xboxquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:42 schreef gieling het volgende:
[..]
Ow, thank god, ik was even bang dat we je aangestoken hadden
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:06 schreef pkwarts het volgende:
wat een kut scheids!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:36 schreef HomerJ het volgende:
Advocaat
Scheidsrechter
omdat het een kutscheids is.... duitsland tjechie moet gelijk worden... dan maken we nog een kans.... dat zijn de tjechen ons verschuldigd en anders dan ga ik wel naar tjechie hun land in de fik steken, klootzakkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:38 schreef Tain het volgende:
waarom geen penalty?
ik stel voor om met 9 aanvallers te spelen.... als we die hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:39 schreef Tain het volgende:
ik stel voor om de volgende wedstrijd met 8 aanvallers te spelen
WTF zeg ik dat? Heb ik serieus nou voetbal gekeken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:40 schreef Khadgar het volgende:
Wat een idioot van een scheids. Maar wel een mooie wedstrijd op zich.
dat hebben we toch al? Geen verdediging iigquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:39 schreef Tain het volgende:
ik stel voor om de volgende wedstrijd met 8 aanvallers te spelen
** iets mompelt over nerd en tot bloei komen enzoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:41 schreef Khadgar het volgende:
[..]
WTF zeg ik dat? Heb ik serieus nou voetbal gekeken?
nu hebben we 2 verdedigers en 2 aanvallers en een keeper. Wat de rest gedaan heeft...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:41 schreef gieling het volgende:
[..]
dat hebben we toch al? Geen verdediging iig
het was toch duidelijk een strafschop.... ik zal de ogen van die kerel eens flink opererenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:42 schreef Rahl het volgende:
die nedved viel gewoon! heitinga raakte em niet eens!!
daar kan ik zo fucking pissed om worden!! neem verdomme een voorbeeld aan van nistelrooy, die trekken ze zn shirt uit en hij blijft nog staan
kunnen we geen oorlog verklaren, of ieder geval een handelsverbod opstellenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
het was toch duidelijk een strafschop.... ik zal de ogen van die kerel eens flink opereren![]()
ik heb geen zin om belasting te betalen aan de eu voor dit kutland, laat ze stikken in hun eigen strontquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:47 schreef Tain het volgende:
[..]
kunnen we geen oorlog verklaren, of ieder geval een handelsverbod opstellen
Flikker ze uit de EUquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:47 schreef Tain het volgende:
[..]
kunnen we geen oorlog verklaren, of ieder geval een handelsverbod opstellen
voor hoe weinigquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:12 schreef HomerJ het volgende:
Mordra, ik verkoop mijn POP
Bied maar watquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
voor hoe weinig veel![]()
hoe kan je aan zoiets denken op dit moment van nationale rouwquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
voor hoe weinig![]()
ik moet echt een ander onderwerp hebben, weet iemand misschien een game waar je scheidsrechters mee in de fik kan steken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe kan je aan zoiets denken op dit moment van nationale rouw
hooligans: storm over europe ofzo?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik moet echt een ander onderwerp hebben, weet iemand misschien een game waar je scheidsrechters mee in de fik kan steken?
nee, daar kan je alleen beetje rellen met hooligans... wel leuke cheat daarin trouwens, dingen zoals broodjefricandel enzoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:56 schreef Tain het volgende:
[..]
hooligans: storm over europe ofzo?
nee, das te erg he..... ik blaas alle huizen van de rest van zijn familie wel opquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:04 schreef Rahl het volgende:
of, minder subtiel, zn huis opblazen
auto dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, das te erg he..... ik blaas alle huizen van de rest van zijn familie wel op
wacht ik bel osama ffquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
auto dan?
fiets?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
wacht ik bel osama ff
hij zegt dat het wordt geregeldquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
fiets?
mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij zegt dat het wordt geregeld![]()
ja... die letten gaan verliezenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:12 schreef mordradead het volgende:ik kan het nog steeds neit geloven... nederland was veel beter
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:24 schreef Khadgar het volgende:
Zullen we Duitsland gewoon annexeren?
Kunnen we meteen al onze fietsen terugpikken!
Nou als jij je mening naar een potje voetbal laat hangen en dat je feestje laat verpesten, dan zou ik serieus maar eens even na gaan denken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:28 schreef mordradead het volgende:
morgen weer een feestje.... geweldige stemming zal daar wel zijn
dat is hetzelfde als jij een printplaat finaal zou verneuken.. dwz een werkende omtoveren tot een gesmolten massaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:29 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou als jij je mening naar een potje voetbal laat hangen en dat je feestje laat verpesten, dan zou ik serieus maar eens even na gaan denken.
Oh dan ga ik schaterend van het lachen verder, na mezelf een kort moment verrot gescholden te hebben. Ik ga mezelf echt niet een kuthumeur houden op een gaaf feestje, zeker niet als er leuk vrouwelijke wezens rondlopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als jij een printplaat finaal zou verneuken.. dwz een werkende omtoveren tot een gesmolten massa
Ons nerdje groeit opquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:33 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Oh dan ga ik schaterend van het lachen verder, na mezelf een kort moment verrot gescholden te hebben. Ik ga mezelf echt niet een kuthumeur houden op een gaaf feestje, zeker niet als er leuk vrouwelijke wezens rondlopen.
het is het feestje van mijn nichtje man... 's avonds nog ff met ene paar vrienden flimpj ekijken maar het zugit want iedereen praat over die wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:33 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Oh dan ga ik schaterend van het lachen verder, na mezelf een kort moment verrot gescholden te hebben. Ik ga mezelf echt niet een kuthumeur houden op een gaaf feestje, zeker niet als er leuk vrouwelijke wezens rondlopen.
oke, hieer komt ie:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:35 schreef HomerJ het volgende:
Verwacht nu flinke uitbrander
Nee van khadquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
oke, hieer komt ie:
@#%^&@#%#@%^@#%^#$&^%#$
hij heeft wel respect voor jouquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee van khad
Son of an Gonzalesquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
oke, hieer komt ie:
@#%^&@#%#@%^@#%^#$&^%#$
nog erger: jij dick advocaat
overtreffende trap: jij tjech
nog erger: jij duitser
nog erger: gonzalez
ik vraag me af wat hij nu van zichzelf vindt. Elk zichzelf respecterend mens zou zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Son of an Gonzales
Nou als Tsjechië verliest tegen duitsland moeten we wel wat maatregelen nemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik vraag me af wat hij nu van zichzelf vindt. Elk zichzelf respecterend mens zou zelfmoord plegen
harakiri voor die manquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik vraag me af wat hij nu van zichzelf vindt. Elk zichzelf respecterend mens zou zelfmoord plegen
Doe effe normaal joh.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij begrijpt hier toch niets vanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:47 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Doe effe normaal joh.
Ik boycot de SC. Redenen zijn duidelijk denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:42 schreef HomerJ het volgende:
Waar is Roy?
Over zelfmoord en dergelijke maak je gewoon niet dat soort opmerkingen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij begrijpt hier toch niets van
Noot! Wat doe je!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik boycot de SC. Redenen zijn duidelijk denk ikGeen zin in discussie daarover. Mijn mening over het NL's elftal staat bij de Gijsjes
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:48 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Over zelfmoord en dergelijke maak je gewoon niet dat soort opmerkingen.
mmja, dat betekent dus dat ik zo ongeveer 1.5 maand zitquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:52 schreef Tain het volgende:
4 jaar maar?
dat komt omdat ik al 18 uur op benquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:57 schreef HomerJ het volgende:
Douwe je maakt me eindelijk weer is aan 't lache
Ik ga een X-box kopen als ik het geld hadquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:59 schreef pkwarts het volgende:
ik ga misschien een....gc....kopen![]()
![]()
Ik haat friese mensen, stomme buitenlandersquote:Op zondag 20 juni 2004 00:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat komt omdat ik al 18 uur op ben![]()
ik heet douwe en ik ben frieschwie raad de kleur van mijn ogen
en indo's?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik haat friese mensen, stomme buitenlanders
te moe om te antwoordenquote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
en indo's?
ik ook... ga zo maar pitten ben al vanaf 20 voor 6 opquote:Op zondag 20 juni 2004 00:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
te moe om te antwoorden![]()
zo voel ik er dus ook over. hoezeer ik ook van mijnquote:Op zondag 20 juni 2004 00:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ga een X-box kopen als ik het geld had
Nee, maar ik leen nu dus een X-box en hij vult mijn gamecube echt perfect aan. Ik pleit voor een X-Cube
Resident evil niet?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zo voel ik er dus ook over. hoezeer ik ook van mijnxbox
hou, ik wil spellen als mario kart en mario party erbij! (en vooral donkey konga
)
niet echt een party gamequote:Op zondag 20 juni 2004 00:19 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Resident evil niet?
Maar 4 word zó vreselijk coolquote:Op zondag 20 juni 2004 09:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
niet echt een party game
Super monkey ball 1 en 2quote:Op zondag 20 juni 2004 10:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Maar 4 word zó vreselijk cool
En zeker probeer Super monkey ball 2 is, ook 'n echte aanrader qua party-game
welke bingo?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:45 schreef pkwarts het volgende:
WARNING!
als je meedoet aan de bingo bovenaan dit forum, neem dan niet de nummer 2, 4, 5, 7, 9 en 10!
[afbeelding]
komt soms zo'n bingo banner voorbijquote:Op zondag 20 juni 2004 15:39 schreef Tain het volgende:
[..]
welke bingo?
ik zie geen bannersquote:Op zondag 20 juni 2004 17:18 schreef pkwarts het volgende:
[..]
komt soms zo'n bingo banner voorbij
omdat IGN sucked.quote:Op zondag 20 juni 2004 09:44 schreef Tain het volgende:
![]()
Rockstah waarom heb je eigenlijk een gamespot gamelijstje....
het zuigt misschien, maar gamespot is zowaar nog trager en niet overzichtelijk eigenlijk....quote:Op zondag 20 juni 2004 20:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
omdat IGN sucked.
En Rainbow six 3 op Livequote:Op maandag 21 juni 2004 16:00 schreef Rahl het volgende:
me 2
ik wil fable, kotor2 en jade empire niet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |