![]()
Het spel begint in 1850, waar alles nog met paarden vervoerd moet worden. Een ritje naar een ander dorp duurt soms wel weken... Na een tijdje komen er auto's, bussen, vrachtwagens, treinen, boten, zeplins, helicopters en natuurlijk vliegtuigen. Met deze voertuigen ga je door tot 2050, daar stopt het spel, met de nieuwste treinen en vliegtuigen.
Jij zorgt er met je 'bedrijfje' voor dat er een goederenstroom onstaat tussen bedrijven, wat van ijzererst, naar staal, naar een 'toolfactory' en uiteindelijk naar de gebruiker leid.
Hier te zien op een plaatje.
Eergister is van dit supergame dus een demo beschikbaar gesteld en is die ook in Duitsland in de winkels verkrijgbaar.
DemoDe demo kan je
hier,
hier,
hier en
hier downloaden!
VoertuigenEnkele van bovengenoemde voertuigen zijn: (Klik op de namen voor een overzichtje van verschillende types)
Horse trains
European trucks with trailer
American trucks with trailers
European Buses
American buses
European steam locomotives
American steam locos
Zeppelin
Freight airplanes
Passenger airplanes![]()
En zo zijn er nog een paar
hier te bezichtigen.
FabriekenOlive plantation
Paint factory
Brickworks
The Eiffel Tower
The Statue of Liberty
Space center
Garbage dump
The White House![]()
De fabrieken gaan ook met de tijd mee, dat en meer soorten fabrieken zijn
hier te bezichtigen.
Screenshots![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo zijn er nog velen
hier te zien.
Dan rest mij nog te vertellen wat voor een systeem je hier wel niet voro nodig hebt. Nou het volgende:
MinimumPentium 3-500
64 MB RAM
32 MB 3D graphics card
CD-ROM
Mouse
DirectX 8.1
Win98/Me/2000/XP
Optimum
Pentium 3-800 (or better)
256 MB RAM
64 MB 3D graphics card
CD-ROM
Mouse
DirectX-compatible sound card
DirectX 8.1 (or higher)
Win98/Me/XP
Zo, een hoop getyp, het is een zeer mooi spel, de demo speelt zeer goed, het is even ontdekken hoe alles werkt, maar ik kijk al uit op de hele game! ![]()
Veel speel plezier!