elk voordeel heb zn nadeelquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:34 schreef just me het volgende:
SCH is ook een sloerie hoor!!
vroeger sprak ie me nog wel eens aan op MSN maar sinds ik modje ben ook niet meer!
58893 pas, dus je lijkt nog bijna een leven te hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik er heb.
En dan lag ik er nog een dag uit vanwegen een vloer die gelegd moest worden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
58893 pas, dus je lijkt nog bijna een leven te hebben.
Trusteh JMquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:38 schreef just me het volgende:
Trustuh Hools ik ga proberen om morgen op tijd uit mijn bed te komen
Het zijn er inmiddels alweer 58895.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:38 schreef Suijk het volgende:
Dan doe ik het wel:
tong, je hebt er op dit moment 58893. Wat neerkomt op ongeveer 46 per dag.
En niet te vergeten al die andere dagen dat je niet online kon komen omdat je de triggerpal weer eens verkeerd gecalibreerd had en een dag lang nodig had om het spikkeltrogje weer rechtsdraaiend te installeren.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
En dan lag ik er nog een dag uit vanwege een vloer die gelegd moest worden.
Het is sterker dan mezelf.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:42 schreef Suijk het volgende:
Niet te stoppen die gozer.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En niet te vergeten al die andere dagen dat je niet online kon komen omdat je de triggerpal weer eens verkeerd gecalibreerd had en een dag lang nodig had om het spikkeltrogje weer rechtsdraaiend te installeren.
Was dat niet het geval geweest dan was je Yvonne nu al lang voorbij geweest, qua aantal posts.
En we zijn weer terug, mét shirts van Lenny, dat moestquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:03 schreef SCH het volgende:
Bluezz heeft de tepelpiercing van Lenny gezien, de slet
Tja, het kostte even moeite om de Korzakov onder controle te krijgen en met 2 nog hyperende meiden die niet wilden stil staan, maar uiteindelijk is het gelukt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:36 schreef tong80 het volgende:
Dat golfer zo'n foto kan nemen. Valt nog mee met het bibberen.
Leuk Bluezzie.
wat hij zegtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:05 schreef pascalheister het volgende:
leuk bleuzz
mogge iedereen
Yup, maar d'r is nog niks aan de hand hoor, alles rustig.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:14 schreef pascalheister het volgende:
het aftellen is begonnen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |