quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:27 schreef MikeyMo het volgende:
Betrapt! Kijk daar zit BBD de foto's van IJsmeis over het netwerk van school te verspreiden:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:27 schreef MikeyMo het volgende:
Betrapt! Kijk daar zit BBD de foto's van IJsmeis over het netwerk van school te verspreiden:
Danny en Boebiedoe in betere tijdenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:31 schreef Posdnous het volgende:
Danny en Xebrozius in betere tijden (snif)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:41 schreef MikeyMo het volgende:
Een foto van BHFH met zijn ex die hij zo nu en dan nog wel eens noemt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:54 schreef AirRaid het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:35 schreef OmaraPortuondo het volgende:
Knorretje in verwachting van de 2e![]()
![]()
[afbeelding]
Bij de laaste Masters of Hardcore ging Vision helemaal uit zijn dak op de live-act van Neophytequote:Op donderdag 17 juni 2004 13:01 schreef Vision het volgende:
geniaal topic
Neophyte was daar niet eens, l4ln44bquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Bij de laaste Masters of Hardcore ging Vision helemaal uit zijn dak op de live-act van Neophyte
[afbeelding]
Okay, leuk!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
Sunchaser heeft zijn idool ontmoet op de jaarlijkse Bob Saget fanclub dag
[afbeelding]
Tevergeefs heeft hij trouwens de hele dag gewacht op de komst van de Olsen twins
Blaatschaap mocht niet mee met die meet omdat ze te jong was, tot haar groot verdriet:quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:15 schreef MikeyMo het volgende:
De FTR-usuals (Mike, Gorro, Kamagurka, Kinky_Queen e.a.) in hun jonge jaren tijdens hun eerste meet:
we hebben een nieuwe running gagquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:35 schreef L.Denninger het volgende:
Die kerel links ken ik niet, maar die muts rechts is XemmyX !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Bij de laaste Masters of Hardcore ging Vision helemaal uit zijn dak op de live-act van Neophyte
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
Nolius heeft er weer zin in, het is immers maandagavond -> Fokradio-avond!
[afbeelding]
maar je hebt wel een echte Technics SL 1200!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
de zgn daily facialquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
soms neemt erodome twee gezichtsmaskertjes per dag
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de zgn daily facial
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
ChrisJX: op jonge leeftijd zat haar voorliefde voor alles wat duits is al in het bloed...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:21 schreef convinced het volgende:
MikeyMo die nog even dit magnifieke topic doorloopt:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:30 schreef convinced het volgende:
BMWM3 heeft de buurt op stelten gezet na het zien van BMWM3 laat hier haar tieten zien! :9.
[afbeelding]
damnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:51 schreef convinced het volgende:
Ryan3 nadat hij me hier vraagt of ik een fascist ben:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:40 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
hoedienie doet eindelijk open over zijn liefde
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:50 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
dit is de computerkamer van quietguy. ergens onder die hoop flesjes ligt vriendin renee te wachten tot ze wordt opgegraven. aangezien quietguy fanatiek aan het modden is, kan dat nog wel eventjes duren.
wie zijn de andere leden? Volgens mij zie ik daar Dirk, Pieter en Dave...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:26 schreef QuietGuy het volgende:
[afbeelding]
Dit is Jerruh met z'n band. Jerruh is als cowboy
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:53 schreef Posdnous het volgende:
Dr. Daggla swingt er op los na de overwinning op Portugal
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:08 schreef Posdnous het volgende:
Gedenkwaardig moment op Fok!-radio. Biancavia draagt voor uit eigen werk.
[afbeelding]
Die cavia is dood!quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:37 schreef cerror het volgende:
Biancavia wordt geopereerd toen ze 6 was:
[afbeelding]
zouden de Sultana's tijden de desbtreffende reis nog genuttig zijn?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:38 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
wat was het ritje arnhem - leeuwarden toch spannend, dacht sweek, terwijl hij een ferme slok nam van zijn sapje.
ik denk het wel, het is een lange doch enerverende reis, vol koplopers en wadlopers!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zouden de Sultana's tijden de desbtreffende reis nog genuttig zijn?
Wie ik? (ik in darkroom. onmogelijke combo)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:47 schreef MikeyMo het volgende:
(afbeelding van hierboven)
Dirk, Pieter en Dave maken er een dolle boel van in de darkroom
nee Davequote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:12 schreef davetje het volgende:
[..]
Wie ik? (ik in darkroom. onmogelijke combo)
Welke is yvonnequote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:19 schreef Petomaan het volgende:
De Fok! Crew viert een feestje bij de miljoenste bezoeker:
[afbeelding]
die zit achter die wand de winnaar te verwennen. Hij bleek toevallig 19 jaar te zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:13 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Welke is yvonne
Je bedoeld de jaarlijkse bob faget sanclub dag?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
Sunchaser heeft zijn idool ontmoet op de jaarlijkse Bob Saget fanclub dag
[afbeelding]
Tevergeefs heeft hij trouwens de hele dag gewacht op de komst van de Olsen twins
en in het dagelijks leven heet ik eigenlijk hansquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:45 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
Dit is Mickeymo
Ik heb hem gewaraschuwd niet veel te eten
anders wordt ie kaal
d'r neus groeit mee met d'r buik..quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:35 schreef OmaraPortuondo het volgende:
Knorretje in verwachting van de 2e![]()
![]()
ow my god die derde van linksquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:19 schreef Petomaan het volgende:
De Fok! Crew viert een feestje bij de miljoenste bezoeker:
[afbeelding]
He kijk nou eens! Een post over mij die ik nu pas zie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:15 schreef MikeyMo het volgende:
Toeps geniet van haar veganistische maaltijd:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:04 schreef Toeps het volgende:
[..]
He kijk nou eens! Een post over mij die ik nu pas zie.![]()
beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:04 schreef Toeps het volgende:
[..]
He kijk nou eens! Een post over mij die ik nu pas zie.![]()
ook daar hebben we een foto vanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:04 schreef dolle_hond het volgende:
zelfs ik heb gelachen MM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |