quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:08 schreef accelerator het volgende:
- ze hebben de balle verstand van economie
ja ik!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:13 schreef Verbal het volgende:
Goed topic, joh... Echt wel supergaaf
Heeft iemand het laatste jaar een beetje een telling bijgehouden van kneuzige 'links is gemeen/slecht/dom/vreselijk/naďef/geitenwollensokken-boehoehoe'-topics?
V.
Bron?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:15 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ja ik!
dit is nummer 1427
Kosto keurt het affikken van zijn eigen huis goedquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:08 schreef accelerator het volgende:
huis van Kosto affikken
misbruik van taal?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:16 schreef GizartFRL het volgende:
I don't understand you, why does this "links" sucks?
'misbruik van taal'.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:08 schreef accelerator het volgende:
- Bedrijging
Ja. Dit vindt 'links' goed. Echt wel. Ik moest voor ik ging stemmen vorige week eerst met de hand op het hart beloven dat ik dit jaar toch minimaal een paar 'rechtsen' tot minimaal het randje van de dood zou schoppen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:08 schreef accelerator het volgende:
Volkert van der G,
huis van Kosto affikken,
mensen met taarten bekogelen,
helikopters van het leger kapotmaken.
Heb je een specificatie?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:21 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
forum.fok.nl
Ik heb hem aan aantal goede topics zien openen, nuttige reacties zien plaatsen..quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:29 schreef accelerator het volgende:
De inbreng van Verbal is werkelijk van een ruk-niveau. En dat voor iemand die HBO heeft en redacteur is. Bevalt het je niet dat je religie wordt aangevallen?
netjes maar wel slecht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:30 schreef convinced het volgende:
Ik vind dat Verbal het netjes doet hier. Mijn complimenten.
En dat zeg JIJ? Met zo'n OP?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:29 schreef accelerator het volgende:
De inbreng van Verbal is werkelijk van een ruk-niveau.
Alsof die slappe hersenruft die je hier uit je My First Keyboard weet te persen ook maar een seconde meer energie van mijn kant waard is.... Dit was al teveel.quote:En dat voor iemand die HBO heeft en redacteur is.
'religie'quote:Bevalt het je niet dat je religie wordt aangevallen?
Als de mods echt wat voorstellen deleten ze alle onzinnige replies en geven andere mensen de kans om wel wat zinnigs te zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:17 schreef Siertuin het volgende:
Klasse topic !!! Slotje dan maar.. *gaap*
Netjes in de zin van goed. Intellect is natuurlijk niet nodig om op jouw inhoudloze geouwehoer in te gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:32 schreef accelerator het volgende:
[..]
netjes maar wel slecht.
Blijkbaar ontbreekt het hier aan intellect om op de inhoud in te gaan.
De slechte inbreng begint al in de openingspost. Over ruk-nivo gesproken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:29 schreef accelerator het volgende:
De inbreng van Verbal is werkelijk van een ruk-niveau. En dat voor iemand die HBO heeft en redacteur is. Bevalt het je niet dat je religie wordt aangevallen?
Hoezo denk jij dat je énig recht van spreken hebt als het over niveau gaat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:29 schreef accelerator het volgende:
Rukken is ok!, dit zuigt gewoon...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:34 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De slechte inbreng begint al in de openingspost. Over ruk-nivo gesproken.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:33 schreef accelerator het volgende:
[..]
Als de mods echt wat voorstellen deleten ze alle onzinnige replies en geven andere mensen de kans om wel wat zinnigs te zeggen.
Och, zuigen heeft ook wel watquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:34 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Rukken is ok!, dit zuigt gewoon...
Zuigen is ook ok! Passief dan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:34 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Rukken is ok!, dit zuigt gewoon...
als alle onzin verwijderd moet worden, verdwijnt dit topic... Daar ben je je toch wel van bewust, hč?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:33 schreef accelerator het volgende:
[..]
Als de mods echt wat voorstellen deleten ze alle onzinnige replies en geven andere mensen de kans om wel wat zinnigs te zeggen.
Pas op dat ie je niet uit maakt voor pacifist...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:36 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Zuigen is ook ok! Passief dan.
...maar wel eentje die geweld goedkeurt, dan, hč?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Pas op dat ie je niet uit maakt voor pacifist...
Je bent nog niet op een zinnige manier op die "onzin" ingegaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
als alle onzin verwijderd moet worden, verdwijnt dit topic... Daar ben je je toch wel van bewust, hč?
zie onzin Why (dom) 'rechts' sucksquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:39 schreef accelerator het volgende:
[..]
Je bent nog niet op een zinnige manier op die "onzin" ingegaan.
Het complete onzin noemen en jou voor gek verklaren is hier zinnig genoeg..quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:39 schreef accelerator het volgende:
[..]
Hč ja. Als jouw buurman een zompige ruft laat, ga je zeker ook zinnig op zijn ster inpraten zeker...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:39 schreef accelerator het volgende:
[..]
Hee, wat komisch... een digi-Droste-effectquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:39 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
zie onzin Why (dom) 'rechts' sucks
geloof je me niet ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je een specificatie?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hč ja. Als jouw buurman een zompige ruft laat, ga je zeker ook zinnig op zijn ster inpraten zeker...
V.
...en anders lees je je openingspost nog even na.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:43 schreef accelerator het volgende:
[..]
Die wordt hier dan ook niet gelaten
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:43 schreef accelerator het volgende:
[..]
Die wordt hier dan ook niet gelaten
Die TE confronterend voor jouw wasquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en anders lees je je openingspost nog even na.
Misbruik van taal. Alweer. Volkert die je bent.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:45 schreef accelerator het volgende:
[..]
Die TE confronterend voor jouw was
Gast, hier trapt echt helemaal niemand meer in. Op taalfouten wijzen als tegen-argument is zo triest.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Misbruik van taal. Alweer. Volkert die je bent.
V.
Joh... laat ik even de stelling dat links geweld toestaat even nemen (om 'ns een van je onzinnige stellingen te noemen)...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:39 schreef accelerator het volgende:
[..]
Aanwijzend vs. bezittelijk voornaamwoordquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:45 schreef accelerator het volgende:
[..]
Die TE confronterend voor jouw was
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:47 schreef accelerator het volgende:
[..]
Gast, hier trapt echt helemaal niemand meer in. Op taalfouten wijzen als tegen-argument is zo triest.
Hij lult je er alle kanten compleet uit.. stop aub met je onzin..quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:47 schreef accelerator het volgende:
[..]
Gast, hier trapt echt helemaal niemand meer in. Op taalfouten wijzen als tegen-argument is zo triest.
Ben je nou echt te dom om Newspeak van spelfouten en gramatica fouten te onderscheiden?quote:Jij begint over misbruik van taal... ik wijs je alleen even op hoe inconsequent je bent.
En wie ben jij . . . de alles bepalende scheidrechter die bepaalt wie wie er uit lult?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij lult je er alle kanten compleet uit.. stop aub met je onzin..
Je openingspost is gewoon een verzinsel vriend, een typisch voorbeeld van politieke waanbeelden van lieden met beperkte 'bagage', met alle respect. NOFI dus.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:47 schreef accelerator het volgende:
[..]
nieuwspraak.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:51 schreef accelerator het volgende:
[..]
Ben je nou echt te dom om Newspeak van spelfouten en gramatica fouten te onderscheiden?
Nee, ze zijn gewoon onwaar.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:52 schreef Ludwig het volgende:
Links. Wat de hell is links nou weer?! Bedoel je die chapeaus die in slechte economische tijden de staatskas willen plunderen of bedoel je de peeps die benzine willen verbieden? Jouw opsomming is meer een opsomming van zaken waar jij het niet mee eens bent. Hoeft echt niet links te zijn hoor!
Zorg jij nou maar gewoon dat je de Oldspeak onder de knie krijgt... Oldspeak čn wat zinnigs te melden hebben, dan praten we wel verder, goed?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:51 schreef accelerator het volgende:
[..]
Ben je nou echt te dom om Newspeak van spelfouten en gramatica fouten te onderscheiden?
de realistische toeschouwerquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:51 schreef accelerator het volgende:
[..]
En wie ben jij . . . de alles bepalende scheidrechter die bepaalt wie wie er uit lult?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar gewoon dat je de Oldspeak onder de knie krijgt... Oldspeak čn wat zinnigs te melden hebben, dan praten we wel verder, goed?
Ga nu maar slapieslapie doen, ik spreek je over een paar jaar misschien wel weer. Als je klaar bent met je LTS Zwakstroom.
V.
Die woonwagenkamp bewoners werden 30 jaar geleden wel aangepakt? Hoge belastingen en toch een lage werkloosheid botst NIET? De vrijheids van menigsuiting stelt wel wat voor ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon onwaar.
1) voortschreidend inzicht, niks met links of rechts te makenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:55 schreef accelerator het volgende:
[..]
Die woonwagenkamp bewoners werden 30 jaar geleden wel aangepakt? Hoge belastingen en toch een lage werkloosheid botst NIET?
Kan je nog even de voorbeelden bij je bewering dat geweld wordt goedgekeurd door links, onderbouwen? Kan ik zo ook naar bed...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:55 schreef accelerator het volgende:
[..]
Die woonwagenkamp bewoners werden 30 jaar geleden wel aangepakt? Hoge belastingen en toch een lage werkloosheid botst NIET? De vrijheids van menigsuiting stelt wel wat voor ?
Nee, softe linkse cultuurquote:1) voortschreidend inzicht, niks met links of rechts te maken
Op een gegeven moment zijn de belastingen en sociale regeltjes zo hoog/groot dat er grelatief weinig banen gecreerd zullen worden.quote:2) nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |