Alcoholist kun je niet met drie puntjes weergeven.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Doe mij 's niet pesten
Een echte alcoholist.
Och arme jij, ik leef met je meequote:Op woensdag 16 juni 2004 23:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
A: Ik heb vandaag tentamen gehad en heb daarna bij een lezing gezeten, ik ben bekaf.
B: Ik moet morgen vroeg op.
C: Ik ben wel degelijk bij de borrel geweest, maar ik moest de notulen afmaken.
Flush.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Shake it like a Polaroid picture!
Wel Heinz ketchup dan he, anders is het zo zielig voor haar...quote:
Doe het dan. Voor ik je weer in de ballenbak duw.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:27 schreef Johan_de_With het volgende:
George W. Bush.
Zo'n goeie vriend vd islam hebben wij nog niet gehad.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal eens ludiek mijn handtekening op jouw huig zetten.
Met je barbecue.
Discriminatie, racisme!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:25 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wel Heinz ketchup dan he, anders is het zo zielig voor haar...
Daar kwam de shashlick vandaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..], waaruit blijkt dat de bbq links is?
Draait fantastich dat topic. Allah is een marketingproduct met de juiste X-factor. Keep the Allah alive!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
User Allah discrimineert Alle Moslims en Allah![]()
Allahikwordgek.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Draait fantastich dat topic. Allah is een marketingproduct met de juiste X-factor. Keep the Allah alive!!!
Allah was al bezet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:42 schreef Tuana het volgende:
Er staat AIIAH met een " i " en niet met een " L ", dus het is Aiiah
Allahwordtgek.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Allahikwordgek.
Toch geen moslim he?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:52 schreef Tuana het volgende:
Ik zie mijn jeugdliefde volgende weekBen benieuwd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |